Cred ca s-a dorit o "ascutire" a botului (ca la Taurus) se de aici designul ala cam ciudat! Farurile chiar arata urat mai ales ca blocurile optice in sine sunt cam in spate (din lateral se vede un gol)
Taurus-ul e un exemplu bun de design, este dupa parerea mea cea mai expresiva locomotiva din ultimii ani. Facelift-ul de la le-ma e un surogat. De ce nu au curbat intreaga fata incepind de la parbriz si pina jos la tampoane? Ca doar nu se marea asa de mult pretul nu? Sau macar se inspirau din designul Bombardierelor. Oricum si ce vad pe la altii lasa de dorit. Tot felul de ciudatenii (vezi PESA) la InnoTrans 2014. Zici ca sint nave spatiale ) S-au dus vremurile bune ale caii ferate.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8681 Data de inscriere : 09/01/2011
Excelenta idee. Eu as fi renuntat si la prinderea aceea grosolana a barelor rosii. Mi se par mult mai potrivite barele vechiului model Transmontana, cele curbate la capete. Ma mai gandesc la faptul ca un parbriz panoramic (care sa respecte curbura fetei) fie el si din doua bucati, ar putea imbunatati confortul acustic al mecanicului la rularea cu viteze mari). Nu ascund nici faptul ca imi e greu sa inteleg ce au vrut sa obtina proiectantii cu acel plug, o combinatie intre plugul clasic al locomotivelor romanesti, care impinge zapada in sus si in lateral si cel utilizat la concurenta europeana care impinge doar in lateral zapada, solutie teoretic mai eficienta.
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6438 Data de inscriere : 03/08/2010
Pana la urma conteaza asa mult exterioru sau forma farurilor? Important este ca echipamentele din locomotiva sa fie cat mai moderne si fiabile , faptul ca arata ca un Shinkansen sau ca un EA normal este nesemnificativ. Am vazut o locomotiva Skoda modernizata care la exterior a ramas neschimbata dar inauntru avea numai echipamente moderne si postul de conducere ca la cele din familia Traxx si ES.
Si ca sa revenim la subiect 017 arata chiar bine asa cum e , pozele nu reflecta tot timpul realitatea!!
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5372 Data de inscriere : 28/12/2010
Pana la urma conteaza asa mult exterioru sau forma farurilor? Important este ca echipamentele din locomotiva sa fie cat mai moderne si fiabile , faptul ca arata ca un Shinkansen sau ca un EA normal este nesemnificativ. Am vazut o locomotiva Skoda modernizata care la exterior a ramas neschimbata dar inauntru avea numai echipamente moderne si postul de conducere ca la cele din familia Traxx si ES.
Si ca sa revenim la subiect 017 arata chiar bine asa cum e , pozele nu reflecta tot timpul realitatea!!
Pentru călătorul de rând contează doar exteriorul și să nu se strice pe drum. Niște călători cred că au rămas impresionați de Transmontana și probabil a contribuit și ea acolo un 5% pentru călătoriile lor viitoare pe calea ferată.
adrian.vidican.9
Numarul mesajelor : 127 Varsta : 42 Localizare : lovrin Reputatie : 4389 Data de inscriere : 15/03/2013
Ma uitam la finisajul celorlalte locomotive de la Berlin si comparam cu vopseaua destul de putin lucioasa a TransMontanei. Cum reusesc altii sa puna o vopsea in care sa-ti faci freza si ai nostri nu pot ) Ca doar nu costa o avere nu?
razvan22
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 30 Localizare : Orsova Reputatie : 4829 Data de inscriere : 27/11/2012
E simplu.Pentru a reduce costurile au renuntat la stratul de lac care se aplica peste vopsea si care are mai multe roluri printre care si cel de a face respectivul obiect vopsit sa "iti ia ochii"
Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6116 Data de inscriere : 30/04/2009
Sau au optat pentru o culoare mată, fiindca nu pare sa aiba deloc luciu. Iar pe alta parte mat e la moda, lipsa de complexitate a modelului o face plictisitoare, prima Transmontana, mai arata cum arata, dar asta arata mai mult cu un Phoniex. Cred ca problema celor de la Softronic, e lipsa unui designer bun.
Ca chestie, Skoda ASTA a fost si ea la Innotrans, seamana una cu alta.
arhitectool
Numarul mesajelor : 13 Reputatie : 3927 Data de inscriere : 26/02/2014
Sau au optat pentru o culoare mată, fiindca nu pare sa aiba deloc luciu. Iar pe alta parte mat e la moda, lipsa de complexitate a modelului o face plictisitoare, prima Transmontana, mai arata cum arata, dar asta arata mai mult cu un Phoniex. Cred ca problema celor de la Softronic, e lipsa unui designer bun.
Ca chestie, Skoda ASTA a fost si ea la Innotrans, seamana una cu alta.
Uita-te cum luceste vopseaua pe ea. Chiar daca la partea de design si cehii mai au de lucru, parca e mai reusita Skoda ca le-ma noastra. E mai curba, mai aerodinamica. De ce romanii sint corijenti la capitolul promovare, design, adica elementele care "vind" un produs si il fac comercial? Locomotiva e ca o femeie, fardata si aranjata face toti banii. Nefardata si nearanjata ramine "fata mare" si nemaritata )