Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 63 si 65

In jos 
+102
andreycj
Katalyn
dan tm
cfr500
buldozer2
cortexedge
Kogayon
alexpopa
marius_catalin84
c o r v i n
63-1143-5
Re6/6
razvan22
Razvan Tudor
Petre_IFTE
Bobby_TM
Cont.dezactivat
ATM
kristi kkk
florin.lifticariu
lapsanszkitamas
92Dragos
marcelbanu
Simply18
Lafont
spsdc7
Spartan1948
mariuscfrbucuresti
Mushu
TonyGFR
Radu.B
Scoop
NicuS
Dutzu
The Legend
Adisoft1991s
George
DanyCfrPascani
cristi CFR
41-0876-7
electrica912
electrica675
Cont dezactivat
ldh80
CristianCFR29
AndreiStefan
Caravelle_Zg
Grigor
Andrey_tm
R936
RoRailSystems
Vale
revenge
redeme
Mihay
membru dezactivat ,
lifetec
AndreiCFRBucuresti
membru inactiv
allred
Raduku09
TVlad
Goanga
Sergiu rmn
Amiralul
daniel_c
Hader361
DUAL
Vitosa
Katalin4653
razwy
Nesebar
cont inactiv
bostanescu gigel
LanceR
Teodor
DPS
kasapis2007
19jimmy84
nenuandrei
REGIOTRANS12
Gabry Gabriel
@ndrey
Kriszti219
MariusM
Adirmvl
Radu Tudor
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
Adrian78
AndiCFR
mureseanu_976
alex.alexus.tm
Vlad
AMX 97-0548-4
Bogdan-Razvan
Norbi
Alex Avram
AlexD
ANDU2100HP
Silver
Desiro256
106 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului
Desiro256


Numarul mesajelor : 1171
Varsta : 29
Localizare : Sibiu
Reputatie : 6306
Data de inscriere : 19/09/2010

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeMier Mai 28, 2014 2:40 pm

@apogeo76 În poza de mai sus era murdară, însă acum este impecabilă. Very Happy 
65-1179-4 (dep. Sibiu) trece pe lângă cartierul Ştrand din Sibiu cu IR372 "Transilvania" (Braşov - Budapesta Keleti) şi se îndreaptă spre staţia Sebeş Alba.

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 14286752921_6b457d7d14_b

28.05.2014
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
ANDU2100HP

ANDU2100HP


Numarul mesajelor : 5174
Reputatie : 10468
Data de inscriere : 16/06/2010

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeJoi Mai 29, 2014 1:07 pm

GM-1204

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 File
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/ANDU2100HP
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member
Dutzu


Numarul mesajelor : 1597
Varsta : 28
Localizare : Iasi
Reputatie : 5890
Data de inscriere : 29/12/2012

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Mai 30, 2014 9:22 pm

65-0980-6 cu R Vaslui-Iasi Very Happy
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului
Desiro256


Numarul mesajelor : 1171
Varsta : 29
Localizare : Sibiu
Reputatie : 6306
Data de inscriere : 19/09/2010

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeJoi Iun 12, 2014 9:36 pm

65-0943-4 la plecare din Sibiu cu IR1622 (Timişoara Nord - Bucureşti Nord). GM-ul a fost transferat astăzi de la depoul Timişoara la Sibiu cel puţin pe perioada verii pentru a efectua serviciu la R2801/2 între Sibiu şi Piteşti. Wink 

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 943

12.06.2014
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13138
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeJoi Iun 12, 2014 11:47 pm

De ce fac cu GM'uri?DA'urile nu mai sunt bune ?
Daca stau sa ma gandesc puteau sa le dea o portocala sibienilor si sa faca Transilvania/1622 cu portocala,ca nu se merge cu 120 nici unde intre Simeria si Sibiu..
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6500
Data de inscriere : 10/07/2010

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 12:10 am

Poate ca limitarea e data de consumul de curent al vagoanelor (AC, pentru vara, in cazul de fata). Nu stiu cat de lung e Transilvania, dar o portocala pare-mi-se ca nu tine mai mult de 7 vagoane (neetajate) cu AC. Cel putin asta am dedus eu, din faptul ca n-am vazut tren mai lung de 7 vagoane climatizate cu o portocala la carma.
Cat despre DA Inda, poate n-or mai fi suficiente functionale ca sa le bage in turnusul lui 2801.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8618
Data de inscriere : 10/06/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 12:13 am

Transilvania are maxim 4 vagoane.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11517
Data de inscriere : 08/09/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 12:15 am

Transilvania are 4 vagoane: două de clasa a II-a, unul de clasa I și un restaurant. Vara trecută circula și cu două vagoane.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13138
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 12:42 am

Stati linistiti .. va spun eu din 1621/1622 live anul trecut la 4 vagoane..GM'ul nu debita amperaj de nici o culoare.. mergea AC'ul din 4 vagoane doar in unul!Nu era oprit,iar prizele erau functionale.. Cand mergi la mare,cu ceva sezonier bucurestean,cum era anul trecut (nu mai situ numarul) cel cu 8 21-76+WRmz'ul 88-96,mergea doar ventilatia in toate vagoanele .. Deci,in concluzie,ard motorina degeaba cu GM'ul,ca nu sporeste confortul cu AC'ul.Sunt convins ca o portocala generaza acelasi curent.. iar la trenuri de 4 vagoane si unde nu sunt declivitati accentuate,fac fata cu brio!
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 7954
Data de inscriere : 07/02/2009

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 1:09 am

mureseanu_976 a scris:
925 cu 1645 Bucuresti - Tirgu Mures :

GM 925 a ars in sambata de 07.06.2014 la tren 368 Budapest - Cluj N. - Tirgu Mures ! Nu am mai multe detalii privind starea masinii, voi reveni eu sau alti colegi din zona Sibiu cu informatii actuale.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6500
Data de inscriere : 10/07/2010

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 1:20 am

'Ai de capul nostru, in ritmul asta n-o sa mai avem GM functional in 6 luni. Deja e cam al 4-lea incendiu pe care il aud recent.
Deh, a inceput sa se cunoasca intretinerea defectuoasa. Nici nu vreau sa ma gandesc ce-or sa pateasca GM-urile de Medgidia cand or sa traga la sezoniere de 13-15 vagoane.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 900
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6312
Data de inscriere : 26/09/2009

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 8:40 am

DUAL a scris:
De ce fac cu GM'uri?DA'urile nu mai sunt bune ?
De obicei DA INDA sunt cele mai incapabile masini sa furnizeze tensiune la vagoane ,mai ales in sezonul estival si la trenuri cu geamuri etanse, sutn anumite tipuri de vagoane la care efectiv nu se poate cupla sursa de climatizare din cauza tensiunii furnizate de catre INDA,riscand astfel sa ii sufoci pe calatori.
Apoi atat timp cat ai si tensiune la prize si ventilatia /clima pornita numai intrun vagon ,e problema de la vagoane si nu de la masina.
Vezi anexa 15 din Reg .006 ca eu nu-l pot deschide acuma referitor la numarul maxim ce pot fi incalzite in functie de sursa.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5425
Data de inscriere : 23/07/2012

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 9:26 am

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 35hip1k
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13138
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 10:49 am

Foarte interesant tabelul tau NicuS .. Cu alte cuvinte,sa intelegem ca DHC 1250 CP este echivalat cu DA INDA si GM la generarea puterii..Ok:
1.in realitate am simtit pe pielea mea ca nu e asa .. si asta pe modul caldura..
2.acest tabel este pentru incalzit cu rezistente.. Acum ca e aer modulat,sau rezistenta sub bancheta e aproximativ tot pe acolo(atentie) ca si randament al consumului de energie..
Din cate stiu eu,randamentul incalzitului cu rezistenta este mult mult mai bun decat pentru a incalzii cu un gaz refrigerant(in constructii le spunem pompe de caldura) ..
ca si randament,si aici ma refer la consum energie electrica,pentru generat caldura/frig exprimat tot sub forma de energie(kW),ca incalzesti/racesti o incapere cu o astfel de pompa e acelasi randament ..
Asadar ,sa incalzesti niste vagoane cu rezistente la temp 20 de grade C,iti ia mai putina energie(si deci in consecinta curent) decat sa le incalezesti cu AC'ul sa zicem .. De acolo rezulta ca AC'ul la racit,consuma mai multa energie sa raceasca vagonul!
Asadar cum tensiunea e constanta la "tzava" si exista un numar finit maxim de amperi,care pot fi generati,se intelege de ce AC'ul merge intr-un vagon si in alalalt nu ..(rezistentele ar fi cuplat toate,dar datorita curentului(amperaj) care trece prin ele,ar fi generat mai putina caldura..rezistorii sunt dispozitive simple in comparatie cu un aparat de AC)

@@ndrey ,cand ai multi consumatori(si asta ai observat probabil si la tine acasa,in special daca stai la casa,se vede cel mai bine pe un bec,cand baga vecinu un motor in priza,sau iti porneste frigiderul,etc) iti scade si tensiunea,datorita transformatorului... Cu alte cuvinte,cand AC'ul a reusit sa porneasca pe un vagon,si ala suge tot curentul,evident ca celalalte nu mai cupleaza.. Cu alte cuvinte,daca transformatorul nu asigura amperajul necesar functionarii tuturor consumatorilor,va scadea tensiunea pe care o poate genera,astfel ca ajungi la situatia explicata mai sus..Crede-ma nu-i nici o problema la vagon .. Doar ca refuza instalatiile sa porneasca ca nu au curent,si nu au cum sa porneasca..
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 900
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6312
Data de inscriere : 26/09/2009

Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitimeVin Iun 13, 2014 12:55 pm

Toate cele din seria 060DA/EGM621/040 DHC (cu grup electrogen pentru IT),040DHE( atat ALSTHOM /MTU de la FAUR cat si CATERPILAR de la Remarul Cluj au acelasi tip de grup electrogen ca DHC) si toate au puterea instalata la IT de 400kw,ca o parte din ele is fac treaba bine e altceva, insa DA este saracul singurul daramat din grupa asta ,si la fel sunt si vagoanele foarte multe clase, care la randul lor sunt sensibile la variatiile de tensiune e care INDA le da ( mai ales la DA ).
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65   Locomotive clasa 63 si 65 - Pagina 52 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 63 si 65
Sus 
Pagina 52 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 47 (Vol. I)
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 80 si 81 (LDH 125)
» Locomotive clasa 63 si 65
» Locomotive clasa 62

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: