| Locomotive clasa 63 si 65 | |
|
+102andreycj Katalyn dan tm cfr500 buldozer2 cortexedge Kogayon alexpopa marius_catalin84 c o r v i n 63-1143-5 Re6/6 razvan22 Razvan Tudor Petre_IFTE Bobby_TM Cont.dezactivat ATM kristi kkk florin.lifticariu lapsanszkitamas 92Dragos marcelbanu Simply18 Lafont spsdc7 Spartan1948 mariuscfrbucuresti Mushu TonyGFR Radu.B Scoop NicuS Dutzu The Legend Adisoft1991s George DanyCfrPascani cristi CFR 41-0876-7 electrica912 electrica675 Cont dezactivat ldh80 CristianCFR29 AndreiStefan Caravelle_Zg Grigor Andrey_tm R936 RoRailSystems Vale revenge redeme Mihay membru dezactivat , lifetec AndreiCFRBucuresti membru inactiv allred Raduku09 TVlad Goanga Sergiu rmn Amiralul daniel_c Hader361 DUAL Vitosa Katalin4653 razwy Nesebar cont inactiv bostanescu gigel LanceR Teodor DPS kasapis2007 19jimmy84 nenuandrei REGIOTRANS12 Gabry Gabriel @ndrey Kriszti219 MariusM Adirmvl Radu Tudor COSTACHE MIHAIL Dr2005 Adrian78 AndiCFR mureseanu_976 alex.alexus.tm Vlad AMX 97-0548-4 Bogdan-Razvan Norbi Alex Avram AlexD ANDU2100HP Silver Desiro256 106 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6447 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mier 28 Mai 2014, 14:40 | |
| @apogeo76 În poza de mai sus era murdară, însă acum este impecabilă. 65-1179-4 (dep. Sibiu) trece pe lângă cartierul Ştrand din Sibiu cu IR372 "Transilvania" (Braşov - Budapesta Keleti) şi se îndreaptă spre staţia Sebeş Alba. 28.05.2014 |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 29 Mai 2014, 13:07 | |
| GM-1204 |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6031 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 30 Mai 2014, 21:22 | |
| 65-0980-6 cu R Vaslui-Iasi |
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6447 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 12 Iun 2014, 21:36 | |
| 65-0943-4 la plecare din Sibiu cu IR1622 (Timişoara Nord - Bucureşti Nord). GM-ul a fost transferat astăzi de la depoul Timişoara la Sibiu cel puţin pe perioada verii pentru a efectua serviciu la R2801/2 între Sibiu şi Piteşti. 12.06.2014 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Joi 12 Iun 2014, 23:47 | |
| De ce fac cu GM'uri?DA'urile nu mai sunt bune ? Daca stau sa ma gandesc puteau sa le dea o portocala sibienilor si sa faca Transilvania/1622 cu portocala,ca nu se merge cu 120 nici unde intre Simeria si Sibiu.. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 00:10 | |
| Poate ca limitarea e data de consumul de curent al vagoanelor (AC, pentru vara, in cazul de fata). Nu stiu cat de lung e Transilvania, dar o portocala pare-mi-se ca nu tine mai mult de 7 vagoane (neetajate) cu AC. Cel putin asta am dedus eu, din faptul ca n-am vazut tren mai lung de 7 vagoane climatizate cu o portocala la carma. Cat despre DA Inda, poate n-or mai fi suficiente functionale ca sa le bage in turnusul lui 2801. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8759 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 00:13 | |
| Transilvania are maxim 4 vagoane. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 00:15 | |
| Transilvania are 4 vagoane: două de clasa a II-a, unul de clasa I și un restaurant. Vara trecută circula și cu două vagoane.
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 00:42 | |
| Stati linistiti .. va spun eu din 1621/1622 live anul trecut la 4 vagoane..GM'ul nu debita amperaj de nici o culoare.. mergea AC'ul din 4 vagoane doar in unul!Nu era oprit,iar prizele erau functionale.. Cand mergi la mare,cu ceva sezonier bucurestean,cum era anul trecut (nu mai situ numarul) cel cu 8 21-76+WRmz'ul 88-96,mergea doar ventilatia in toate vagoanele .. Deci,in concluzie,ard motorina degeaba cu GM'ul,ca nu sporeste confortul cu AC'ul.Sunt convins ca o portocala generaza acelasi curent.. iar la trenuri de 4 vagoane si unde nu sunt declivitati accentuate,fac fata cu brio! |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 01:09 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- 925 cu 1645 Bucuresti - Tirgu Mures :
GM 925 a ars in sambata de 07.06.2014 la tren 368 Budapest - Cluj N. - Tirgu Mures ! Nu am mai multe detalii privind starea masinii, voi reveni eu sau alti colegi din zona Sibiu cu informatii actuale. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 01:20 | |
| 'Ai de capul nostru, in ritmul asta n-o sa mai avem GM functional in 6 luni. Deja e cam al 4-lea incendiu pe care il aud recent. Deh, a inceput sa se cunoasca intretinerea defectuoasa. Nici nu vreau sa ma gandesc ce-or sa pateasca GM-urile de Medgidia cand or sa traga la sezoniere de 13-15 vagoane. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 08:40 | |
| - DUAL a scris:
- De ce fac cu GM'uri?DA'urile nu mai sunt bune ?
De obicei DA INDA sunt cele mai incapabile masini sa furnizeze tensiune la vagoane ,mai ales in sezonul estival si la trenuri cu geamuri etanse, sutn anumite tipuri de vagoane la care efectiv nu se poate cupla sursa de climatizare din cauza tensiunii furnizate de catre INDA,riscand astfel sa ii sufoci pe calatori. Apoi atat timp cat ai si tensiune la prize si ventilatia /clima pornita numai intrun vagon ,e problema de la vagoane si nu de la masina. Vezi anexa 15 din Reg .006 ca eu nu-l pot deschide acuma referitor la numarul maxim ce pot fi incalzite in functie de sursa. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 09:26 | |
| |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 10:49 | |
| Foarte interesant tabelul tau NicuS .. Cu alte cuvinte,sa intelegem ca DHC 1250 CP este echivalat cu DA INDA si GM la generarea puterii..Ok: 1.in realitate am simtit pe pielea mea ca nu e asa .. si asta pe modul caldura.. 2.acest tabel este pentru incalzit cu rezistente.. Acum ca e aer modulat,sau rezistenta sub bancheta e aproximativ tot pe acolo(atentie) ca si randament al consumului de energie.. Din cate stiu eu,randamentul incalzitului cu rezistenta este mult mult mai bun decat pentru a incalzii cu un gaz refrigerant(in constructii le spunem pompe de caldura) .. ca si randament,si aici ma refer la consum energie electrica,pentru generat caldura/frig exprimat tot sub forma de energie(kW),ca incalzesti/racesti o incapere cu o astfel de pompa e acelasi randament .. Asadar ,sa incalzesti niste vagoane cu rezistente la temp 20 de grade C,iti ia mai putina energie(si deci in consecinta curent) decat sa le incalezesti cu AC'ul sa zicem .. De acolo rezulta ca AC'ul la racit,consuma mai multa energie sa raceasca vagonul! Asadar cum tensiunea e constanta la "tzava" si exista un numar finit maxim de amperi,care pot fi generati,se intelege de ce AC'ul merge intr-un vagon si in alalalt nu ..(rezistentele ar fi cuplat toate,dar datorita curentului(amperaj) care trece prin ele,ar fi generat mai putina caldura..rezistorii sunt dispozitive simple in comparatie cu un aparat de AC)
@@ndrey ,cand ai multi consumatori(si asta ai observat probabil si la tine acasa,in special daca stai la casa,se vede cel mai bine pe un bec,cand baga vecinu un motor in priza,sau iti porneste frigiderul,etc) iti scade si tensiunea,datorita transformatorului... Cu alte cuvinte,cand AC'ul a reusit sa porneasca pe un vagon,si ala suge tot curentul,evident ca celalalte nu mai cupleaza.. Cu alte cuvinte,daca transformatorul nu asigura amperajul necesar functionarii tuturor consumatorilor,va scadea tensiunea pe care o poate genera,astfel ca ajungi la situatia explicata mai sus..Crede-ma nu-i nici o problema la vagon .. Doar ca refuza instalatiile sa porneasca ca nu au curent,si nu au cum sa porneasca.. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Vin 13 Iun 2014, 12:55 | |
| Toate cele din seria 060DA/EGM621/040 DHC (cu grup electrogen pentru IT),040DHE( atat ALSTHOM /MTU de la FAUR cat si CATERPILAR de la Remarul Cluj au acelasi tip de grup electrogen ca DHC) si toate au puterea instalata la IT de 400kw,ca o parte din ele is fac treaba bine e altceva, insa DA este saracul singurul daramat din grupa asta ,si la fel sunt si vagoanele foarte multe clase, care la randul lor sunt sensibile la variatiile de tensiune e care INDA le da ( mai ales la DA ). |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 63 si 65 | |
|