|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 15 Oct 2013, 23:33 | |
| Cu 402 e cam complicat... alea sunt vagoane cu frână nemoderabilă la defrânare, ceea ce înseamnă procent de frânare mai mic şi viteza maximă de 100 km/h, că altfel nu se încadrează în drumul de frânare de 1200m. În plus, sunt şi cu câteva tone mai grele. Dacă erau 2 - 3 vagoane, se puteau ataşa la 1668, dar fiind mai multe, s-ar putea să depăşească tonajul. Acuma... de ce se încăpăţânează moldovenii să trimită atâtea vagoane, nimeni nu ştie. Că de când nu mai poţi să cari ţigări, nu prea mai merge nimeni, se duc cu dubele, că acolo 2 - 3 iau saci de ţigări, dar toţi din autobuz declară că din sacul ăla 2 pachete-s ale lor, prin urmare nimeni nu depăşeşte cantitatea permisă _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 00:45 | |
| 402
Frână nemoderabilă la defrânare. PROCENT DE FRÂNARE = 85 TONAJ MAXIM:Bucureşti Nord - Iaşi = 800 tone. Iaşi - Ungheni = 660 tone. Staţia Iaşi detaşează de la semnal grupa de vagoane pentru loco.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 01:02 | |
| 402 Bucuresti-Chisinau a avut grupa de Iasi care era formata din 2 vagoane , dupa scurt timp au anulat grupa interna si trenul a ramas doar pentru parcurs international . Nu este problema in intercalarea vagoanelor rusesti cu cele europene , atat ca cele rusesti nu pot merge cu mai mult de 100 km/h , oricum la noi nu au unde sa fuga cu o asemenea viteza Bucuresti-Ploiesti , e prea putin , nici nu se pune la socoteala . Trenul Bulgaria Exp. circula cu grupa pentru Suceava deci vagoane rusesti plus vagoane CFR , trenul merge bine mersi , care e problema ? De la noul mers dispare 10551/10554 iar dimineata pentru Suceava din Bucuresti va ramane doar Bulgaria Exp . Tot acest tren circula din Bucuresti la Sofia cu vagoanele rusesti plus vagonul bulgaresc si nu este complicat nimic , trenul merge bine mersi . p.s.-Dr2005 , cand ai folosit ultima data trenul Bucuresti-Chisinau sa spui ca circula gol ? dupa tine toate trenurile din tara asta circula goale , cum mama naibii doar pe Bucuresti-Brasov e nevoie de multe vagoane , alte rute nu mai au nevoie de nimic , dupa tine inghesuim pe toata lumea in 2 vagoane la trenurile prin tara si bagam multe vagoane la trenurile de pe valea Prahovei sa aibe toti bizonii cu ce merge in weekend la munte dar pe urma ne plangem ca Brasovul este asediat in weekend de bucuresteni Eu personal in vara am fost la Chisinau si in vagonul unde am stat nu a fost compartiment gol adevarat ca nu erau toate 4 paturi ocupate din fiecare compartiment dar lume exista si trenul este folosit , si eu am cerut compartiment gol sa stau doar eu cu cine am mers fara alte persoane straine . |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 08:33 | |
| Asa cum are Vadu Siret putea si 402 sa aiba vagoane interne chiar daca e diferinta la franarii. Era frumos cand a circulat cu cele doua vagoane 22-96 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 08:41 | |
| Parca au renuntat la 402 ,la grupa interna cand erau intarzierile alea masive din Rep Moldova .. Dupa cum zice Karpaty trenul a avut grupa interna si a mers bine mersi ... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 09:49 | |
| Într-o vreme îl vedeam zi de zi, ba aveam şi colegi din Chişinău care mergeau cu el. Şi mereu mergeau singuri în cabina de 4 Poate s-o umple de la Iaşi. - Citat :
- atat ca cele rusesti nu pot merge cu mai mult de 100 km/h , oricum la noi nu au unde sa fuga cu o asemenea viteza Laughing Bucuresti-Ploiesti , e prea putin , nici nu se pune la socoteala .
Trenul Bulgaria Exp. circula cu grupa pentru Suceava deci vagoane rusesti plus vagoane CFR , trenul merge bine mersi , care e problema ? De la noul mers dispare 10551/10554 iar dimineata pentru Suceava din Bucuresti va ramane doar Bulgaria Exp . Tot acest tren circula din Bucuresti la Sofia cu vagoanele rusesti plus vagonul bulgaresc si nu este complicat nimic , trenul merge bine mersi Ele tehnic pot circula cu până la 140 km/h. Dar instrucţia noastră spune că trebuie să se oprească în 1200m. Ceea ce nu e posibil de la 120 cu un procent de frânare de 85%. Aşa că circulă cu 100. Dacă blocurile de linie aveau 2km, probabil putea circula cu 120 sau chiar mai mult, dar în condiţiile actuale, dacă vede mecanicul galben, nu reuşeşte să oprească până la următorul semnal. Nu am spus că nu se pot pune vagoane ruseşti la tren CFR. Dar grupa aia de Suceava are 2 - 3 vagoane. Trenurile de Iaşi au vreo 6, la care se adaugă şi cele 6 (sau mai multe, după cheful CFM) moldoveneşti, ceea ce ar putea duce la depăşirea tonajului. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 09:52 | |
| O sa fie prapad de la noul mers. Daca vrei sa pleci dimineata din marea noastra capitala spre Adjud, Roman, Pascani sau Suceava nu ai decat IR 1655 Buc.Nord-Bacau ca nu poti sa-ti pui baza in vesnicul intarziat IR 382 Sofia-Moscova.
Azi IR 10742 avea la urma trenului de 12 vagoane inca 2 vagoane seria 21-86.
Tot azi IR 1732 Galati-Brasov : 3 vag 20-49 200 goale + garnitura de baza 19-83, 20-83, 20-83.
|
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 10:48 | |
| te rog sa-mi spui ce trenuri vor fi spre Iasi din bucuresti de la noul mers. multumesc. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 12:25 | |
| - Katalyn a scris:
- O sa fie prapad de la noul mers. Daca vrei sa pleci dimineata din marea noastra capitala spre Adjud, Roman, Pascani sau Suceava nu ai decat IR 1655 Buc.Nord-Bacau ca nu poti sa-ti pui baza in vesnicul intarziat IR 382 Sofia-Moscova.
Lasa ca nu vine zilnic intarziat si in plus ce rost avea sa ti 2 trenuri pe acelasi traseu la diferenta de cateva minute iar daca are intarziere 30 minute oricum are stationare in Bucuresti peste 40 de minute deci se poate recupera 30 de minute daca ar fi asa iar daca are mai mult asta este se mai intampla dar clar nu avea rost sa ramana 2 trenuri pe Bucuresti-Suceava dimineata . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 16:18 | |
| toata vara a circulat intarziat in fiecare zi cu intarzieri de la 60 la 280 de minute deci mult in spatele lui 1655 si foarte aproape de 1753. E foarte frumos sa vi in gara la 05:30 si sa ajungi la Suceava seara la 18:00 si mai dai si o caruta de bani pe bilet. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 16:33 | |
| Dar daca intirzie prea mult nu poate pleca grupa CFR regulat urmind ca vagoanele RZD sa vina intirziate din urma?
Doar au facut asa si cu 73 din Timisoara. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 16:38 | |
| La 382 nu se aplica aceasta regula , cand vine atunci pleaca spre Suceava . Grupa CFR pentru Suceava are 2 vagoane , nu se merita sa plece separat , asta inseamna 2 locomotive iar la trenul asta este alocata doar o locomotiva . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 16:39 | |
| pai sa tarasca ditamai EA-ul cu 2 vagoane 22-96 ( 120 locuri ) 448 km pana la Suceava ar deveni cel mai neprofitabil tren al CFR-ului.
Frumos ar fi fost sa plece la 05:45 IR Buc-Suceava cu grupa de Iasi detasata in Pascani cum era pe timpuri. Acum de 2-3 ani de zile au bagat grupa de Iasi pe Tecuci-Barlad ca inainte era pe Pascani si nu s-a mai plans nimeni. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 16:40 | |
| DAr si la 72 tot o locomotiva este, Traxxul. Doar aici pe forum am citit ca au circulat separat grupele.Acuma de unde sa stiu cite vagoane are grupa de Suceava.
Eu nu prea am de mers cu el , dar sint convins ca de la autogara aia de la linia 14 o sa fie destule autobuze. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 16 Oct 2013, 16:44 | |
| Deci de la noul mers va fi IR 1661 Bucuresti-Tecuci-Iasi la ora 5:45 , cine merge pana la Focsani are acest IR iar cine merge la Bacau-Pascani-Suceava ori sta dupa 382 ori il ia pe 1753 sau la Bacau 1655 sa nu aibe surprize cu 382 , este cel mai sigur asa . 382 intarzie vara pentru ca are grupa de la Varna si Burgas iar controlul la granita dureaza mai mult ca sunt si multe vagoane , cetateni rusi , ucrainieni care nu sunt in UE , se pune stampila pe fiecare pasaport mai sunt si grupuri de copii/elevi etc . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |