Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive Softronic Phoenix

In jos 
+112
lifetec
donpetru
razvan22
Bogdan-Razvan
Radu.B
Balto
Teodor
florin.lifticariu
Raduku09
Florin C
Warrior12
Kriszti219
Gabry Gabriel
kasapis2007
Cont dezactivat
alekx017
halmarius
@ndrey
NicuS
KOSTYK
Adirmvl
allred
DPS
ravers75
Vlad
popovici
ORWO
Alex Avram
electrica912
buldozer2
mishu88
M.I.C.I.
060-EA078
Grigor
Katalin4653
DUAL
andreiutzu
Dr2005
ATM
Marius Iulian
AndiCFR
Costin.H
Denis Tm!
Adisoft1991s
nenuandrei
AndreiCfr
bostanescu gigel
040EC100
AlexD
Vitosa
redeme
REGIOTRANS12
AndreiCFRBucuresti
Criss Ciuc
Marius
LanceR
Axwell21
Stefan Stanescu
Bogdan-CFR
VeV
myster2008
TVlad
LokoZEN
Nk11
63-1143-5
membru inactiv
iuli.hard
yoyoyonutz99
19jimmy84
stefan_br
spsdc7
Scoop
Cobra
Adrian78
SULZERUL 0733
Nesebar
electrica675
kaan
IonutChircu
Iasmin
didinul
cont dezactivat .
ANDU2100HP
The Legend
AlexCta
decward
Marian Andrei
Mircea Hirjau
giltist
mureseanu_976
Stratan-Tttggvv
laur 133
stakee
Cito
lovekomotive
Silver
cont inactiv
cortexedge
AMX 97-0548-4
Razvan
srazvi
Mihai-Aurel
AceKine
didi
Hurricane
stinky
ultras
maus5
vrabieionut
pisti91
Lde 2100
COSTACHE MIHAIL
116 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 09:08

Dar de cind se produc locomotive pe criterii de relief???

Din cite am inteles eu din reclama puternica facuta astora 200, 2001, 2004, uau au o putere mare fantasctic, dotari, incalzirea trenului, cruci, maici, taici, draci toate alea, costa cam 2 milione de euro, si cind colo ele nu pot urca pe Predeal.

Sint locomotive de cimpie. Pai cum se explica atunci ca astea vechi trec de Balota? Ba e 106 in Bucuresti sosind de la Timisoara Nord, ba e o bucuresteanca pe aici, ba se mai duce o tura cu personalul de Caransebes.

Ca sa nu mai spun ca intr-o zi eram in troleibuz si am vazut garata una de Ploiesti. Acuma aia pe unde a ajuns in Timisoara, pe Balota sau pe Ploiesti?

Aaa, o sa aud ca e de viteza are alt raport de transmisie, etc, bun ca si EA 1, dar asta nu inseamna sa dea rateurile de care am citit pe aici, ca nu a urcat cu nu stiu ce tren si dat inapoi in prima gara de unde alta masina de la un personal a dus-o sus si etc.

Pai daca nu avem linii de viteza pentru ce s-a construit o locomotiva ,,dedicata"? asa pentru comision?
Credeam ca am recut de epoca aburoaselor cind unele erau intradevar de cimpie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 09:31

2003 şi 2004 au aceleaşi angrenaje ca EA2 (adică 42-0302). Pe 302 n-am văzut-o pe la Predeal, probabil din aceleaşi motive.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 11:42

Atunci asa o fi, nu am stiut, imi cer scuze.

totusi e nevoie de o masina atit de puternica pentru cimpie?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 11:47

Ce naiba se vede din avion CFR Calatori doar le promoveaza produsele gratis la cei de la Softronic si mai mult ca sigur ca achizitile au fost impuse de undeva de la nivel inalt sa mai amintim ca Berceanu e din Craiova si se zvoneste ca ar avea cam toata Craiova la indemana nu m-ar mira daca ar fi si in spatele celor de la Softronic!!
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 14:38

Pai si la ce era nevoie de masini de 200 daca linii nu avem, si pe urma sunt facute in stil romanesc, calitatea executiei fiind EXECRABILA ? Parerea mea-i ca sunt bune de folosit ca TIGAI, ne ajungeau "delfinii" de 160 la ce vagoane avem. Cu aia 6 milioane de Euro mai bine reparau Siemens-urile trase la gard, ca tot se plang ca n-au rezerve prin BC.

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7011
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 15:30

Masinile de 200km/h sunt mai economice la viteze superioare, pe Constanta la 140km/h sunt mai fiabile decat una de clasa 41 sau 477 delfini.
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5656
Data de inscriere : 04/05/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 16:15

Dan TM, imi pare rau ca-ti spun dar e pentru a mia oara cand vorbesti pe langa. Scuze, n-o lua personal dar ai un talent de a arunca cu niste afirmatii despre care habar nu ai. S-a discutat treaba asta de vreo 10 pagini incoace iar tu vii cu aceleasi chestii. Eu unul n-o sa mai dau explicatiile decat acum, iar cine vrea sa inteleaga bine, cine nu, n-are decat sa continue cu balarii. In fond, nu cred ca e obligatoriu sa cunoasca toti lucrurile astea. Cine vrea, le cunoaste si fara forum.

Spun doar atat : locomotiva Phoenix este o porcarie, insa comportamentul ei pe panta este unul normal. Calculul echipamentului electric la locomotivele astea a fost in limite normale pentru 120 si 160. La 200 este clar ca trebuia recalculata si partea electrica nu doar cea mecanica. La locomotivele de afara este facuta pana la capat treaba. Spre exemplu la locomotivele cunoscute drept "Traxx", partea electrica difera la varianta de marfa fara de cea de calatori. Locomotiva noastra, dupa cum se stie a fost initial proiectata pentru Vmax 120 kmh. Pana la 160 s-a constatat de catre constructorul ASEA ca nu sunt probleme majore la partea electrica, in sensul ca solicitarile se incadreaza in baremul maxim impus. Sa ne gandim ca de la 120 la 200 e diferenta de 80, deci procentul de solicitare creste cu peste 40 % fata de ce era initial. Si asta nu e ok. Curentii sunt ceva dinamic, insa cablajele, izolatia si rezistenta electromecanica a materialelor tin de fizica pura, deci nu mai e chiar ok. Mai simplu spus, cine a auzit de puterea uniorara a locomotivei ( 5400 Kw) stie ce vorbesc . La EA2, la amperajul care apare pe motoare, vorbim clar de solicitare prelungita a partii electrice, deci de functionare in regim uniorar. Prin termen, daca vorbim de regim uniorar, acest regim poate fi utilizat o perioada limitata de timp. Cand acest timp este excesiv, clar apar probleme. E ca si cum mergi cu 1500 A pe motoare de la Brasov la Deda. Iti dai seama ca daca apuci sa garezi in Deda iese fum din toate cele. De asta, fiind plina de senzori si protectii, la temperaturile care apar pe cablaje, este normal ca au fost probleme si vor mai fi la acest gen de servici !

De asta cred ca e clar de ce aceste masini nu sunt solicitate in serviciul greu. In fond, constructia lor a fost gandita coreland necesarul de servici pentru Bucuresti -Constanta (initial, desigur). Nu a pus nimeni problema ca se vor folosi si pe Brasov-Predeal sau pe Balota. Ca au ajuns si acolo, e partea a doua.
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5938
Data de inscriere : 14/04/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 17:20

Adevaru ca e ceva sa proiectezi un mastodont de 120 t si 6600 kw pt Buc-CT(in caz ca e asa)......
......
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeLun 16 Ian 2012, 22:22

edward_w92 a scris:
Masinile de 200km/h sunt mai economice la viteze superioare, pe Constanta la 140km/h sunt mai fiabile decat una de clasa 41 sau 477 delfini.

Adevaru-i ca cele mai economice erau masinile Siemens (seria 45), inainte de transformarea lor in ICOL. Aveau o gramada de componente Siemens care erau mult mai eficiente decat ce baga astia in modernizarile de azi pe EA-uri. Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5656
Data de inscriere : 04/05/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 00:41

mureseanu_976 a scris:

Adevaru-i ca cele mai economice erau masinile Siemens (seria 45), inainte de transformarea lor in ICOL. Aveau o gramada de componente Siemens care erau mult mai eficiente decat ce baga astia in modernizarile de azi pe EA-uri. Laughing

Care erau acele componente ca si consumatori, care o faceau sa fie mai economica ? Hai sa vedem :

- Motoare asincron trifazate pentru actionarea echipamentelor de ventilatie-racire a masinilor electrice - aceleasi ca la locomotiva clasica, insumand aproape 180 Kw
- Transformator TFVL 580 identic cu cel de pe locomotiva clasica - 5790 Kw
- Motoare de tractiune identice cu cele de la locomotiva clasica
- Motor de actionare al compresorului cu arc, de 33 Kw, aproape dublu la consum fata de cele care actionau compresoarele 3EC2 de la varianta clasica
- Sisteme de diagnoza digitale, inexistente pe locomotiva clasica - consumatori in plus
- Convertoare mono-trifazate, inexistente pe locomotiva clasica - consumatori in plus
- Graduator cu servomotor actionat prin convertor mono-trifazat - consum in plus fata de varianta clasica, cu motor in continuu
- Instalatii periferice de climatizare, actionate prin motoare de cate 1KW - consum in plus.

Care sunt componentele care fac ca aceasta locomotiva sa fie mai economica decat restul? Din ce vad mai sus, totul inclina spre un procent de consum mai mare decat altele. Iar asta e valabil si la celelalte locomotive modernizate, carora li s-a pastrat graduatorul. Exact acelasi consum au si locomotivele tiristorizate. Diferenta este ca sunt eliminate o serie de componente care necesitau intretinere temeinica, precum graduatorul. Faptul ca pe una scrie siemens, pe cealalta softronic e irelevant. Pe clasica scria ASEA, si tot acelasi consum avea. Vrei ceva care sa consume mai putin ? Umbla la partea de forta, la numarul de consumatori si eventual la viteza de deplasare.

Alte diferente tehnice n-am gasit !
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9361
Data de inscriere : 20/08/2008

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 00:53

Scoti motoarele si ai rezolvat problema. Razz

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 08:05

S-au făcut studii pe tema asta şi a rezultat că Siemensul - chiar şi ICOL-izat - consumă mai puţin decât 477-urile cu IGBT Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
Adisoft1991s


Numarul mesajelor : 1133
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 30/09/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeMar 17 Ian 2012, 18:24

Azi Phoenix-ul 2004 se afla pe M900 venea dela Craiova spre Bucuresti [img]Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Phoenix2004 [/img]
(imi cer scz pentru calitatea pozei dar am filmat cu zoom si am facut print)

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/600/phoenix2004.jpg/
Sus In jos
http://Www.Depozituldereduceri.Blogspot.RO
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeSam 21 Ian 2012, 19:31

91-53-0-473-003-8, care a plecat cu 1663 la Iasi

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 SFTR81-53-0-473-003-8_IAS1663-1
Gara de Nord,21.01.2012
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitimeSam 21 Ian 2012, 20:45

Raspunsu e si mai simplu iarna EC uri pentru 3,4 vagoane .. vara EA ... oricum tot acolo-i consumu.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive Softronic Phoenix
Sus 
Pagina 37 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 471/473/478 (Softronic Phoenix)
» Locomotive
» Locomotive clasa 480-481Lema Softronic
» Locomotive LDE 130
» Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: