Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 219 : Valcele - Ramnicu Valcea

In jos 
+90
Cipri Andrei Neculai
Theijs
jabels
rizelgeorgel2004
Vale_ntin
kristi kkk
AeroX
crystynyca
Dionis
alliens
ciprian71
mielutu zburator
vvmm
cerculdestele
Costin.B
marius664
alex.barac.5
gabrielcr
Silviu Sintea
dan tm
mihaitzateo
cfr500
Parazitii
DUAL
baiazid
MetalRider
Vitosa
Semafor
Traveller
vanchorusebulgaria
ecou
Shinkasen
spiderpc
bogdan.perejuc
roseanu
AlexandruC
AMX 97-0548-4
Czirjak Arpad
cstefan
Adirmvl
elm
popovici
Dr2005
M.I.C.I.
tacc400
rich1974
Goanga
Amiralul
galbenpal
iDorin
IonutChircu
Desiro256
didinul
dan_dinca
razvan - trenuri
sorinucu
MariusM
Jhonyla
ldh80
Teodor
George33
David Marius
Adrian78
mihaiuc
Nk11
cont dezactivat .
ATM
TVlad
Codrut1985
cont inactiv
Nesebar
Lde 2100
jionutz
stegaru
didi
antitren
ferriviarius
bogdan srl
dan ciprian
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
Ionutz
srazvi
KQQ
IonutCFR2009
mardaryroby
cortexedge
cristi ar
tudor_vl
Vlad
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 30 ... 42  Urmatorul
AutorMesaj
Czirjak Arpad




Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 4827
Data de inscriere : 07/08/2012

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Vâlcele   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Aug 2012, 16:00

Permiteți-mi să vă recomand următoarele materiale:

Cele mai recente MEGAproiecte europene finalizate chiar și cu pierderi și probleme enorme chiar și azi, au fost:

tunelul de sub Canalul Mânecii

http://ro.wikipedia.org/wiki/Tunelul_Canalului_M%C3%A2necii

podul de pe strâmtoarea Oresund

http://ro.wikipedia.org/wiki/Podul_Oresund

Sunt situații în care nu banul privează, ci alte elemente mai importante (de strategia circulației), care o surclasează pe prima. Cred că e cazul și M 219... Proiectul original era să fie dublu electrificat, toate lucrările de artă se și prezintă astfel. Cu limitările de acolo știu 100%, că toate construcțiile de artă, chiar și nefolosite de 22 de ani, sunt și azi în stare perfectă de funcționare, adică: pui calea ferată și poți merge cu 120 km/o pe ele, chiar și pe impozantul viaduct Topolog. Terasamentul da, a alunecat în mai multe zone, că lucrările erau slabe, cu cele mai ieftine materiale, iar adevărul e că lucrările după proiectul opriginal niciodată nu au fost finalizate. Dacă s-ar fi făcut cu adevărat, terenul n-ar fi alunecat atât de ușor.

http://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_V%C3%A2lcele%E2%80%93Bujoreni_V%C3%A2lcea

Situația de pe teren din mai 2011:

https://www.youtube.com/watch?v=ZDM_dJ4c31Y

Sau iată aici un reportaj mai vechi de-al PRO TV:

https://www.youtube.com/watch?v=te0Hw336kOg

Sau cel de pe Realitatea TV:

https://www.youtube.com/watch?v=G5hM-_Dh_AM
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Aug 2012, 16:10

Dr2005 a scris:
FMI-ul nu impune nimic, FMI-ul se uită pe o situaţie financiară (deci nu ştie ce e în teren) şi propune anumite chestii. A, că guvernul Boc i-a pupat în dos e altă mâncare de peşte, d'aia ne-am trezit şi cu salarii mai mici şi cu taxe mai mari.
Desi e off topic, trebuie sa o spun: FMI-ul IMPUNE privatizari...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Aug 2012, 22:03

adirmvl a scris:
Am fost si eu surprins, dar ziceau sa inchida liniile neprofitabile (cred ca aici se refera la cele cu pierderi mari, cum era 205). Iar Valcele-Rm. Valcea cred ca voiau sa o redeschida pentru ca o avea ceva potential economic... Habar n-am, am terminat sociologia, nu ASE-ul, si nici nu am habar de situatia macroeconomica a tarii. Very Happy

Eu am facut ASE si chiar daca situatia economica din tara este precara totusi cel mai probabil in cel mult un an la CFR CALATORI, CFR SA va veni conducere privata si vor grabi lucrurile, mai ales ca trenurile pierd multi bani si calatori din cauza lipsei acestei linii.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeMier 08 Aug 2012, 22:24

Teoretic, in perioade de criza, un guvern ar trebui sa investeaasca in infrastructura... TEORETIC...
Sus In jos
Czirjak Arpad




Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 4827
Data de inscriere : 07/08/2012

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: FMI   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Aug 2012, 15:36

Foarte bine că FMI-ul cere privatizarea CFR. Adică: să nu mai circule nici un tren nerentabil. Dacă stăm să ne gândim bine, ce s-a întâmplat până acum? - Magistralele secundare, la care a renunțat CFR-ul, pe motiv de nerentabilitate (pierderile erau suportate din bani publici), au fost preluate de privați, care profită pe acestea, în prezent vezi:

http://www.regiotrans.ro/mersul-trenurilor-regiotrans-valabil-de-la-11-decembrie-2011

http://www.transferoviarcalatori.ro/mersul-trenurilor.html

Doar un singur exemplu să vă dau, băieți: SC Regio Trans SRL Brașov, când a preluat secția Arad - Nădlac, circula cu doar 20 km/o. Treptat-treptat, an cu an, prin profitul reinvestit, s-a ajuns în prezent la 60 km/o. O minune! Deci de ce să fim supărați pe FMI? CFR-ul este cel care în ultimii 22 de ani a avut un management prost, tocmai prin simplul motiv, că: "pierderile oricum plătește statul, de ce să ne chinuim?". Așa se întâmplă, că secțiile nerentabile CFR-ului de 22 de ani, dar preluate de privați, brusc au devenit rentabile. Așa se face, că însuși ministrul transporturilor a recunoscut acest lucru. Deci CFR-ul în viitorul apropiat se va restrânge și mai mult, până ce va renunța și la ultimul tren al său nerentabil. Sau, varianta optimistă: va învăța să fie ca privații!

Nu-mi doresc altceva, decât ca și celelalte magistrale secundare date privaților să ajungă la o viteză foarte acceptabilă de 60 km/o!

http://www.forumtrenuri.com/t1416p10-hotarare-de-guvern-pentru-aprobarea-inchiderii-unor-pari-din-infrastructura-feroviara-proprietate-publica-a-statului

Sunt de acord și eu cu metoda:

1) oprim cele mai nerentabile trenuri ale CFR, ca pierderile acestora să nu mai s*gă banul public
2) scoatem la licitație aceste magistrale secundare (adică dăm privaților)
3) și ca ultimă lovitură: dacă nu trebuiesc nimănui, dăm la fier vechi

Am mai citit pe acest forum și niște bălării de 1 aprilie, niște utopii, vise, ce să zic, conform căreia țara va cunoaște un boom economic. Ce boom, domnilor, că de 22 de ani politicienilor le doare în - - -

Apoi: chiar și în cele mai dezvoltate țări din Europa de Vest, care lucrează KA LUMEA, nu fură ca pe la noi: Anglia, Franța, Germania, unde totuși, există economie de piață (nu de paiațe) KA LUMEA, se întâmplă să renunțe și ei la magistralele secundare și să le dea privaților, sau la fier vechi...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Aug 2012, 16:33

Pai pot sa le doresc astora bagati in FMI sa isi vada neamurile murind in cele mai crancene chinuri pentru simplul motiv ca unde s-a bagat FMI-ul nu a iesit bine. Vezi criza de acum vreo 10-15 ani in care intrtase Argentina. Stii cine a negociat cu argentinienii din partea FMI? Jeffrey Franks. Iti suna cunoscut? Wink Au fost fabrici vandute de statul roman ca asa a vrut FMI-ul pe bani mai putini decat au incasat noii patroni vanzandu-le activele la fier vechi. Ce zici? Pot fi suparat pe FMI?
Cat despre privati... Da, in calitate de calator sunt mai multumit de ei decat de CFR. Am mai spus de ce in alte sedctiuni din forum, nu reiau. Si da, mai sunt de apreciat ca mai si carpesc sectiile pe care le-au inchiriat, deci viteza creste, prin urmare si confortul calatorilor. DAR, ei incaseaza vreo 22 de lei subventie de la stat pentru fiecare kilometru parcurs de fiecare din trenurile lor de calatori. Plus TUI, parca 1,5 lei pentru fiecare tren, de la marfarele care circula pe sectiile inchiriate de ei. Deci nici ei nu stiu daca ar avea profituri atat de mari fara vreun pic de subventie sau TUI incasata de la alte firme. Wink
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Aug 2012, 17:17

adirmvl a scris:
ei incaseaza vreo 22 de lei subventie de la stat pentru fiecare kilometru parcurs de fiecare din trenurile lor de calatori.
Adică vreo 16, că pentru atât s-a făcut bugetul. Dar la fel încasează şi CFR Călători. Plus că CFR Călători primeşte de la buget, deci din banii noştrii (!), bani pentru revizii, modernizări, reparaţii şi achiziţie de material rulant nou. În schimb, privaţii se chinuie doar cu subvenţia şi încasările.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Czirjak Arpad




Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 4827
Data de inscriere : 07/08/2012

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: FMI   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Aug 2012, 17:21

Nu cred ca România să fie o țară atât de mare și puternică, ca Anglia, Franța, sau Germania, ca să poată să dea afară FMI-ul, și să stea pe propriile picioare. Dacă te uiți pe istoria țării, ori grecii, romanii, turcii, nemții, rușii, amu nici nu mai știu cine... Toți au adus dezvoltarea (cotropitoare, adevărat). Dar poate ai dreptate și tu, dacă te uiți toată ziua pe O TV...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Aug 2012, 17:52

Dr2005 a scris:
adirmvl a scris:
ei incaseaza vreo 22 de lei subventie de la stat pentru fiecare kilometru parcurs de fiecare din trenurile lor de calatori.
Adică vreo 16, că pentru atât s-a făcut bugetul. Dar la fel încasează şi CFR Călători. Plus că CFR Călători primeşte de la buget, deci din banii noştrii (!), bani pentru revizii, modernizări, reparaţii şi achiziţie de material rulant nou. În schimb, privaţii se chinuie doar cu subvenţia şi încasările.
Stiam de 22 de lei... In fine. Da, CFR-ul primeste banii si pentru altele de la buget, doar ca nu compari felul in care e administrat CFR-ul si cum sunt administrate firmele private...


Cat despre binefacerile FMI-ului, dezvoltarea tarilor romane sub spurcatii de otomani si uitatul toata ziua la televiziunea lu' "domnu' Dan" nu are rost sa comentez...
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 28/05/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Aug 2012, 22:41

Linia Arad-Nadlac nu este magistrala secundara sau submagistrala, ci linie secundara. Se face tot timpul confuzie intre magistrale
si linii secundare.
Pe timpul CFR se circula cu 50 km/h pe Arad-Pecica si 30 pe Pecica-Nadlac, iar acum regiotrans a crescut viteza la 50 pe toata linia
Arad-Nadlac.
Sus In jos
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member
AMX 97-0548-4


Numarul mesajelor : 1300
Varsta : 29
Localizare : ARAD
Reputatie : 6953
Data de inscriere : 20/09/2009

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 09 Aug 2012, 23:44

La fel a fost si cu Ineu-Cermei. Pe vremea CFR-ului se circula pana la iesirea din padure ( nu am reper kilometric) oricum intre Ineu si Teuz cu 50 km/h si de acolo si pana la Cermei cu 30, insa odata cu venirea Regiotransului a crescut viteza la 50 km/h pe toata sectia, desemenea in luna Iunie au fost aduse iar utilaje care au fost puse la treaba pe portiunile Ineu-Cermei dar si Sintana-Ineu.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeVin 10 Aug 2012, 08:46

Pe Cermei se circula si cu 70 km/h

http://www.forumtrenuri.com/t31p10-318-ineu-cermei-hcv


Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8443
Data de inscriere : 18/04/2011

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeMier 15 Aug 2012, 13:33

Viaductul Blidari.

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 IMG_3906

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 IMG_3907
Sus In jos
AlexandruC




Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 4563
Data de inscriere : 14/07/2012

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeDum 26 Aug 2012, 18:35

daca maine ar incepe reconstructia acestui traseu ce lucrari ar trebui efectuate?
podul peste olt si viaductele nu au fost folosite niciodata deci cu cateva retusuri ar putea fi puse in functiune iar din ce am observat in poze 70% din traseu nu este foarte dificil multe din lucrari fiind deja efectuate lipsind doar terasamentul si linia
cam cat credeti ca ar dura reabilitarea acestui tronson avand in vedere faptul ca s-ar lucra fara niciun fel de trafic?
am putea face o analiza prezentand fiecare sectiune:
EX: de la statia x la statia y sunt atatia km si ar fi necesare urmatoarele lucrari:....
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8443
Data de inscriere : 18/04/2011

219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitimeMier 29 Aug 2012, 10:06

Daca s-ar lucra cu romani ar dura in jur de 4 ani, insa la finalizare tot nu va fi totul pus la punct pentru ca asa e romanul. Acei muncitori mai mult ca sigur vor fura, ori vor fi impinsi sa o faca. Daca lucrarea o va prelua o firma nemteasca ( de exemplu ) in 2 ani eu zic ca ar fi gata, iar prin gata ma refer la tot, nu ca pe aici o carpeala, pe acolo consolidat numai 50 %. Podurile, tunelurile si viaductele trebuie consolidate serios. In tunelul Plostina este inundatie, semn ca izolatia s-a cam uzat.
Sus In jos
Continut sponsorizat





219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   219 : Valcele - Ramnicu Valcea - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
219 : Valcele - Ramnicu Valcea
Sus 
Pagina 18 din 42Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 30 ... 42  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Calea ferata Ramnicu Valcea - Valcele
» Cale ferată izolatată în estul Judeţului Mureş?
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Filmulete din Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: