|
| M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
|
+126Jeorje CalinIonMihai alex_trs CristyanC Warrington AeroX marcelbanu neluadi laurentzu matei vulcan ciprian71 laur 133 sp59 Vice30 ets2oltromânia aris86 florin94 Silviu Sintea marius664 TudorVD mielutu zburator Dionis mihaitzateo cristi5 Katalyn vatmanul NicuS dan tm Razvan Tudor Spartan1948 gabrielcr yeu1 Theijs tzifrea Bobby_TM c o r v i n baiazid BL82 maris.constantin alex.barac.5 kristi kkk cfr500 Adirmvl CristianCFR29 RoRailSystems bogdan.perejuc membru inactiv riciu mariushal get. roseanu alex1987 George33 Costin.H lokomo69 Cont dezactivat Sergiu rmn IR1822 AMX 97-0548-4 daniel_c Radu EA1clony106 Traveller Rarau pannonia express 92Dragos Kriszti219 Dr2005 ravers75 mishu88 bvio88 Teodor nenuandrei Andrey_tm Goanga AndiCFR alex03bv Vitosa IonutCFR2009 Gabry Gabriel saint TVlad v43v73m41 razvan - trenuri Norbi DUAL iDorin alex.alexus.tm Caravelle_Zg David Marius sorinucu Karl COSTACHE MIHAIL FeroFan97 mardaryroby spsdc7 orestte Marius Iulian dexter23 iuli.hard adryyan mihaiuc cristi CFR cont dezactivat . bogdan srl didinul MariusM Adrian78 cont inactiv mureseanu_976 Amiralul IceShadow ATM Desiro256 jionutz Ionutz cortexedge Vlad 19jimmy84 srazvi Nesebar cristi ar loryjonel KQQ marius_m myster2008 130 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 16 Sept 2015, 10:05 | |
| - mihaitzateo a scris:
- Noul introdus IR 12346 face un timp record,conform mersului trenurilor,pe relatia Bucuresti Nord-Sibiu:
5 ore si 5 minute. Nu e chiar record... pe vremea cand au fost puse Desiro-urile in circulatie, IR-ul de 15:30 de pe vremea aia (nu mai stiu ce numar avea), compus din 3 Desiro-uri, facea 5 ore in cap. Mi se pare insa fascinant ca totusi in alea 5 ore si 5 minute mai face si o schimbare de locomotiva in Brasov. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 17 Sept 2015, 00:37 | |
| Perioada de anulare/deviere a trenurilor de pe relatia Brasov-Sibiu-Vintu va fi din 5.10 pana in 16.10.2015. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 17 Sept 2015, 23:05 | |
| Remarc si eu 2h 18 min intre Brasov si Bucuresti la 12347.Eu nu imi amintesc de un asa timp trecut pe mers pentru un tren cu opriri in Predeal Sinaia si Ploiesti.Parca era un 2 h 22 dupa reabilitarea Campina-Bucuresti.Practic lipseste oprirea in Busteni.Daca ar da drumul la 160 la ora ar putea sa ajunga pe la 2 ore doua ore si 10, si ar veni mai multa lume la tren. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Vin 18 Sept 2015, 22:07 | |
| IR346 e suspendat numai pana pe 29 septembrie/30 septembrie.
Timpul de la IR 12346 se explica foarte usor,s-a imbunatatit sensibil calitatea liniei Sibiu-Brasov,intre Sibiu si Fagaras si o bucata buna,de la Fagaras spre Brasov. De la Brasov la Predeal linia e acceptabila,se pare ca au fost niste lucrari de reabilitare si acolo. Azi am venit cu IR1622 de la Sibiu la Bucuresti Nord. La Sibiu a venit cu vreo 7-8 minute intarziere. Intrucat nu mergea aerul conditionat la primul vagon,a stat mai mult in statie,sa incerce sa il repare. A ajuns la Brasov cu ceva intarziere,vreo 25 de minute. Din Sibiu a plecat probabil cu 20 de minute intarziere. La Bucuresti a ajuns cu 5 minute intarziere,deci a recuperat 20 de minute. Nu a mers foarte tare intre Predeal si Sinia,desi linia e foarte buna. Eu zic ca nu se merge foarte tare ,intre Predeal si Sinaia,la trenurile care opresc si la Azuga si la Busteni si la Sinaia,din motive probabil economice: consumi mult curent sa duci trenul la 100 la ora ca apoi sa il opresti,dupa ce ai mers cateva minute. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Vin 18 Sept 2015, 22:42 | |
| De la Predeal la Sinaia nu consumi curent pentru ca se coboara.. "Daca nu ar avea nevoie de aer pentru compresor ar putea sa mearga cu pantograful jos " .. Motivul real e ca sunt multe curbe stranse, si pe portiunile drepte unde poate accelera cateva sute de metrii,1-2 km nu prea renteaza sa accelereze la 120 ca vine curba in 500 de metrii si franeaza la 70. Iti recomand cand prinzi o TE Acvila sa faci o astfel de calatorie sa simti mirosul sabotilor.. Sau intr-un 22-76/96. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 20 Sept 2015, 18:55 | |
| azi 12346 a ajuns la 18:10 in Sibiu. A facut 5 ore si 15 minute,de la Bucuresti la Sibiu. |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3704 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 23 Sept 2015, 13:11 | |
| Ar trebui sa faca 4 ore (1 ora si 55 pana la Brasov si 1 ora si 50 minute de la Brasov la Sibiu) daca s-ar mai repara si din portiunea Brasov - Sibiu. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Vin 25 Sept 2015, 12:27 | |
| - Dionis a scris:
- Ar trebui sa faca 4 ore (1 ora si 55 pana la Brasov si 1 ora si 50 minute de la Brasov la Sibiu) daca s-ar mai repara si din portiunea Brasov - Sibiu.
Sa te-auda cineva de-acolo de prin susul CFR-ului |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 04 Oct 2015, 20:05 | |
| http://oradetimis.oradestiri.ro/calatoresti-cu-trenul-atentie-la-modificarile-pe-care-le-face-cfr#.VhFbRN94snQ
"CFR Călători informează că, urmare a efectuării unor lucrări la infrastructură pe secţia de circulaţie feroviară Sibiu – Vinţu de Jos (între Sălişte şi Apoldu de Sus), în perioada următoare vor interveni modificări în graficele de circulație.
Unele trenuri vor fi anulate, iar altele vor circula suplimentar pentru preluarea călătorilor. De asemenea, unele garnituri vor circula pe rute deviate, altele vor avea orarele modificate.
Pe raza SRTFC-ului Timişoara se vor produce următoarele modificări:
a) TRENURI ANULATE PE O PORŢIUNE DIN RUTĂ • în perioada 04 ÷ 16 octombrie, IR 74 se anulează pe distanţa Braşov – Simeria şi circulă pe distanţa Simeria – Curtici – Lokoshaza – Budapesta; • în perioada 03 ÷ 15 octombrie, IR 75 se anulează pe distanţa Simeria –Braşov şi circulă pe distanţa Budapesta – Lokoshaza – Curtici – Simeria.
b) CIRCULAŢIE PE RUTĂ DEVIATĂ
în perioada 05/06 ÷ 15/16 octombrie • trenul Dacia 346 va circula, pe rută deviată şi cu orar modificat pe parcurs CFR, ca tren 12346 astfel: Bucureşti Nord (plecare 13:00) – Braşov – Sighişoara – Coşlariu – Vinţu de Jos – Simeria – Curtici (sosire 01:28) – Budapesta (plecare 05:10) – Viena (sosire 08:14). • trenul Ister 472 va circula, pe rută deviată şi cu orar modificat pe parcurs CFR, ca tren 12472 astfel: Bucureşti Nord (plecare 17:35) – Braşov – Sighişoara – Coşlariu – Vinţu de Jos – Simeria – Curtici (sosire 05:40) – Budapesta (sosire 08:50). • trenul Dacia 347 va circula, pe rută deviată şi cu orar modificat pe parcurs CFR, ca tren 12347 astfel: Viena (plecare 19:48) – Budapesta (plecare 23:30) – Curtici (plecare 04.20) – Simeria – Vinţu de Jos – Coşlariu – Sighişoara – Braşov –Bucureşti Nord (sosire 17:23). • trenul Ister 473 va circula, pe rută deviată şi cu orar modificat pe parcurs CFR, ca tren 12473 astfel: Budapesta (plecare 19:10) – Curtici (plecare 00.08) – Simeria – Vinţu de Jos – Coşlariu – Sighişoara – Braşov –Bucureşti Nord (sosire 13:16).
în perioada 05 ÷ 15 octombrie • trenul IR 1539 Braşov – Cluj Napoca (ramură de la trenul Dacia 346) se anulează şi circulă suplimentar ca tren IR 12539 Coşlariu (plecare 20:55) – Teiuş – Cluj Napoca (sosire 22:47), ca ramură de la trenul Dacia 12346.
în perioada 05 ÷ 16 octombrie • trenul IR 1628 Vinţu de Jos – Coşlariu – Sighişoara (ramură de la trenul Dacia 347) se anulează; • trenul IR 1629 Sighişoara – Simeria (ramură pentru trenul Dacia 346) se anulează; • trenul IR 1621 Bucureşti Nord – Braşov – Sibiu – Vinţu de Jos – Glogovăţ – Ram. Glogovăţ – Aradu Nou – Timişoara Nord se anulează şi circulă suplimentar ca tren IR 12621, pe ruta deviată Bucureşti Nord (plecare 09:10) – Braşov – Sibiu – LOAMNEŞ – Copşa Mică – Blaj – Coşlariu- Vinţu de Jos – Glogovăţ – Ram. Glogovăţ – Aradu Nou – Timişoara Nord (sosire 22:53); • trenul IR 1622 Timişoara Nord – Aradu Nou – Ram. Glogovăţ – Glogovăţ – Vinţu de Jos – Sibiu – Braşov – Bucureşti Nord se anulează şi circulă suplimentar ca tren 12622, pe ruta deviată Timişoara Nord (plecare 08:00) – Aradu Nou – Ram. Glogovăţ – Glogovăţ – Vinţu de Jos – Coşlariu – Blaj – Copşa Mică – LOAMNEŞ – Sibiu – Braşov – Bucureşti Nord (sosire 20:54).
CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat.
Pentru informaţii actualizate despre circulaţia trenurilor, călătorii sunt rugaţi să se adreseze personalului din staţii, să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro sau să contacteze CFR la numărul de telefon 0256/493806." |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 04 Oct 2015, 20:12 | |
| Inteleg ca cei de la CFR modernizeaza de zor linia ferata Sibiu-Arad. Cat despre segmentul Brasov-Sibiu si segmentul Ramnicu-Valcea-Sibiu sau Predeal-Brasov,astea nu se modernizeaza. Muntenia nu are nevoie de legaturi cu vestul Europei. Nici cu trenul nici pe autostrada. Deja atitudinea aceasta incepe sa ma deranjeze foarte tare. Eu am venit sa lucrez la Sibiu,datorita iubitilor nostri guvernanti,care isi bat joc incontinuu de Bucuresti,Pitesti si alte orase din Muntenia. Refuza sa faca legatura intre Muntenia si vestul Europei. Parca se face contra,s-a modernizat linia Bucuresti Predeal,dar Predeal Brasov,nu s-a mai modernizat. Brasov-Sibiu,se lasa in paragina. Autostrada Transilvania,ce s-a facut,s-a facut numai in Transilvania,nu s-a facut niciun pic pe Sibiu Brasov Bucuresti sau pe Sibiu Pitesti.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 04 Oct 2015, 22:57 | |
| Ti se pare ca s-a facut prea mult pe aici in detrimentul Munteniei? Pai nu se inteleg pe unde sa scoata autostrada, ca toti au terenuri pe valea Prahovei ai vazut ce serpuita e si aia spre Ploiesti.
Iar ce s-a facut pe aici s-a facut asa cicuri ici colo.
Nu iti face griji are Bucurestiul grija de voi. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 04 Oct 2015, 23:27 | |
| 1-Nu se modernizeaza nimic intre Sibiu si Vintu de jos, se modernizeza de abea din Vintu spre Arad/Curtici, pana la Vintu se vine pe 300/200A, deci nu prin Sibiu. In prezent este in lucru bucata Sighisoara-Simeria. 2-Brasov-Sibiu ; Valcea-Sibiu nici vorba de modernizare feroviara in viitorul apropiat. Valcea-Sibiu poate va fi atunci cand se va face Pitesti-Valcea dar asta nu cred ca mai apucam noi. Predeal-Brasov va fi ultimul segment ce se va moderniza din coridorul IV. 3-Tocmai ca din Muntenia se va face legatura spre Vest, dar au inceput cu portiunile cele mai usoare. 4-Brasov-Sibiu chiar va fi in paragina mai ales dupa ce se termina coridorul IV pe aici nu vor mai fi multe trenuri ca se vor baga prin catunele de pe 300 pe linie modernizata si orasul cel mai important din zona adica Sibiu va ramane chel, fara trenuri, asta pe plan feroviar. 5-Autostrada Transilvania nu are treaba cu orasul Sibiu, Autostrada Transilvania poarta numarul A3, aceasta are ruta Bucuresti-Ploiesti(finalizat)-Comarnic-Brasov(pe langa Brasov)-Fagaras-Sighisoara-Tg Mures-Turda-Cluj(acesta din urma Turda-Cluj finalizat)-Suplacu de Barcau(judet Salaj)-Vama Bors(Oradea). Trei tronsoane din Autostrada Transilvania ar urma să fie terminate până la finele anului 2020, a informat ministrul Transporturilor, Iulian Matache. Acestea sunt Câmpia Turzii – Târgu-Mureș (56 km) – proiect fazat, Nădășelu – Suplacu de Barcău (93 km), Suplacu de Barcău – Borș cu ramură spre Oradea (74 km). Prin Sibiu trece A1, in prezent avem Bucuresti-Pitesti, Sibiu-Deva, Timisoara-Arad-Nadlac cu legatura spre Ungaria tot pe autostrada, la anu se aude ca e gata Timisoara-Lugoj si ceva bucata din Deva-Lugoj, deci mult nu prea mai e, tronsonul cu costuri mari este Pitesti-Sibiu care si asta se va face intr-o buna zi. Pana una alta se lucreaza intens la autostrada Sebes-Turda care va fi gata in 2017. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun 05 Oct 2015, 00:32 | |
| - mihaitzateo a scris:
- Inteleg ca cei de la CFR modernizeaza de zor linia ferata Sibiu-Arad.
Cat despre segmentul Brasov-Sibiu si segmentul Ramnicu-Valcea-Sibiu sau Predeal-Brasov,astea nu se modernizeaza. Muntenia nu are nevoie de legaturi cu vestul Europei. Nici cu trenul nici pe autostrada. Deja atitudinea aceasta incepe sa ma deranjeze foarte tare. Eu am venit sa lucrez la Sibiu,datorita iubitilor nostri guvernanti,care isi bat joc incontinuu de Bucuresti,Pitesti si alte orase din Muntenia. Refuza sa faca legatura intre Muntenia si vestul Europei. Parca se face contra,s-a modernizat linia Bucuresti Predeal,dar Predeal Brasov,nu s-a mai modernizat. Brasov-Sibiu,se lasa in paragina. Autostrada Transilvania,ce s-a facut,s-a facut numai in Transilvania,nu s-a facut niciun pic pe Sibiu Brasov Bucuresti sau pe Sibiu Pitesti.
Unii se plâng că nu-s destule trenuri Bucureşti - Sibiu, alţii că-s prea multe... Bucureşti şi Piteşti sunt legate de o autostradă cât de cât OK. Şi nu de azi, ci de vreo 30 de ani. După ce treci de Valea Oltului intri iar pe autostradă (când s-o repara) de la Sibiu şi îi dai blană spre V Europei. Ce alte legături mai vrei? Piteştiul e la vreo 2 ore jumate cu trenul şi vreo 2 ore cu maşina de Aeroportul Otopeni, cel mai mare aeroport din România, iar în domeniul feroviar poţi ajunge destul de repede la Bucureşti şi schimbi acolo cu ce ai nevoie. Lângă Piteşti se află Dacia Mioveni, cel mai mare exportator din România, iar mai la sud de Piteşti sunt exploatările miniere de la Berbeşti. Sibiu şi Braşov sunt legate de o linie de cale ferată destul de decentă, mult peste altele. Mai sunt legate şi de un DN reabilitat acum câţiva ani. Deci, unde e paragina? Deci ce fel de dezvoltare mai vrei? Ce fel de investiţii? Aeroport internațional la Pitești sau la Predeal? Autostradă prin munte, cu un tunel de vreo 10 km? _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun 05 Oct 2015, 03:19 | |
| Din Arad-Sibiu(M200) se modernizeaza doar Arad-Vintu de Jos(M200) apoi lucrarile continua spre M200A Vintu de Jos-Coslariu(nou)-Ramificatie noua(probabil o sa exista Mihalt halta)-Cistei(M300) |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun 05 Oct 2015, 10:37 | |
| Pentru mine motivul pentru care Brasovul e lasat de izbeliste,pe M200,pe M300 -atat spre Bucuresti cat si spre vestul tarii,ca si pe autostrada e clar: invidia romaneasca. Orasul e prea curat,prea dezvoltat si naste invidia celor de il vad. Din acelasi motiv nu s-a facut nici aeroport la Brasov. Nu au nevoie oare cei din Brasov de o cale ferata decenta spre Vestul Europei ? Lasati povestile cu calea ferata "moderna" de pe Copsa Mica,aia e tot dezastru,probabil nu ati mai trecut de curand pe acolo. Pe Brasov Copsa Mica sunt vreo 180km si trenul inter-regio face in jur de 4 ore. Daca la dniile voastre o viteza medie de 45 km/h inseamna cale ferata modernizata,eu nu stiu ce sa mai zic. intre Brasov si Sighisoara,unde deja s-ar fi "modernizat" calea ferata,face 2 ore si 30 de minute,pe 130 km.Asta inseamna 50km/h. Si asta e pentru trenurile de persoane,cele de marfa merg si mai incet. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
| |
| | | | M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |