Forumul pasionatilor de trenuri din România Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania! |
|
| Motor GRLM 792 | |
| | Autor | Mesaj |
---|
raven234
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 4272 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Motor GRLM 792 Mier 27 Feb 2013, 12:29 | |
| Ma poate ajuta cineva cu setul complet de date pentru motorul GRLM 792 "a" sau "b"? Ma intereseaza mai exact rezistenta ohmica a infasurarilor in stare rece si rezistenta de izolatie a infasurarilor fata de masa masinii in stare calda (pentru polii principali si auxiliari).
Va multumesc!
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25509 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Motor GRLM 792 Vin 01 Mar 2013, 16:09 | |
| Motor electric de tracţiune de ramă Z6100. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25509 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Motor GRLM 792 Vin 01 Mar 2013, 16:19 | |
| Sunt greu de găsit asemenea date... pe net am găsit doar - Citat :
- Motorul electric de tractiune tip GRLM 792 prezintă următoarele:
-poli principali – 6buc. -poli auxiliari – 6buc. -bobine compensaţie poli principali – 48buc. şi dimensiunile de gabarit: http://www.e-achizitii.com/download_document.php?id_document=918576&id_anunt=431976&id_anunt_atribuit=0 http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=431976 _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24241 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Motor GRLM 792 Vin 01 Mar 2013, 17:34 | |
| Motor electric de tracţiune tip GRLM 792 a tensiunea nominala: 850 V (continuu) / 850V (uniorar) curent nominal: 780 A (continuu)/860 A (uniorar) putere nominala: 615 KW (continuu) / 674 KW (uniorar) turaţie nominala: 777 rot/min / 776 rot/min turaţie maxima: 1865 rot/min supraturare: 2250 rot/min clasa de izolaţie F debit aer ventilaţie (la V max.) 120 m³/min masa 4,4 t 7. Transformator principal monofazat - Frecvenţa 50 Hz - Putere nominala 850 KVA Din care: 760 KVA –pentru tracţiune 25 KVA – servicii auxiliare 65 KVA – încălzire salon călători
Motorul de tracţiune Este de tip GRLM 792 a, alimentat în curent ondulat, cu excitaţie serie, 6 poli, compensate cu autoventilaţie. Aerul de ventilaţie este filtrat. Pentru circulaţia pe traseele cu declivitte s-a montat un ventilator suplimentar care asigură o răcire suplimentară, forţată. Slăbirea de câmp se face în trei trepte prin şuntarea înfăşurării de excitaţie cu un ansamblu de rezistenţe şi are valoarea maximă de 31% |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25509 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Motor GRLM 792 Vin 01 Mar 2013, 18:28 | |
| După ceva căutări prin străfundurile HDD-ului: _________________ :TTT:
|
| | | raven234
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 4272 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Motor GRLM 792 Mar 05 Mar 2013, 10:51 | |
| Va multumesc pentru raspunsuri! M-ati ajutat sa ma conving de niste chestii importanete. |
| | | raven234
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 4272 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Motor GRLM 792 Mar 05 Mar 2013, 12:03 | |
| Totusi are cineva idee care sunt rezistentele infasurarilor (Induse, Statorice(poli principali si auxiliari)) pentru aceste tip de motor in STARE RECE??? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Motor GRLM 792 | |
| |
| | | | Motor GRLM 792 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |
|