|
| Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători | |
|
+80ALEXCFR lapsanszkitamas Bobby_TM Florin C Alextasy DB Robert Elful alex.alexus.tm Mihay Petre_IFTE adascalu baiazid DanyCfrPascani Simply18 Cont.dezactivat buldozer2 Balto COSTACHE MIHAIL Desiro256 Mihai-Aurel Teodor cont.dezactivat. NicuS Cito R936 nenuandrei EuroNight marcelbanu KOSTYK cfr500 Spartan1948 Silver Adirmvl Andrey_tm florin.lifticariu Mihai531 electrica912 George TonyGFR Sergiu rmn LanceR Lafont membru dezactivat , ORWO 41-0876-7 Vitosa mariuscfrbucuresti Mushu 19jimmy84 mureseanu_976 Cont dezactivat Warrior12 Katalin4653 razvan22 Adisoft1991s stefan_br calator Dr2005 Norbi didinul DPS ANDU2100HP Adrian78 AndreiCFRBucuresti 92Dragos REGIOTRANS12 Radu Tudor Raduku09 kasapis2007 AndiCFR lifetec cont dezactivat . DUAL Bogdan-Razvan The Legend allred Alex Avram AlexD AndreiStefan Vlad 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 21 Mai 2013, 21:57 | |
| Dragos, exact asa am fost si ultima oara pe ruta asta in 2003 numai ca vagonul era un 19-55 proaspat 'modernizat' si nu s-a plans nimeni, ce-i drept in 2h20min eram in CT... |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| | | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6450 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 21 Mai 2013, 22:38 | |
| Este vina celor de la CFR Calatori pentru ca nu stiu sa se impuna in fata ungurilor in problema benzilor tricolore si perdelelor si mai au o vina prin faptul ca nu spala locomotivele dupa un program si pentru ca nu se face curatenie in interior. Mecanicii unguri exploateaza TRAXX-urile si elodiile la fel de multe ori lasand mizerie in traxx. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 21 Mai 2013, 23:16 | |
| Cei drept ,daca ai crescut in cotetul cu porci , degeaba te muti in palat ca tot porc ramai ... Bine nu ca in Romania ar fi mai bine , am mai auzit una dar asta asa gen romaneasca .. Cand se duce melteanu la iarba verde,nu isi strange gunoiu dupa el , ca cica e "bio-degradabil " .. Pai daca e bio-degradabil de ce nu si-l arunca in casa?! Se pare ca mesterii unguri au ajuns la stadiul ala de a arunca pe jos si in casa,in masina si se pare si in locomotive .. Ai nostrii arunca doar pe campuri si in orase se pare... |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 21 Mai 2013, 23:26 | |
| - DUAL a scris:
- Cei drept ,daca ai crescut in cotetul cu porci , degeaba te muti in palat ca tot porc ramai ... Bine nu ca in Romania ar fi mai bine , am mai auzit una dar asta asa gen romaneasca .. Cand se duce melteanu la iarba verde,nu isi strange gunoiu dupa el , ca cica e "bio-degradabil " .. Pai daca e bio-degradabil de ce nu si-l arunca in casa?! Se pare ca mesterii unguri au ajuns la stadiul ala de a arunca pe jos si in casa,in masina si se pare si in locomotive .. Ai nostrii arunca doar pe campuri si in orase se pare...
Imi pare rau de ele pentru ca unii pe aici zic ca nu se renteaza EA+2/3/4 vagoane dar asa e mai bine ca altii sa le strice si investitia noastra sa fi fost de pomana. Acum ganditi-va si voi cum era mai bine titularizate curate si ingrijite cum erau inainte (dau ca exemplu pe 671 , 004 si alte masini spalate aranjate in care se vede ca omul sfinteste locul) sau asa murdare jegoase in curand vandalizate de talibanii unguri.Mecanici care au investit bani in ele dati jos cu japka ca a vrut CFR masini la internationale sa nu mai rebruseze in Curtici sau sa mearga pina in Budapesta delfinu nostru sa ne mandrim.Degeaba au stricat ce aveau si ei mai bun, daca linii nu aveam acum nici locomotive de elita nu o sa mai avem .Brasovul/Bucurestiul au stiut sa-si gestioneze toate locomotivele astfel incat sa impace si capra si varza astfel incat sa le pastreze act mai mult posibil fara a se uza dar au venit unii cu ideea autorizarii MAV ca vai suntem noi frati tare buni cu ei si uite asa ei distrug noi reparam dar tot pe banii nostri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mar 21 Mai 2013, 23:52 | |
| Titularizarea - cel puţin în lumea civilizată - e o risipă, pentru că implică staţionări mari ale locomotivelor. Or, locomotiva e o bucată de tablă, care trebuie să circule cât mai mult, chiar 24/24 dacă se poate. Am văzut şi maşini netitulare care circulă doar prin România (cele de Ploieşti sunt printre cele mai bune exemple) şi arătau jalnic şi în interior şi afară, aşa că nu ştiu cât de vinovaţi sunt ungurii pentru starea 477-urilor :roll: În altă ordine de idei, la unguri nu există titularizare (iar când mecanicul îşi depăşeşte orele, opreşte în prima Hm, asigură locomotiva, coboară, îi pune cheile în braţe IDM-ului şi pleacă acasă), iar modul lor de conducere e pelicanic (cine e din Bucureşti şi circulă des cu tramvaiul prin Militari ştie la ce mă refer), cu demarări la limita de aderenţă şi frânări de te zboară prin vagon. Dar ăia aşa conduc, probabil aşa sunt învăţaţi, nu-i văd făcând o excepţie pentru maşinile noastre. Care maşini, apropo, le-au violat serios linia proaspăt reabilitată între Curtici şi Budapesta, mă mir că nu au făcut scandal încă. _________________ :TTT:
|
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mier 22 Mai 2013, 00:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Titularizarea - cel puţin în lumea civilizată - e o risipă, pentru că implică staţionări mari ale locomotivelor. Or, locomotiva e o bucată de tablă, care trebuie să circule cât mai mult, chiar 24/24 dacă se poate.
Am văzut şi maşini netitulare care circulă doar prin România (cele de Ploieşti sunt printre cele mai bune exemple) şi arătau jalnic şi în interior şi afară, aşa că nu ştiu cât de vinovaţi sunt ungurii pentru starea 477-urilor :roll: În altă ordine de idei, la unguri nu există titularizare (iar când mecanicul îşi depăşeşte orele, opreşte în prima Hm, asigură locomotiva, coboară, îi pune cheile în braţe IDM-ului şi pleacă acasă), iar modul lor de conducere e pelicanic (cine e din Bucureşti şi circulă des cu tramvaiul prin Militari ştie la ce mă refer), cu demarări la limita de aderenţă şi frânări de te zboară prin vagon. Dar ăia aşa conduc, probabil aşa sunt învăţaţi, nu-i văd făcând o excepţie pentru maşinile noastre. Care maşini, apropo, le-au violat serios linia proaspăt reabilitată între Curtici şi Budapesta, mă mir că nu au făcut scandal încă. Vad ca le tii partea.Bucata aia de tabla trebuie pastrata asa cum a iesit din fabrica cat mai mult posibil nu data pe mana a toti ciobanii care habar nu au meserie , dar tocmai masinile netitulare sunt adevaarte troace neingrijite spalate sau aranajate , si titularizarea confera o mai buna exploatare a masinilor , si demararile in tromba le dau cei ce nu vor sa le dea cum trebuie sau dau din ambitie, pentru asemenea gandire care o ai de ceva timp, trebuie sa ti se ofere o diploma, de ai fi manager la CFR Calatori iti zic ca in maxim 1 an de zile esti in faliment cu automotoarele tale alea bune sau ramele electrice si tarife exorbitante iar altii merg gratis pe banii statului tot din MT sau copii ai celor din cfr care au prioritate la angajare chiar daca sunt paraleli cu calea ferata si altii care se zbat sa invete sunt respinsi din cauza lor la angajare!Cele mai bune exemple de masini titulare cu adevarat ni le ofera depoul Bucuresti Calatori la clasa 477, dar si alte acteva masini, depoul Brasov cu cele mai multe masini titulare din Tara, Depoul Arad cu clasa 461 si 477, depoul Cluj si fostul depou medgidia azi desfiintat tot prin bunavointa birocratilor ca de ce sa taiem din noi , sa taiem din ei, si cam atata la materie de masini ingrijite! |
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5849 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mier 22 Mai 2013, 00:23 | |
| Deci, mecanicul locomotiva nu are in sarcini spalarea locomotivei, sorcovirea , etc.Mecanicul trebuie sa aiba grija ca locomotiva pe care presteaza sa fie predata in st$area in care a preluat-o la inceperea programului de munca, fara sa faca mizerie sau sa fure.
Titularizarea este o prostie din punct de vedere economic.Bucata aia de fier a fost facuta sa mearga, nu sa stea la expozitie.Depoul trebuie sa le spele si sa fie in stare de functionare.
P.S. Inteleg ca la noi este moda tricolorului, recunosc ca-mi plac locomotivele cu perdelute si steme, insa nu accept sorcovirea de neam prost.Aici este strict problema CFR-ului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mier 22 Mai 2013, 00:41 | |
| Oare de ce în Austria, Germania, Elveţia, Ungaria - unde NU există titularizare - trenurile merg mai bine?
Dacă nu predau locomotiva cum au luat-o, să plătească paguba... aşa se practică peste tot, numai la noi nu, d'aia se fură oglinzi, aeroterme, chei, iar locomotivele arată ca un coş de gunoi, că nimeni nu face nimic ca să prevină fenomenul ăsta, iar boala merge până la şef, pentru că mecanicul trebuie să refuze să iasă cu locomotiva cu lipsuri, dar dacă o face îşi pune şefii în cap, pentru că îi dă de gol că-i doare-n dos de supravegherea angajaţilor în respectarea sarcinilor de serviciu ce le revin. Nu am văzut la GFR, de exemplu, să se schimbe locomotiva când se schimbă mecanicii. Nici la CTV, unde Siemensurile arată destul de bine, deşi mulţi au tras de ele.
Pentru că tot ai adus vorba de depouri... ce nevoie era de un depou la Medgidia? Sau, mai bine, ce nevoie avea un asemenea depou de locomotive? Ăla trebuia să fie depou/remiză de automotoare şi atât, trenurile spre Bucureşti (inclusiv Regio) se fac bine mersi cu locomotive de BC, spre Tulcea şi pe Constanţa - Mangalia (şi Negru Vodă, dacă vor mai circula vreodată trenuri de călători) circulă doar automotoare, iar pentru Feteşti - Constanţa se puteau detaşa 2 Z6100 şi se rezolva treaba. Mecanicii oricum aveau de muncă pe automotoarele şi ramele cu pricina, deci nu şomau. Şi puteau să şi le împopoţoneze pe alea cum vroiau, dar în niciun caz nu aveau nevoie de electrice, mai ales că depoul nu e electrificat şi nici nu are dotări pentru revizia electricelor (care pentru orice problemă mergeau la BC). Mai era şi problema că e cam aiurea să ai depoul la mijlocul traseului, ţinând cont că locomotivele se plimbau pe Bucureşti - Constanţa. În plus, depouri multe înseamnă funcţii de conducere multe, deci cheltuială, nu mai zic de armata de meşteri şi dorei (că meşteri sunt puţini) de acolo, care juma' de zi trag la măsea.
Din păcate, sistemul feroviar de la noi e, în continuare, condus de câţiva preşedinţi de sindicat, care fac totul ca să îşi păstreze locurile călduţe. Probabil i-aţi văzut pe la TV (Măntescu, Rodrigo ş.a.). Dacă ăştia ar dispărea din sistem şi conducerile societăţilor feroviare ar putea să îşi facă treaba cum trebuie, am ajunge pe profit. Măcar de-ar fi făcut ceva şi pentru angajaţi, că au ştiut doar să urle că sunt prea mulţi prin birouri şi prea puţini pe teren... aşa că data viitoare când înjuraţi CFR Călători, gândiţi-vă că de tot mersul trenurilor se ocupă 2 oameni, de contractele de reparaţii 1 pentru vagoane + 2 pentru locomotive, de aprovizionarea cu orice, de la hârtie la motorină 2 oameni, de exploatarea vagoanelor 2, de legitimaţii de călătorie 2, de sistemul de rezervare a locurilor 3 (în ture de 12 cu 24, deci 1 pe schimb)... asta la nivelul întregii societăţi. Da' nu-i bai, că avem o groază de mecanici de manevră, acari, conductori, diverşi necalificaţi prin depouri... că ăia-s ceferiştii adevăraţi, nu?
Gratis pe banii statului nu merge nimeni, că a avut grijă Boc, apoi Ponta, ca ceferiştii să nu mai aibă facilităţi. Doar pentru navetă (şi doar la CFR Călători şi CFR S.A.) au mai primit câţiva ordine de deplasare, dar cine a avut alternativă s-a reprofilat pe dubă/maşină personală/bicicletă. _________________ :TTT:
|
| | | mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mier 22 Mai 2013, 16:01 | |
| Poze noi. 91-53-0-477-784-9 spre Grivita cu 1662. 91-53-0-477-784-9 spre Grivita cu IR 1662 by mariuscfrbucuresti, on Flickr 91-53-0-476-692-5 cu IR1683(multumiri domnului mecanic pentru goarne ) 91-53-0-476-692-5 cu IR1683 by mariuscfrbucuresti, on Flickr |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Mier 22 Mai 2013, 20:59 | |
| Cu o mica paranteza cand Phoenixul 001 DB a revenit in Romania din Ungaria am preluato la Curtici pe baza unui proces verbal in care erau trecut inventarul locomotivei, lipsurile si defectele iar in fiecare post erau odorizante WunderBaum iar in sala masinilor a venit cu galeata si teu de spalat pe jos..Deci sunt oameni si oameni |
| | | mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Joi 23 Mai 2013, 15:34 | |
| 91-53-0-476-692-5 cu IR 1657 91-53-0-476-692-5 cu IR 1657 by mariuscfrbucuresti, on Flickr 91-53-0-477-613-0 cu IR 1683 (multumiri multe domnului mecanic pentru goarne si flash-uri ) 91-53-0-477-613-0 cu IR 1683 by mariuscfrbucuresti, on Flickr |
| | | Mushu
Numarul mesajelor : 187 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4509 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Joi 23 Mai 2013, 16:45 | |
| 703 spre Grivita 613 spre CT (inca o data, mii de multumiri mecanicului pentru salut) 692 spre Bicaz |
| | | mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Vin 24 Mai 2013, 15:59 | |
| 91-53-0-477-871-4 cu IR 1575 91-53-0-477-871-4 cu IR 1575 by mariuscfrbucuresti, on Flickr |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători Vin 24 Mai 2013, 20:40 | |
| Una mica . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători | |
| |
| | | | Locomotive clasa 47(476/477) aparţinând CFR Călători | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |