|
| Vagoane seria 11-47 si 21-47 | |
|
+88IonutChircu mielutu zburator M.I.C.I. Mihay Nk11 florin.lifticariu Razvan Tudor ldh80 elm Spartan1948 cristi CFR membru dezactivat , CalinPiatraNeamt Katalin4653 huiu_goe Dutzu allred Jhonyla KQQ alex1987 Adirmvl REGIOTRANS12 Desiro256 cardinal ravers75 popovici Shinkasen Kriszti219 AlexD ANDU2100HP Stere Serban Vitosa cfr500 Radu Tudor Tomi13leu Norbi Balto Andrey_tm Luna 060-EA078 Nesebar AndiCFR Teodor Dr2005 Cosmin5 DUAL alex.alexus.tm marius_catalin84 alinutz23 mihaiuc decward cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR halmarius didinul Boracik cont inactiv electrica675 catalinu' Hurricane kaan biokosmy ATM mureseanu_976 FeroFan97 Zoly87 Axwell21 vrabieionut 19jimmy84 rebelmonk kristi kkk membru inactiv bogdan srl didi lovekomotive Mihai-Aurel COSTACHE MIHAIL srazvi cortexedge razwy discoid21 DonVILLy MariusM tudor_vl pisti91 Lde 2100 myster2008 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Lun 21 Feb 2011, 15:04 | |
| - ATM a scris:
- Hopa, acuma am vazut si eu pozele cu vagoanele de Congo. Cateva intrebari si pareri:
-reconditionare cu bani putini, practic un fel de RG si revopsire, au pastrat pana si usile vechi, lucru care nici macar la CFR nu se intampla cand vine vorba de modernizari, caroseria se vede ca nu prea a fost reconditionata cum trebuie -decat casate, mai bine asa in Congo, poate peste 15 de ani o sa cautam vagoane istorice 21-47 si ne uitam pe site-uri congoleze, sa le vedem inca in serviciu (la fel cum acuma plangem dupa 29-20 si ne amaram cu surogatele de 29-22) -de ce Dumnezeu scrie pe ele ca au voie doar cu 50 km/h? banuiesc ca 50 ala mare se refera la viteza, nu? sau poate la 50 hz? Din cate stiu eu, au boghiuri care pe Cf romanesti le permit o viteza maxima de 140 la ora (ma rog, teoretic). Sa inteleg ca au modificat si boghiurile? -last but not least, nu la astea ma refeream cand am zis de 21-47 modernizat. Sunt sigur ca am vazut pe undeva pe forum un 21-47 modernizat mult mai cu simtul raspunderii acum vreun an - bleu cu usi culisante albe, noi. POza probabil ca era facuta undeva la vreo expozitie prin Gara de Nord. La linkul de mai jos puteti vedea 21-47-urile noastre IN Congo! Filmuletul prezinta festivitatea de lansare a vagoanelor, inclusiv imagini cu garnitura, si vizita oficialilor congolezi in vagoane (care arata ca tramvaiele de pe la noi in interior). Sunt 13 bucati, conform filmuletului si conform ONATRA. Vor fi folosite pentru traficul suburban din Kinshasa si pentru linia Matadi - Kinshasa (singurele linii . http://www.rdcongomonde.com/onatra-lancement-des-nouveaux-wagons/ Se pare ca vagoanele au venit prin intermediul unei finantari a statului belgian, si vor inlocui vechile vagoane, care sunt in uz (nerenovate) inca din anii '40-'50. Viteza maxima este de doar 50 km/h din cauza boghiurilor, vagoanele fiind puse pe boghiuri de 1067 mm pentru a se potrivi liniilor din R.D. Congo. Oricum, la in ce hal sunt liniile in Congo (un tren face intre Matadi si Kinshasa, 350 km, peste 15 ore, uneori chiar peste 24 de ore), 50 km/h sunt arhisuficienti... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Lun 21 Feb 2011, 23:44 | |
| Oaau, ce mandri sunt de ele...desi vorbesc franceza (limba ce teoretic n-ar fi trebui sa-mi fie necunoscuta), nu inteleg mai nimic, din cauza accentului - insa mai retin cuvinte precum progres, modern, rezolvarea problemelor de mobilitate, ameliorarea conditiilor, felicitari si incurajare...si ce discursuri heirupiste, in stilul lui Ceausescu... Ce-i drept, fata de ce vagoane de-ale lor au mai fost aratate, 21-47-le noastre is " FIAT LUX". N-am inteles daca vagonul ala ruginit, pe care il tot arata agentul ala de securitate mai la final, e un vagon inca in circulatie sau nu. Daca da, inca mai avem mult de distrus pana sa ajungem la nivelul lor. Din imaginile interiorului, intr-adevar par sa nu mai aiba baie deloc, s-a renuntat si la peretii despartitori. Toata lumea ingrijorata ce or sa faca cu bagajele, dar nu s-a gandit unul sa ceara Remarului instalarea (sau macar ne-suprimarea) ramelor clasice de bagaje puse deaupra banchetelor. In rest, plasticul care inlocuieste PFL-ul arata chiar binisor, parerea mea. Insa oamenii par foarte incantati de niste vagoane care la noi sunt puse pe banda de casare. E, atuncea sa nu ne-ntrebam, ca o discutie conexa, ca poate mai bine nu casam DAC-uri, Ikarusuri, Daf-uri, Rocar-uri si ne faceam mila cu niste donatii spre astfel de tari? |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Mar 22 Feb 2011, 10:42 | |
| Ar fi fost intersant ca scaunele sa fie dispuse ca la metrou, daca tot sunt folosite pentru liniile suburbane... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Joi 24 Feb 2011, 23:54 | |
| Pentru liniile suburbane da, ar fi fost preferat aranjamentul de la metrou. Insa, daca cele spuse de colegul mihaiuc sunt corecte, vagoanele astea vor fi folosite si pentru Matadi-Kinshasa, 350 km distanta. Ori, la distanta asta, e preferabil sa fie cat mai multe scaune, poate d-aia au ales sa mareasca salonul cat de mult posibil. Raman insa cu o dilema. Ce fac calatorii pe o astfel de distanta cand ii cheama natura? deschid usa si...? in fine, sa le stapaneasca sanatosi, presimt ca astea or sa fie ultimele 21-47, care or sa prinda serviciu activ si peste 30 de ani. Ca la noi am vazut deja ca-s puse pe lista neagra; ultimii care mai insista sa formeze garnituri decente cu ele is buzoienii mei , vezi personalul 8205.
|
| | | catalinu'
Numarul mesajelor : 182 Varsta : 35 Localizare : bacau Reputatie : 5486 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Vin 25 Feb 2011, 16:42 | |
| - ATM a scris:
- Pentru liniile suburbane da, ar fi fost preferat aranjamentul de la metrou. Insa, daca cele spuse de colegul mihaiuc sunt corecte, vagoanele astea vor fi folosite si pentru Matadi-Kinshasa, 350 km distanta. Ori, la distanta asta, e preferabil sa fie cat mai multe scaune, poate d-aia au ales sa mareasca salonul cat de mult posibil.
Raman insa cu o dilema. Ce fac calatorii pe o astfel de distanta cand ii cheama natura? deschid usa si...? in fine, sa le stapaneasca sanatosi, presimt ca astea or sa fie ultimele 21-47, care or sa prinda serviciu activ si peste 30 de ani. Ca la noi am vazut deja ca-s puse pe lista neagra; ultimii care mai insista sa formeze garnituri decente cu ele is buzoienii mei , vezi personalul 8205.
Pacat.Cred ca in curand vor disparea si surorile 11-47, ce inca activeaza pe M 500, 509...mai mult ca sigur si pe alte magistrale...O sa ne fie dor de vechile vagoane, eu unul am o retinere cand calatoresc cu un vagon modernizat, tot mai mult imi plac astea vechi, gen 20/21 47, 26-26, 11/21-47, rama TE...etc.Asta e! |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Vin 25 Feb 2011, 17:49 | |
| - catalinu' a scris:
- ATM a scris:
- Pentru liniile suburbane da, ar fi fost preferat aranjamentul de la metrou. Insa, daca cele spuse de colegul mihaiuc sunt corecte, vagoanele astea vor fi folosite si pentru Matadi-Kinshasa, 350 km distanta. Ori, la distanta asta, e preferabil sa fie cat mai multe scaune, poate d-aia au ales sa mareasca salonul cat de mult posibil.
Raman insa cu o dilema. Ce fac calatorii pe o astfel de distanta cand ii cheama natura? deschid usa si...? in fine, sa le stapaneasca sanatosi, presimt ca astea or sa fie ultimele 21-47, care or sa prinda serviciu activ si peste 30 de ani. Ca la noi am vazut deja ca-s puse pe lista neagra; ultimii care mai insista sa formeze garnituri decente cu ele is buzoienii mei , vezi personalul 8205.
Pacat.Cred ca in curand vor disparea si surorile 11-47, ce inca activeaza pe M 500, 509...mai mult ca sigur si pe alte magistrale...O sa ne fie dor de vechile vagoane, eu unul am o retinere cand calatoresc cu un vagon modernizat, tot mai mult imi plac astea vechi, gen 20/21 47, 26-26, 11/21-47, rama TE...etc.Asta e! 11-47 tituleaza si pe 903 la 9345/9342 zilnic si ocazional si pe celelalte trenuri Videle-Giurgiu - Videle si Giurgiu-Gradistea-Giurgiu |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Dum 27 Feb 2011, 17:30 | |
| La Siculeni s-a dezvoltat un adevarat cimitir de vagoane 21-47 si locomotive.Nu stiu care este soarta lor...vagoanele provin de la Brasov,Targu Mures si Sibiu... |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Dum 27 Feb 2011, 22:04 | |
| niste poze cu locomotivele? |
| | | alinutz23
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 23 Localizare : Tirgu Mures/ Judet Mures Reputatie : 5268 Data de inscriere : 16/12/2010
| Subiect: vagoane seria 11-47 Mar 05 Apr 2011, 17:21 | |
| TARGU MURES. sa luati in considerare doar seria 11-47: |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6552 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Mar 05 Apr 2011, 17:46 | |
| - alinutz23 a scris:
- TARGU MURES.
sa luati in considerare doar seria 11-47 Ca si cum ne-ai azvarli in fata o gramada de ciuperci spunand: ,,-Na-va de-aici,...alegeti-le pe alea comestibile!" Ce, cumva te manca vagonul ala daca-l fotografiai de-aproape si-n detaliu???Sau faci poze pe sestache??? |
| | | marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6194 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Mar 05 Apr 2011, 20:39 | |
| - Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
- alinutz23 a scris:
- TARGU MURES.
sa luati in considerare doar seria 11-47 Ca si cum ne-ai azvarli in fata o gramada de ciuperci spunand: ,,-Na-va de-aici,...alegeti-le pe alea comestibile!" Ce, cumva te manca vagonul ala daca-l fotografiai de-aproape si-n detaliu???Sau faci poze pe sestache??? Acela este un vagon 21-47,nicidecum seria 11-47 |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Lun 02 Mai 2011, 00:32 | |
| vagoane scoase din uz in triajul Siculeni |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Dum 15 Mai 2011, 22:16 | |
| De remarcat la aceasta serie 11-47 ca are doua tipuri usor distincte de vagoane: primul subtip are 80 de locuri total, reprezentate de banchete identice cu cele ale vagoanelor 21-47, atat din punct de vedere al formei, cat si al asezarii in compartiment -ce difera este doar textura capitonajului, la vagoanele 21-47 fiind din vinilin, iar la 11-47 din stofa (de obicei galbena sau roz).Al doilea subtip de 11-47 este cel cu care suntem familiari mai toti, identificat si in pozele de mai sus, 60 de locuri reprezentate de scaune individuale asezate la distanta generoasa unele de altele, doar scaunele de la capul compartimentului ramanand in continuare identice cu cele de 21-47, conform descrierii anterioare. De ceva ani primul subtip a fost retras din circulatie, eu cel putin nu am mai vazut un astfel de vagon de vreo 8...10 ani. Multe astfel de vagoane aveau statia de domiciliu Bucuresti Basarab. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Lun 16 Mai 2011, 02:13 | |
| - ATM a scris:
- De remarcat la aceasta serie 11-47 ca are doua tipuri usor distincte de vagoane: primul subtip are 80 de locuri total, reprezentate de banchete identice cu cele ale vagoanelor 21-47, atat din punct de vedere al formei, cat si al asezarii in compartiment -ce difera este doar textura capitonajului, la vagoanele 21-47 fiind din vinilin, iar la 11-47 din stofa (de obicei galbena sau roz).Al doilea subtip de 11-47 este cel cu care suntem familiari mai toti, identificat si in pozele de mai sus, 60 de locuri reprezentate de scaune individuale asezate la distanta generoasa unele de altele, doar scaunele de la capul compartimentului ramanand in continuare identice cu cele de 21-47, conform descrierii anterioare. De ceva ani primul subtip a fost retras din circulatie, eu cel putin nu am mai vazut un astfel de vagon de vreo 8...10 ani. Multe astfel de vagoane aveau statia de domiciliu Bucuresti Basarab.
Nu sunt chiar 10 ani ... In 2006 calatoream cu un astfel de 11-47 pe P 2024 Timisoara N - Tg-Jiu ( cu statia de domiciliu Timisoara Nord ) |
| | | catalinu'
Numarul mesajelor : 182 Varsta : 35 Localizare : bacau Reputatie : 5486 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 Mar 31 Mai 2011, 12:16 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 11-47 si 21-47 | |
| |
| | | | Vagoane seria 11-47 si 21-47 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |