|
| 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
+90Cipri Andrei Neculai Theijs jabels rizelgeorgel2004 Vale_ntin kristi kkk AeroX crystynyca Dionis alliens ciprian71 mielutu zburator vvmm cerculdestele Costin.B marius664 alex.barac.5 gabrielcr Silviu Sintea dan tm mihaitzateo cfr500 Parazitii DUAL baiazid MetalRider Vitosa Semafor Traveller vanchorusebulgaria ecou Shinkasen spiderpc bogdan.perejuc roseanu AlexandruC AMX 97-0548-4 Czirjak Arpad cstefan Adirmvl elm popovici Dr2005 M.I.C.I. tacc400 rich1974 Goanga Amiralul galbenpal iDorin IonutChircu Desiro256 didinul dan_dinca razvan - trenuri sorinucu MariusM Jhonyla ldh80 Teodor George33 David Marius Adrian78 mihaiuc Nk11 cont dezactivat . ATM TVlad Codrut1985 cont inactiv Nesebar Lde 2100 jionutz stegaru didi antitren ferriviarius bogdan srl dan ciprian cristi CFR COSTACHE MIHAIL Ionutz srazvi KQQ IonutCFR2009 mardaryroby cortexedge cristi ar tudor_vl Vlad 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Vâlcele Mier 08 Aug 2012, 16:00 | |
| Permiteți-mi să vă recomand următoarele materiale:
Cele mai recente MEGAproiecte europene finalizate chiar și cu pierderi și probleme enorme chiar și azi, au fost:
tunelul de sub Canalul Mânecii
http://ro.wikipedia.org/wiki/Tunelul_Canalului_M%C3%A2necii
podul de pe strâmtoarea Oresund
http://ro.wikipedia.org/wiki/Podul_Oresund
Sunt situații în care nu banul privează, ci alte elemente mai importante (de strategia circulației), care o surclasează pe prima. Cred că e cazul și M 219... Proiectul original era să fie dublu electrificat, toate lucrările de artă se și prezintă astfel. Cu limitările de acolo știu 100%, că toate construcțiile de artă, chiar și nefolosite de 22 de ani, sunt și azi în stare perfectă de funcționare, adică: pui calea ferată și poți merge cu 120 km/o pe ele, chiar și pe impozantul viaduct Topolog. Terasamentul da, a alunecat în mai multe zone, că lucrările erau slabe, cu cele mai ieftine materiale, iar adevărul e că lucrările după proiectul opriginal niciodată nu au fost finalizate. Dacă s-ar fi făcut cu adevărat, terenul n-ar fi alunecat atât de ușor.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_V%C3%A2lcele%E2%80%93Bujoreni_V%C3%A2lcea
Situația de pe teren din mai 2011:
https://www.youtube.com/watch?v=ZDM_dJ4c31Y
Sau iată aici un reportaj mai vechi de-al PRO TV:
https://www.youtube.com/watch?v=te0Hw336kOg
Sau cel de pe Realitatea TV:
https://www.youtube.com/watch?v=G5hM-_Dh_AM |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 08 Aug 2012, 16:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- FMI-ul nu impune nimic, FMI-ul se uită pe o situaţie financiară (deci nu ştie ce e în teren) şi propune anumite chestii. A, că guvernul Boc i-a pupat în dos e altă mâncare de peşte, d'aia ne-am trezit şi cu salarii mai mici şi cu taxe mai mari.
Desi e off topic, trebuie sa o spun: FMI-ul IMPUNE privatizari... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 08 Aug 2012, 22:03 | |
| - adirmvl a scris:
- Am fost si eu surprins, dar ziceau sa inchida liniile neprofitabile (cred ca aici se refera la cele cu pierderi mari, cum era 205). Iar Valcele-Rm. Valcea cred ca voiau sa o redeschida pentru ca o avea ceva potential economic... Habar n-am, am terminat sociologia, nu ASE-ul, si nici nu am habar de situatia macroeconomica a tarii.
Eu am facut ASE si chiar daca situatia economica din tara este precara totusi cel mai probabil in cel mult un an la CFR CALATORI, CFR SA va veni conducere privata si vor grabi lucrurile, mai ales ca trenurile pierd multi bani si calatori din cauza lipsei acestei linii. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 08 Aug 2012, 22:24 | |
| Teoretic, in perioade de criza, un guvern ar trebui sa investeaasca in infrastructura... TEORETIC... |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: FMI Joi 09 Aug 2012, 15:36 | |
| Foarte bine că FMI-ul cere privatizarea CFR. Adică: să nu mai circule nici un tren nerentabil. Dacă stăm să ne gândim bine, ce s-a întâmplat până acum? - Magistralele secundare, la care a renunțat CFR-ul, pe motiv de nerentabilitate (pierderile erau suportate din bani publici), au fost preluate de privați, care profită pe acestea, în prezent vezi:
http://www.regiotrans.ro/mersul-trenurilor-regiotrans-valabil-de-la-11-decembrie-2011
http://www.transferoviarcalatori.ro/mersul-trenurilor.html
Doar un singur exemplu să vă dau, băieți: SC Regio Trans SRL Brașov, când a preluat secția Arad - Nădlac, circula cu doar 20 km/o. Treptat-treptat, an cu an, prin profitul reinvestit, s-a ajuns în prezent la 60 km/o. O minune! Deci de ce să fim supărați pe FMI? CFR-ul este cel care în ultimii 22 de ani a avut un management prost, tocmai prin simplul motiv, că: "pierderile oricum plătește statul, de ce să ne chinuim?". Așa se întâmplă, că secțiile nerentabile CFR-ului de 22 de ani, dar preluate de privați, brusc au devenit rentabile. Așa se face, că însuși ministrul transporturilor a recunoscut acest lucru. Deci CFR-ul în viitorul apropiat se va restrânge și mai mult, până ce va renunța și la ultimul tren al său nerentabil. Sau, varianta optimistă: va învăța să fie ca privații!
Nu-mi doresc altceva, decât ca și celelalte magistrale secundare date privaților să ajungă la o viteză foarte acceptabilă de 60 km/o!
http://www.forumtrenuri.com/t1416p10-hotarare-de-guvern-pentru-aprobarea-inchiderii-unor-pari-din-infrastructura-feroviara-proprietate-publica-a-statului
Sunt de acord și eu cu metoda:
1) oprim cele mai nerentabile trenuri ale CFR, ca pierderile acestora să nu mai s*gă banul public 2) scoatem la licitație aceste magistrale secundare (adică dăm privaților) 3) și ca ultimă lovitură: dacă nu trebuiesc nimănui, dăm la fier vechi
Am mai citit pe acest forum și niște bălării de 1 aprilie, niște utopii, vise, ce să zic, conform căreia țara va cunoaște un boom economic. Ce boom, domnilor, că de 22 de ani politicienilor le doare în - - -
Apoi: chiar și în cele mai dezvoltate țări din Europa de Vest, care lucrează KA LUMEA, nu fură ca pe la noi: Anglia, Franța, Germania, unde totuși, există economie de piață (nu de paiațe) KA LUMEA, se întâmplă să renunțe și ei la magistralele secundare și să le dea privaților, sau la fier vechi... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 09 Aug 2012, 16:33 | |
| Pai pot sa le doresc astora bagati in FMI sa isi vada neamurile murind in cele mai crancene chinuri pentru simplul motiv ca unde s-a bagat FMI-ul nu a iesit bine. Vezi criza de acum vreo 10-15 ani in care intrtase Argentina. Stii cine a negociat cu argentinienii din partea FMI? Jeffrey Franks. Iti suna cunoscut? Au fost fabrici vandute de statul roman ca asa a vrut FMI-ul pe bani mai putini decat au incasat noii patroni vanzandu-le activele la fier vechi. Ce zici? Pot fi suparat pe FMI? Cat despre privati... Da, in calitate de calator sunt mai multumit de ei decat de CFR. Am mai spus de ce in alte sedctiuni din forum, nu reiau. Si da, mai sunt de apreciat ca mai si carpesc sectiile pe care le-au inchiriat, deci viteza creste, prin urmare si confortul calatorilor. DAR, ei incaseaza vreo 22 de lei subventie de la stat pentru fiecare kilometru parcurs de fiecare din trenurile lor de calatori. Plus TUI, parca 1,5 lei pentru fiecare tren, de la marfarele care circula pe sectiile inchiriate de ei. Deci nici ei nu stiu daca ar avea profituri atat de mari fara vreun pic de subventie sau TUI incasata de la alte firme. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 09 Aug 2012, 17:17 | |
| - adirmvl a scris:
- ei incaseaza vreo 22 de lei subventie de la stat pentru fiecare kilometru parcurs de fiecare din trenurile lor de calatori.
Adică vreo 16, că pentru atât s-a făcut bugetul. Dar la fel încasează şi CFR Călători. Plus că CFR Călători primeşte de la buget, deci din banii noştrii (!), bani pentru revizii, modernizări, reparaţii şi achiziţie de material rulant nou. În schimb, privaţii se chinuie doar cu subvenţia şi încasările. _________________ :TTT:
|
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: FMI Joi 09 Aug 2012, 17:21 | |
| Nu cred ca România să fie o țară atât de mare și puternică, ca Anglia, Franța, sau Germania, ca să poată să dea afară FMI-ul, și să stea pe propriile picioare. Dacă te uiți pe istoria țării, ori grecii, romanii, turcii, nemții, rușii, amu nici nu mai știu cine... Toți au adus dezvoltarea (cotropitoare, adevărat). Dar poate ai dreptate și tu, dacă te uiți toată ziua pe O TV... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 09 Aug 2012, 17:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- adirmvl a scris:
- ei incaseaza vreo 22 de lei subventie de la stat pentru fiecare kilometru parcurs de fiecare din trenurile lor de calatori.
Adică vreo 16, că pentru atât s-a făcut bugetul. Dar la fel încasează şi CFR Călători. Plus că CFR Călători primeşte de la buget, deci din banii noştrii (!), bani pentru revizii, modernizări, reparaţii şi achiziţie de material rulant nou. În schimb, privaţii se chinuie doar cu subvenţia şi încasările. Stiam de 22 de lei... In fine. Da, CFR-ul primeste banii si pentru altele de la buget, doar ca nu compari felul in care e administrat CFR-ul si cum sunt administrate firmele private... Cat despre binefacerile FMI-ului, dezvoltarea tarilor romane sub spurcatii de otomani si uitatul toata ziua la televiziunea lu' "domnu' Dan" nu are rost sa comentez... |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 09 Aug 2012, 22:41 | |
| Linia Arad-Nadlac nu este magistrala secundara sau submagistrala, ci linie secundara. Se face tot timpul confuzie intre magistrale si linii secundare. Pe timpul CFR se circula cu 50 km/h pe Arad-Pecica si 30 pe Pecica-Nadlac, iar acum regiotrans a crescut viteza la 50 pe toata linia Arad-Nadlac. |
| | | AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6953 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 09 Aug 2012, 23:44 | |
| La fel a fost si cu Ineu-Cermei. Pe vremea CFR-ului se circula pana la iesirea din padure ( nu am reper kilometric) oricum intre Ineu si Teuz cu 50 km/h si de acolo si pana la Cermei cu 30, insa odata cu venirea Regiotransului a crescut viteza la 50 km/h pe toata sectia, desemenea in luna Iunie au fost aduse iar utilaje care au fost puse la treaba pe portiunile Ineu-Cermei dar si Sintana-Ineu. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Vin 10 Aug 2012, 08:46 | |
| Pe Cermei se circula si cu 70 km/h
http://www.forumtrenuri.com/t31p10-318-ineu-cermei-hcv
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| | | | AlexandruC
Numarul mesajelor : 48 Reputatie : 4563 Data de inscriere : 14/07/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Dum 26 Aug 2012, 18:35 | |
| daca maine ar incepe reconstructia acestui traseu ce lucrari ar trebui efectuate? podul peste olt si viaductele nu au fost folosite niciodata deci cu cateva retusuri ar putea fi puse in functiune iar din ce am observat in poze 70% din traseu nu este foarte dificil multe din lucrari fiind deja efectuate lipsind doar terasamentul si linia cam cat credeti ca ar dura reabilitarea acestui tronson avand in vedere faptul ca s-ar lucra fara niciun fel de trafic? am putea face o analiza prezentand fiecare sectiune: EX: de la statia x la statia y sunt atatia km si ar fi necesare urmatoarele lucrari:.... |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 29 Aug 2012, 10:06 | |
| Daca s-ar lucra cu romani ar dura in jur de 4 ani, insa la finalizare tot nu va fi totul pus la punct pentru ca asa e romanul. Acei muncitori mai mult ca sigur vor fura, ori vor fi impinsi sa o faca. Daca lucrarea o va prelua o firma nemteasca ( de exemplu ) in 2 ani eu zic ca ar fi gata, iar prin gata ma refer la tot, nu ca pe aici o carpeala, pe acolo consolidat numai 50 %. Podurile, tunelurile si viaductele trebuie consolidate serios. In tunelul Plostina este inundatie, semn ca izolatia s-a cam uzat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
| |
| | | | 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |