Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 219 : Valcele - Ramnicu Valcea

In jos 
+90
Cipri Andrei Neculai
Theijs
jabels
rizelgeorgel2004
Vale_ntin
kristi kkk
AeroX
crystynyca
Dionis
alliens
ciprian71
mielutu zburator
vvmm
cerculdestele
Costin.B
marius664
alex.barac.5
gabrielcr
Silviu Sintea
dan tm
mihaitzateo
cfr500
Parazitii
DUAL
baiazid
MetalRider
Vitosa
Semafor
Traveller
vanchorusebulgaria
ecou
Shinkasen
spiderpc
bogdan.perejuc
roseanu
AlexandruC
AMX 97-0548-4
Czirjak Arpad
cstefan
Adirmvl
elm
popovici
Dr2005
M.I.C.I.
tacc400
rich1974
Goanga
Amiralul
galbenpal
iDorin
IonutChircu
Desiro256
didinul
dan_dinca
razvan - trenuri
sorinucu
MariusM
Jhonyla
ldh80
Teodor
George33
David Marius
Adrian78
mihaiuc
Nk11
cont dezactivat .
ATM
TVlad
Codrut1985
cont inactiv
Nesebar
Lde 2100
jionutz
stegaru
didi
antitren
ferriviarius
bogdan srl
dan ciprian
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
Ionutz
srazvi
KQQ
IonutCFR2009
mardaryroby
cortexedge
cristi ar
tudor_vl
Vlad
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 42  Urmatorul
AutorMesaj
dan ciprian

dan ciprian


Numarul mesajelor : 169
Varsta : 45
Localizare : Rm Valcea
Reputatie : 5606
Data de inscriere : 22/01/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeVin 05 Feb 2010, 17:01

Nu as vrea sa o dau in politica si sa ajung in domeniul off topic. Vreau sa spun urmatorul lucru: prima oara am calcat in Rm Valcea la eclipsa din 99. Atunci nu cunosteam deloc orasul, am campat pe Goranu, pt cei care nu stiu este suburbia prin care trece DN 7 pe langa Rm Valcea. Atunci am observat liniile. In drumul nostru spre gazdele noastre, treceam chiar pe langa o minigara sa zic asa fiind un platou cu doua sau mai multe linii. Nu imi mai aduc aminte si oricum lucrarile erau abandonate. Mi s-a explicat de catre localnici ce e cu acele linii, bineinteles ca mi-a lasat un gust amar, cand am aflat ca se abandoneaza proiectul. de doi ani locuiesc in Rm Valcea si acele linii nu mai exista. S-au scos si aici cu desavarsire, inclusiv macazul ce facea jonctiunea cu magistrala mare s-a scos. Podul peste Olt este de asemenea intr-o stare destul de precara. Concluzie: Nu vreau sa plang de mila, chit ca sunt un nostalgic, dar mai putem gasi speranta sa reinvesteasca cineva in linia asta?...Prea mare pacat
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6293
Data de inscriere : 04/05/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeLun 01 Mar 2010, 19:49

Pe data de 1 martie 2010 s-a publicat un nou articol despre Valcea - Valcele:

http://www.ziarultop.ro/subiectul-zilei/15101-Noul-Guvern-readuce-in-discutie-lucrarile-la-linia-de-cale-ferata-Valcele---Ramnicu---Valcea-
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeLun 01 Mar 2010, 20:13

Citind articolul adresei postat de tine Tudor, scrie ca linia a fost deschisa in 1989 si a fost inchisa traficului feroviar in anul 1998. Chiar asa a fost? Au mai trecut trenuri pana in anul 1998? Sau atunci s-a declarat oficial ca linia a fost inchisa?
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6293
Data de inscriere : 04/05/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeLun 01 Mar 2010, 21:34

COSTACHE MIHAIL a scris:
Citind articolul adresei postat de tine Tudor, scrie ca linia a fost deschisa in 1989 si a fost inchisa traficului feroviar in anul 1998. Chiar asa a fost? Au mai trecut trenuri pana in anul 1998? Sau atunci s-a declarat oficial ca linia a fost inchisa?

Linia a fost deschisa doar pe hartie in 1989. Practic au circulat pe acolo doar niste trenuri de proba, si alea din joi in Pasti. Trenuri de calatori nu au circulat niciodata. Niciun tren nu putea circula pe toata lungimea traseului pentru ca linia, in realitate, nu este terminata. Ei zic ca linia a fost inchisa in 1998 deoarece, in acel an, au fost desfiintate macazurile de acces la linie din ambele sensuri (Valcea si Valcele). Deci, doar pe hartie a fost deschisa linia, pentru ca realitatea e cu totul alta. A fost fortata deschiderea doar pentru a se raporta o noua realizare grandioasa la Congresul din 1989, chiar daca lucrarile nu erau finalizate.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
dan ciprian

dan ciprian


Numarul mesajelor : 169
Varsta : 45
Localizare : Rm Valcea
Reputatie : 5606
Data de inscriere : 22/01/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeDum 14 Mar 2010, 20:32

Salutare tuturor! Daca tot s-a facut vreme frumoasa m-am gandit sa

prezint macar o parte din partea valceana a acestei linii.
Asadar, iata aparatele de cale de la jonctiunea cu linia 201, in cartierul

Nord din Rm Valcea (vedere spre Calimanesti)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02611
Vedere spre sensul catre Pitesti
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02612
Partea din fir care facea parte din trecerea la nivel
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02615
...si ne despartim de linia 201...
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02616
... o scurta privire inapoi...
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02617
... si ii dam inainte
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02618
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02619
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02622
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02625
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02628
"Ma dusei sa trec la Olt..."
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02632
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02639
...si-l trecui
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02640
De aici rambleul este plin de salcami, prin care razbate o potecuta
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02650
Urmeaza podul peste DN 7
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02652
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02654
Inca un pod ce traversa un parau;din cauza solului de tip aluvionar,

viiturile au sapat pe langa pod
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02664
Imediat dupa acest pod,subtraversam drumul Fedelesoiu, Daesti
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02668
De aici se intrezareste ceea ce a fost o statie cu cel putin doua linii
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02669
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02671
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02672
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02673
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02709
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02676
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02679
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02681
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02685
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02689
Dupa statia plina de sine si traverse, trecem printre niste case si

urmeaza ce vedeti:
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02695
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 DSC02698
Din pacate, aici m-am intalnit cu o turma de oi si a trebuit sa fac

stanga imprejur, cu mare regret fiindca nu mai aveam mult pana la

primele viaducte. Poate altadata...


Ultima editare efectuata de catre dan ciprian in Mar 16 Mar 2010, 18:23, editata de 2 ori
Sus In jos
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1493
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7937
Data de inscriere : 16/04/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeDum 14 Mar 2010, 20:37

Excelente imagini Cipri !! Inca odata ma intreb cum se poate sa existe atata nepasare in tara asta...Ce frumoasa linie, si utila ar fi fost... Sad Sad Felicitari!
Sus In jos
ferriviarius




Numarul mesajelor : 28
Reputatie : 5405
Data de inscriere : 10/03/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeVin 02 Apr 2010, 03:14

Salut!

Cu nişte prieteni am făcut excursia pe linia pe data de 24 şi 25 mai 2009.

Dura două zile, am plecat din Bucureşti de dimineaţă, şi din Vâlcele am ajuns până la viaductul Topolog la apusul soarelui. Am sunat pentru un taxi din Lacurile–Poienarii (+40 746 8l9 864 sau 722 437 o84), şi am dormit în Curtea de Argeş, se pot găsi cazări. A doua zi cu un taxi înapoi la Topolog, şi pe jos până dupămasă la Râmnicu.

Erau nişte porţiuni mai grele de mers (până la staţia Tutana, dar era sfîrşitul lui luna mai), dar se poate merge. Pe multe porţiuni se circulă cu căruţe sau tractor. Dar cu bicicleta vă nu recomand, pe traseu nu prea merge, ci pe nişte porţiuni, în general e cu pietre (andezit). La multe lucrări de artă se poate apropia numai pe jos.

Prin tunelele se poate trece fără probleme. Singura dificilitate e capătul spre est a tunelului Ploştina, de unde apa nu se scurge (mă gândesc, că depinde de vreme): dacă vă descălţaţi, e usor, dar noi am încercat, unde era iarba mai mare, şi am nimerit.

Sunt poduri neterminate, unde nu e terasament până la culee. Se poate uşor trece văile.
Multe tablierele metalice lăsate pe pâmânt sunt fabricate în 1995 (sau 1996), era o surpiză pentru noi, că sa lucrat după 1989.

Linia e demontată aproape peste tot, dar sunt multe depozitate la staţii sau în mijlocul pădurii. Nici nu înţeleg.

Nişte poze:
p peste Argeş (vedere dinspre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524102

p peste drum în Crâmpotani (dinspre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524120

st Tutana (dinspre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524145

şine înainte de t Ploştina (vedere dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524010

t Ploştina sud-sudest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524026

t Ploştina nord-nordvest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524047

după t Ploştina
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524062

după t Ploştina alunecare (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524071

şine şi traverse după t Ploştina
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524087

tabliere pregătite (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524114

st Schitu Matei (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524149

v Topolog (dinspre vest-nordvest dintr-o curte)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090524198

t Gibei est
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525199

t Gibei vest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525203

t Gibei vest portal (omul invinge natura)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525208

şantier t Gibei vest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525220

Piatra (vedere spre sudvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525221

Piatra p 1995 (spre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525234

v Sâmnic (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525271

v neterminat (spre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525293

alunecare (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525296

st Blidari (dinspre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525315

v patru deschideri (dispre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525324

v Blidari (dispre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525329

v peste vale adâncă (dispre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525364

v Sâmnicel (dispre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525379

v în curbă (dispre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525390

v asupra caselor (spre nordvest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525405

alunecare în debleu (dinspre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525416

alunecare peste reazem (dinspre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525421

apărare (spre sud)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525424

Râmnicu Vâlcea Est (spre nord-nordest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525447

p peste Olt vest
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525901

semnale de intrare Bujoreni (vedere spre vest)
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Ferriviarius20090525913

Şi un articol: http://issuu.com/arges/docs/ja_736 pagina 7.


Ultima editare efectuata de catre ferriviarius in Vin 02 Apr 2010, 03:39, editata de 1 ori (Motiv : trei poze în plus)
Sus In jos
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1493
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7937
Data de inscriere : 16/04/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeVin 02 Apr 2010, 08:11

Foarte frumoase imagini ferriviarus. Am stat si le-am studiat atent, vorbele sunt de prisos. Fotografia cu Viaductul Topolog in apus, e superba!
Sus In jos
ferriviarius




Numarul mesajelor : 28
Reputatie : 5405
Data de inscriere : 10/03/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: pe scurt   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeVin 02 Apr 2010, 12:25

Mersi. :-)

Transport Infrastructure Regional Study (TIRS) in the Balkans harta 11 şi 24.
Sus In jos
antitren




Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 5311
Data de inscriere : 28/04/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 11:46

nu imi plac trenurile si in mod special urasc aceasta cale ferata care sper sa nu se realizeze niciodata.

sunt subiectiv, deoarece bunicii mei locuiesc in apropierea asa zisei lucrari, n-am suportat-o niciodata vazand-o ca pe un balaur care-mi omoara amintirile naturale ale copilariei/ insa sa sustii un asemenea proiect e lipsa totala de gandire(sau este, daca din lucrare se lasa cu comisoane adanci pentru unele buzunare)
am vazut mai sus vehicularea unor sume ridicole(50-200 milioane de euro)...o analiza realista spune ca fara cel putin 2 miliarde nici sa nu va ganditi(si nu pun aici doar spagile, lucrari umflate la pret, dar realitatea e de asa natura.)
pot spune din experienta, ca de 26 de ani urmaresc lucrarile la aceasta lucrare...iar traseul dintre budesti si viaductul de la ciofrangeni mi-e arhicunoscut, strabatandu-l de sute de ori pana acum...iar lucrurile stau asa..
inca din perioada interbelica s-au facut masuratori(asta o zicea strabunicul meu, dar a venit razboiul si gata....culmea e ca aia...mult mai inteligenti gasisera un traseu mult mai putin pretabil la alunecari de teren)..in sfarsit..la inceputul anilor 80 s-au apucat in forta...santier...baraci, rabe , betoniere, drumuri pietruite...etc...viaduct din kilometru in kilometru.acolo unde cei ce faceti cateva poze si va dati cu parerea eronat nu e niciun viaduct neterminat...toate au fost terminate in 1989...ba chiar fost timp sa inlocuiasca traversele de lemn cu unele de ciment. ba chiar au mers si 4 trenuri cu calatori(interesati-va sa zisii pasionati!), dar lucrarile s-au facut in ritm alert pentru a-l multumi pe marele faraon...iar pentru a se face economie...la toate viaductele s-au adus cantitati uriase de moloz pentru a scurta viaductul, in loc sa-i mai puna 3-4 piloni, in acel loc punea moloz...pe care-l tasau rapid( si de unde luau acest moloz/...prin ruperea versantilor din apropiere, fara a se tine cont de consecinte ulterioare)
dupa caderea regimului lucrarile sunt sistate...pamantul incepe sa se taseze si rezulta in multe cazuri diferente de peste 1 metru intre viaductul de beton si umplutura din capat...dupa cativa ani...vin niste bani...alta munca, alta distractie...iau tot molozul din capete viaductelorsi incep sa mai construiasca 2-3 piloni in ambele capete...pe alea le fotografiati voi si va mirati ca nu-s terminate...in plus, au fost cazuri in care nici nu au facut viaducte si vai intregi le-au umplut cu moloz, lasandu-le un mic tub de scurgere pentru ploaie la baza mormaului de moloz. fara a se tine cont de istoricul regiunii in domeniul alunecarilor de teren(la blidari si nu numai sunt alunecari de teren exact in locul liniei ferate de sute de ani probabil, oricum in 1977 au fost ultimele si s-au reactivat in 2005) calea ferata a fost constuita rapid pentru marirea tovarasului.
dupa abandonarea ei...din kilometru in kilometru de la tunelul gibei, pana la budesti alunecarile de teren si-au facut de cap. fiecare viaduct traverseaza o vale (de obicei seaca), dar la ploi aceste vai devin torente periculoase care mananca pamantul in jur(am vazut cazuri in care plionii de sustire in forma octogonala au fost dezveliti pana la 6-7 metri din pamant, iar pilonii viaductelor peste 10 metri, dar pe-astea nu le-ati fotografiat)...pericolul cel mare vine insa in satele blidari si linia-budesti//la blidari e simplu...toti stiu ca un versant lat de vreo 2 kilometri a luat-o la vale...si pe acest versant e si calea ferata...alunecarile s-au reactivat in 2005 si acum in 2010 isi fac iar de cap.la fel la islazul din budesti...o falie de o juma' de km a plecat de deasupra liniei si continua sub aceasta in ciuda pilonilor de sustinere a terasamentuli(in niciuna din situatii )..si sa se tina cont aceste falii existau de sute de ani...de aceea nu sunt case in zona, dar ei s-au incapatanat sa puna calea ferata acolo.
si exemplele pot continua..e clar insa ca proiectarea in zona n-a tinut cont de teren, si mai ales de istoricull alunecarilor, adanc inradacinate in memoria celor ce locuiesc acele locuri...ba mai mult ruperea versantilor impaduriti pentru a umple capetele viaductelor a agravat situatia...asa ca...a baga bani in consolidarea a 15 kilometri mi se pare o aberatie si un sac fara fund...si sper sa nu se faca vreodata..
ceea ce nu scrieti voi e o parte mult mai interesanta...prin 2003 adrian nastase a angajat o firma italiana din bergamo platita probabil regeste sa faca niste forari de mare adancime pentru a vedea situatia...s-au plantat dispozitive gps ...s-au tocat la bani intr-o veselie...tot nastase a demarat si proiectul scoaterii liniei ferate si a traverselor pe care voi acum le tot fotografiati .cand?exact in campania electorala din 2004, dand de lucru catorva mii de localnici...s-au scos liniile, s-au stivuit, si acolo au ramas...nastase s-a deplasat personal la fata locului pormitiand, ca daca e ales presedinte se va termina lucrarea...eu am vorbit cu un inginer italian care se ratacise pe dealuri urmand de fapt linia imaginara a traseului unui tunel proiectat de la viaductul gibei...prin dealul spre rm valcea care ar iesi la feteni(unde ar urma sa se construiasca nu nou viaduct urias)s-ar continua cu un nou tunel intre feteni si rm valcea, scurtand astfel traseul cu 6 kilometri si cu costuri net inferiaore (sustinea el)fata de consolidarea traseului existent de la viaductul gibei spre rm valcea, in paralel cu dn 73c si respectiv dn7.singura problema o reprezinta stabilitatea terenului de pe cele doua dealuri (dintre golesti si feteni/respectiv feteni.rm valcea)unde oricum s-au facut forari, urmand ca daca se dovedea ca terenul e propice constuctie de tuneluri sa se aleaga aceasta a doua varianta.oricum, nastase a pierdut alegerile, localnicii au devenit someri, iar peste cateva luni italienii s-au evaporat si ei.
rezumand...a termina o asemenea lucrare, indiferent de varianta aleasa, pe vechiul traseu sau cu alte 2 tunele si un viaduct presupune nu doar munca titanica, dar si sume de bani pe care romania nu le are...adica noua ne mor oamenii in spitale, cad scolile la copii in cap, nu facem un km de autrostrada intr-un an, dar visam la cai verzi pe pereti la o cale ferata care ar face ce? cat de rentabila economica este in conditiile in care oricum transportul feroviar a scazut alarmant in ultimii ani..
si eu sper sa nu se faca niciodata pentru a alimenta buzunarelor unor "nasi" lacomi sau a unor matusi ale unor ministri care ar deconta costurile, mult umflate, desigur ale unui asemenea proiect!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 15:10

Daca esti „ antitren ” , e normal sa gandesti asa ... sustii probabil dubarii si cosciugele lor pe roti . Daca esti cu adevarat localnic ar trebui sa te rogi ca linia respectiva sa se realizeze , pentru ca orice drum national (international chiar) fie sosea , fie cale ferata , nu poate sa aduca decat dezvoltare zonei prin care trece , a se vedea Valea Prahovei care din punct de vedere economic , turistic sau cum vrei tu , reprezinta un exemplu elocvent . Insa tu iti doresti sa ramai probabil la stadiul comunei primitive , sa te deplasezi cu teleguta trasa de magari , eventual pe viaductele construite cu greutate (asa cum zici tu , si zici bine) . Nu-i pacat de banii investiti in constructia acelor lucrari de arta sa fie lasate in ruina ?
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6568
Data de inscriere : 28/09/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 17:15

Bine punctat IonutCFR2009.Daca acest user antitren s-ar fi uitat la Romania te iubesc exact cand a fost acel episod cu trenul romanesc ar fi vazut cum nu numai statul a contribuit la distrugerea acelei capodopere arhitecturale.Ci si localnicii care au furat materialele si si-au pavat curtile si-au facut drumuri ( daca nu aveau de unde fura nu isi faceau nimica).Asa ca putina modestie nu ar strica mai ales ca pe localnici i-a prins cu mata in sac.Linkul sa vezi exact materialele in, curtile neamurilor.Multi zic sarumana ca era de luat dar probabil acuma ca nu se mai poate fura fiecare incearca sa se dea cinstit si isi scrie frustrarile pe net,
http://stirileprotv.ro/stiri/romania-te-iubesc/romania-te-iubesc-trenule-caruta-mica-partea-a-ii-a_comment_p7_a129.html?&page=7&p_all_items=129


Ultima editare efectuata de catre didi in Mier 28 Apr 2010, 17:25, editata de 2 ori
Sus In jos
stegaru

stegaru


Numarul mesajelor : 225
Varsta : 38
Localizare : Brasov
Reputatie : 5833
Data de inscriere : 20/09/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 17:17

Mama, sa innebunesc! De cind asteptam pe cineva care sa ne "lumineze" cu privire la transportul feroviar. Eu zic ca cel mai bine ar fi sa ne reprofilam pe microbuze si dube. Sa fie poze multe numai cu microbuze...La ce ne-ar folosi noua sa circulam cu trenul?! Da-le incolo de trenuri, ca si-asa se imbogatesc nasii. Sa nu se mai faca nimic si tot ce e deja existent sa fie lasat in paragina. Eu nu inteleg gindirea unora, sincer. Rationamentele acestui domn (banuiesc ca e mai in virsta din moment ce studiaza lucrarile de 26 de ani) sint asemanatoare cu ale cirmaciului nostru iubit de astazi. Preaiubitul nostru presedinte fusese si el la un moment dat intrebat de ce nu se construiesc mai multe sosele si autostrazi in tara asta pentru a incuraja turismul. Raspuns de pus in rama: pai nu e problema asa de mare, ca si-asa turismul se face in proportie de 70% cu avionul (n-am pus ghilimele pentru ca nu stiu exact citatul). Asta e mentalitatea poporului roman de care sincer, mi-e rusine.
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6346
Data de inscriere : 20/07/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 18:19

Mai forumul dubefanilor nu-i aici Laughing . Stiu ca acum nu suntem instare sa varuim tot ce-a construit Ceausescu :shock: dar sa gandesti ca Berceanu cu sume de miliarde, mi se pare aberant. Stiu ca se fac studii de 30 milioane euro din care rezulta nimic si sunt facute cu copy/paste, dar alea se fac sa se fure 100%, nu e nimic constructiv si vin botanistii ce cred ca de fapt astea sunt preturile affraid . Asta ca sa intelegeti ca au portocalii multi de prostit cu un mic si-o bere :bom:
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 28/04/2010

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: pacat   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitimeMier 28 Apr 2010, 18:57

Acum 10 ani eram la liceu la valcea si din intamplare am dat peste aceasta linie si am facut o mica excursie pornind chiar din valcea nord inca existau liniile pacat ca sau taiat vroiau sa refaca linia dar in starea in care a ajuns NICIODATA nu se va mai face
Sus In jos
Continut sponsorizat





219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
219 : Valcele - Ramnicu Valcea
Sus 
Pagina 3 din 42Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 42  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Calea ferata Ramnicu Valcea - Valcele
» Cale ferată izolatată în estul Judeţului Mureş?
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Filmulete din Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: