| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101alexmorph3us Costin.B phnegativ mariushal nenuandrei Raduku09 cristi.florea.9085 ANDU2100HP c o r v i n cortexedge DAS 2011 Desiro256 cnusi buldozer2 seby1998 ionutz85 alexpopa Mushu apmatei Vale Spartan1948 Luna stefan_br raoul Balto BlueLight alex1987 FeroFan97 ALEXCFR Tomi13leu Dutzu spiderpc marius_catalin84 CalinPiatraNeamt get. user dezactivat... andreiutzu DPS Czirjak Arpad cristi ar TonyGFR billy752-istu riciu Fantaghiro cristy79 Rarau florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL ionutz72 Caravelle_Zg allred cristi_tgv alinx3330 Katalin4653 Amiralul George Petre_IFTE MariusM Hurricane maris.constantin Vitosa cont dezactivat . redeme ldh80 @ndrey Ciprian NicuS TVlad vanchorusebulgaria Teodor AlexD Simply18 rich1974 lapsanszkitamas cardinal AndiCFR AndreiCFRbv Radu Tudor Cont dezactivat Adrian78 rizelgeorgel2004 Jhonyla cristi CFR Bobby_TM IonutCFR2009 cfr500 Dr2005 kristi kkk Razvan Tudor Andrey_tm unguru22 razvan - trenuri mureseanu_976 Norbi DUAL Adirmvl Nesebar mihaiuc Vlad decward valentina04 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 12:11 pm | |
| Nu exista asa ceva Teodor, eventual daca sunt multi consumatori (peste capacitate) scade dar nu dispare de tot, ca asta nu e robinet, daca e presiune slaba, si cel de la parter si etaju unu tin deschise robinetele, cel de la etaju 4 nu are apa. Si cum iti explici tu multi consumatori? Avem mai multe locomotive decat circulau in 1980? Ca atunci nu erau probleme de alimentare, deci buba e alta, e o intrerupere undeva.
Uitate spre exemplu, la tara, unde este o retea mai slaba, si sudeaza electric cineva, scade imediat intensitatea dar nu ramai fara curent, adica 0V, ci doar iti clipeste becu. |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 17/04/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 12:16 pm | |
| Eu stiam chestia asta de la un prieten, acum cativa ani prin apropierea Clujului cand s-a intamplat ceva de genul, sau aproximativ, probabil mi-am amintit eu gresit, informatia fiind mai veche. Nu am argumente sa sustin, nu ma pricep asa bine in domeniul " curentului ". |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 22/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 12:35 pm | |
| Vedeti ca e o diferenta esentiala intre Tensiune (masurata in Volti; masoara "presiunea") si Intensitate (a.k.a. Curent; masurat in Amperi; masoara "debitul"). Chestia cu presiunea/debitul e analogia cu sistemele hidraulice.
Scade si tensiunea, dar locomotivele sunt construite sa functioneze la o tensiune minima de scurta durata 17,5 Kv (si o tensiune minima de 19.5 Kv). |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 12:55 pm | |
| Eram în 3052, parcă. Și cu o stație după sau până în Blaj nu a mai plecat trenul. Din ce zicea nașul era tensiune în fir, dar prea puțină. La locomotivă se auzea ceva mergând. Dacă doar o fi zis sau chiar asta era nu știu.
|
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 1:24 pm | |
| Si tensiunea nominala la locomotiva care e? Cea din retea, adica 27 KV ? |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5792 Data de inscriere : 20/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 1:37 pm | |
| |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 22/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 1:41 pm | |
| - Indrumator exploatare LE5100 KW a scris:
- 4. Parametri electrici de lucru
a. Pentru locomotivă - Felul curentului alternativ monofazat - Tensiune nominală în linia de contact Utc = 25 Kv - Tensiunea maximă în linia de contact Utc = 27,5 Kv - Tensiunea minimă în linia de contact Utc = 19,5 Kv - Tensiunea minimă de scurtă durată în linia de contact.. Utc = 17,5 Kv - Frecvenţa nominală fn = 50 Hz - Curent uniorar 1 250 A - Curent de durată 1 180 A - Puterea nominală a transformatorului la tensiunea de 25 Kv 5790 KvA Cred ca toate info astea sunt suficiente |
|
| |
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5250 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 3:15 pm | |
| EA-ul are o protectie la tensiune mica ?
Daca tensiunea primita e mai mica clar ca si tensiunile ce "ies" din transformatorul principal sunt mai mici insa nu s-ar putea compesa acest lucru cu "trepte" in plus la controler pentru a creste amperajul si a mentine puterea sau protectia e pentru serviciile auxiliare de pe locomotiva care nu-ti mai functioneaza... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun Ian 27, 2014 10:32 pm | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- 25kV CA trifazic la 50Hz
Motoare de curent trifazat găseşti pe Transmontana, dar reţeaua de alimentare e în curent monofazat. La tensiuni mici ar trebui să existe o protecţie... că altfel creşti intensitatea până dai foc la fir. _________________ :TTT:
|
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5792 Data de inscriere : 20/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Ian 28, 2014 5:37 am | |
| - Dr2005 a scris:
- lapsanszkitamas a scris:
- 25kV CA trifazic la 50Hz
Motoare de curent trifazat găseşti pe Transmontana, dar reţeaua de alimentare e în curent monofazat.
La tensiuni mici ar trebui să existe o protecţie... că altfel creşti intensitatea până dai foc la fir. asa am citit pe wikipedia, sursa tuturor informatiilor exacte/inexacte si a minciunilor |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 22/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Ian 28, 2014 5:44 am | |
| E c.a. monofazat, dar fiecare substatie de tractiune nu alimenteaza cu alta faza? De aici e confuzia. |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5792 Data de inscriere : 20/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi Ian 30, 2014 7:35 am | |
| de obicei R2306 are intarziere la sosirea in teius? in caz ca are intarziere, R3089 il asteapta? intre cele doua trenuri exista DOAR 5 minute in cazul in care pierd R3089 ma duc cu R3613. cate minute de intarziere acumuleaza pana in razboieni? am sanse sa prind RE368? am o fereastra de 4 minute in razboieni
daca ma aflu in tren si avem intarziere ce ar trebui sa fac? exista vreo sansa ca trenul de legatura sa astepte? ultima data cand a trebuit sa prind un tren de legatura (fostul R razboieni tg mures de 15:17) am patit-o... tocmai cand am coborat din frantuzoaica a dat goarne DAul si a demarat, lasandu-ma cu o falca in cer si cu una in pamant. daca pierd ambele legaturi nu e o tragedie chiar asa de mare ca vine sibiul dar nu as vrea sa inghet in vreo statie asteptand un tren plin de ... specimene |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 22/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi Ian 30, 2014 7:55 am | |
| S-a indurat cineva de calatori si, pe infofer, poti vedea clar ce intarzieri au trenurile de calatori. Urmareste cateva zile situatia lui 2306 si iti faci o idee: azi a avut 5 minute la Teius, ieri a avut 4. Daca ai bilet, il anunti pe seful de tren de pe 2306 sa il sune pe cel de pe 3089 sa tina trenul in statie. Daca nu-i intarzierea mare o sa faca un efort (eventual, daca sunteti mai multi calatori cu atat mai bine). |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi Ian 30, 2014 8:10 am | |
| Tamas, se mai intampla sa intarzie. Dar daca te afli intr-un tren si, in mod normal, nu sint sanse sa prinzi legatura vorbeste cu nasul sa sune la gara din care ai trenul de legatura. Daca intarzierea primului tren e rezonabila tine legatura in statie pana soseste trenul in care te afli. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi Ian 30, 2014 8:32 am | |
| Dar nu trebuie sa ai bilet la trenul care te asteapta?
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|