|
| M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
|
+126Jeorje CalinIonMihai alex_trs CristyanC Warrington AeroX marcelbanu neluadi laurentzu matei vulcan ciprian71 laur 133 sp59 Vice30 ets2oltromânia aris86 florin94 Silviu Sintea marius664 TudorVD mielutu zburator Dionis mihaitzateo cristi5 Katalyn vatmanul NicuS dan tm Razvan Tudor Spartan1948 gabrielcr yeu1 Theijs tzifrea Bobby_TM c o r v i n baiazid BL82 maris.constantin alex.barac.5 kristi kkk cfr500 Adirmvl CristianCFR29 RoRailSystems bogdan.perejuc membru inactiv riciu mariushal get. roseanu alex1987 George33 Costin.H lokomo69 Cont dezactivat Sergiu rmn IR1822 AMX 97-0548-4 daniel_c Radu EA1clony106 Traveller Rarau pannonia express 92Dragos Kriszti219 Dr2005 ravers75 mishu88 bvio88 Teodor nenuandrei Andrey_tm Goanga AndiCFR alex03bv Vitosa IonutCFR2009 Gabry Gabriel saint TVlad v43v73m41 razvan - trenuri Norbi DUAL iDorin alex.alexus.tm Caravelle_Zg David Marius sorinucu Karl COSTACHE MIHAIL FeroFan97 mardaryroby spsdc7 orestte Marius Iulian dexter23 iuli.hard adryyan mihaiuc cristi CFR cont dezactivat . bogdan srl didinul MariusM Adrian78 cont inactiv mureseanu_976 Amiralul IceShadow ATM Desiro256 jionutz Ionutz cortexedge Vlad 19jimmy84 srazvi Nesebar cristi ar loryjonel KQQ marius_m myster2008 130 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Vin Aug 11, 2017 1:09 pm | |
| Locomotiva nu se schimba la Vintu ci la Simeria, acolo se face schimbul si trecerea de pe diesel pe electric si invers. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Vin Aug 11, 2017 1:18 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- dacă nu ai refuza cu atâta îndârjire să vezi cum e gândit transportul feroviar în Uniunea Europeană (deci nu în Regatul Unit, care niciodată nu a vrut sau nu a fost în stare să se alinieze normelor UE),
E gândit într-un mod socialist, pe care Franța și Germania și-l pot permite, dar România nu și-l poate permite. Margaret Thatcher a înțeles la vremea ei că nici UK nu și-l poate permite. Fiindcă socialismul funcționează pe banii altora, iar banii altora se termină întotdeauna. În UK s-au terminat mai repede, Germania a mai fentat încă o generație. Germania are (de exemplu) fabrici de componente auto în România, unde salariile sunt de 400 de euro, nu de 2.000 cât ar fi în Germania. Dar mașina germană se vinde tot la preț de Germania, așa are ea bani pentru socialismul de acasă. România muncește pentru socialismul din Germania, de asta nu are bani pentru cel de acasă. Cine drenează bani și de unde, băncile franceze, germane și austriece drenează bani din Europa de Est sau băncile românești drenează bani din Franța, Germania și Austria? Sau alt exemplu: ce sume totale crezi că plătesc drept taxe de tranzit (MAUT) camioanele românești în Germania și Austria și ce sume lasă în România camioanele germane și austriece? Dar ți-am spus deja, sunt conștient că explic degeaba, nu mă aștept să înțelegi ceva. - Dr2005 a scris:
- TOATĂ infrastructura de transport terestru din România este subvenţionată, direct sau indirect. Toate drumurile publice sunt făcute şi întreţinute... din bani publici, că doar nu crede cineva că o rovinietă de 2000 lei pe an pentru un TIR care face 2 - 3000 km pe săptămână acoperă uzura drumului produsă de acesta.
Am mai avut discuția asta, se pare că îți place să repeți o inepție la nesfârșit. Taxele pe carburant se plătesc numai pentru că se consumă carburantul pe șosele. În UK se încasează 36 mld. pentru fiecare 9 mld. cheltuite cu drumurile, iar în România lucrurile stau probabil cam la fel. Este una din marile afaceri pe care le face statul, asta cu taxele pe carburant. Dacă mâine închizi șoselele sau treci la căruțe cu cai, statul (oricare din UE) ajunge urgent ca Venezuela sau Zimbabwe. - Dr2005 a scris:
- De ce ar tranzita prin România trenurile din China? Ca să treacă din Ucraina în Moldova prin Transnistria?
Pentru că e cu 3.000 de kilometri mai scurt decât traseul actual prin Moscova. Iar în cadrul unui aranjament între Germania și Rusia, Transnistria ar sta cât se poate de cuminte, cu botul pe labe. Ai cumva impresia că nemții nu se uită la bani? Însă la momentul de față lucrurile merg exact invers, multe firme românești își aduc importurile la Hamburg sau la Rotterdam, ca să nu aibă de-a face cu corupția, ostilitatea și indolența de la Constanța. |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum Aug 13, 2017 8:12 pm | |
| În aceasta dimineața IR 1824 în gara Deva Și Dacia ICN 347-2 Dacia a sosit la 6:55 și a plecat la 6:56. Totuși, am ales sa ma întorc la București cu Deva - București N, ca să străbat măcar o data defileul Jiului cu trenui, un vis de mic copil când stăteam în GJ. Ca și durata de parcurs, probabil IR 1824, va ajunge în același timp cu Dacia sau mai târziu. |
| | | CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3416 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun Aug 14, 2017 5:40 pm | |
| Tren 1824 Deva-07:15 Bucuresti Nord-15:44 Tren 347 Curtici-04:05 Bucuresti Nord-16:00 |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun Aug 14, 2017 9:48 pm | |
| Și totuși 1824 a ajuns la 16:41, unii călători de Iași, Bârlad, Crasna au pierdut legătura, iar la Brașov de 16:45, o bătrânică care mergea la Covasna, cu mari eforturi a prins trenul, ca nu au avut nici măcar intenția de a-l tine 5 minute. Asta e mersul, trenurile întârzie, dar măcar oferă condiții celorlați, nu le spui direct, mergi cu următoarea cursa. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mar Aug 15, 2017 3:25 am | |
| In general 1824 vine bine, ieri si astazi nu stiu ce s-a intamplat, probabil sunt iar ceva restrictii inainte si dupa Filiasi.Si am vazut oameni la acest tren care aveau legatura la vitezomanul de 16:00 spre mare si acesta din urma a fost retinut, mi-e greu sa cred ca nu puteau retine pe 1665 , cu atat mai mult daca erau si mai multi calatori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mar Aug 15, 2017 8:51 am | |
| - marius664 a scris:
- In general 1824 vine bine, ieri si astazi nu stiu ce s-a intamplat, probabil sunt iar ceva restrictii inainte si dupa Filiasi.Si am vazut oameni la acest tren care aveau legatura la vitezomanul de 16:00 spre mare si acesta din urma a fost retinut, mi-e greu sa cred ca nu puteau retine pe 1665 , cu atat mai mult daca erau si mai multi calatori
Anu trecut am avut niste rude au plecat cu 1824 din Buc cu 1665 tot asa nu l-au tinut au trecut unu pe langa altu inainte de Gara de Nord 1824 a ajunc cu 20 de minute intarziere si au stat pana seara la 23 marius la Gradinari acolo la incrucisari le plesnec si asta daca e intarziat da prioritate la cele care vin dinspre Bucuresti Normal ar mai fi sa se dea o dispozitie sa opreasca amandoua in Carpati h acolo e peron comun |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mar Aug 15, 2017 9:08 am | |
| - Adrian78 a scris:
marius la Gradinari acolo la incrucisari le plesnec si asta daca e intarziat da prioritate la cele care vin dinspre Bucuresti Culmea este ca azi a ajuns cu 30 minute in Rosiori intarziere iar pana la Bucuresti a recuperat 10, deci se poate.Iar CFR Calatori poate gandi trasele si asteptarile intre trenuri pe baza biletelor care se vand, banuiesc ca se vad undeva in sistem ca in anul 2016 au fost vandute 1500 de bilete la 1824+1665 si astfel se poate muta ora de plecare in baza intarzierii trenului de pornire.Intarzieri care la randul banuiesc ca se contorizeaza si ele undeva. Ca asa compania oricum are de pierdut ca restituie banii pe acele bilete, ca parca urmatorul tren spre Iasi e la 23 (bine acum Prietenia circula zilnic dar nu-i ajuta pe cei din Vaslui ori Barlad), nu-ti poti bate joc de calatori sa-i faci sa stea 5 ore in gara pt 10 minute .Asta cel putin pana cand vom scapa de opririle fortate ale unor IR de la Gradinari si Chiajna, adica undeva la anul cam pe timpul asta(estimare personala:) ) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mar Aug 15, 2017 11:21 am | |
| - marius664 a scris:
- Adrian78 a scris:
marius la Gradinari acolo la incrucisari le plesnec si asta daca e intarziat da prioritate la cele care vin dinspre Bucuresti Culmea este ca azi a ajuns cu 30 minute in Rosiori intarziere iar pana la Bucuresti a recuperat 10, deci se poate.Iar CFR Calatori poate gandi trasele si asteptarile intre trenuri pe baza biletelor care se vand, banuiesc ca se vad undeva in sistem ca in anul 2016 au fost vandute 1500 de bilete la 1824+1665 si astfel se poate muta ora de plecare in baza intarzierii trenului de pornire.Intarzieri care la randul banuiesc ca se contorizeaza si ele undeva. Ca asa compania oricum are de pierdut ca restituie banii pe acele bilete, ca parca urmatorul tren spre Iasi e la 23 (bine acum Prietenia circula zilnic dar nu-i ajuta pe cei din Vaslui ori Barlad), nu-ti poti bate joc de calatori sa-i faci sa stea 5 ore in gara pt 10 minute .Asta cel putin pana cand vom scapa de opririle fortate ale unor IR de la Gradinari si Chiajna, adica undeva la anul cam pe timpul asta(estimare personala:) ) Atunci am vorbit cu DG sa modifice plecarea lui 1824 si a zis ca nu vor cei de la INFRA dar daca ne uitam la Astra si-au modificat de trei ori trasele |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mar Aug 15, 2017 11:46 am | |
| Pai doar o modificare a fost la solicitarea lor, restul le-au fost impuse de vesnicele lucrari la M300. Eu cred ca nici cei de la CFR Calatori nu sunt flexibili in modificarea traselor,birocratia excesiva din scaunele pline de habarnisti din companie isi spune din greu cuvantul.Oare ce raspuns au aceiasi birocrati la scaderea continua a numarului de calatori care folosesc mai mult de 2 trenuri de legatura-platitorii cash de bilete nu cei cu "discounturi" .Oricum sunt multi care s-au invatat cu intarzierea trenurilor, si fac in asa fel incat sa solicite bilete cu timpi de asteptare mai mare , in asa fel evitand orice neplacere legata de pierderea legaturii dar marind nejustificat durata calatoriei.. Acestia sunt inca cei care mai sunt legati de tren,iar in lipsa de autostrazi (deci de concurenta auto pe distante mari) nici CFR Calatori nu e dispusa sa faca ceva in a diminua durata de parcurs a acestor calatori... |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mar Aug 15, 2017 8:18 pm | |
| Luni, 1824 a avut 57 de minute întârziere, 7 minute pana la Petroșani, 18 la Tirgu Jiu, 33 la Craiova, 35 la Roșiori. Înainte de Videle au oprit trenul în câmp 25 de minute sa treacă un marfar gfr cu cisterne. Inițial, nașii au zis ca cei de la București mai țin trenul de Iași în gara, dar fiindcă am mai stat în Videle pe câmp, au mai inventat o scuza, ca s-a stricat locomotiva la un marfar și de aia stam în câmp, mi s-a părut penibil, ca în timp ce se scuza, trecea trenul pe celalalt fir. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier Aug 16, 2017 9:17 am | |
| Ma cam seaca astia cu GFR lor in ultima perioada stiu trei cazuri in care trenurile Regio au asteptat marfare GFR ca in perioada 2008 2010 cand tot asa se intampla |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier Aug 16, 2017 1:25 pm | |
| Pai si e de vina GFR in situatia asta? Ca nu ei dau dispozitie care tren sa circule si care nu, probabil ei dau doar spaga... |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun Noi 06, 2017 11:44 pm | |
| Are cineva la îndemână un BAR actualizat? Mă interesează secția Podu Olt - Sibiu (parcă face parte din L4). Mulțumesc! |
| | | alex_trs
Numarul mesajelor : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 4348 Data de inscriere : 05/02/2013
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mar Noi 07, 2017 12:19 am | |
| Sper ca te ajuta: http://www.cfr.ro/index.php/component/content/category/177-buletine-avizare-restrictii |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
| |
| | | | M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |