|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 20:26 | |
| Facand abstractie de cat de tapitate sunt sau nu scaunele de pe un vagon sau automotor ca dupa asta vad ca plangeti si de faptul ca avem calatori care taie scaunele tapitate unde exista... Aveti idee cate Kg de motorina mananca un GM/DA/LDH pe 100 km si cati litrii mananca un automotor ? Aveti idee cat curent consuma EA/EC fata de o rama electrica ?
Daca nu stiti faceti bine si va interesati, eu nu va spun ca sa puneti mana sa invatati si cand veti vedea costurile numai cu motorina si electricitatea mai stam de vorba, si asa tarifele nu acopera costurile... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 20:33 | |
| Pai pe aici pe forum sunt destui copii de cfr-isti sau chiar cfr-isti, mecanici sau angajati care lucreaza in domeniul cai ferate romane cu tot felul de reduceri/gratuitati de aceea e usor sa tastezi din fata calculatorului ca aia nu e bine si ca alta e buna. Or mai fi si persoane care calatoresc cu trenul in Romania pe bani firmelor ( deconteaza transportul ) care tot sunt nemultumiti si alte categorii de oameni care si daca le-ai baga RJ pe IC si 21-76 pe toate Regio-urile din tara tot nu ar fi multumiti.
CFR Calatori sa zica mersi ca dubele nu si-au adaptat inca un portbajaj mai mare in care sa incape 2-3 genti de calatorie ca altfel demult ar fi fost in groapa si asa mult nu mai e. Sa zica mersi ca zilnic la IR 1645 are 2 bilete PLoiesti Vest-Targu.Mures iar la IR 1647 are zilnic 5-6 bilete PLoiesti Vest-Targu.Mures chiar daca in unele zile la 1645 pana la Brasov se merge in picioare pe bani multi !!!
Intrebarea este destul de usoara pentru nivelul unui copil de clasa a 2-a. Daca mama are 700 lei salariu si tata 900 lei iti iar tu esti elev la in clasa a 12 si mai ai si o sora in cls 10 si inca un frate in clasa a 8-a si cu o rata de 250 lei/luna la o banca, plus intretinere, bani de naveta, utilitati, mancare, transport in comun, rechizite etc, iti poti permite sa te duci in fiecare vara la mare 5-6 zile de la Cluj Napoca la Eforie cu IR-ul ?? Aici am dat un exemplu la general, ca sunt situati si mai grave.
Raspuns : "Mergem la strand, la rau iar la mare odata la 3-4 ani" cu toate ca cei 3 sunt elevi deci cu reduceri tot nu si-ar permite. Situatia e aproape la fel de adevarata ca cea a unei famili care locuieste in Ploiesti sau Pitesti.
CristiCFR - Sunt destui destepti si destepte care au terminat facultati si lucreaza la CFR, la MT sau in Guvern aia ar trebui sa stie sa calculeze si sa ia masuri pentru a reduce pagubele achizionand rame si automotoare. Asa ce facem ?? Trantim zilnic zeci de trenuri care merg in paguba si in loc sa iesim la mal ne afundam mai mult. Traiasca destepti cu salarii mari care au servicii de birou, transport asigurat, amante frumoase pe bani la fraieri si la prosti. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 22:51 | |
| - cristy79 a scris:
- Am urmarit discutiile de mai sus si am observat ca anumite persoane sunt revoltate ca si trenurile Regio din tara asta batuta de soarta au o compunere decenta. In viziunea lor ar trebui compuase numai din Malaxe si eventual niste carute cu coviltir ca si cum cu ele nu circula tot oameni. De asemenea am eu o vaga banuiala ca aceste personaje circula cu IR la greu PENTRU CA AU TOT SOIUL DE REDUCERI CA ALTFEL LA PRETURILE INTREGI DE PE IR DIN ZIUA DE AZI NU AR PUTEA NICI MACAR SA VISEZE LA ASA CEVA. Fratilor, sa inteleg ca numai voi aveti voie sa mergeti cu IR in conditii decente la preturi DE NIMIC iar restul vezi Doamne nu merita sa mearga mai ieftin la un tren Regio pentru ca asa li s-a pus unora pata. Eu unul am calatorit in ultimii ani cu multe trenuri Regio din diverse zone si imi pare bine ca au conditii decente, sunt oameni civilizati si acolo (nu toti civilizatii au luat cu asalt trenurile IR si IC, mai degraba cei cu reduceri de tot felul care merg cu 10 lei pe 300 de km si dau lectii altora). Asa ca mai incet cu revolta si fiecare sa isi vada de treaba lui si sa circule cu ce vrea.
PS: Sper ca trenul RE 2801/2 sa aiba vagoane de IC @cristy79 Eu personal, daca asta ai inteles ca am ceva cu trenurile regio cu compunere din loco+2 vagoane, te inseli. Eu am spus ca CFR C se duce in cap datorita nefiabilitatii materialului rulant, sunt convins ca ramele electrice sau automotoarele sunt mult mai rentabile pentru o companie care si asa este in moarte clinica iar "organele" sunt pregatite pentru donarea catre alti suferinzi. Perfect de acord cu tine ca malaxele sunt incomode, antice-locul lor ar fi in muzeu, fara niste dotari care astazi sunt in varianta "coaja" a oricarui vehicul, dar te intreb si pe tine: Se poate ca sa platesti pentru o risipa inutila gen loco + 2 vagoane, repet pline cu platitori 100%+subventie tot nu acopera toate cheltuielile? Problema o tot discutam noi dar forurile competente nu o iau in seama. Personal calatoresc pe distanta mai mare de 100 km numai cu IR sau IC-nu am nici-o reducere, cel mult cand sunt in interes de serviciu la privat imi deconteaza patronul biletul, la serviciul de la stat inca astept un decont din martie 2012. Gradul de civilizatie e oricum groaznic pe orice rang de tren. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 23:08 | |
| - cristi CFR a scris:
- Facand abstractie de cat de tapitate sunt sau nu scaunele de pe un vagon sau automotor ca dupa asta vad ca plangeti si de faptul ca avem calatori care taie scaunele tapitate unde exista...
Aveti idee cate Kg de motorina mananca un GM/DA/LDH pe 100 km si cati litrii mananca un automotor ? Aveti idee cat curent consuma EA/EC fata de o rama electrica ?
Daca nu stiti faceti bine si va interesati, eu nu va spun ca sa puneti mana sa invatati si cand veti vedea costurile numai cu motorina si electricitatea mai stam de vorba, si asa tarifele nu acopera costurile... Ignorand confortul neoferit de scaune in majoritatea AM-urilor...mda, sa zicem. Asta e ceva ce s-a tot dezbatut pe forum de multe ori. DAR venind vorba de 100km, pai pe Bucuresti - Pitesti la 108 km sa platesti 33,4 lei(bilet intreg) pe un Desiro la care nici nu merge AC pe vremea asta (poate doar pe vreo 4 AM din 12 cate circula zilnic) tot e absurd din partea CFR. Ba chiar bataie de joc. La duba dau 18 lei si nu ma doare nici spatele si nici nu mor de cald ca in Desiro. Ajung si intr-o ora. La tren fac o ora abia pana la Titu pe linia aia care are restrictie(sau limitare, ce o mai fi) mai bine de 30 km cu 50 km/h. Sa faca toate IR-urile de Pitesti cu Desiro in RE. Asa chiar n-am nimic impotriva AM-urilor. Sa mai lase IR doar cele 4 perechi de trenuri actuale Bucuresti - Craiova pe 901, dar astea sa le compuna cu GM si vagoane(21-76, 22-96, etc. ceva mai serios) ca sa se justifice mai bine pretul de bilet intreg la IR. Pe calatorul de rand nu-l intereseaza diferenta de consum intre o locomotiva Diesel si un AM. Nu-l intereseaza efectiv ce si cum consuma materialul rulant. El vrea doar sa stie ca au meritat banii pe tren(respectarea timpului de mers + confort). Altfel n-are decat sa ureze faliment CFR-ului si se duce la autocar. Iar RE 2801/2 ar putea fi facut cu ceva vagoane bune, ba chiar are prevazut in compunere vagon de biciclete. Nu e exclus sa bage un 84-96 sau 83-76. Asa ar parea tipic pentru mine. Si mai are si clasa 1. Si ce daca e RE? Ce, trebuie neaparat facut cu etajate albastre(chiar daca au si astea modele cu locuri de biciclete) sau cu 20-54/55, 21-80 de la Basarab? Sunt destule RE sau R in tara care au 21-87 pe ele si alte nebunii, deci se poate, mai ales pe o distanta asa lunga. S-ar putea lua vagoane de la Grivita(trebuie sa aiba de unde lua), le ataseaza in plus pe alte trenuri IR care circula la Constanta - Mangalia. RE 2802 va circula primul de la Mangalia, urmand sa devina 2801 in ziua urmatoare. Apoi se va compune un al doilea tren. Asadar nu cred ca vor face compunerea cu vagoane de la Sibiu. Si nici nu cred ca se mai ataseaza alte vagoane in alta parte(ar fi fost precizat in MT), eventual schimba locomotiva in Bucuresti si poate si in Constanta daca n-ar tine numai GM-uri. Parerea mea. Nu exclud posibilitatea ca doar fabulez foarte frumos. Insa gandesc si eu mai optimist in privinta acestui tren, care e un sezonier foarte bun. Acum nu visez nici la vagoane de pus pe IC, dar nici la ultimele carute pentru 660 km. Ramane de vazut peste 2 saptamani. Ah, iar trenul asta ar fi minunat sa ramana si-n extrasezon, mai ales daca-l pastreaza tot RE si nu-l face IR. Sau sa-l limiteze de la Bucuresti la Sibiu, dar la lumina zilei. Tot ar fi ceva. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 23:23 | |
| Nu ai cum sa faci 1 ora pana la Pitesti. Duminica trecuta am plecat la 17:20 cu un ford-focus nou de la Gara de Nord ( Coloane ) iar la Pitesti la un magazin dupa ce am trecut de gara ceasul indica 18:50, unde s-a mers in capitala cu 70-80 iar pe autostrada 110-140 asa ca, duba nici sa viseze si nu poate face o ora. Poate o ora de la Carrefour pana la intrare in Pitesti dar sa-i dai talpa 110-120.
Pana la Pitesti pe sens opus am vazut cel putin 4 autocare Bova ale lui DACOS, plus cateva dube si alte autocare, iar intre Pitesti si R.Valcea inca vreo 5-6 de la Dacos, Transmixt si Normadia care aveau aproape daca nu chiar toate locurile ocupate.
Revenind la trenuri, R 2801/2802 va avea etajate numai intre Buc.Nord-Constanta-Mangalia si retur, pana la Sibiu va fi facut cu vagoane neetajate. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 23:40 | |
| @kristi kkk Nu ma refeream la Dvs si sunt absolut de acord cu necesitatea introducerii de automotoare sau rame electrice in locul unei compuneri paguboase si penibile gen loco + 2 vagoane.
Am glumit evident cand am spus ca sper ca trenul 2801/2 sa aiba compunere de IC... Sper doar la o compunere decenta pt un drum lung de 660 km chiar daca este pretul mai mic - unii de pe aici de pe forum au sarit ca arsi ca de ce mai calatoresc si altii in afara de ei la preturi mici si asta chiar m-a deranjat. Se stiu ei prea bine cine sunt. Am vrut doar sa le amintesc ca daca ar trebui sa plateasca pretul intreg s-ar uita la trenuri doar pe Youtube si nu si-ar mai da atata cu parerea ce si cum trebuie facut.
Eu incerc sa vorbesc si din punctul de vedere al calatorului obisnuit care nu este pasionat si alege in primul rand din punct de vedere al banilor, si aici CFR-ul la trenurile IR a sarit calul demult. Sigur ca pt cei ce platesc jumatate li se pare normal pentru ca de fapt acela a pretul care poate fi suportat de un om obisnuit in conditile de azi din Romania. Aberatii cum bine s-a spus aici pe Bucuresti-Pitesti, Bucuresti-Targoviste si chiar si pe Bucuresti-Brasov la trenurile IR (sub 200 km mai ales) gonesc lumea de la tren si drumul este unul singur pt CFR: falimentul. Nu am de ce sa dau 50 de lei pe Bucuresti-Brasov doar pentru ca CFR crede ca si-a gasit fraierul, asta e: cine vrea sa dea atatia bani e liber sa o faca, dar nici sa vina cei care calatoresc la jumate de pret si sa dea ei lectii despre lume si viata nu mi se pare normal.
In rest absolut de acord cu tot ce s-a spus mai sus privind RE 2801/2 astept o compunere decenta si atat, nu o gheisa care sa imi faca masaj 660 km.
Trenurile gen RE sunt sigura sansa a CFR de a mai iesi din mocirla actuala, dar cred ca nu vor sau nu pot sa isi dea seama de asta, iar in acest caz le doresc un faliment placut si linistit. Am tot sperat ca se vor trezi, dar in zadar: nu mai astept nimic de la ei, voi continua sa calatoresc cu trenul cand acesta nu are un pret nesimtit, in caz contrar voi alege altceva. Nu trebuie sa platesc eu pt nesimtirea si hotia lor. Si asta o spune cu regret un pasionat feroviar. Dar daca ei nu vor si nu vor, sa mearga pe drumul asta in continuare... |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| | | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 16 Iun 2013, 01:13 | |
| Bine ca mi-ati spus. Voi cumpara bilet de la Titu la Mangalia dar ma voi urca in Bucuresti pentru ca sa imi ofere loc la vagoane tip salon sau compartimentate. Deasemenea cel mai putin un microbuz intre Bucuresti si Pitesti face 1 ora si 15 minute - am fost de cateva ori intre aceste 2 orase cu duba si autocarul de curand. |
| | | get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5249 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 16 Iun 2013, 02:17 | |
| Oricum sunt niste nesimtiti! Oradea nu mai are legatura directa cu Mangalia. Dupa ce ca au anulat trenul dedicat, apoi au prelungit 1631, acum nimic!
Iar in comunicat se lauda cu IR 1631 care de fapt nu este un tren nou spre Constanta. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 16 Iun 2013, 04:46 | |
| De unde pleaca aceste dube/autocare din Bucuresti, de pe ce strada mai exact de face 1 ora si 15 min pana la Pitesti ? |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 16 Iun 2013, 10:04 | |
| Daca ar pleca din autogara Militari si ar lua-o pe autostrada ar ajunge intr-o ora si 15 minute. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 16 Iun 2013, 10:10 | |
| Sigur din autogara Militari pleaca |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 16 Iun 2013, 11:34 | |
| O oră şi 15 au pe hârtie, ele fac cam 1 oră şi 5, mai ales că nu intră propriu-zis în Piteşti, ci merg pe centură, intrând direct în Autogara Nord. De la Autogara Militari pleacă. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 16 Iun 2013, 15:24 | |
| Acesta este marele avantaj la autocare si microbuze pentru ca pot iesi in cateva minute din autogara Militari catre autostrada si sunt foarte multe - 2-4 pe ora. Nu le mai pun pe cele de la C&I. Dar eu de multe ori merg cu regio caci vreau sa platesc putin pe bilet si mai fac blatul la fel ca 60-70% pe aceste trenuri spre Titu (doar nu o sa fiu eu fraierul CFR CALATORI). Eu as anula cateva luni trenurile regio catre Titu, Rosiori doar pentru ca oamenii sa mearga cu autocare/microbuze sa vada ce inseamna sa plateasca contravaloarea calatoriei. Iar trenurile IR le-as scoate pentru cateva luni. Poate se vor invata 80% dintre blatisti sa plateasca. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 16 Iun 2013, 18:37 | |
| - Katalyn a scris:
- Nu ai cum sa faci 1 ora pana la Pitesti. Duminica trecuta am plecat la 17:20 cu un ford-focus nou de la Gara de Nord ( Coloane ) iar la Pitesti la un magazin dupa ce am trecut de gara ceasul indica 18:50, unde s-a mers in capitala cu 70-80 iar pe autostrada 110-140 asa ca, duba nici sa viseze si nu poate face o ora. Poate o ora de la Carrefour pana la intrare in Pitesti dar sa-i dai talpa 110-120.
Pana la Pitesti pe sens opus am vazut cel putin 4 autocare Bova ale lui DACOS, plus cateva dube si alte autocare, iar intre Pitesti si R.Valcea inca vreo 5-6 de la Dacos, Transmixt si Normadia care aveau aproape daca nu chiar toate locurile ocupate.
Revenind la trenuri, R 2801/2802 va avea etajate numai intre Buc.Nord-Constanta-Mangalia si retur, pana la Sibiu va fi facut cu vagoane neetajate. 1h15m faci de la autogara Sud din Pitesti pana la Gara de Nord din Bucuresti. Eu ma refeream la autogara Militari. Mai conteaza unde cobori in Bucuresti? Te afli in Bucuresti. Punct. Am facut si 50-55 minute. Am mers destul de des cu aceste "maxi-taxi" de la Astra sau Ovidius Trading, deci nu va aburesc. In legatura cu RE, nu R, 2801/2802, de unde stii cumva oficial acest lucru? Compunerea lui. Mai ales ca in MT nu precizeaza nimic de alte grupe. De unde poti sa stii sigur? Ai o sursa? Ca sa nu mai avem unii banuieli si vise desarte. Chestia e ca nu are sens pentru mine. Daca eu imi iau bilet de la Mangalia la Pitesti, ma dau jos dintr-un vagon etajat in Bucuresti ca sa urc intr-un vagon neetajat apoi? Nu are sens pentru mine de vreme ce e tren direct. Ori n-am inteles bine ce ai zis. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |