Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008]

In jos 
AutorMesaj
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6956
Data de inscriere : 12/02/2009

M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Empty
MesajSubiect: M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008]   M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Icon_minitimeDum Sept 02, 2012 7:51 pm

17 trenuri în 100 de minute la Ploiești Vest
2 octombrie 2008 -=- M300: Activitate FeRoviaRă Ploiești Vest

Ploiești Vest este o gară importantă de pe Magistrala 300, cea de-a doua ca mărime din Ploiești (după Ploiești Sud și înainte de Ploiești Nord) și deservește calea ferată către Brașov și mai departe spre Vestul României. Toate cele 5 linii sunt folosite la capacitate maximă, acestea primind trenuri de marfă și de călători.

Totodată, la nici un kilometru de stație se desparte linia secundară 302 care leagă localitățile Târgoviște și Pietroșița de Ploiești, în timp ce la kilometrul 66 pe M300 se desparte linia 306 care duce spre Slănic. Un reportaj pe linia de 34 de kilometri între Buda – Slănic puteți urmări aici.


M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_3-TrenulPersonal3335PloiestiSud-Targoviste


17:10

Așadar, plecat de la București la ora 15:40 și sosit în Ploiești Vest la câteva minute peste ora 17, am decis alături de Ștefan și Ionuț să ”acaparăm” capul Y al stației și să așteptăm de aici trenurile anului 2008…

EA1-810 pleacă cu Personalul 3007 către Brașov
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_1-EA1-810pleacacuPersonalul3007catreBrasov

Din Ploiești Vest, verde spre Buda, Comarnic, Predeal, Brașov
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_2-VerdespreBudaComarnicPredealBrasov


După ce trenul București Basarab – Brașov pleca din stația Ploiești Vest, nu durează mult și perechea sa, trenul Personal 3006, Brașov – București Basarab, sosea în gară. Dar înainte de această sosire, trenul de Târgoviște pleca tras de LDH125, 80-0133-1, cu un cuplu etajat și un vagon clasă în coadă.

Trenul Personal 3335, Ploiești Sud – Târgoviște
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_3-TrenulPersonal3335PloiestiSud-Targoviste

80-0133-1 la tracțiunea unui cuplu etajat și a unui vagon clasă
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_4-80-0133-1latractiuneaunuicupluetajatsiaunuivagonclasa

Trenul merge mai departe pe linia 302 către Târgoviște
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_5-Trenulmergemaidepartepelinia302catreTargoviste

Trenul Personal 3006, Brașov – București Basarab, intra în Gară pe linia 3
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_6-TrenulPersonal3006Brasov-BucurestiBasarabintrainGara


17:20

Semnalul de ieșire din gară indica verde, semn că un tren urma să plece. Era chiar Internaționalul 346 de Viena, la tracțiune cu prima locomotivă ”delfinizată”, 477-773-2.

Un verde strălucitor pentru un Tren de rang Internațional
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_7-UnverdestralucitorpentruunTrenderangInternational

Prima locomotivă modernizată de Softronic în schemă ”Delfin”, 773, demara din Gara Ploiești Vest cu Trenul Internațional 346 Viena
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_8-PrimalocomotivamodernizatadeSoftronic773demaracuTrenulInternational346Viena

Magistrala 300 și Trenul Internațional de Viena
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_9-Magistrala300siTrenulInternationaldeViena


17:30

Am fost plăcut surprinși când am văzut un mărfar scurt tras de un LDH125 cu vagoane Habis, Gbs și un Z din stația Ploiești Crâng.

Locomotiva diesel-hidraulică 81-0183-4 venind cu un tren de la Ploiești Crâng
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_10-Locomotivadiesel-hidraulica81-0183-4venindcuuntrendelaPloiestiCrang

Câteva vagoane de marfă manevrate de un LDH pentru Ploiești Triaj
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_11-CatevavagoanedemarfamanevratedeunLDHpentruPloiestiTriaj


Câteva minute mai târziu avea să treacă un mărfar (în adevăratul sens al cuvântului ”mărfar”) cu 3 locomotive, dintre care una intercalată și una împingătoare. Aparținea de CFR Marfă și avea în componența sa vagoane Fals, probabil că se întorcea din Portul Constanța.

40-0737-1 de la CFR Marfă într-un tren cu Falsuri
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_12-40-0737-1delaCFRMarfaintr-untrencuFalsuri

Mărfarul cu vagoane Fals către Brașov
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_13-MarfarulcuvagoaneFalscatreBrasov

Locomotiva electrică intercalată în trenul mărfar cu Falsuri
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_14-LocomotivaelectricaintercalataintrenulmarfarcuFalsuri

A treia locomotivă împingea cu spor trenul mărfar
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_15-Atreialocomotivaimpingeacusportrenulmarfar


17:40

A urmat o scurtă pauză de 20 de minute în care ne-am jucat cu câinii de prin zonă și urmăream atenți semnalele luminoase, dar și siluetele mașinilor sau ale locomotivelor care aveau să apară în raza obiectivelor noastre de aparate de fotografiat.

Trecere la nivel cu calea ferată
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_16-Trecerelanivelactivacucaleaferata

Semnale luminoase de ieșire din stația Ploiești Vest
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_17-SemnaleluminoasedeiesiredinstatiaPloiestiVest

Un autobuz articulat
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_18-Unautobuzarticulat

În așteptarea trenurilor, apar... câinii. Și cum spune melodia „Să iubim și câinii vagabonți”, da, dar nu și pe cei care ne mușcă!
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_19-InasteptareatrenuriloraparcainiiSicumspunemelodia-Saiubimsicainiivagabonti-


17:50

Locomotiva electrică 40-1006-2, un vehicul motor care a aparținut de Căile Ferate din Serbia și cumpărate de GFR. Aceste locomotive se identifică cu farurile centrale ”supraetajate” și postul de conducere ICOL pe partea stângă.

În zare se vedea un mărfar GFR cu cisterne
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_20-InzaresevedeunmarfarGFRcucisterne

Locomotiva electrică 40-1006-2 la capul mărfarului GFR
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_21-Locomotivaelectrica40-1006-2lacapulmarfaruluiGFR

Cisterne închiriate de la VTG în componența trenului GFR
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_22-CisterneinchiriatedelaVTGincomponentatrenuluiGFR

Un pasionat feroviar la datorie!
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_23-Unpasionatferoviarladatorie


Nu trec nici 2 minute că din direcția București sau Ploiești Sud apare un mărfar Unifertrans cu locomotiva 060-EA-089 ca locomotivă de tracțiune și LDE 60-0041-8 ca locomotivă împingătoare. Vagoanele din componența trenului erau de tip Zas.

Locomotiva electrică 060-EA-089 a Unifertransului cu Zas-uri către Brașov
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_24-Locomotivaelectrica060-EA-089aUnifertransuluicuZas-uricatreBrasov

Vagoane Zas
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_25-VagoaneZas

Locomotiva LDE 60-0041-8 ca împingătoare la trenul Unifertrans
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_26-60-0041-8caimpingatoarelatrenulUnifertrans

Și s-a dus!
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_27-Sis-adus


18:00

După patru trenuri de marfă fotografiate, iată că de pe linia 302 sosea în Ploiești Vest un Personal format dintr-un cuplu etajat TE tractat de locomotiva diesel-electrică 60-0733-0.

Trenul Personal 3336 Târgoviște – Ploiești Sud
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_28-TrenulPersonal3336Targoviste-PloiestiSud

M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_29-

60-0733-0 care tracta Personalul de Târgoviște intra în Ploiești Vest
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_30-60-0733-0--PersonaluldeTargovisteintrainPloiestiVest


18:10

În pofida semnalelor acustice și luminoase de la trecerile la nivel cu calea ferată, dar și a claxoanelor mecanicului de locomotivă, acești oameni se jucau, la propriu, cu focul. Mărfarul cu pricina era de la CFR Marfă și transporta vagoane de diverse tipuri. Avea și locomotivă împingătoare, mai precis 474-006 modernizată la Promat.

Inconștiență la trecerea la nivel cu calea ferată
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_31-Inconstientalatrecerealanivelcucaleaferata

41-0375-0 cu un mărfar mixt
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_32-41-0375-0cuunmarfarmixt

O cisternă portocalie din cadrul mărfarului CFR
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_33-OcisternaportocaliedincadrulmarfaruluiCFR

Locomotiva împingătoare a trenului marfar
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_34-Locomotivaimpingatoareatrenuluimarfar

Și... gata și filmarea asta!!
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_35-Sigatasifilmareaasta


EA1-402 de la CFR Călători făcea manevre în stația Ploiești Vest pentru a se cupla la Trenul Personal către București Basarab. În același timp, Acceleratul Satu Mare – București Nord intra în viteză cu EA-502 în gară.

41-0402-2 ieșind din Depoul Ploiești și îndreptându-se către Trenul Personal de Basarab
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_36-41-0402-2iesinddinDepoulPloiestisiindreptandu-secatreTrenulPersonaldeBasarab

40-0502-1 arondată Trenului Accelerat 1747/1746, Satu Mare – București Nord
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_37-40-0502-1A1747siA1746SatuMare-BucurestiNord

Compunere aproape omogenă a Trenului de Satu Mare
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_38-CompunereaproapeomogenaaTrenuluideSatuMare

EA1-402 se manevrează la tren
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_39-EA1-402semanevreazalatrenuldeBucurestiBasarab


18:20

Trenul Rapid 732/733, Câmpina – Galați, compus din câteva vagoane etajate avea la tracțiune pe EA1-775. Datorită lucrărilor de modernizare de pe Câmpina – Predeal, acest tren, care inițial circula pe ruta Brașov – Galați, a fost limitat pentru Câmpina – Galați.

R732,733 intrând în Ploiești Vest cu EA1-775
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_40-R732733intrandinPloiestiVestcuEA-775


18:30

Ultimele trenuri fotografiate, cam înnegrite de noapte, au fost Acceleratul de Sighetu Marmației, Personalul de Slănic și două mărfare tractate de o electrică, respectivă un diesel de 2100 cp.

060-EA1-196 cu tren de Sighetu Marmației părăsind Ploieștiul
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_41-060-EA1-196cutrendeSighetuMarmatieiparasindPloiestiul

Trenul Personal 3428 Slănic – Ploiești Sud cu LDH 80-0625-6
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_42-TrenulPersonal3428Slanic-PloiestiSud

Locomotiva 060-EA de la CFR Marfă tranzitând gara cu o navetă de Eacs-uri
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_43-Locomotiva060-EAdelaCFRMarfatranzitandgaracuonavetadeEacs-uri

Containere tractate de un Diesel de la CFR Marfă venit din direcția Târgoviște
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_44-ContaineretractatedeunDieseldelaCFRMarfavenitdindirectiaTargoviste


18:50

Și, în final, trenul către casă era deja garat pe linia 1, era compus din locomotiva EA1-402 pe care ați văzut-o mai devreme manevrând prin Ploiești Vest și mai multe vagoane albastre de tip clasă.

EA1-402, pregătit să plece către București Basarab cu Personalul 3008
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_45-EA1-402pregatitsaplececatreBucurestiBasarabcuPersonalul3008


20:30

După o călătorie de o oră și jumătate în cei 58 de kilometri dintre Ploiești Vest și București Basarab, trenul sosea fără întârziere la destinație. În timpul acestei călătorii, am realizat două clipuri scurte cu magistrala 1000 și o oprire scurtă la Chitila unde am văzut o întâlnire de două trenuri grăbite.



Trenul a ajuns regulat în Gara București Basarab
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008] Th_46-TrenulaajunsinGaraBucurestiBasarab


În loc de încheiere, vreau să-i mulțumesc lui Ștefan pentru propunerea de plimbare la Ploiești Vest și lui Ionuț pentru că a acceptat să facem această excursie feroviară. Ne-am simțit cu toții… pasionați FeRoviaRi! Iată, mai jos, de la momentul 22m și 14s, trenurile filmate de Ștefan în acea zi de 2 octombrie 2008, trenuri pe care le-ați urmărit mai sus în fotografii. Toate cele bune!

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
 
M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008]
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Pod rutier peste M300 la Ploiesti Vest
» Trenuri Gara Ploiesti Sud, Depoul Ploiesti si Gara Ploiesti Vest
» Trenuri, locomotive in Gara Ploiesti Vest & Sinaia + VSOE
» 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest
» Ploiesti Vest - Ploiesti Crang

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: