|
| Trenuri Interregio | |
|
+96mirceamilitaru Re6/6 IonutCFR2009 lapsanszkitamas Balto florin.lifticariu alex.barac.5 sibiustation KQQ nenuandrei marcelbanu cristy79 Laur EuroNight George Marius Iulian alex.alexus.tm TVlad Jhonyla Dutzu marius_catalin84 buldozer2 kasapis2007 The Legend ATM Bobby_TM Hurricane redeme florin29sv cristi CFR Cont dezactivat Razvan Tudor Simply18 discoid21 NicuS cont dezactivat . ANDU2100HP Gaby005 AndreiStefan Sergiu rmn Caravelle_Zg KOSTYK decward manuzisu Radu Tudor bogdan srl lifetec mariusmarius ldh80 dincarazvan49 iuli.hard kristi kkk vanchorusebulgaria baiazid cfr500 DPS ionutz85 LanceR mureseanu_976 Luna AlexandruC Radu.B Norbi tudor_vl Alex Avram COSTACHE MIHAIL Goanga Warrior12 manuela Vitosa membru exclus IR1822 razvan - trenuri Spartan1948 Katalin4653 Vlad M.I.C.I. 92Dragos 19jimmy84 Adrian78 roseanu allred TonyGFR stefan_br membru inactiv cardinal Andrey_tm alex1987 Dr2005 laur 133 DUAL AndiCFR AlexD Adirmvl Teodor Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 02 Ian 2013, 14:17 | |
| IR 1863 Iasi-Galati 31.12.2012 Cruce 1837 cu 1622 in Faget , 01.01.2013 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 02 Ian 2013, 15:29 | |
| 1837 sosit in Timisoara pe 01.01.2013 Singurul vagon 20-49 244 din compunerea lui 1837 si cel mai calduros (in el am petrecut revelionul) fata de celalalte 20-49 000 in care era cam frigut . Gradul de ocupare la 12 noaptea din 1837 era cam asa , vagonul 1 - 3 calatori ; vagonul 2 - 3 calatori ; vagonul 3 , clasa 1 erau 2 batranei care deja dormeau , vagonul 4 - 4 calatori , vagonul 5 - 2 calatori , la dormitor in Timisoara au coborat 3 calatori dar de unde au urcat nu stiu , iar la cuseta au coborat 2 in Timisoara . Majoritatea care se aflau la 12 noaptea in tren au coborat la Cluj , doar 1-2 au mai continuat dar nu pana la Timisoara . |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 03 Ian 2013, 09:48 | |
| stie cineva daca interregio sezonier 1922 are cuseta sau bar?multumesc |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Trenuri interegio Joi 03 Ian 2013, 17:44 | |
| O intrebare: in momentul cand au conceput "Mersul trenurilor" oare la ce s-au "gandit" de l-au pus pe IR 1764 Iasi- Brasov sa mearga singur prin Ploiesti (ca mai mult de 4-5 vagoane nu cred sa aiba!), in loc sa faca cum era mult mai logic, si anume sa mearga prin Adjud, iar de aici sa se cupleze cu IR 1750 Suceava- Brasov ?!
Asa o locomotiva LDE si apoi LE (din Tecuci) taraie cateva vagoane tocmai de la Iasi la Brasov, cu risipa evidenta de curent electric si combustibili!
In plus cine vrea sa mearga de la Iasi la Brasov prin Ploiesti neaparat are varianta cu IR 1662 pana in Ploiesti Sud, iar apoi din Ploiesti Vest spre Brasov cu IC 531 si ajunge si cu vreo 6 ore mai devreme in Brasov! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 03 Ian 2013, 17:49 | |
| ldh80 , 1763/1764 are doar 2 vagoane amarate 20-54/55 si 20-31 la fel si 1750/1751 , normal era sa se cupleze in Adjud si pe distanta Brasov-Adjud sa mearga combinte astfel pentru grupa de Iasi nu trebuia mai mult de 2 vagoane , in prezent trebuie 4 , 2 intr-un sens , 2 in altul . |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 03 Ian 2013, 19:23 | |
| Ieri statea lumea in picioare in IR 1763,se urcau o gramada pe VPH. |
| | | mariusmarius
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 4346 Data de inscriere : 03/01/2013
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 03 Ian 2013, 21:36 | |
| - ldh80 a scris:
- O intrebare: in momentul cand au conceput "Mersul trenurilor" oare la ce s-au "gandit" de l-au pus pe IR 1764 Iasi- Brasov sa mearga singur prin Ploiesti (ca mai mult de 4-5 vagoane nu cred sa aiba!), in loc sa faca cum era mult mai logic, si anume sa mearga prin Adjud, iar de aici sa se cupleze cu IR 1750 Suceava- Brasov ?!
Asa o locomotiva LDE si apoi LE (din Tecuci) taraie cateva vagoane tocmai de la Iasi la Brasov, cu risipa evidenta de curent electric si combustibili!
In plus cine vrea sa mearga de la Iasi la Brasov prin Ploiesti neaparat are varianta cu IR 1662 pana in Ploiesti Sud, iar apoi din Ploiesti Vest spre Brasov cu IC 531 si ajunge si cu vreo 6 ore mai devreme in Brasov! Tot la fel cred ca s-au gandit si pe ruta Baia Mare - Bucuresti Nord cu RE4099 - ramura a trenului IR 1742, care are vagon de dormit + vagon cuseta + 2 vag clasa II + 1 vag clasa 1, desi cu 30 minute inainte pleaca trenul IR1642. Cred ca RE4099 era mult mai ok sa fie compus dintr-un automotor DESIRO (doua duminica) si sa aiba ora de sosire in Cluj Napoca in jurul orei 21:30 -22:00, metoda care a functionat intre 2004 si 2009, iar vagoanele necesare pentru IR 1742 sa fie atasate in Cluj Napoca. |
| | | Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4707 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 04 Ian 2013, 00:04 | |
| - mariusmarius a scris:
- ldh80 a scris:
- O intrebare: in momentul cand au conceput "Mersul trenurilor" oare la ce s-au "gandit" de l-au pus pe IR 1764 Iasi- Brasov sa mearga singur prin Ploiesti (ca mai mult de 4-5 vagoane nu cred sa aiba!), in loc sa faca cum era mult mai logic, si anume sa mearga prin Adjud, iar de aici sa se cupleze cu IR 1750 Suceava- Brasov ?!
Asa o locomotiva LDE si apoi LE (din Tecuci) taraie cateva vagoane tocmai de la Iasi la Brasov, cu risipa evidenta de curent electric si combustibili!
In plus cine vrea sa mearga de la Iasi la Brasov prin Ploiesti neaparat are varianta cu IR 1662 pana in Ploiesti Sud, iar apoi din Ploiesti Vest spre Brasov cu IC 531 si ajunge si cu vreo 6 ore mai devreme in Brasov! Tot la fel cred ca s-au gandit si pe ruta Baia Mare - Bucuresti Nord cu RE4099 - ramura a trenului IR 1742, care are vagon de dormit + vagon cuseta + 2 vag clasa II + 1 vag clasa 1, desi cu 30 minute inainte pleaca trenul IR1642. Cred ca RE4099 era mult mai ok sa fie compus dintr-un automotor DESIRO (doua duminica) si sa aiba ora de sosire in Cluj Napoca in jurul orei 21:30 -22:00, metoda care a functionat intre 2004 si 2009, iar vagoanele necesare pentru IR 1742 sa fie atasate in Cluj Napoca. Nu e corect ce spui tu... daca imi iau bilet la vagon de dormit pe relatia Baia Mare- Bucuresti Nord atunci vreau sa urc in vagonul de dormit la Baia Mare , nu la Cluj ... si de ce sa fiu nevoit sa schimb trenurile intr-o alta statie daca ei spun ca imi ofera legatura directa? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 04 Ian 2013, 01:09 | |
| - ldh80 a scris:
- " oare la ce s-au "gandit" de l-au pus pe IR 1764 Iasi- Brasov sa mearga singur prin Ploiesti (ca mai mult de 4-5 vagoane nu cred sa aiba!), in loc sa faca cum era mult mai logic, si anume sa mearga prin Adjud, iar de aici sa se cupleze cu IR 1750 Suceava- Brasov ?!
! pai cred ca e evident, sa serveasca Valea Prahovei, si nu numai pentru Iasi, dar mai exista si Vaslui, Birlad, Focsani, Ramnicu Sarat (mai incolo exista 1731) |
| | | mariusmarius
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 4346 Data de inscriere : 03/01/2013
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 04 Ian 2013, 08:23 | |
| @Warrior12 Din Baia Mare pleaca, la distanta de 30 minute, 2 trenuri la Bucuresti Nord ambele avand aproximativ aceeasi compunere (ambele au vagon de dormit si cuseta), dar RE4099 (IR1742) parcurge 660 de km in aproape 14 ore fata de IR1642 care parcurge 624 km intr-un timp de 11:41. Daca ora de plecare a lui RE4099 ar fi mai devreme, atunci ar ajunge la ore rezonabile in Cluj Napoca (astfel incat sa se poata folosi mijloacele de transport in comun din oras) si s-ar fi creat si legatura la IR1632 pentru Constanta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 04 Ian 2013, 08:29 | |
| - cardinal a scris:
- ldh80 a scris:
- " oare la ce s-au "gandit" de l-au pus pe IR 1764 Iasi- Brasov sa mearga singur prin Ploiesti (ca mai mult de 4-5 vagoane nu cred sa aiba!), in loc sa faca cum era mult mai logic, si anume sa mearga prin Adjud, iar de aici sa se cupleze cu IR 1750 Suceava- Brasov ?!
! pai cred ca e evident, sa serveasca Valea Prahovei, si nu numai pentru Iasi, dar mai exista si Vaslui, Birlad, Focsani, Ramnicu Sarat (mai incolo exista 1731) Asta în condiţiile în care există tren Regiotrans pe aceeaşi rută, cu tarife de două ori mai mici... dar şi ăla tot cu două vagoane, deci e clar că ruta nu justifică mai mult. Poate ar fi fost mai rentabil, după cum spuneau antevorbitorii mei, ca trenul să meargă prin Adjud (cum era acum câţiva ani) şi să se desprindă la Paşcani de trenul de Suceava. Iar dacă se doreşte atât de mult tren Braşov - Iaşi prin Ploieşti, acesta ar putea fi făcut tren de noapte, ocazie cu care ar mai aduna şi ceva studenţi de prin Braşov şi Ploieşti şi i-ar duce acasă spre Moldova. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 04 Ian 2013, 10:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- i Ploieşti şi i-ar duce acasă spre Moldova.
pentru asta sunt 1667 si cu 1755 |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 04 Ian 2013, 23:36 | |
| Da, trenul Brasov - Iasi prin Ploiesti sa fie de noapte si ar avea mai multi calatori deoarece ar disparea concurenta auto si a REGIOTRANS si de la Tecuci la Iasi ar aduna multi navetisti. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Vin 04 Ian 2013, 23:57 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Da, trenul Brasov - Iasi prin Ploiesti sa fie de noapte si ar avea mai multi calatori deoarece ar disparea concurenta auto si a REGIOTRANS si de la Tecuci la Iasi ar aduna multi navetisti.
Nu e suficient ca sa atragi calatori , degeaba o sa-i muti orele . Ca sa bati autocarul trebuie sa oferi ceva peste ce ofera el, CFR ne ofera doar pretul peste cel al autocarului |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 05 Ian 2013, 00:25 | |
| Brasov-Iasi a circulat combinat cu 1751/1752 prin Siculeni-Adjud din cauza lucrarilor de pe Valea Prahovei. Cum acestea s-au cam finalizat s-a revenit la vechiul traseu si odata cu aceasta revenire a preluat ora de plecare a grupei de Iasi a acceleratului Targu Mures-Galati. Inainte de deviere prin Ghimes-Palanca acesta pleca la in jurul orei 23:30 din Brasov.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri Interregio | |
| |
| | | | Trenuri Interregio | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |