Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 219 : Valcele - Ramnicu Valcea

In jos 
+90
Cipri Andrei Neculai
Theijs
jabels
rizelgeorgel2004
Vale_ntin
kristi kkk
AeroX
crystynyca
Dionis
alliens
ciprian71
mielutu zburator
vvmm
cerculdestele
Costin.B
marius664
alex.barac.5
gabrielcr
Silviu Sintea
dan tm
mihaitzateo
cfr500
Parazitii
DUAL
baiazid
MetalRider
Vitosa
Semafor
Traveller
vanchorusebulgaria
ecou
Shinkasen
spiderpc
bogdan.perejuc
roseanu
AlexandruC
AMX 97-0548-4
Czirjak Arpad
cstefan
Adirmvl
elm
popovici
Dr2005
M.I.C.I.
tacc400
rich1974
Goanga
Amiralul
galbenpal
iDorin
IonutChircu
Desiro256
didinul
dan_dinca
razvan - trenuri
sorinucu
MariusM
Jhonyla
ldh80
Teodor
George33
David Marius
Adrian78
mihaiuc
Nk11
cont dezactivat .
ATM
TVlad
Codrut1985
cont inactiv
Nesebar
Lde 2100
jionutz
stegaru
didi
antitren
ferriviarius
bogdan srl
dan ciprian
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
Ionutz
srazvi
KQQ
IonutCFR2009
mardaryroby
cortexedge
cristi ar
tudor_vl
Vlad
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 42  Urmatorul
AutorMesaj
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6346
Data de inscriere : 20/07/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 20:04

S-a schimbat regimul in 1996 si cei ce au venit nu au continuat ce au inceput antemergatorii ca lor nu le iesea spaga si comisionul. Din pacate asa am ramas fara CFR ca au venit tot altii si aia au cautat sa se imbogateasca Sad
Sus In jos
Lde 2100




Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 6858
Data de inscriere : 20/02/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 21:16

@antitren,ce cauti pe forum daca nu iti plac trenurile si sustii ca nu vrei sa se realizize lucrarile pe linia valcele-ramnicu valcea?eu zic ca nu ai ce cauta aici..asa ca mergi de asculta manele si lasa-ne in pace..
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 21:55

Probabil aceasta persoana intradevar vrea sa ramana la stadiul actual , motivul ar fi ca nu ar fi de acord sa piarda amintirile din copilarie , pai daca ar fi asa poate ca nu se mai construia nimic in tara asta de la sosele la orase si multe altele ca x are amintire din copilarie exact unde e centrala atomica acum sau y are amintire in mijlocul autostrazii , una peste alta gandire de 2 bani . Poate nici afara din aceasta tara nu a fost sa vada cum alte tari sunt mult peste noi din punct de vedere al infrastructurii ............. oricum nu are rost sa i explici unui om cu o astfel de gandire ca nu e bine ce zice si defapt altfel ar trebuii sa gandeasca , practic nu are rost atat il duce capul .
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 22:53

antitren a scris:
nu imi plac trenurile si in mod special urasc aceasta cale ferata care sper sa nu se realizeze niciodata.

sunt subiectiv, deoarece bunicii mei locuiesc in apropierea asa zisei lucrari, n-am suportat-o niciodata vazand-o ca pe un balaur care-mi omoara amintirile naturale ale copilariei/ insa sa sustii un asemenea proiect e lipsa totala de gandire(sau este, daca din lucrare se lasa cu comisoane adanci pentru unele buzunare)
am vazut mai sus vehicularea unor sume ridicole(50-200 milioane de euro)...o analiza realista spune ca fara cel putin 2 miliarde nici sa nu va ganditi(si nu pun aici doar spagile, lucrari umflate la pret, dar realitatea e de asa natura.)
pot spune din experienta, ca de 26 de ani urmaresc lucrarile la aceasta lucrare...iar traseul dintre budesti si viaductul de la ciofrangeni mi-e arhicunoscut, strabatandu-l de sute de ori pana acum...iar lucrurile stau asa..
inca din perioada interbelica s-au facut masuratori(asta o zicea strabunicul meu, dar a venit razboiul si gata....culmea e ca aia...mult mai inteligenti gasisera un traseu mult mai putin pretabil la alunecari de teren)..in sfarsit..la inceputul anilor 80 s-au apucat in forta...santier...baraci, rabe , betoniere, drumuri pietruite...etc...viaduct din kilometru in kilometru.acolo unde cei ce faceti cateva poze si va dati cu parerea eronat nu e niciun viaduct neterminat...toate au fost terminate in 1989...ba chiar fost timp sa inlocuiasca traversele de lemn cu unele de ciment. ba chiar au mers si 4 trenuri cu calatori(interesati-va sa zisii pasionati!), dar lucrarile s-au facut in ritm alert pentru a-l multumi pe marele faraon...iar pentru a se face economie...la toate viaductele s-au adus cantitati uriase de moloz pentru a scurta viaductul, in loc sa-i mai puna 3-4 piloni, in acel loc punea moloz...pe care-l tasau rapid( si de unde luau acest moloz/...prin ruperea versantilor din apropiere, fara a se tine cont de consecinte ulterioare)
dupa caderea regimului lucrarile sunt sistate...pamantul incepe sa se taseze si rezulta in multe cazuri diferente de peste 1 metru intre viaductul de beton si umplutura din capat...dupa cativa ani...vin niste bani...alta munca, alta distractie...iau tot molozul din capete viaductelorsi incep sa mai construiasca 2-3 piloni in ambele capete...pe alea le fotografiati voi si va mirati ca nu-s terminate...in plus, au fost cazuri in care nici nu au facut viaducte si vai intregi le-au umplut cu moloz, lasandu-le un mic tub de scurgere pentru ploaie la baza mormaului de moloz. fara a se tine cont de istoricul regiunii in domeniul alunecarilor de teren(la blidari si nu numai sunt alunecari de teren exact in locul liniei ferate de sute de ani probabil, oricum in 1977 au fost ultimele si s-au reactivat in 2005) calea ferata a fost constuita rapid pentru marirea tovarasului.
dupa abandonarea ei...din kilometru in kilometru de la tunelul gibei, pana la budesti alunecarile de teren si-au facut de cap. fiecare viaduct traverseaza o vale (de obicei seaca), dar la ploi aceste vai devin torente periculoase care mananca pamantul in jur(am vazut cazuri in care plionii de sustire in forma octogonala au fost dezveliti pana la 6-7 metri din pamant, iar pilonii viaductelor peste 10 metri, dar pe-astea nu le-ati fotografiat)...pericolul cel mare vine insa in satele blidari si linia-budesti//la blidari e simplu...toti stiu ca un versant lat de vreo 2 kilometri a luat-o la vale...si pe acest versant e si calea ferata...alunecarile s-au reactivat in 2005 si acum in 2010 isi fac iar de cap.la fel la islazul din budesti...o falie de o juma' de km a plecat de deasupra liniei si continua sub aceasta in ciuda pilonilor de sustinere a terasamentuli(in niciuna din situatii )..si sa se tina cont aceste falii existau de sute de ani...de aceea nu sunt case in zona, dar ei s-au incapatanat sa puna calea ferata acolo.
si exemplele pot continua..e clar insa ca proiectarea in zona n-a tinut cont de teren, si mai ales de istoricull alunecarilor, adanc inradacinate in memoria celor ce locuiesc acele locuri...ba mai mult ruperea versantilor impaduriti pentru a umple capetele viaductelor a agravat situatia...asa ca...a baga bani in consolidarea a 15 kilometri mi se pare o aberatie si un sac fara fund...si sper sa nu se faca vreodata..
ceea ce nu scrieti voi e o parte mult mai interesanta...prin 2003 adrian nastase a angajat o firma italiana din bergamo platita probabil regeste sa faca niste forari de mare adancime pentru a vedea situatia...s-au plantat dispozitive gps ...s-au tocat la bani intr-o veselie...tot nastase a demarat si proiectul scoaterii liniei ferate si a traverselor pe care voi acum le tot fotografiati .cand?exact in campania electorala din 2004, dand de lucru catorva mii de localnici...s-au scos liniile, s-au stivuit, si acolo au ramas...nastase s-a deplasat personal la fata locului pormitiand, ca daca e ales presedinte se va termina lucrarea...eu am vorbit cu un inginer italian care se ratacise pe dealuri urmand de fapt linia imaginara a traseului unui tunel proiectat de la viaductul gibei...prin dealul spre rm valcea care ar iesi la feteni(unde ar urma sa se construiasca nu nou viaduct urias)s-ar continua cu un nou tunel intre feteni si rm valcea, scurtand astfel traseul cu 6 kilometri si cu costuri net inferiaore (sustinea el)fata de consolidarea traseului existent de la viaductul gibei spre rm valcea, in paralel cu dn 73c si respectiv dn7.singura problema o reprezinta stabilitatea terenului de pe cele doua dealuri (dintre golesti si feteni/respectiv feteni.rm valcea)unde oricum s-au facut forari, urmand ca daca se dovedea ca terenul e propice constuctie de tuneluri sa se aleaga aceasta a doua varianta.oricum, nastase a pierdut alegerile, localnicii au devenit someri, iar peste cateva luni italienii s-au evaporat si ei.
rezumand...a termina o asemenea lucrare, indiferent de varianta aleasa, pe vechiul traseu sau cu alte 2 tunele si un viaduct presupune nu doar munca titanica, dar si sume de bani pe care romania nu le are...adica noua ne mor oamenii in spitale, cad scolile la copii in cap, nu facem un km de autrostrada intr-un an, dar visam la cai verzi pe pereti la o cale ferata care ar face ce? cat de rentabila economica este in conditiile in care oricum transportul feroviar a scazut alarmant in ultimii ani..
si eu sper sa nu se faca niciodata pentru a alimenta buzunarelor unor "nasi" lacomi sau a unor matusi ale unor ministri care ar deconta costurile, mult umflate, desigur ale unui asemenea proiect!


Daca acest user numit antitren nu este un pasionat al trenurilor, ba chiar le uraste, noi sa il lasam totusi sa isi spuna punctul lui de vedere, si mai ales atat timp cat nu incalca regulile forumului , orice ar spune el, nu ne va putea convinge sa renuntam la pasiunea care ne stapaneste de cand eram copii. Trebuie tratat ca un user obisnuit, dand dovada de egalitate intre membri acestui forum. Si cine stie, poate reusim sa ii schimbam parerea si , poate va deveni si el pasionat de trenuri daca va intra mai des pe acest forum si va urmari discutiile care se poarta pe Trenuletz, precum si pozele care multi vizitatori privindu-le, au devenit pasionati de trenuri. Daca nu il vom convinge sa devina un pasionat al trenurilor, sa il lasam sa mearga in continuare cu cosciugele pe roti acesti paraziti ai soselelor numite microbuze!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 29 Apr 2010, 08:22

karpaty a scris:
Probabil aceasta persoana intradevar vrea sa ramana la stadiul actual , motivul ar fi ca nu ar fi de acord sa piarda amintirile din copilarie , pai daca ar fi asa poate ca nu se mai construia nimic in tara asta de la sosele la orase si multe altele ca x are amintire din copilarie exact unde e centrala atomica acum sau y are amintire in mijlocul autostrazii , una peste alta gandire de 2 bani . Poate nici afara din aceasta tara nu a fost sa vada cum alte tari sunt mult peste noi din punct de vedere al infrastructurii ............. oricum nu are rost sa i explici unui om cu o astfel de gandire ca nu e bine ce zice si defapt altfel ar trebuii sa gandeasca , practic nu are rost atat il duce capul .

Sint de acord cu aceste afirmatii, precum si cu cele ale unui user care spunea ca poate prefera sa mearga cu teleguta pe terasamentul caii sau poate a si furat ceva sa isi faca un gard sau un sopron in curte.

Nu trebuie sa sarim pe el pentru ca si-a exprimat optiunea de a nu se construi de fap de a nu se finaliza aceasta cale ferata.

Nu trebuie uitat insa ca progresul inseamna tocmai a avansa, a iti depasi conditia. Altfel nu ajungeam la electrificare de exemplu pentru ca nu puteam construi baraje pentru care au trebuit sa crificate sate intregi.
Amintiri....

Faptul ca s-a folosit moloz si alte materiale neconforme, nu a fost vina sau dorinta proiectantilor si constructorilor. A fost o alta epoca in care era un alt sistem de valori.

Totusi cu putina documentare s-ar putea afla ca exista cai ferate in Siberia, Magistrala Baikal-Amur, de exemplu care in unele portiuni este pe permafrost, sau ca s-au executat lucrari ample inclusiv in Romania inghetind terenul pentru a putea fi forat un tunel de metrou.

tehnologia a avansat, adica a progresat si acest moment daca s-ar dori cu adevarat linia ar putea fi data in exploatare, existind multe metode de stabilizare a versantilor, sau de ce nu de reproiactare si reprofilare a traseului in anumite puncte.
Insa daca el nu vrea nu are de unde sa stie multe elemete de tehnologie, de proiectare, de executie. Ar fi stiut de exemplu ca turnul Burj - Kalifa(burj Dubai) are aproape 900 de metri inaltine si ca nu e amplasat pe nisip in desert ci ca forat coloane pina la roca mana situata muult mai jos. dar sa explicam acum ce e roca mama?

Sau cum s-au mutat linia si soseaua pe Dunare?

Eu zic sa ne ghidam dupa principiul lui mos Ion Roata: un nebun arunca o piatra in apa si zece destepti nu o pot scoate. Adica el a aruncat aceasta parere si noi acuma ne dam cu capul de pereti sa-l combatem si sa ii explicam ceva si el poate ride de noi cit ne agitam.

???
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7011
Data de inscriere : 25/04/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 29 Apr 2010, 15:59

foarte bine punctat in cele ce spui mai sus,toata stima!
Sus In jos
antitren




Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 5311
Data de inscriere : 28/04/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeVin 30 Apr 2010, 11:08

dan tm a scris:
karpaty a scris:
Probabil aceasta persoana intradevar vrea sa ramana la stadiul actual , motivul ar fi ca nu ar fi de acord sa piarda amintirile din copilarie , pai daca ar fi asa poate ca nu se mai construia nimic in tara asta de la sosele la orase si multe altele ca x are amintire din copilarie exact unde e centrala atomica acum sau y are amintire in mijlocul autostrazii , una peste alta gandire de 2 bani . Poate nici afara din aceasta tara nu a fost sa vada cum alte tari sunt mult peste noi din punct de vedere al infrastructurii ............. oricum nu are rost sa i explici unui om cu o astfel de gandire ca nu e bine ce zice si defapt altfel ar trebui sa gandeasca , practic nu are rost atat il duce capul .

Sint de acord cu aceste afirmatii, precum si cu cele ale unui user care spunea ca poate prefera sa mearga cu teleguta pe terasamentul caii sau poate a si furat ceva sa isi faca un gard sau un sopron in curte.

Nu trebuie sa sarim pe el pentru ca si-a exprimat optiunea de a nu se construi de fap de a nu se finaliza aceasta cale ferata.

Nu trebuie uitat insa ca progresul inseamna tocmai a avansa, a iti depasi conditia. Altfel nu ajungeam la electrificare de exemplu pentru ca nu puteam construi baraje pentru care au trebuit sa crificate sate intregi.
Amintiri....

Faptul ca s-a folosit moloz si alte materiale neconforme, nu a fost vina sau dorinta proiectantilor si constructorilor. A fost o alta epoca in care era un alt sistem de valori.

Totusi cu putina documentare s-ar putea afla ca exista cai ferate in Siberia, Magistrala Baikal-Amur, de exemplu care in unele portiuni este pe permafrost, sau ca s-au executat lucrari ample inclusiv in Romania inghetind terenul pentru a putea fi forat un tunel de metrou.

tehnologia a avansat, adica a progresat si acest moment daca s-ar dori cu adevarat linia ar putea fi data in exploatare, existind multe metode de stabilizare a versantilor, sau de ce nu de reproiactare si reprofilare a traseului in anumite puncte.
Insa daca el nu vrea nu are de unde sa stie multe elemete de tehnologie, de proiectare, de executie. Ar fi stiut de exemplu ca turnul Burj - Kalifa(burj Dubai) are aproape 900 de metri inaltine si ca nu e amplasat pe nisip in desert ci ca forat coloane pina la roca mana situata muult mai jos. dar sa explicam acum ce e roca mama?

Sau cum s-au mutat linia si soseaua pe Dunare?

Eu zic sa ne ghidam dupa principiul lui mos Ion Roata: un nebun arunca o piatra in apa si zece destepti nu o pot scoate. Adica el a aruncat aceasta parere si noi acuma ne dam cu capul de pereti sa-l combatem si sa ii explicam ceva si el poate ride de noi cit ne agitam.

???


hehe...ce-mi vad ochii...cate raspunsuri inveninate..... sunt dezamagit de atitudinea voastra..

ca aproape 99% dintre romani, voua nu va plac dezbaterile(a se intelege prin dezbateri argumente)...voua va plac parerile unanime(deh..hiba regimului)si de asta va gasiti debusee, nise in care sa va defulati...acolo unde parerea unanima e sfanta....cum e si acest forum

imi pare rau ca niciunul nu mi-a multumit ca a aflat cateva informatii....dar nici nu ma asteptam de la voi.credeti ca am castigat ceva daca v-am scris? nu...doar 15 minute pierdute cu tastatul...voi puteati afla niste informatii...dar va vine mult mai usor sa aruncati invective.

hai s-o iau pe rand...

ca nu-mi plac trenurile...hai sa zicem c-am exagerat, sau ca m-am exprimat lacunar...e numai problema mea ...nu-mi plac trenurile din romania...mizerie, nasi, preturi mari, calatorii care dureaza o eternitate...apropo...am mers cu trenul in vreo 15 tari din europa...dar nu vad nicio asemanare cu trenurile din romania...apropo...regionalul din germania sau italia sunt mult mai confortabile decat asa zisa sageata albastra, controlorii lor sunt niste gentelmani pe langa ai nostri (care de multe ori m-au privit cu rautate pentru ca mi-am luat bilet si n-am negociat cu ei!...si asta in zambetele meschine ale celorlalti calatori clandestini )si cred ca nici nepotii vostri macar nu vor calatori in romania in acele conditii.

ca vreau sa "ciordesc"...stimate interlocutor...nu-ti proiecta dorintele... eventual inchipuite (sau realizabile)asupra altora pe care nu-i cunosti...eu nu am facut asta.cred ca dovada mai mare de "ciordeala"morala nu exista...decat in a lovi cu invective orice parere care nu-ti gadila propria-ti urechel!
ca-mi plac manelele...chiar daca mi-ar placea..ar fi numai problema mea...nu stiu ce legatura are cu calea ferata.

ca nu doresc aceasta cale ferata...da! nu o doresc...din motive personale...si numai strict personale pe care le-am expus, si nici nu se va realiza asa cum credeti voi, pentru ca e imposibil...sau e posibil, dar inghitind tot bugetul romaniei...e usor sa scrii din timisoara sau botosani fara sa cunosti realitatile de pe teren...eu in cateva cuvinte va adaugam informatii..asa ca eu cred ca pe acest forum v-am facut mai mult bine decat rau...vad ca nimeni nu stia ca din 1992 in 1997,pana cand s-au terminat banii s-a lucrat la linia ferata, vad ca nimeni nu stia ca in 1999 s-au facut din nou forari, ca cei ce forau, dupa terminarea lucrarilor au vandut mare parte din tevile respective:vad ca nu stia nimeni de tunul lui adi nastase...vad ca nu stiati de proiectul fiermi italiene cu doua noi tuneluri si un viaduct...si multe altele, dar pe astea nu le comentati...ci asa cum face orice roman frustrat ..lovit in orgoliu-i minor...sariti la beregata omului cu invective de prost gust.daca cineva nu-i de acord cu voi ...il si catalogati..manelist, hot...antiprogres....sau incercati sa-i schimbati opinia dupa propriul sistem de valori.

ca pretul e de 2 miliarde...asta o spun realist, nu pun spagile care oricum se iau...faceti o excursie pe tot traseul si va veti convinge...cei care tot sustin ca se poate...dati solutii tehnice pentru faliile care au plecat pe kilometri intregi...apropo...ati salva si un sat intreg, care acum trebuie sa se mute in containere de fier, tocmai din cauza dislocarilor de versanti produse la constuctia caii ferate.

ca se fura...asta imi place cel mai mult...pai in tara asta unde a avut loc progresul nu exista politie???ce face aceasta institutie/??stiati insa, ca terenul respectiv pe care s-a construit a fost rechizitionat in cel mai pur stil bolsevic de la proprietari...fara nicio despagubire...deh...in numele mult trambitatului progres.(apropo, in zona nu a fost colectivizare!)...cu furtul acesta cum ramane?
ca se fura materialele...da intr-adevar...s-au furat, dar asta dupa ce au fost lasate de izbeliste...resturi de fier, baraci parasite, bucati de beton lasate pe margine,..nu s-a furat calea ferata...au scos-o in 2004 si acum zace in stive pe toata lungimea traseului...la fel si traversele de beton...nu le-a furat nimeni...verficati cei care sunteti asa pasionati.


ca nu doresc progresul...depinde ce inseamna progresul...daca pentru tine a face o sosea intr-un parc national inseamana progres...n-ai decat...unele societati s-au stins tocmai dorind acest progres..mi-as dori ca acest progres sa treaca prin curtile tuturor celor ce ma judecati aici...si apoi v-as ruga sa mai comentati...apropo, sunt locuri care trebuie sa ramana salbatice...puteti sa ma judecati pentru ca nu-mi doresc acest progres in singura oaza de liniste pe care o cunosc?..aaa si-i doresc celui ce ma critica sa vada din sufrageria sa urmatoarea centrala atomo electrica ce se va construi in romania...deh in numele sfantului progres!

ca s-a folosit moloz...ca era alta epoca...ce vrei sa spui.???eu ti-am aratat cum stau lucrurile, n-am judecat pe nimeni....s-a construit rapid, nu s-a tasat pamantul, s-a adus moloz pentru astuparea unor vai, nu s-a tinut cont de istoricul zonei, s-au cautat solutii ieftine pentru ca regimul sa fie multumit..eu vream sa punctez ca acum, pentru a indrepta aceste erori e nevoie de miliarde de euro...apropo...aveti ideea cat costa constuctia unui simplu pod peste un parau de tara???circa 2-300 000 de euro...atat...repet...mergeti pe traseu si o sa va convingeti...2 mld de euro e poate o suma prea mica..nu mai pun comisioanele...care stiti bine ca sunt conditie sinequanon in societatea de azi.

hai sa rezum...ca iar mi-am pierdut 15 minute din viata sa dezbat cu voi...n-am nevoie sa ma justific in fata voastra...nu va cunosc si nici nu-mi doresc...ceea ce am scris mai sus a fost o simpla opinie...SUBLINIEZ...SUBIECTIVA...M-AM SI EXPRIMAT IN ACEST SENS DE CATEVA ORI...puteam sa citesc ce-ati scris si sa-mi vad de treaba mea...la fel puteam sa fiu un ignorant tembel, sa ma dau drept un mare pasionat al caii ferate si sa va prezint acele informatii asa cum va place voua...as fi avut aceasta"calitate" in modul strict literar..probabil ca acum eram tare laudat si acceptat de comunitatea vostra. repet insa, aportul meu pe forumul vostru a fost in primul rand strict informal...n-am judecat pe nimeni, doar mi-am exprimat opinia(acolo unde multi pasionati bajbaiau si doar isi dadeau cu parerea fara sa cunoasca realitatile.)..credeam ca acele informatii v-au ajutat...dar n-am primit decat invective...sa fiti sanatosi!



PS...nu se poate merge cu teleguta pe terasament...pentru ca e rupt de alunecarile de teren, iar unde nu e rupt...au crescut salcami cat casa de mari(pacat ca au luat linia ....era interesant sa vezi copacii printre linii) :cyclops:
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeVin 30 Apr 2010, 12:04

Cu exceptia faptului ca ai spus ca s-a folosit moloz, nu ai adus nici o informatie, unii dintre noi am fost in documentare pe teren si stiam despre planurile firmei angajate de Nastase, stim si despre celelalte trasee propuse pentru aceasta linie inclusiv altul situat mai departe de zona pe care o doresti salbatica.

Nu stiu insa de unde ai scos informatia ca s- a folosit moloz si ca s-ar rezolva problema stabilizarii terenului cu 2 000 000 000 de euro?In numele utilizatorilor acestui forum imi cer scuze ca nu ti-am multumit, si cu intirziere iti multumesc pentru aceste informatii.

Faptul ca s-au expropiat proprietati unde n-a fost colectivizare in stil bolsevic ar trebui inteles ca un obicei al epocii in care s-a inceput linia. Nu vad insa legatura cu colectivizarea. Ba da o vad, daca nu era colectivizare nu au fost deposedari in epoca si simtul proprietatii era mai dezvoltat poate asta vrei sa spui, ca unii dintre noi am trait in zone colectivizate, iar eu lucrez in prezent in domeniul retrocedarilor.
Totusi si atunci cind se faceau exproprieri se platea, ca sa stiii ca am discutat cu un cetatean caruia i s-a demolat o casa pentru linia Vilcele si a spus ca a primit bani.

Din motive personale si subiective cum singur ai scris tu nu doresti linia in cauza, dar noi pe teren am intilnit oameni care ne -au intrebat daca sintem de la linii si cind o sa fie gata linia.
Asa ca daca tu esti antitren, de ce ai intrat pe un forum feroviar?de ce ai calatorit cu trenul in alte tari? de ce nu se vede nicaieri molozul de care spui tu?
Sigur ca nu astept raspuns deoarece nu vreau sa iti irosesti alte 15 minute tastind si in mare pot sa intuiesc raspunsul care ar duce la o polemica nesfirsita.
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6346
Data de inscriere : 20/07/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeVin 30 Apr 2010, 15:18

E trist sa vezi cat de inculti sunt oamenii la noi, ei zic ca un proiect de infrastructura feroviara ne saraceste, nu ca de 20 de ani cei de la putere fura tot si nu le pasa de tara, v-au spalat creierii, ce naiba v-au facut? Romania, trezeste-te! Au folosit 30 de miliarde de euro pentru autostrazi si nu avem decat un fleac de 30 km intre Turda si Gila affraid . De ce nu zici mai antitren ca nu mai vrei autostrazi ca oricum nu o sa avem, doar au de unde sa-si cumepre masini scumpe pentru a agata pitzipoance in Dorobanti per banii nostri? Astea de ce nu le vezi?
Intr-adevar se muncea la norma in anii '80 din pacate si cu materialele de 5 blocuri se faceau 10, dar au rezistat, macar se facea. Se faceau intr-un an lucrari pe tot cincinalul, dar pana sa vina portocalii la putere nu aveam studii de fezabilitate de 30 sde milioane de euro, nu avem un kilometru de drum national de 100000000 euro, erau preturi de 100 de ori mai mici, nu mai au ce privatiza sa faca comisioane si au marit de 1000 de ori preturile, ce la firma mea fac cu 100 euro, ei fac cu un milion ca fac din banii nostrii, nu ai lor!
De circulat au circulat trenuri pe Valcele-Ramnicu Valce, chiar eu am prins acceleratul cu care mergeam la mare si se oprea si iar pornea sa verifice daca nu a alunecat linia, am ajuns la mare cu 2 ore intarziere, atunci era rar sa se intample asa ceva, acum 2 ore e ceva normal intarziere. Asta era prin 1990 in vara, cand si-au dat seama ca ce repara ziua se strica noaptea, ca in drama cu Mesterul Manole Neutral .
Unde pui ca tot ce s-a facut s-a facut cu armata si cei luati pe sus de securitate inainte de '89, aia ce interes aveau in siguranta feroviara, erau adusi la munca silnica de prin toate partile tarii, asa s-a lucrat in anii '80, te lua militia, te ducea la canal sau alte lucrari marete si iti dadeau mancare cat sa nu mori de foame. Acuma mare diferenta nu-i platesti 10 oameni sa munceasca doar unul ca cei ce doreau sa munceasca au plecat de mult din tara :study: . Din cei 10 ce nu muncesc, toti te fura cum pot. Apoi mai sunt si studile arheologice ce ar incepe sa castige si cei de la ministerul culturii miliarde de euro ca nu-s mai prosti Laughing . Si asa o lucrare de 4 miliarde cum au inceput autostrazile au mancat 20 miliarde si nici pre departe nu-s gata. Ba nici nu sper sa le mai prind, bine ca stau la 50 km de civilizatie sai am autostrazi cheers
Faza cu molozul poate fi adevarata, tocmai dupa faptul ca s-a lucrat la norma si erau putine materiale, faza cu scosul liniilor n-am inteles-o, in loc de remedierea problemelor te pui sa scoti liniile zicand ca le inlocuiesti, nici macar pe liniile principale nu s-a reabilitat pe vremea aia, deci era cu semnul intrebarii, au dat inainte de alegeri lucrarea sa iasa comisionul scratch
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6568
Data de inscriere : 28/09/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeVin 30 Apr 2010, 15:34

Foarte bine zis Dan Tm. Daca ai fi citit forumurile ai fi vazut cate detalii s-au scris si multi pasionati din zona au fost la fata locului .Prin asta dai dovada si de prostie crasa si meltenism pentru ca habar nu ai ce s-a discutat ce s-a dezbatut poate sunt si poze daca sti ce inseamna astea.Habar nu ai de munca , timpul si banii unor pasionati care au fost sa adune informatii de pe teren.Tu cu ce ai venit ? Cu vorbe goale.Daca stai in zona de ce nu ai facut cateva poze sau de ce nu ai luat legatura cu pasionatii sa le arati locurile daca tot te dai asa important Antitren vb cuiva? daca tu esti antitren de ce nu intri pe forumul dubarilor.Si te-a deranjat cand am zis ca tot vecinii tai poate si neamurile tale au furat din materiale .A va deranjeaza.Normal adevaru deranjeaza peste tot, ti-am si dat linkul sa vezi cum s-a filmat in curtile oamenilor, nu sunt spuse si inventate de mine.Chiar un localnic a recunoscut daca nu erau aceste materiale nu isi faceau satenii nimica.De ce intri sa iti scris frustrarile si pierzi alte 15 minute citind ce scriem noi daca tu crezi ca aduci asa informatii de negasit de ce nu mergi sa te angajezi la Cfr sa le propui proiecte sa le aduci la cunostiinta ideile tale savante si nemaintalnite.Daca era unul ca tine si gandea la fel despre Defileu Jiului( bani pierduti aiurea ,mult mai multi decat pe acest tronson , ani multi de munca, clima nefasta, pierderi de vieti.Acuma mergeai cu barca pe Jiu .Daca nu erau manifestarile de la 89 acum aveam gata si calea ferata si electrificata toate tara.Acest proiect avut ghinionul sa ramana in acest stadiu.Mai bine ramai la sapa si la carciuma cu amicii tai si dezbateti acolo aceasta problema.Sa zici multumesc ca nu va pus la munca voluntara sa terminati constructia , chiar regret .Multi viteji dupa lupta se arata cam asa si tu.E regretabil daca ai o vrsta inaintata.Tot ce speram e sa nu ajunga un om ca tine la conducerea tarii.

PS : Daca erau viaductele intregi si terasamentu stabil bag mana in foc ca mergeai cu teleguta pe pietris asa ai avut ghinion si tre sa ocolesti Twisted Evil .Si invata sa scrii corect romaneste ca sa nu fim nevoiti sa traducem hieroglife .


Ultima editare efectuata de catre didi in Vin 30 Apr 2010, 16:17, editata de 1 ori
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6346
Data de inscriere : 20/07/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeVin 30 Apr 2010, 16:12

Felicitari lui Dan Ciprian si lui ferriviarius pentru imaginile care fac cat o mie de cuvinte cheers . Din cauza discutilor poate unii nu au vazut imagilile:

dan ciprian a scris:
Salutare tuturor! Daca tot s-a facut vreme frumoasa m-am gandit sa
prezint macar o parte din partea valceana a acestei linii.
Asadar, iata aparatele de cale de la jonctiunea cu linia 201, in cartierul
Nord din Rm Valcea (vedere spre Calimanesti)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02611
Vedere spre sensul catre Pitesti
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02612
Partea din fir care facea parte din trecerea la nivel
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02615
...si ne despartim de linia 201...
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02616
... o scurta privire inapoi...
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02617
... si ii dam inainte
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02618
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02619
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02622
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02625
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02628
"Ma dusei sa trec la Olt..."
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02632
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02639
...si-l trecui
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02640
De aici rambleul este plin de salcami, prin care razbate o potecuta
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02650
Urmeaza podul peste DN 7
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02652
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02654
Inca un pod ce traversa un parau;din cauza solului de tip aluvionar,
viiturile au sapat pe langa pod
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02664
Imediat dupa acest pod,subtraversam drumul Fedelesoiu, Daesti
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02668
De aici se intrezareste ceea ce a fost o statie cu cel putin doua linii
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02669
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02671
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02672
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02673
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02709
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02676
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02679
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02681
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02685
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02689
Dupa statia plina de sine si traverse, trecem printre niste case si
urmeaza ce vedeti:
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02695
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 DSC02698
Din pacate, aici m-am intalnit cu o turma de oi si a trebuit sa fac
stanga imprejur, cu mare regret fiindca nu mai aveam mult pana la
primele viaducte. Poate altadata...

ferriviarius a scris:
Salut!
Cu nişte prieteni am făcut excursia pe linia pe data de 24 şi 25 mai 2009.
Dura două zile, am plecat din Bucureşti de dimineaţă, şi din Vâlcele am ajuns până la viaductul Topolog la apusul soarelui. Am sunat pentru un taxi din Lacurile–Poienarii (+40 746 8l9 864 sau 722 437 o84), şi am dormit în Curtea de Argeş, se pot găsi cazări. A doua zi cu un taxi înapoi la Topolog, şi pe jos până dupămasă la Râmnicu.
Erau nişte porţiuni mai grele de mers (până la staţia Tutana, dar era sfîrşitul lui luna mai), dar se poate merge. Pe multe porţiuni se circulă cu căruţe sau tractor. Dar cu bicicleta vă nu recomand, pe traseu nu prea merge, ci pe nişte porţiuni, în general e cu pietre (andezit). La multe lucrări de artă se poate apropia numai pe jos.
Prin tunelele se poate trece fără probleme. Singura dificilitate e capătul spre est a tunelului Ploştina, de unde apa nu se scurge (mă gândesc, că depinde de vreme): dacă vă descălţaţi, e usor, dar noi am încercat, unde era iarba mai mare, şi am nimerit.
Sunt poduri neterminate, unde nu e terasament până la culee. Se poate uşor trece văile.
Multe tablierele metalice lăsate pe pâmânt sunt fabricate în 1995 (sau 1996), era o surpiză pentru noi, că sa lucrat după 1989.
Linia e demontată aproape peste tot, dar sunt multe depozitate la staţii sau în mijlocul pădurii. Nici nu înţeleg.
Nişte poze:
p peste Argeş (vedere dinspre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524102
p peste drum în Crâmpotani (dinspre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524120
st Tutana (dinspre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524145
şine înainte de t Ploştina (vedere dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524010
t Ploştina sud-sudest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524026
t Ploştina nord-nordvest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524047
după t Ploştina
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524062
după t Ploştina alunecare (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524071
şine şi traverse după t Ploştina
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524087
tabliere pregătite (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524114
st Schitu Matei (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524149
v Topolog (dinspre vest-nordvest dintr-o curte)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090524198
t Gibei est
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525199
t Gibei vest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525203
t Gibei vest portal (omul invinge natura)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525208
şantier t Gibei vest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525220
Piatra (vedere spre sudvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525221
Piatra p 1995 (spre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525234
v Sâmnic (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525271
v neterminat (spre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525293
alunecare (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525296
st Blidari (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525315
v patru deschideri (dispre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525324
v Blidari (dispre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525329
v peste vale adâncă (dispre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525364
v Sâmnicel (dispre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525379
v în curbă (dispre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525390
v asupra caselor (spre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525405
alunecare în debleu (dinspre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525416
alunecare peste reazem (dinspre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525421
apărare (spre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525424
Râmnicu Vâlcea Est (spre nord-nordest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525447
p peste Olt vest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525901
semnale de intrare Bujoreni (vedere spre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Ferriviarius20090525913
Şi un articol: http://issuu.com/arges/docs/ja_736 pagina 7.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeLun 03 Mai 2010, 07:52

In esenta ne-am lamurit, molozul se vede in poze, este moloz aruncat din teleguta de catre localnici. Singurul moloz care s-ar fi putut folosi la aceasta lucrare erau bucatile de betoane rezultate din demolari. In constructii aceste bucati se incorporeaza in beton, sub numele de beton ciclopian.

Se vede in poze ca nu vorbim de asa ceva. Laughing
Sus In jos
antitren




Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 5311
Data de inscriere : 28/04/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeLun 03 Mai 2010, 10:34

dan tm a scris:
Cu exceptia faptului ca ai spus ca s-a folosit moloz, nu ai adus nici o informatie, unii dintre noi am fost in documentare pe teren si stiam despre planurile firmei angajate de Nastase, stim si despre celelalte trasee propuse pentru aceasta linie inclusiv altul situat mai departe de zona pe care o doresti salbatica.

Nu stiu insa de unde ai scos informatia ca s- a folosit moloz si ca s-ar rezolva problema stabilizarii terenului cu 2 000 000 000 de euro?In numele utilizatorilor acestui forum imi cer scuze ca nu ti-am multumit, si cu intirziere iti multumesc pentru aceste informatii.

Faptul ca s-au expropiat proprietati unde n-a fost colectivizare in stil bolsevic ar trebui inteles ca un obicei al epocii in care s-a inceput linia. Nu vad insa legatura cu colectivizarea. Ba da o vad, daca nu era colectivizare nu au fost deposedari in epoca si simtul proprietatii era mai dezvoltat poate asta vrei sa spui, ca unii dintre noi am trait in zone colectivizate, iar eu lucrez in prezent in domeniul retrocedarilor.
Totusi si atunci cind se faceau exproprieri se platea, ca sa stiii ca am discutat cu un cetatean caruia i s-a demolat o casa pentru linia Vilcele si a spus ca a primit bani.

Din motive personale si subiective cum singur ai scris tu nu doresti linia in cauza, dar noi pe teren am intilnit oameni care ne -au intrebat daca sintem de la linii si cind o sa fie gata linia.
Asa ca daca tu esti antitren, de ce ai intrat pe un forum feroviar?de ce ai calatorit cu trenul in alte tari? de ce nu se vede nicaieri molozul de care spui tu?
Sigur ca nu astept raspuns deoarece nu vreau sa iti irosesti alte 15 minute tastind si in mare pot sa intuiesc raspunsul care ar duce la o polemica nesfirsita.


uite-ti mai raspund o data cerandu-ti scuze amarnice ca-s antitren(si nu stiu de unde ati scos-o cu hieroglifele?? )...ti-am spus de ce sunt ...nu mai repet...da il folosesc, daca n-am de ales...da doresc progresul, dar repet, pe la tine prin curte, nu pe la mine, ce nu intelegi??...as vrea sa vad o discutie despre o lucrare de utilitate publica pe la tine prin curte si pe la toti cei care ma criticati...pentru ultima data va spun sunt subiectiv, de aia nu-mi doresc aceasta cale ferata.

de ce am calatorit in strainatate...hahaha..pentru ca e ieftin, rapid, eficient,fara nasi scarbosi...ceea ce n-o sa se intample niciodata in romania
daca stiati aceste informatii(stiati unde sunt alunecarile, ce amploare au??stiati ca acum un sat aflat pe o faliei de 2 km trebuie evacuat si locuitorii mutati in containere, stiati de cele 2 viaducte si tunelul nou...stiati ca zeci de vai au fost astupate cu pamant in loc de a se face acolo un viaduct???stiati poate, dar n-ati scris, sau stiati vag, dar acum aveti certitudinea ca stiati)...de ce nu le-am gasit in cele 4 pagini?
molozul n-ai sa-l gasesti deloc(auzi la el...sevede in poze...te credeam mai documentat..)...e ingropat la 10-15 metri sub umplutura de la capetele de viaduct...acolo s-au platat salcami care acum au circa 10 metri inaltime...cum sa il gasesti???sau sa-l vezi din poze????
voi pe linie ati gasit oameni care doreau reinceperea lucrarii...da mai, o doreau, ca-s oameni simpli, poate cred ca asa mai fac rost si ei de vreo "pleasca"...poate multi, someri spera ca vor fi angajati..da ai dreptate...s-a profitat de constructie..dar NUMAI CU COMPLICITATEA CONSTRUCTORILOR SI A PAZNICILOR.in niciun caz nu s-a imbogatit vreun localnic...daca voi credeti un batranel senil din ciofrangeni prezentat la pro tv ...n-aveti decat....eu v-as sfatui sa mergeti pe traseu si sa vedeti ce si-au facut localnicii...tu poti sa iti faci o casa cu resturi de beton sparte sau cu capete de fier aruncate???cel mult un gard improvizat.
iar gresesti ca i-au despagubit pe cei cu case...acestia au fost cei mai castigati...nu nu i-au despagubit deloc...mai mult le-au construit case noi(de multe ori duble ca suprafata si cu materiale de "n"ori mai rezistente decat le aveau inainte)..si iar gresesti ca i-au despagubit pe restul..e vorba de terenurile agricole aflate pe locul unde s-a construit....da si asta e lagatura cu colectivizarea...oamenii aia sunt proprietari de cand se stiu, nu cunosc alta forma.vezi, tu ai gasit un om care ti-a zis ca l-au despagubit(apropo, te-a mintit...n-a primit bani ci sigur si lui i s-a construit casa...nu cunosc vreun caz in care sa fie altfel.)..si asa ai ajuns la concluzia ca s-a ntamplat cu toti...pai documenteaza-te daca esti administrator al sitului si nu mai transforma un exemplu pe care-l cunosti intr-o regula.

de ce am intrat pe forum...din greseala...cautam informatii despre calea ferata(sperand ca nu se va mai construi pe acelasi traseu...ceea ce sper si acum)

si mai e o chestiune.,....suma necesara...tu spui ca e mica si lucrarea e de interes....eu spun ca e mare , ca nu se amortizeaza,ca nu se justifica in momentul in care alte tronsoane au nevoie de reparatii capitale, pentru a nu periclita viata cetatenilor, nu doar calitatea si timpul de transport... ca sunt lucruri mult mai importante de facut in tara asta cu acei bani....aaaa daca am avea bugetul germaniei as fi perfect de acord cu teoria ta.


uite ca am mai pierdut 15 minute (se pare ca iar in van din moment ce tu stiai toate informatiile pe care le-am scris pana acum)...si de la tine vreau atat sa-mi raspunzi..esti de acord ca urmatoarea lucrare de interes public
(evident, in numele progresului) sa treaca pe la tine prin curte?(pe la mine nu trece decat la 230 de metri de limita proprietatii, deci nu ma afecteaza direct)dar, in numele progresului pe care-l trambitezi, esti de acord ca urmatoarea cale ferata/autostrada etc sa treaca prin curtea ta???repet, eu sunt subiectiv si n-o vreau in apropierea casei bunicilor mei. atat!

ps...sunt
Sus In jos
stegaru

stegaru


Numarul mesajelor : 225
Varsta : 38
Localizare : Brasov
Reputatie : 5833
Data de inscriere : 20/09/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeLun 03 Mai 2010, 15:10

Hai ca imi permit si eu sa raspund la intrebarea ta: DA, as fi de acord (in cazul in care as avea casa sau teren) ca in numele progresului si dezvoltarii (reale) acestei tari de 2 bani sa treaca o cale ferata prin curtea mea. Doar ca stii ce, asa ceva nu este posibil. Pentru ca voi fi expropriat pentru cauza de utilitate publica. Si nici n-o sa ma intrebe nimeni daca sint de acord sau nu cu calea ferata. Asa ca sincer, daca as avea eu vreo putere (prin absurd) as face calea asta ferata si te-as expropria de nu te-ai vedea.Sau pe bunicii tai sau pe oricine. Si cum exproprierea se face "prin justa si prealabila despagubire" ti-as da un teren in alta parte cu exact aceleasi caracteristici, dimensiuni, valoare etc. De-asta tara asta e de tot risul. Pentru foarte multi oameni au mentalitatea ta: "Sa ocoleasca autostrada, ca aici e terenul bunicii si nu vreau sa renunt la el; sa nu se faca linia de cale ferata ca aici am eu amintiri din copilarie". Normal ca nu se face niciodata nimic. Prefer sa fiu stramutat in alta parte, dar sa fie Romania asta o tara dezvoltata si implicit sa traiesc si eu mai bine decit sa am casa si teren din mosi stramosi si sa fiu inapoiat la nivelul anilor 1900 (si ca economie si ca mentalitate).
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitimeLun 03 Mai 2010, 15:25

In perspectiva , o lege privind racordarea retelelor de transport national la cel european : http://www.mt.ro/transparenta/Proiect%20lege%20LB.html
Citat din aceasta lege :
„ 1. Linii de cale ferata conventionale cu viteza pana la 160 km/h pe trasee existente reabilitate:
1.01 - Curtici* - Arad - Simeria - Vintu de Jos - Alba Iulia - Coslariu - Copsa Mica - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Fetesti - Medgidia - Constanta;
1.02 - Vintu de Jos - Sibiu - Ramnicu Valcea - Valcele - Pitesti - Bucuresti;
1.03 - Arad - Timisoara - Caransebes - Drobeta-Turnu Severin - Strehaia - Craiova - Calafat*;
1.04 - Craiova - Rosiori - Videle - Bucuresti/Giurgiu;
1.05 - Cristesti Jijia* - Iasi - Pascani - Bacau - Adjud - Marasesti - Focsani - Buzau - Ploiesti - Bucuresti - Giurgiu*; ”
In acest moment este in desfasurare punctul 1.01 . Cand se va termina , urmeaza 1.02 , in care este cuprins si tronsonul Ramnicu Valcea - Valcele (poate pe un amplasament nou , poate pe amplasamentul deja proiectat si construit partial) , asta ramane de vazut . Lucrarea oricum se va face , ca vrea sau nu vrea antitren sau alti localnici din zona . Unde-i lege nu-i tocmeala .
Sus In jos
Continut sponsorizat





219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
219 : Valcele - Ramnicu Valcea
Sus 
Pagina 4 din 42Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 42  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Calea ferata Ramnicu Valcea - Valcele
» Cale ferată izolatată în estul Judeţului Mureş?
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Filmulete din Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: