|
| Informatii Generale Interregional Calatori | |
|
+29Katalyn ALEXCFR t1972 MariusM IonutCFR2009 alliens didinul COSTACHE MIHAIL razvan - trenuri alex.alexus.tm Vitosa mielutu zburator Luna Adrian78 teoiasi ldh80 dan tm cristi ar Tomi13leu Razvan Tudor Dr2005 vatmanul Adirmvl Nesebar Lumunita Stana Andrey_tm Norbi Balto cristi CFR 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Sam 05 Iul 2014, 10:12 | |
| Probabil OTL-ul jubilează... a scăpat de TFC (pe Felix), a scăpat de Regional, a scăpat de Tesan Prest şi cine mai era pe acolo... A mai încercat Transbus Codreanu ceva asemănător pe Braşov - Zărneşti, era biletul 1,3 lei (cât o călătorie urbană în Braşov), pe când la tren era vreo 3 lei. Dar nu au reuşit, pentru că pe Zărneşti erau destui clienţi pentru toate mijloacele de transport. Mă îndoiesc că Regional s-a gândit la trenurile de călători când a luat linia de Cheresig. Am impresia că se bazează pe viitoarele trenuri de cereale de la Toboliu. _________________ :TTT:
|
| | | Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4186 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Sam 05 Iul 2014, 12:05 | |
| - cristi CFR a scris:
Pe Cheresig mersul trebuie abordat un pic altfel. Pe Cheresig trebuiau sa reabiliteze linia sa se poata circula maxim 50-60 km/h nu cu 25 cu cat se circula in prezent,iar mersul actualizat la nevoile calatorilor,acum in August se scumpesc iarasi abonamentele la autobus cine isi va permite sa dea 135 de lei pe abonament autobus pana la Giris.Multi spuneau ca vor sa mearga cu trenul din toamna,insa si Via Terra va trebuii sa faca ceva cu linia fiindca sute de suruburi si alte materiale de cale nu exista pe linia asta de asta oamenii au o tema sa mearga cu trenul.Poate ca daca acum din august-septembrie daca va cere lumea vor pune inapoi trenurile,insa sa faca ceva cu linia sa creasca viteza si siguranta iar mersul cum am spus. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Sam 05 Iul 2014, 12:20 | |
| E posibil ca din Septembrie cand incep scolile sa repuna inca o pereche pentru elevi dar nu 5 perechi ca este prea mult, eu am vazut aceste trenuri si cand erau elevi iar unele curse tot goale mergeau, deci cursele goale = pierdere |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Sam 05 Iul 2014, 12:26 | |
| Daca nu au trenuri de marfa de pe urma carora sa incaseze TUI, plimba trenurile goale si mai au si contractul pentru linie pe 4 ani, deci pe o perioada foarte scurta, de ce sa bage bani in cresterea vitezei? |
| | | Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4186 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Sam 05 Iul 2014, 12:53 | |
| Vor fi trenuri de marfa peste o luna dar anul viitor ei dupa ce vor preda linia vor incepe lucrarile de extindere a liniei in Ungaria. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5109 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Sam 05 Iul 2014, 21:17 | |
| Referitor la cele spuse de Dragos, OTL nu jubileaza aici si sunt convins ca motivul anularii acestor trenuri nu are nici o legatura cu intentia OTL-ului de a prelua toata zona metropolitana. Asa cum am mai spus-o si cu alta ocazie, momentan OTL circula pe bai si cateva sate. Exista intentia de a prelua zona metropolitana, dar asta nu se stie cand va fi exact. Pentru asta e nevoie de un parc auto mai mare, cu ceea ce are OTL acum, nu s-ar putea acoperi toata zona metropolitana. Si chiar daca OTL ar prelua toata zona metropolitana, nu ar putea ajunge la Cheresig, pentru ca in drum spre Cheresig, zona metropolitana se termina intre Santandrei si Girisu de Cris, satul Palota aflandu-se in stanga cum se merge din Santandrei spre Girisu de Cris. Deci cand OTL va prelua zona metropolitana, autobuzele OTL vor merge maxim pana la Palota. In concluzie, OTL nu are nici o legatura cu ceea ce s-a intamplat acum pe Cheresig.
Revenind la sectie si la Interregional Calatori, motivul anularii acestor trenuri este clar: lipsa calatorilor. Cei mai multi calatori avea trenul care pleca cu elevi la 6:20 din Cheresig si cel care-i aducea inapoi la Cheresig, cu plecare la 14:50 din Oradea, trenuri care au ramas si acum in circulatie. In afara de aceste doua trenuri, cu restul se circula foarte putin. Pana la 10 calatori in tot trenul. Pe deoparte, inteleg decizia luata de companie. Pe de alta parte, nu e tocmai bine ce-au facut. Mersul trebuie regandit, si lasate trenuri si sambata si duminica. Ei au lasat cele doua trenuri care au elevi navetisti, dar aici intervine o alta problema. Ok, lasi cele doua trenuri care stii ca au calatori, dar la calatori nu te gandesti putin? Adica vine omul sa-si faca abonament si tu ii oferi doar doua trenuri pe zi? Dimineata cand pleaca la oras si la amiaza cand se intoarce? Pai daca am abonament ce fac sambata si duminica? Platesc bilet la autobuz? Daca termin mai repede treaba in oras, ce fac pana la 14:50, cand puteam pleca cu ala de 10:30? Dar daca am mai mult treaba si il apucam doar pe ala de 16:47, acum ce fac daca nu mai circula? Si asa oamenii nu isi vor mai face abonamente si vor ajunge si cele doua trenuri care mai circula si care mai au calatori sa nu mai aiba nici un calator si probabil sa nu mai circule nici ele. Deci ce-au facut ei nu e bine. Trebuia refacut mersul, cu trenuri mai putine si cu circulatie zilnica. Apoi un alt motiv pentru care trenul nu a castigat in fata autobuzului, a fost acela ca desi practica tarife mai mici si facea distanta Cheresig - Oradea intr-un timp mai scurt decat cel al autobuzului, mergea destul de incet. Eu am mers de multe ori la Cheresig cu trenul si mai tot timpul avea un mers incet si leganat. Evident asta pe oameni nu i-a atras la tren. Au fost odata, de doua ori, apoi au renuntat. Au ramas doar cei pentru care diferenta de bani dintre autobuz si tren inseamna ceva. Acum vor pleca si aia. Si eu daca as fi in locul lor as prefera sa dau cu cateva zeci de lei in plus la autobuz, dar stiu ca am mai multe ore la care pot folosi autobuzul, nu doar doua curse pe zi. Si inca un motiv ar mai fi acela al locului in care te lasa autobuzul si locul in care te lasa trenul. Trenul doar in gara, autobuzul la 3-5 minute de casa, cu cate 4-5 statii intr-un sat. Deci cam astea ar fi principalele motive pentru care IRC nu a avut calatori pe sectie, iar in final ajungandu-se la situatia de acum.
Si-atunci, ce-i de facut? Consider ca ceea ce se intampla acum nu va dura foarte mult. Proiectul de refacere a liniei dintre Oradea si Ungaria e tot mai serios si tind sa cred ca in curand acest lucru se va intampla. Odata reabilitata linia, iar viteza de circulatie marita, cred ca oamenii se vor intoarce la tren. Cam asta ar fi in mare de facut. Rebilitata linia si marita viteza, ceea ce cred ca se va si intampla. Plus, daca atunci cand va incepe scoala vor fi solicitari din partea elevilor pentru reintroducerea a inca cateva trenuri in circulatie, probabil se vor reintroduce. Si asteptam sa vedem ce va fi si dupa ce va incepe transportul de marfa la Palota (nu la Toboliu, cum spunea Dragos, probabil din gresala). Linia asta nu cred ca a fost reabilitata doar pentru transportul de marfa, iar in paralel sa circule si calatorii. Daca asta era intentia de la inceput, se reabilita doar pana la Palota, nu pana la Cheresig. S-au bagat ceva bani in linia asta, deci nu cred ca ar putea fi lasata chiar asa de izbeliste. Sunt convins ca ceva se va intampla mai departe. Acum e vara, e vacanta si trenurile circulau goale. Inteleg situatia. Sa vedem ce se va intampla dupa inceperea scolii si dupa sosirea marfii la Palota. E aiurea ce se petrece acum, nu ne place nici unuia dintre noi, insa acum nu ne mai ramane altceva de facut decat sa asteptam sa vedem ce urmeaza mai departe. Momentan trebuie sa ne inarmam cu intelegere si rabdare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Sam 05 Iul 2014, 22:08 | |
| - vatmanul a scris:
- Referitor la cele spuse de Dragos, OTL nu jubileaza aici si sunt convins ca motivul anularii acestor trenuri nu are nici o legatura cu intentia OTL-ului de a prelua toata zona metropolitana. Asa cum am mai spus-o si cu alta ocazie, momentan OTL circula pe bai si cateva sate. Exista intentia de a prelua zona metropolitana, dar asta nu se stie cand va fi exact. Pentru asta e nevoie de un parc auto mai mare, cu ceea ce are OTL acum, nu s-ar putea acoperi toata zona metropolitana. Si chiar daca OTL ar prelua toata zona metropolitana, nu ar putea ajunge la Cheresig, pentru ca in drum spre Cheresig, zona metropolitana se termina intre Santandrei si Girisu de Cris, satul Palota aflandu-se in stanga cum se merge din Santandrei spre Girisu de Cris. Deci cand OTL va prelua zona metropolitana, autobuzele OTL vor merge maxim pana la Palota. In concluzie, OTL nu are nici o legatura cu ceea ce s-a intamplat acum pe Cheresig.
Îţi spun eu că jubilează, pentru că autogările din Oradea sunt ale OTL-ului, iar privaţii plătesc taxă de autogară. În plus, nimic nu îi împiedică să participe la şedinţele de atribuire pentru traseele judeţene. _________________ :TTT:
|
| | | Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4186 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Dum 06 Iul 2014, 16:35 | |
| - vatmanul a scris:
- Plus, daca atunci cand va incepe scoala vor fi solicitari din partea elevilor pentru reintroducerea a inca cateva trenuri in circulatie, probabil se vor reintroduce.
Vor trebuii sa faca ceva si cu materialul rulant,oamenii se uita si dupa conditii..Mai bine si-ar achizitiona niste DH 2,care sunt mai moderne nu ca un Desiro sau ADH dar totusi sunt. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Dum 06 Iul 2014, 16:43 | |
| Materialul rulant, mai ales cel la mana a doua, nu se cumpara de la taraba de AM-uri. Sint in numar limitat. Plus ca e nevoie sa fie autorizati mecanicii si pentru ele si alte chestii complicate. Ei mai repede ar cumpara alte AMX-uri de la francezi, cand or mai vinde aia. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5903 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Dum 06 Iul 2014, 16:49 | |
| Ai sa fim seriosi. Pentru 23 km/46 min ce conditii ati vrea sa fie? Prize, AC, Wi-Fi, scaune de Railjet? Pe bune acum, parca romanii devin din ce in ce mai pretentiosi si comozi. Altii merg zeci/sute de km cu Regiotransul cu aceleasi automotoare si nu se plang, iar la voi nu vine lumea la tren ca nu sunt conditii... Mergeti la duba daca nu va convine ca acolo e luxul suprem! |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5109 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Dum 06 Iul 2014, 16:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Îţi spun eu că jubilează, pentru că autogările din Oradea sunt ale OTL-ului, iar privaţii plătesc taxă de autogară. În plus, nimic nu îi împiedică să participe la şedinţele de atribuire pentru traseele judeţene.
De cand au fost preluate Baile 1 Mai, Baile Felix si alte cateva trasee de catre OTL, parcul auto al OTL-ului se afla cam la limita. Pentru a putea lua si alte trasee din zona metropolitana, OTL-ul ar trebui sa mai faca niste achizitii de autobuze. Momentan nu sunt in plan achizitiile, traseele actuale fiind facute cu parcul auto existent. Daca s-ar achizitiona autobzue, s-ar achizitiona pentru zona metropolitata, in nici un caz pentru curse judetene. Pana sa ajunga OTL sa faca curse judetene, mai este. Practic, nici nu cred ca au in plan asa ceva. Pentru asta sunt convins ca la chestia asta cu Cheresigul, OTL-ul nu a jubilat deloc si nici nu are nici o legatura cu ceea ce se petrece momentan pe sectie. Motivele pentru care s-a ajuns unde s-a ajuns cu sectia asta, sunt cele mentionate de mine in postarea anterioara la acest topic. Pana la urma insa, fiecare poate avea parerea lui. Daca tu crezi ca jubileaza, nimeni nu te opreste sa crezi asta, eu insa sunt convins ca OTL n-ar nici o implicare aici. Ieri la ora 9:30 un prieten de-al meu astepta trenul in statie la Toboliu. Tenul evident n-a mai venit. Azi dimineata m-am intalnit cu el si mi-a spus ca a stat dupa tren si ca nu a venit. Mi-a spus ca tot azi ar fi vrut sa vina la Oradea cu ala de 6:20 plecare din Cheresig, el, sora lui si o prietena a sorei lui. Dar daca trenul nu mai circula sambata si duminica, au trebuie sa se descurce altfel, mai ales ca sambata si duminica circula si autobuzele mai rar. Pacat! Oamenii s-au invatat cu trenul, iar acum merg sa astepte un tren care nu mai vine. Asta nu e o reclama buna. Stiindu-ma pe mine pasionat de trenuri si la curent cu noutatile, m-a intrebat daca acest program al trenului e doar pe perioada vacantei. I-am spus ca cred ca da, desi in mintea mea ma indoiam putin de realitatea raspunsului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Dum 06 Iul 2014, 17:43 | |
| - vatmanul a scris:
- Dr2005 a scris:
- Îţi spun eu că jubilează, pentru că autogările din Oradea sunt ale OTL-ului, iar privaţii plătesc taxă de autogară. În plus, nimic nu îi împiedică să participe la şedinţele de atribuire pentru traseele judeţene.
OTL-ul nu a jubilat deloc si nici nu are nici o legatura cu ceea ce se petrece momentan pe sectie. Motivele pentru care s-a ajuns unde s-a ajuns cu sectia asta, sunt cele mentionate de mine in postarea anterioara la acest topic. Pana la urma insa, fiecare poate avea parerea lui. Daca tu crezi ca jubileaza, nimeni nu te opreste sa crezi asta, eu insa sunt convins ca OTL n-ar nici o implicare aici. OTL-ul are autogările. Operatorii privaţi pleacă din autogări şi plătesc taxe. Mai puţine trenuri = mai multe autobuze/dube în autogară, deci mai multe încasări din taxe. _________________ :TTT:
|
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5109 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Lun 07 Iul 2014, 22:24 | |
| In Oradea exista doua autogari: cea din cartierul Velenta, in apropiere de statia CF Oradea Est si cea nou construita din capatul cartierului Nufarul, care este a OTL-ului. Autogara din Velenta nu stiu a cui este, insa in nici un caz nu este a OTL. E autogara orasului si e acolo de cand e orasul. Pe langa aceste doua autogari, in Oradea mai sunt doar cateva puncte de oprire temporara a autobuzelor, dar nu autogari. Unul din aceste puncte este pe bd. Decebal, vis-a-vis de magazinul Livella, magazin de care stie toata lumea din Oradea. Autobuzele care fac curse pe ruta Cheresig si satele din acea directie, pleaca din statia Livella si tot acolo lasa oamenii la intoarcere. Mai este cate o cursa de Cheresig care dupa ce lasa oamenii la Livella, pleaca la autogara din Velenta, deci tot ce circula pe Cheresig si satele din traseu, nu are nici o legatura cu autogara Nufarul si cu OTL-ul. |
| | | Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5520 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Mar 08 Iul 2014, 11:54 | |
| - vatmanul a scris:
- In Oradea exista doua autogari: cea din cartierul Velenta, in apropiere de statia CF Oradea Est si cea nou construita din capatul cartierului Nufarul, care este a OTL-ului. Autogara din Velenta nu stiu a cui este, insa in nici un caz nu este a OTL. E autogara orasului si e acolo de cand e orasul. Pe langa aceste doua autogari, in Oradea mai sunt doar cateva puncte de oprire temporara a autobuzelor, dar nu autogari. Unul din aceste puncte este pe bd. Decebal, vis-a-vis de magazinul Livella, magazin de care stie toata lumea din Oradea. Autobuzele care fac curse pe ruta Cheresig si satele din acea directie, pleaca din statia Livella si tot acolo lasa oamenii la intoarcere. Mai este cate o cursa de Cheresig care dupa ce lasa oamenii la Livella, pleaca la autogara din Velenta, deci tot ce circula pe Cheresig si satele din traseu, nu are nici o legatura cu autogara Nufarul si cu OTL-ul.
Autogara din apropierea statiei Oradea Est este a firmei Intrans! Eu cred totusi ca IRC are probleme cu banii si au redus din cheltuieli cat au putut,nu cred ca nu faceau bani pe Rodna si Bixad din subventie+ce mai luau din bilete/abonamente. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6557 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori Vin 11 Dec 2015, 22:23 | |
| Interregional nu are nici la aceasta ora publicat noul mers pe saitul lor. Cand o sa apara? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori | |
| |
| | | | Informatii Generale Interregional Calatori | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |