| Locomotive Softronic Phoenix | |
|
+112lifetec donpetru razvan22 Bogdan-Razvan Radu.B Balto Teodor florin.lifticariu Raduku09 Florin C Warrior12 Kriszti219 Gabry Gabriel kasapis2007 Cont dezactivat alekx017 halmarius @ndrey NicuS KOSTYK Adirmvl allred DPS ravers75 Vlad popovici ORWO Alex Avram electrica912 buldozer2 mishu88 M.I.C.I. 060-EA078 Grigor Katalin4653 DUAL andreiutzu Dr2005 ATM Marius Iulian AndiCFR Costin.H Denis Tm! Adisoft1991s nenuandrei AndreiCfr bostanescu gigel 040EC100 AlexD Vitosa redeme REGIOTRANS12 AndreiCFRBucuresti Criss Ciuc Marius LanceR Axwell21 Stefan Stanescu Bogdan-CFR VeV myster2008 TVlad LokoZEN Nk11 63-1143-5 membru inactiv iuli.hard yoyoyonutz99 19jimmy84 stefan_br spsdc7 Scoop Cobra Adrian78 SULZERUL 0733 Nesebar electrica675 kaan IonutChircu Iasmin didinul cont dezactivat . ANDU2100HP The Legend AlexCta decward Marian Andrei Mircea Hirjau giltist mureseanu_976 Stratan-Tttggvv laur 133 stakee Cito lovekomotive Silver cont inactiv cortexedge AMX 97-0548-4 Razvan srazvi Mihai-Aurel AceKine didi Hurricane stinky ultras maus5 vrabieionut pisti91 Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 116 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 10:54 | |
| Ar trebui sa ne mai uitam si noi peste umar in Ungaria Austria Germania poate mai invatam si noi ceva.. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 11:05 | |
| Eu nu prea le-am vazut pe astea de la Bucuresti sa stea deloc. Ce spui tu dr e vorba de transportul de marfa. La cel de calatori nu cred ca merita 4mil eur o locomotiva noua sa traga maxim 3 vagoane. Vitorul sta in automotoare fie ele electrice sau diesel, dar nici alea nu merg peste tot la noi, sunt zone in tara unde nu urca decat daca au impingatoare atasata, din spusele unora mai experimentati in domeniul asta. Apropo Siemensurile de la CTV sunt variantele cele mai ieftine si e mai slaba dpdv al tractiunii. Am comparat performantele CTVului de la zilele feroviare cu Carpathia si ca forta de tractiune la plecarea de pe loc carpathia avea 350kn si Siemens 250kn...diferenta de pret Carpathia maxim 1.5mil eur si Siemensul CTV 2.7mil eur. Iar amandoua fac acelasi lucru numai ca pe una scrie Siemens si pe cealalta Promat. LE. Si sa invatam ce Adi? CFR are achizitionate zeci de utilaje noi de intretinere la liniilor si nu le folosesc "ca nu e bani de motorina" Avem 3000km magistrale principale si nu suntem in stare sa reprofilam?buram linia sa tina macar 120km/h constant, suntem de rasul lumii. Am pus 2 linkuri la utilaje cfr sa vezi acolo cat de simplu e in Austria si cum se lucreaza. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 11:17 | |
| Alex pe Carpathia scrie Remarul 16 Februarie!!Nu stiu dar ungurii poate sunt mai frumosi decat noi cand au comandat 10 locomotive Siemens ES64U2 si 50 de locomotive TRAXX dar na ei sunt mai aproape de lumea civilizata si o sa aud motivul la ei trenurile circula la campie!!noi ne-am izolat aici si mai mult nu meritam |
|
| |
Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5264 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 11:25 | |
| Vedeti ca locomotivele se duc la depou dupa un drum nu fiindca trebuie sa mai fie reparate sau carpite, ci pentru ca asa spune instructia, sa se faca inspectia de dupa drum. La noi sunt trecute in instructie inspectii dupa inspectii. Tin minte ca scrie ceva de genul, un vagon de calatori trebuie sa i se faca o inspectia la fiecare 300 de km parcursi. |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 11:46 | |
| Un Taurus de 6400 kw va consuma mai putina energie electrica fata de un 47 pe aceeasi distanta, tehnologia de ultima ora, tonajul mai mic isi spun cuvantul. EA-urile au fost si vor fi bune in zonele montane la tractarea marfarelor grele. Eu unul sunt pt modernizarea lor, dar nu e rentabil sa ne bazam numai pe ele, pt ca oricate modernizari le-ai face nu fac fata la concurenta. Cum zicea si AlexD, viitorul sunt automotoarele, si asta se vede si in tari precum Germania, Franta, care renunta chiar si la sistemele push-pull pt a le inlocui cu rame automotoare. Au consum redus, costuri cu intretinerea mai reduse decat la o locomotiva si vagoanele aferente, flexiblitate, demaraj sporit. Pacat ca nu avem fonduri pt a achizitiona automotoare noi, ca are cine sa ne faca, Alstom, Bombardier, Siemens de-abia asteapta sa-si ofere solutiile. Alstom cel putin pot sa zic ca face niste rame senzationale, ma refer la Coradia Polyvalent care pot fi customizabile pana la cel mai mic detaliu. Bombardier poate veni cu ramele hibrid AGC sau cu Talent 2. Siemens vine cu noua generatie de Desiro ML, care isi face treaba cu succes pe malul stang al Rinului. Solutii, oferte sunt, si ar fi si ceva bani dar cine trebuie sa gandeasca in ministere si in CFR doarme. Eram sa uit de Stadler care recupereaza terenul cu ramele sale Flirt, GTW si Kiss. Mai este PESA din Polonia care face rame automotor destul de frumoase ca design si am inteles ca nici calitatea nu e mai prejos. Si spaniolii de la CAF au ceva prin oferta. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 12:28 | |
| - Scoop a scris:
- Vedeti ca locomotivele se duc la depou dupa un drum nu fiindca trebuie sa mai fie reparate sau carpite, ci pentru ca asa spune instructia, sa se faca inspectia de dupa drum. La noi sunt trecute in instructie inspectii dupa inspectii. Tin minte ca scrie ceva de genul, un vagon de calatori trebuie sa i se faca o inspectia la fiecare 300 de km parcursi.
si locomotivele care vin din Palas pana in Curtici ? Cum am vazut duminica EA 883 de Pascani mergea la Mintia dupa naveta si mai departe la Palas in port . O locomotivă nouă (vezi Siemensurile de la CTV) lucrează aproape non-stop (schimbă doar mecanicii o dată la 7 - 8 ore) şi nu trebuie dusă în depou zilnic, spre deosebire de EA-urile noastre (chiar şi modernizate). ei nu se schimba numai odata la 2 3 zile si de ce sa intre in depou ? mai bine o da defecta si asteapta alta( cum a stat EA 462 in Simeria Triaj o luna ) si nu o duce pe cea defecta la primul depou o duce la depoul unde poate sa fenteze cumva sa nu plateasca asa de mult intrarea iesirea reparatia |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 12:44 | |
| - MariusD a scris:
..........ei nu se schimba numai odata la 2 3 zile si de ce sa intre in depou ? mai bine o da defecta si asteapta alta( cum a stat EA 462 in Simeria Triaj o luna ) si nu o duce pe cea defecta la primul depou o duce la depoul unde poate sa fenteze cumva sa nu plateasca asa de mult intrarea iesirea reparatia ....... Depinde de fiecare operator in parte, de 462 esti sigur ca era defecta sau era "defecta" privatii nici nu-s interesati prea mult sa gareze in primul depou fiindca tre' sa faca canalul la masina ori de cate ori intra in depou.... asa mai bine gareaza in triaj decat in depou, plus ca sa gareze masina in triaj e mai putin costisitoare decat in depou... |
|
| |
Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5264 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 12:46 | |
| Din ce am vazut eu cand am fost in Depoul de la Grivita 90% dintre locotivele care veneau, intrau le inspecta un nene cu un clipboard (cam 15-20 de minute) urca un alt mecanic si locomotiva iesea la drum ( in interiorul atelierelor de la Grivita exista un vagon de dormit unde dorm mecanicii). Deci nu tot ce intra in Depou inseamna ca e si defect si urmeaza sa stea acolo. Depoul in sensul lui adevarat ar trebui sa fie ca o parcare pentru locomotive. Daca are vreo 2 ore de stat intre drumuri si nu are nevoie de reparatii o duce la depou si sta acolo si asteapta, nu sa o tina pe linii sa se vada ca nu e stricata. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 13:33 | |
| - edward_w92 a scris:
- MariusD a scris:
..........ei nu se schimba numai odata la 2 3 zile si de ce sa intre in depou ? mai bine o da defecta si asteapta alta( cum a stat EA 462 in Simeria Triaj o luna ) si nu o duce pe cea defecta la primul depou o duce la depoul unde poate sa fenteze cumva sa nu plateasca asa de mult intrarea iesirea reparatia ....... Depinde de fiecare operator in parte, de 462 esti sigur ca era defecta sau era "defecta" privatii nici nu-s interesati prea mult sa gareze in primul depou fiindca tre' sa faca canalul la masina ori de cate ori intra in depou.... asa mai bine gareaza in triaj decat in depou, plus ca sa gareze masina in triaj e mai putin costisitoare decat in depou... Eu asa am inteles din ce am intrebat prin gara ( ca mult m-ar interesa ce face aia acolo) Intreaba pe un mecanic de Galati-Braila de prin zona aia care a zis ca te cunoaste pe tine Deci nu tot ce intra in Depou inseamna ca e si defect si urmeaza sa stea acolo. Depoul in sensul lui adevarat ar trebui sa fie ca o parcare pentru locomotive. Daca are vreo 2 ore de stat intre drumuri si nu are nevoie de reparatii o duce la depou si sta acolo si asteapta, nu sa o tina pe linii sa se vada ca nu e stricata. Alea de calatori (mai ales in Bucuresti) intra toate in depou desi nu sunt defecte intra pentru revizie la marfa e altceva Hai ca suntem in Off topic |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 15:19 | |
| De la Galati 8). Stiu povestea destul de bine cu defectiunile, si la Bacau a stat 462 la linia 6 o gramada de vreme prin aprilie-mai, de asta si intrebam, recent o picat si 1581 la noi si a plecat la Ploiesti la roata cu 462. Revenind la subiect, pana la urma stie cineva fix ce-o patit 2004 si daca cumva s-a intors de la Craiova? PHoenix-urile astea 2 au voie sa faca pe IR 1651/1652? Intreb in speranta sa le vad si eu pe la Bacau sa le fac o poza ca in 5 zile n-am vazut niciunul la trenul asta... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 22:14 | |
| - edward_w92 a scris:
- De la Galati . Stiu povestea destul de bine cu defectiunile, si la Bacau a stat 462 la linia 6 o gramada de vreme prin aprilie-mai, de asta si intrebam, recent o picat si 1581 la noi si a plecat la Ploiesti la roata cu 462. Revenind la subiect, pana la urma stie cineva fix ce-o patit 2004 si daca cumva s-a intors de la Craiova?
PHoenix-urile astea 2 au voie sa faca pe IR 1651/1652? Intreb in speranta sa le vad si eu pe la Bacau sa le fac o poza ca in 5 zile n-am vazut niciunul la trenul asta... Normal si bineinteles ca fac pe IR1651/1652, nu sunt scutite, in functie de turnus, probabil nu ai fost tu pe faza. |
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5993 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 22:15 | |
| Stie cine pe unde mai trage Phoenix-ul 2001 al DB-ului? |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6022 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 22:24 | |
| Prin imprejurimile Galatiului |
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 23:06 | |
| ...ca tot s-a intrebat de ea: Fotografia am realizat-o in septembrie 2011, la intrareain Gara Braila. |
|
| |
Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5264 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 23:54 | |
| un pic trist cum 001 nu a ajuns la un operator roman, totusi era cap de serie |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix | |
| |
|
| |
| Locomotive Softronic Phoenix | |
|