Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 12:16 am
Criteriile pe care eu le-am dorit.Atat timp cat postez poze aici pot sa scriu statile care doresc.
marcelbanu
Numarul mesajelor : 189 Varsta : 61 Localizare : Deva Reputatie : 5397 Data de inscriere : 29/08/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 2:01 pm
IR 1622 pleacă din Deva la data de 27 iulie 2013... Timișoara N - Buziaș - Lugoj - Ilia - Deva - Simeria - Vințu de Jos - Sibiu - Făgăraș - Brașov - Predeal - Sinaia - Ploiești V - București N
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 7:43 pm
"Maramures" varianta sezoniera cu ciclopul brasovean 229 la tractiune.
Sezonierul bucurestean. :lol:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 7:52 pm
Alt tren cu electrica si un vagon? E urata gara din Constanta in privinta asta. Nu poti prinde sezonierele in intregime.
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 7:54 pm
Din pacate asa este.Daca nu erau stalpii aia de iluminat din 5 in 5 m,atunci ar fi fost super.871 urma sa se ataseze cu tot cu vagonul acela la sezonierul 1984.In total a plecat cu 9 vagoane.
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 8:17 pm
IR 362 Maramures : Cluj Npoca - Budapesta
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 8:51 pm
AndreiStefan a scris:
"Maramures" varianta sezoniera cu ciclopul brasovean 229 la tractiune. (...)
Trenul „Maramureș” circul pe relația Cluj-Napoca - Budapesta - Cluj-Napoca. Deci, ce tren este acela?
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 9:10 pm
1984 Mangalia-Constanta-Bucuresti Nord in Fetesti
screenshot tool
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 9:11 pm
Am pus atatea poze cu el pana acuma si tot nu ti-ai dat seama ce tren este?Dumnezeule!
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 9:20 pm
Nu am văzut postul tău de pe pagina anterioară. De ce nu scrii numărul trenului sau „numele” corect al trenului?
Trenul este IR1945 Mangalia - București Nord.
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam Iul 27, 2013 9:25 pm
Ma asteptam sa pricepi aluzia cu "Maramures".Pentru unii e mai greu se pare. Am scris "Maramures" facand aluzie la fostul Maramures,Bucuresti Nord-Baia Mare.Mai ales ca de la Ploiesti acest tren urmeaza aceeasi ruta ca si fostul Maramures.
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum Iul 28, 2013 12:35 am
IR 1745 a avut un singur vagon pentru biciclete: 84-83-ul. Au fost 4 biciclete în condiţiile în care 84-83-ul are, dacă am observat bine, două rastele. În loc de 83-76 / 84-96 s-a un un... 20-49 subseria 2. 89-87-le a fost, din nou, "27-87" (a lipsit barmanul), dar nu pentru mult timp.
La Braşov s-a umplut de nu-i adevărat. De la Sighişoara la Cluj pot spune că s-a golit, treptat iar la Cluj nu părea că se urcă prea multă lume.
La clasa I (19-54 006) o doamnă şi un domn trecuţi cu mult de prima tinereţe erau însoţiţi de un câine mic. Acesta era nelegat, fără botniţă în condiţiile în care devenea agresiv aproape ori de câte ori trecea cineva pe lângă el. I-am spus domnului că ar trebui ţinut în lesă. Ziceau că, încă, e pui şi că nu face nimic; are 7 luni. Asta ca să nu spun că tot timpul îl alintau, îi dădeau să roadă jucării etc. Practic, câinele a făcut un adevărat spectacol şi nu m-ar fi deranjat deloc dacă nu devenea agresiv la trecerea majoritatea pasagerilor pe lângă el. Precizez faptul că respectivii au plătit bilet pentru animalul de companie.
Sătul de manifestările de agresivitate ale câinelui, am căutat conductorii, le-am spus foarte clar că e inadmisibil ca un câine agresiv să fie lăsat liber la un vagon de clasa I salon şi le-am cerut voie să stau în compartimentul 5 al vagonului 84-83 (cred că era 002-ul). Nu înainte de a le spune că: -riscă o reclamaţie scrisă dacă nu îi vor spune doamnei să-şi lege câinele -în caz că aş fi fost atacat de câine, puteam trage semnalul de alarmă fără să fiu tras la răspundere (şi chiar mi-au dat dreptate) De altfel, bănuiam că respectivul compartiment va fi gol... Înainte şi acolo fuseseră două perechi (una cu un câine, dar legat şi mult mai liniştit decât puiul cel năzdrăvan din 19-54)
M-am mutat în 84-83, compartimentul 5 (cam pe la Războieni). Lux, efectiv. M-a apucat o revoltă de nedescris când am văzut că, la clasa I a fost un vagon pe care userul Mureşanu 976 l-ar fi caracterizat ori ca "tomberon" ori ca şi "căzătură" iar 84-83-ul avea toate locurile curate şi îngrijite.
Întârzierea de 95 de minute pe relaţia Braşov-Cluj nici nu mai intră în discuţie. La cum se circulă între kilometrii 282 şi 395 e mare lucru că nu a făcut 120 minute. Stai la Crăciunel minute în şir ca să treacă un marfar?
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum Iul 28, 2013 1:46 am
KQQ a scris:
M-am mutat în 84-83, compartimentul 5 (cam pe la Războieni). Lux, efectiv. M-a apucat o revoltă de nedescris când am văzut că, la clasa I a fost un vagon pe care userul Mureşanu 976 l-ar fi caracterizat ori ca "tomberon" ori ca şi "căzătură" iar 84-83-ul avea toate locurile curate şi îngrijite.
Nu-mi amintesc sa fi zis asa ceva Vagoanele 19-54, dpdv constructiv sunt ok, cu mentiunea ca vagoanele 001-005 inclusiv nu au clima si au boghiuri MD care nu amortizeaza din socurile vagonului, astfel esti zdruncinat la trecerea peste joante si abateri. Atata tot ca sunt cam 'obosite' si trebuiau revitalizate, plusul scaunelor inlocuit, montat prize noi (multe au circulat si inca circula pe "personale" si au fost pradate de taranii fara 7 ani...), eventual cate-un set de boghiuri Y32R si sunt apte inclusiv pentru calatorii Timisoara - Bucuresti :roll:
1745 l-am vazut acum 1 saptamana in Cluj, oarecum era lume care sa plece cu el spre Dej - Jibou - Baia Mare. In aceeasi zi, dimineata, vazusem 1746 in statia Tunel (din trenul 3085 Teius - Cluj), si era destula lume in tren in toate 5 vagoane. Trenul ar merita macar 7 vagoane tot traseul Satu Mare - Bucuresti (cum a fost prin 2009) si atunci nu mai au treaba brasovenii / bucurestenii cu suplimentat trenul.
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum Iul 28, 2013 2:09 am
Mureşanu 976 a scris:
Trenul ar merita macar 7 vagoane tot traseul Satu Mare - Bucuresti
Din păcate, pe ruta respectivă, nu e un tren, ci două: Bucureşti-Cluj (Interregio) şi Cluj-Satu-Mare (Regio Expres). Vagoanele sunt aceleaşi, dar, fiind considerate ca fiind două trenuri, şi costul călătoriei e cu ceva mai mare...
19-54 006 e, pur şi simplu, atât de neîngrijit de nu-i adevărat. În plus, ambele perechi de trenuri ar merita: -un vagon bar ca lumea (89-76), poate chiar vagon-restaurant, nu acea jumătate clasa a doua, jumătate bar, uneori fără barman -cel puţin două vagoane pentru biciclete în weekend, nu unul singur cum a fost astăzi
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum Iul 28, 2013 2:22 am
Multe trenuri ar merita mai multe facilitati decat sunt oferite in prezent. Alte trenuri ar trebui "dublate" in timpul verii, e o mega prostie ce au facut cu "fuziunea" intre 1936 / 1632, 1992 / 1696, plus alte exemple.
KQQ a scris:
Din păcate, pe ruta respectivă, nu e un tren, ci două: Bucureşti-Cluj (Interregio) şi Cluj-Satu-Mare (Regio Expres). Vagoanele sunt aceleaşi, dar, fiind considerate ca fiind două trenuri, şi costul călătoriei e cu ceva mai mare...
Faptul ca e un RE si un IR intr-un singur tren a facut pretul biletului sa scada, nu cu mult, dar acceptabil. Pentru adulti se aplica si acea "reducere de fidelitate" pentru schimbatul trenurilor. Cel putin, multumeste-le capetelor iluminate din CFR Calatori ca nu au bagat opriri de navetisti pentru 1745...
Azi am vazut din nou 1645 Bucuresti - Tirgu Mures la statia finala si pentru o zi de sambata a avut aproape 60 calatori, de toate varstele, in 3 vagoane 22-96 (030, 039, 022).