| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101alexmorph3us Costin.B phnegativ mariushal nenuandrei Raduku09 cristi.florea.9085 ANDU2100HP c o r v i n cortexedge DAS 2011 Desiro256 cnusi buldozer2 seby1998 ionutz85 alexpopa Mushu apmatei Vale Spartan1948 Luna stefan_br raoul Balto BlueLight alex1987 FeroFan97 ALEXCFR Tomi13leu Dutzu spiderpc marius_catalin84 CalinPiatraNeamt get. user dezactivat... andreiutzu DPS Czirjak Arpad cristi ar TonyGFR billy752-istu riciu Fantaghiro cristy79 Rarau florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL ionutz72 Caravelle_Zg allred cristi_tgv alinx3330 Katalin4653 Amiralul George Petre_IFTE MariusM Hurricane maris.constantin Vitosa cont dezactivat . redeme ldh80 @ndrey Ciprian NicuS TVlad vanchorusebulgaria Teodor AlexD Simply18 rich1974 lapsanszkitamas cardinal AndiCFR AndreiCFRbv Radu Tudor Cont dezactivat Adrian78 rizelgeorgel2004 Jhonyla cristi CFR Bobby_TM IonutCFR2009 cfr500 Dr2005 kristi kkk Razvan Tudor Andrey_tm unguru22 razvan - trenuri mureseanu_976 Norbi DUAL Adirmvl Nesebar mihaiuc Vlad decward valentina04 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9361 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 16 Ian 2014, 15:54 | |
| 40-0536-9 probabil. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 16 Ian 2014, 22:19 | |
| Nu e 40-0536-9. Este electrica 40-0146-7 a depoului Buzău. sursa: http://cfr.stfp.net/ |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 15/10/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Ian 2014, 03:57 | |
| ...Clar, dator cu mai multe beri! Ma bucur ca, acum "descoperita", apartine unui depou de pe meleagurile mele natale si ca am reperat-o aici pe meleagurile de adoptie! Multam fain, raman dator, nu numai cu berea!... |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10607 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Ian 2014, 05:26 | |
| - cortexedge a scris:
- 40-0536-9 probabil.
E fix 40-0146-7 am prinso de cateva ori . EA-146 cu cazane , Chitila 27-12-2013 |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 15/10/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Ian 2014, 05:26 | |
| ..Mai am o curiozitate legata de locomotive si nu cred ca va fi si ultima... Am fost lenes si nu am scormonit destul topicul despre locomotive... Nu am dat de nici o precizare in care sa aflu ce semnifica EA-urile cu dunga rosie(orizontala mediana) in comparatie cu cele avand dunga albastra!? E vorba doar de designul color sau fac parte din categorii diferite?... Mersi mult! |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Ian 2014, 05:32 | |
| Dunga albastra: clasa 40 -> Vmax=120 km/h Dunga rosie: clasa 41 -> Vmax=160 km/h. Nu se mai respecta de mult. |
|
| |
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9361 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Ian 2014, 06:47 | |
| Tricolorele aveau vreo semnificatie? _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 15/10/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Ian 2014, 12:11 | |
| Ok, pare-se ca diferenta de culoare tine sau tinea de viteza!... Mersi mult! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Ian 2014, 05:48 | |
| O intrebare: la preturle de azi, care ar fi costul reconstructiei unui kilometru de cale ferata simpla neelectrificata, folosind urmatoarele tehnologii:
-terasament complet refacut (strat de pamant bine compactat, nisip, plasa geotextil, prisma de piatra sparta, sistem de drenaj a apei pluviale incoroporat in terasament);
-traverse din beton tip "Pandrol" de acest tip https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/12/k4di.jpg/
-sistem de prindere a sinei de traversa de tip "Pandrol E clip, cu placa de prindere LB" https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/191/h5am.jpg/ Are avantajul ca poate fi utilizat atat la traverse din beton, cat si la cele din lemn. Placa de prindere se prinde de traversa cu cate 4 tirfoane, iar sina se fixeaxa pe placa de prindere cu clema flexibila.
-sina noua tip 60 sau 65 kg/ml;
-sina sudata si acolo unde se impune (joante izolate, etc) sina cu joante
-sant betonat pentru scurgerea apei pluviale
-canal betonat si protejat pentru cabluri SCB si de telecomunicatii
In conditiile in care nu ar fi de efectuat lucrari speciale de consolidare sau de combatere a alunecarilor de teren, iar solul ar fi stabil, iar ca lucrari de arta ar fi necesare doar cca unul-doua podete metalice noi/kilometru. |
|
| |
Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5677 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Ian 2014, 06:29 | |
| - apogeo76 a scris:
- ..Mai am o curiozitate legata de locomotive si nu cred ca va fi si ultima... Am fost lenes si nu am scormonit destul topicul despre locomotive... Nu am dat de nici o precizare in care sa aflu ce semnifica EA-urile cu dunga rosie(orizontala mediana) in comparatie cu cele avand dunga albastra!? E vorba doar de designul color sau fac parte din categorii diferite?... Mersi mult!
Parca mai era si aia , dunga rosie la calatori si dunga albastra la marfa ... sau invers. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Ian 2014, 06:35 | |
| Nu exista pe vremea aia "Călători" sau "Marfă". Toate făceau orice fel de tren. Totuşi erau unele depouri care foloseau unele maşini numai pentru trenuri călători sau numai pentru marfare, dar nu era o regulă. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Ian 2014, 06:40 | |
| Dunga rosie aveau cele apte peste 120 km/h lucru de care nu se mai tine cont dupa 1998. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Ian 2014, 10:15 | |
| Cica nu avea nici o relevanta ce fel de culoare avea dunga de pe ele cu viteza Florin Victor Cand a fost fabricata 122 , ptr ca sa se diferentieze de restul , s-a vopsit dunga cu rosu . Ulterior , mecanicii de la 250 au obtinut aprobarea de la minister ptr a vopsi dunga cu rosu . Dupa ea , au urmat 242 , 053 , 056 , etc .... EA1 199 a avut dunga albastra dupa 242
Am o intrebare cand au inceput ungurii modernizarea coridorului 4?Oare la noi de ce nu s-a modernizat in ritmul lor ca erau aceasi bani europeni aceleasi firme chiar nu inteleg e vorba de stilul nostru de munca?S atrecem peste faptul cu contestatiile care se rezolva in 200 de ani |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Ian 2014, 17:09 | |
| - adrian78 a scris:
Am o intrebare cand au inceput ungurii modernizarea coridorului 4?Oare la noi de ce nu s-a modernizat in ritmul lor ca erau aceasi bani europeni aceleasi firme chiar nu inteleg e vorba de stilul nostru de munca?S atrecem peste faptul cu contestatiile care se rezolva in 200 de ani In 1995 cu un numar de refactii standard (nu reconstructii) prin PHARE, pentru viteze de 100-120, apoi in 1997 cu conexiunea spre Slovenia, tot PHARE. Reconstructiile (echivalentul reabilitarilor noastre) au inceput in 1999-2000 prin ISPA. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 20 Ian 2014, 10:13 | |
| As aveea o intrebare: cum poate fi creata o ruta CFR folosint acele "tutoriale" sau simulatoare Trainz Romania sau MTST ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|