Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6391 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 08 Dec 2011, 19:10
91-53-0-476-003-6 cu A Bucuresti-Galati
Si un Filmulet cu acest Tren
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 11 Dec 2011, 22:09
2004,cu IR1663 spre Iasi
Gara de Nord,11,12.2011
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Sam 17 Dec 2011, 21:53
Phoenix03 cu IR1575 SPRE cRAIUOVA
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5442 Data de inscriere : 28/09/2010
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Sam 17 Dec 2011, 23:01
E 1595.
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 18 Dec 2011, 21:48
91-53-0-473-003-8,cuIR1657 la Bicaz
azi,Bucuresti Nord
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5993 Data de inscriere : 30/09/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 21 Dec 2011, 12:13
Se pare ca Phoenix 004 a avut un motor ars (mergea doar in 5) a plecat aseara la softronic Craiova pentru reparatii si se va intoarce in cursul zilei de astazi
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 21 Dec 2011, 12:23
Sper sa invete din greseli cei de la Softrinic, nu e nici o rusine oricum se vede ca Softronicu invata mai repede din greseli decat Promatul cu toate ca eu inca nu am auzit la 474 de motoare arse(si asta trage zilnic 30-40 vagoane), acolo au alte bube legate de altceva. Totusi motor ars la o locomotiva care nu a tras in viata ei mai mult de 6-8 vagoane e cam ciudat. Sa speram ca odata cu noul contract de modernizare vor scoate numai Phoenixuri cei de la Softronic iar promatul va merge in continuare pe 474. Chiar daca nu imi place sa o spun cred ca e timpul pentru un pas inainte dpdv al designului(daca ar elimina porcaria aia de galusca in care e incorporat farul central ar arata mult mai bine) chiar daca acesta e cam uratel...cel de Phoenix.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 21 Dec 2011, 12:32
Motoarele nu le face Softronic, ci electroputere Craiova (la locomotivele modernizate doar se rebobinează motorul vechi, dacă e nevoie, iar la cele noi se pun motoare noi). Acum rămâne de văzut de ce s-a ,,ars motorul" (că motorul propriu-zis nu are cum să se ardă, se arde izolaţi abobinajului şi face scurt), care poate fi din vina producătorului motorului (Electroputere) sau din cauza acţionării (care e făcută de Softronic). Asta dacă într-adevăr un motor e problema pentru care 004 a ajuns ,,în service".
Prin noul contract de modernizare or să iasă 477-uri, că Phoenixurile sunt construcţii noi şi costă ceva mai mult.
_________________ :TTT:
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 21 Dec 2011, 12:51
Dr2005 a scris:
Prin noul contract de modernizare or să iasă 477-uri, că Phoenixurile sunt construcţii noi şi costă ceva mai mult.
M-am gandit si eu la treaba asta, decat sa faca 5 Phoenixuri noi mai bine fac 12 seria 477 .
andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5118 Data de inscriere : 05/05/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 21 Dec 2011, 14:12
Citat :
Chiar daca nu imi place sa o spun cred ca e timpul pentru un pas inainte dpdv al designului(daca ar elimina porcaria aia de galusca in care e incorporat farul central ar arata mult mai bine) chiar daca acesta e cam uratel...cel de Phoenix.
da ar fi un EA turtit in bot...al naibi progres! motoarele sunt facute la Electroputere(asta pana o sa se inchida si trafo) si boghiurile la Caransebes...deci softronicu le cam asambleaza ca la lego.
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 21 Dec 2011, 20:03
Boghiurile au în componenţă un angrenaj nou, cu raportul apropiat de ver. 120 km/h, dar cu viteză maximă 160 km/h, lucru posibil datorită folosirii motorului de tracţiune asincron. Suspensia secundară este realizată cu elemente Hurglass. Ramele boghiurilor sunt realizate la S.C. SOFTRONIC S.R.L, iar osiile montate noi la S.C. CAROMET. Cutia este prevazută cu tampoane absorbante crash şi plug de zapadă imbunatăţit. Echipamentele electrice sunt realizate de S.C. SOFTRONIC S.R.L. instalaţia de masurare a temperaturii osiilor tip IMTO Intregul iluminat al locomotivei (cabine, salã maºini ºi faruri) este realizat de S.C.SOFTRONIC în tehnologie LED. Locomotiva este prevãzutã cu frânã electricã recuperativã ºi reostaticã pentru situatiile în care reteaua nu este absorbantã Locomotiva este echipată cu frână pneumatică automată de tip KNORR K-GPR cu distribuitor de aer tip KE care asigură defrânări în trepte şi cu frână pneumatică directă cu comandă electropneumatică asigurând timpi de frânare-defrânare adecvati.
Sursa: www.softronic.ro
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 21 Dec 2011, 22:00
AlexD a scris:
Sper sa invete din greseli cei de la Softrinic, nu e nici o rusine oricum se vede ca Softronicu invata mai repede din greseli decat Promatul cu toate ca eu inca nu am auzit la 474 de motoare arse(si asta trage zilnic 30-40 vagoane), acolo au alte bube legate de altceva. Totusi motor ars la o locomotiva care nu a tras in viata ei mai mult de 6-8 vagoane e cam ciudat. Sa speram ca odata cu noul contract de modernizare vor scoate numai Phoenixuri cei de la Softronic iar promatul va merge in continuare pe 474. Chiar daca nu imi place sa o spun cred ca e timpul pentru un pas inainte dpdv al designului(daca ar elimina porcaria aia de galusca in care e incorporat farul central ar arata mult mai bine) chiar daca acesta e cam uratel...cel de Phoenix.
Mai depinde si de mecanic, daca e ,,cioban,, si ii da in gusa...
Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5264 Data de inscriere : 21/10/2010
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 08:49
Sau putea sa fie pur si simplu un motor defect din fabrica, din cate motoare s-au pus pe locomotivele astea modernizate e oare chiar asa ciudat sa fie unu putin defect din fabricatie. Parca voi nu ati cumparat chestii electronice noi care aveau mici bube si in cateva luni se stricau, le duci la garantie si se schimba. Asta e stiu ca exista controlul calitatii dar din cand in cand mai scapa unul care are un mic defect ascuns si se strica dupa cateva luni de utilizare. Eu sustin in totalitate modernizarea locomotivelor, o sa caut cand ajung acasa un link sa va pun despre cum isi fac americanii cele mai moderne locomotive, a fost documentar pe Discovery daca l-ati vzt. Cand dezmembreaza o locomotiva GP9 veche de 40 de ani si o refac intr-o locomotiva de secolul 21. Stiu ca e nostalgie pentru batranele EA-uri dar sa pastreze 20-30 in starea veche si restu direct serie 47 sau chiar si altceva nu stiu o noua serie si mai buna si mai puternica decat seria 47. In procesul asta se vor si impiedica si vor avea si probabil cateva gafe dar imi place macar ca Softronic-ul e ambitios vor sa faca ceva.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 10:38
Tot pentru modernizare sunt si eu. In domeniul feroviar intr-o tara ca Romania nu se va merita niciodata(nu in urmatorii 30 de ani) investitia in locomotive noi, ultimul ragnet. Seriile 477 si 474 sunt foarte bune pentru RO 10-20 de ani de acum incolo. E un lucru firesc sa se pastreze designul, structura de rezistenta, boghiurile care si-au dovedit fiabilitatea timp de 50 de ani si sa se lucreze la electronica, motoare, putere, consum scazut de energie, sisteme anti patinare etc.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Joi 22 Dec 2011, 10:49
AlexD a scris:
In domeniul feroviar intr-o tara ca Romania nu se va merita niciodata(nu in urmatorii 30 de ani) investitia in locomotive noi, ultimul ragnet.
De ce nu? O locomotivă nouă (vezi Siemensurile de la CTV) lucrează aproape non-stop (schimbă doar mecanicii o dată la 7 - 8 ore) şi nu trebuie dusă în depou zilnic, spre deosebire de EA-urile noastre (chiar şi modernizate). Deci, la un calcul pe 10 - 15 ani s-ar putea să ajungem la concluzia că e mai rentabil să dai 4 milioane de euro pe un Siemens care merge non-stop decât să dai 1,5 milioane să modernizez un EA, care stă în depou minim 8 ore pe zi (când un vehicul stă, indiferent de motiv, el produce pierderi).