|
| Liniile noi | |
|
+40Nesebar Luna dan tm mielutu zburator Nycolas Gabriel MariusM IonutCFR2009 ana imfinity baiazid ldh80 TVlad Shinkasen iustialex Adirmvl Czirjak Arpad Adrian78 eu DAS 2011 Dr2005 Vitosa DUAL mihaiuc ATM rich1974 razvan - trenuri sorinucu ionutz72 BlueTrain dan ciprian reed zenox4500 mariuskl mardaryroby lovekomotive COSTACHE MIHAIL AceKine tudor_vl Ionutz cristi CFR Vlad 44 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile noi Mier 25 Ian 2017, 15:38 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Tocmai asta am spus, ar fi fost posibilă la cum se lucra înainte de 1941, dar după clar nu, când s-a trecut la economie. Da, puteau trânti o serie de tuneluri de 6-7 km și se scoteau cumva, doar asta au făcut iugoslavii.
Tocmai, că nu se pot face, din cauza lacului de acumulare şi a diferenţei mari de nivel. Şi şoseaua are nişte declivităţi măricele între Nehoiaşu şi baraj. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Liniile noi Mier 25 Ian 2017, 23:16 | |
| Oricum nu cred ca se vor mai construi vreodata in Romania linii noi. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Liniile noi Mier 25 Ian 2017, 23:19 | |
| - Luna a scris:
- Oricum nu cred ca se vor mai construi vreodata in Romania linii noi.
Probabil peste 50 de ani, dar nu mai apucam noi deci egal cu 0. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Liniile noi Joi 26 Ian 2017, 08:43 | |
| Braila - Tulcea, Sighisoara - Tg.Mures si Valcele - Rm.Valcea de departe cele mai importante restul nu conteaza.
Pietrosita-Sinaia trebuia sapat in munti Argesel-Zarnesti fara valoare.
Totusi e bine ce avem ca s-au schimbat timpurile si avem automotoare in loc de loc + vagoane sau linie inchisa e alta poveste.
Avem o tara frumoasa cu sectii frumoase pacat ca n-avem timp so vizitam pe toata. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Liniile noi Joi 26 Ian 2017, 10:44 | |
| Ar fi fost ceva senzational o linie Argesel - Zarnesti, dar este ceva SF, prea greu de realizat si nu s-ar justifica, doar de dragul de a mai eficientiza reteaua CFR. Dar daca se modernizeaza Bucuresti - Pitesti la 160 km/h in vreo 15-20 ani plus ajustari intre timp si pe Valea Prahovei intre Predeal - Brasov, cu o legatura rapida in Bucuresti ajungi in timp rezonabil comparabil cu varianta auto prin Rucar, chiar daca trenul ocoleste, dar nu mereu ruta cea mai scurta (auto sau feroviar) e automat cea mai rapida. Deci clar n-are rost, ca nu s-ar fi circulat prin tunelurile alea ce s-ar fi realizat cu 160 km/h sau pe mai stiu eu cate serpentine, sa fim realisti. Si pentru Targoviste ar fi valabil, sincer. E suficient sa se reabiliteze linia Pitesti - Bucuresti.
Oricum Pitesti - Ramnicu Valcea sau Campulung - Brasov se parcurg greoi cu masina/autocar, nu se merge ca pe o autostrada, dat fiind relieful.
Clar e prioritara linia dintre Pitesti si Ramnicu Valcea (sau macar Curtea de Arges - Calimanesti si tot favorizeaza macar Sibiul, Aradul, mai scuteste Valea Prahovei de saturatie). Aceasta ar ajuta reteaua CFR cel mai mult (si calatori si marfa). Preferabil ar fi insa sa se gaseasca solutii pentru traseul actual, e pacat de ce s-a facut pana acum si a ramas de izbeliste. Dar ar mai trebui si Alunu - Seciuri. Si acolo e chiar pacat la cat de putin a ramas. S-ar conecta Bucurestiul cu Targu Jiu - Simeria - Deva - Arad prin Pitesti, Ramnicu Valcea. Ar fi o ruta interesanta, dar cred ca necesita si alte reparatii aditionale o buna parte din traseu, deci clar trebuie bagati bani aici si putin probabil ca se vor gasi fonduri europene pentru asemenea linie. Are sanse infime. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Liniile noi Joi 26 Ian 2017, 16:30 | |
| - Katalyn a scris:
- Braila - Tulcea, Sighisoara - Tg.Mures si Valcele - Rm.Valcea de departe cele mai importante restul nu conteaza.
Pietrosita-Sinaia trebuia sapat in munti Argesel-Zarnesti fara valoare.
Totusi e bine ce avem ca s-au schimbat timpurile si avem automotoare in loc de loc + vagoane sau linie inchisa e alta poveste.
Avem o tara frumoasa cu sectii frumoase pacat ca n-avem timp so vizitam pe toata. Pe langa ce ai mentionat Vascau - Varfurile + Deva - Brad Ar fi creat un culoar mult mai scurt pe relatia Episcopia Bihor - Oradea - Vascau - Varfurile - Brad - Deva - Sibiu - Rm. Valcea - Valcele - Pitesti - Bucuresti. Poate o va face o alta generatie... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Liniile noi Joi 26 Ian 2017, 16:52 | |
| - AeroX a scris:
- Ar fi fost ceva senzational o linie Argesel - Zarnesti, dar este ceva SF, prea greu de realizat si nu s-ar justifica, doar de dragul de a mai eficientiza reteaua CFR..
Ehei.... ar fi fantastic.Este un fel de GLACIAR EXPRES de Romania. Promovat cum trebuie celor din vest.Acces foarte bun din Brasov.Regiotrans Brasov - Zarnesti, este deja cunoscut de multi germani, austrieci. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Liniile noi Joi 26 Ian 2017, 19:10 | |
| - ciprian71 a scris:
- Ehei.... ar fi fantastic.Este un fel de GLACIAR EXPRES de Romania. Promovat cum trebuie celor din vest.Acces foarte bun din Brasov.Regiotrans Brasov - Zarnesti, este deja cunoscut de multi germani, austrieci.
Eh, nu ne dam noi cu asa ceva. - cristi CFR a scris:
Pe langa ce ai mentionat Vascau - Varfurile + Deva - Brad Ar fi creat un culoar mult mai scurt pe relatia Episcopia Bihor - Oradea - Vascau - Varfurile - Brad - Deva - Sibiu - Rm. Valcea - Valcele - Pitesti - Bucuresti.
Pai, drept vorbind, multe rute din tara asta s-ar fi scurtat prin Pitesti (avand in vedere pozitia lui geografica favorabila: central sudica), dar relieful tarii ne-a obligat sa facem altfel, plus interesele de atunci care in ziua de azi par chiar indoielnice. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Liniile noi Joi 26 Ian 2017, 21:50 | |
| - AeroX a scris:
Pai, drept vorbind, multe rute din tara asta s-ar fi scurtat prin Pitesti (avand in vedere pozitia lui geografica favorabila: central sudica), dar relieful tarii ne-a obligat sa facem altfel, plus interesele de atunci care in ziua de azi par chiar indoielnice. la noi constructia de cai ferate nu s-a facut pe principiul drumului cel ami scurt, cu tuneluri si viaducte ca in alte tari europene, ci pe principiul costului cel mai mic(urmarirea vailor, curbe multe, viteza mai mica, dar costuri mai mici pentru ca s-a evitat tunelele si viaductele), chiar daca pe termen lung aceasta solutie a adus multe dezavantaje |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Liniile noi | |
| |
| | | | Liniile noi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |