Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Locomotive clasa 480-481Lema Softronic Mier 29 Mai 2013, 12:34
Fiecare cu ce-i place. Dacă unora nu le place de Transmontana atunci să evite topicul acesta. Topicul se numeşte "Locomotive clasa 48 (Transmontana)" şi e normal să apară poze cu aceste locomotive. Ce aţi vrea să vedeţi aici? Tractoare?
Pe mine nu mă pasionează vagoanele şi nu prea intru la acel topic. Ce ar fi să zic şi eu acum să nu se mai posteze atâtea poze cu vagoane şi să se posteze mai multe cu locomotive clasice(doar pentru că mie îmi plac)? Ar fi absurd.
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5993 Data de inscriere : 30/09/2011
Va dau dreptate a fii pasionat feroviar nu inseamna numai a poza o locomotiva, in acelas loc de 30 de ori,Eu unu prefer pe Transmontana cel mai mult,Cat despre Transmontana numai vorbiti *rost*i ca auziti dela x si y ca patineaza ca se defecteaza spun doar ca are doar 940000 de mii de kilometri, si ca este o locomotiva buna.nu vorbesc din auzite dela pasionati ci dela mecanici.Care citesc acest forum sau altele si se minuneaza ce scriu unii.Observ ca ati inceput cu tot felul de derivate la Transmontana,Daca am incepe sa scriem pe forum C***a Phoenix 004,Ragalia bc-ului etc. Imi cer scuze pentru limbaj,am cenzurat
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
940000km?Cred ca esti naiv sa crezi asa ceva si daca ar fi mers zi de zi peste 1000km pe zi tot nu ar fi facut kilometrii astia daca aia e fabricata in 2011.. Pai daca cei de la calatori se plang ca patineaza la marfa cu 1400t pe decliviate noi ce sa mai zicem?Cand are nisip trage foarte bine daca nu are nisip stai si te uiti langa ea la fel cum sunt si Phoenixurile 001 002 003 isi iau curent pana la 1400A da nu se mica deloc Am mai spus inainte carentele celor de la Softronic unde se strica lucruri marunte tetiere de scaune clantele si yalele de la usi care se strica dupa 2 saptamani
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5993 Data de inscriere : 30/09/2011
Deci are 94000 de mii de kilometri chiar zilele trecute am intrebat un mecanic,si eu am ramas surprins. Daca nu ma crezi te rog sa te documentezi Am aflat si puterea ei adica 6000 kw, iar phonix-urile nu au 6600 din cate am inteles au tot 5100kw.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Deci are 94000 de mii de kilometri chiar zilele trecute am intrebat un mecanic,si eu am ramas surprins. Daca nu ma crezi te rog sa te documentezi Am aflat si puterea ei adica 6000 kw, iar phonix-urile nu au 6600 din cate am inteles au tot 5100kw.
Ai ramas surpins de ce?Ca are foarte putin pentru varsta ei?Intr-adevar,aveai de ce sa ramai surprins,dar in sens negativ.Avem locomotive care nici 2 ani nu au dar trec de 200.000 km
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
Matematic vorbind, in 2 ani ca o locomotiva sa bata 1000000km, ar trebui sa faca in medie pe zi cam 1400 de km, la vitezele din tara asta, numai sa bata bucuresti timisoara si inapoi non stop poate ca ar reusi sa faca norma de 1000000 km la 2 ani. Poate ca avem locomotive care prind 1000000 km cumulati in 2 ani, in regimul de pe m800 da, sa mearga 10-14 ore non stop pe m800, ar face km preconizati de tine.
AndreiCFRBucuresti V.I.P Member
Numarul mesajelor : 530 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5581 Data de inscriere : 14/02/2011
In doi ani o locomotiva buna face si peste un milion de km nu 200.000 =))
Am dat si eu exemplul unei locomotive a BC-ului care are cam acelasi regim de circulatie ca al Montanei.De exemplu,la BC cel mai mult o locomotiva merge putin peste 500km pe zi in timp ce la Suceava merg locomotivele si 1000 km zilnic(locomotive care fac trenurile de Bucuresti). Totusi,hai sa facem un calcul.... 2 ani=730 zile Impartim 1.000.000 km la 730 de zile si obtinem 1369km de mers zilnic.Suna frumos,nu?Parca prea frumos sa fie adevarat Nu zic ca nu se poate(masinile de Timisoara),dar nu se poate sa nu existe o defectare in astia 2 ani care sa o tina macar 10 zile in total pe dreapta.Ai cam exagerat cu milionul tau
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
Referitor la kilometraje, 94.000 de km chiar e foarte putin pentru o masina din 2011, dupa opinia mea. Pana la urma, modelul asta nu-i locomotiva de manevra.
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
Transmontana e fabricată în 2010, dar a început să circule regulat de prin 2011. Chiar şi aşa, vorba lui AndreiCFRBucuresti nu prea avea cum să facă 940.000 km în 2 ani. Nici dacă ar fi mers Bucureşti - Timişoara dus-întors, zilnic.
940.000 e cam mult iar 94.000 e cam putin. Adevărul e undeva la mijloc...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Pai cred ca 94.000 de unde 940.000 am vazut un articol Siemens BR189 de la NordCargo fabricat in 2005 avea 1.600.000 de km Phoenixul 002 DB are 81000km din septembrie si are destule drumuri Curtici-Galati La Transmontana si in februarie a stat cel putin o saptamana la Softronic deci nu are cum sa aiba 940.000km si locomotive cu 1 mil/km pe an mi se pare fantezie
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6381 Data de inscriere : 24/10/2010