|
| VAGOANE SERIA 21-90 | |
|
+56mielutu zburator ALEXCFR kasapis2007 alex.alexus.tm matei vulcan Jurnal Feroviar alinutz23 cfr500 Katalyn Bobby_TM Nk11 IonutChircu ATM didinul dan tm MariusM TonyGFR Razvan Tudor Petre_IFTE Andrey_tm Simply18 Mushu Dutzu Adirmvl REGIOTRANS12 Luna Teodor kristi kkk EuroNight allred The Legend AndiCFR KQQ popovici pannonia express ravers75 Dr2005 AlexD Hurricane ovivi decward DUAL 92Dragos bogdan srl marius_catalin84 Boracik Adrian78 COSTACHE MIHAIL Stefan Nesebar cortexedge mureseanu_976 kaan vrabieionut didi myster2008 60 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Sam 02 Iun 2012, 21:47 | |
| |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Sam 02 Iun 2012, 22:43 | |
| Multe la exterior sunt ,decolorate,dar la interior arata bine . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Sam 07 Iul 2012, 14:17 | |
| Oricum se pare 21-90 nu moare ,cei de la Astra au readus un vagon la viata ... deabia astept sa vad cum arata interiorul nou... sper sa-l duca la zilele feroviare ^^..... Daca CFR Calatori n avea asa mari datorii catre Astra poate-l vedeam mai rpd in circulatie |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Vin 20 Iul 2012, 16:07 | |
| @DACIA EN |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Vin 20 Iul 2012, 17:04 | |
| Se vede cum un "specimen" si-a pus copita cu tot cu papuc pe scaun .. La ce draqu iti mai trebe papuci cand ai copite ? Calitatea scaunelor e inca ok .. nu cum zice mureseanu ca-s taiate .. Oricum pacat ca au scos serveturile de la cap cu MasterCard |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Vin 20 Iul 2012, 17:27 | |
| Sunt întregi astea, dar sunt şi multe tăiate, rupte ş.a.m.d.. _________________ :TTT:
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Vin 20 Iul 2012, 18:50 | |
| - DUAL a scris:
- Se vede cum un "specimen" si-a pus copita cu tot cu papuc pe scaun .. La ce draqu iti mai trebe papuci cand ai copite ?
Calitatea scaunelor e inca ok .. nu cum zice mureseanu ca-s taiate .. Oricum pacat ca au scos serveturile de la cap cu MasterCard Sunt bune.... curat sa fie! |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Vin 20 Iul 2012, 20:03 | |
| - DUAL a scris:
- Se vede cum un "specimen" si-a pus copita cu tot cu papuc pe scaun .. La ce draqu iti mai trebe papuci cand ai copite ?
Calitatea scaunelor e inca ok .. nu cum zice mureseanu ca-s taiate .. - Dr2005 a scris:
- Sunt întregi astea, dar sunt şi multe tăiate, rupte ş.a.m.d..
Daca iti mai confirma inca cineva ca sunt vagoane 21-90 mai "rupte"... Ala intreg ce l-a prins Dragos sigur a stat conservat prin Grivita pana i-au gasit niste osii monobloc conforme, de-acolo durata ceva mai mica de exploatare :roll: |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Vin 20 Iul 2012, 20:15 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- osii monobloc conforme
Osiile întotdeauna sunt dintr-o bucată. Roţile sunt monobloc, dar alea se pot scoate de pe osii. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Sam 21 Iul 2012, 10:02 | |
| Stii ce fac astia murii ? iau ce i bun de pe alea conservate si le pun pe ce a mai ramas bun .. daca ai prins un vagon taiat ... inseamna ca aia era opera recenta a compatriotilor nostrii .. Oricum 21-90 023 e un mister pentru mine .. ca din cate am inteles a ramas interiorul compartimentat ,dar e nou si are si prize ... deabia astept o poza ceva > ... si mi e ciuda ca mai merg la Savarsin ca anul trecut am vazut toate trenurile de proba Arad-Savarsin ale Astra ... vazusem in premiera 87 le la interior acum 2 ani si vagoanul Arena Ways .Imposibil sa nu-l fi trimis si pe 21-90-023 in proba. Revizorii sunt foarte de treaba si te lasa sa urci in vagoane .. mai ales ca sunt scaunele cu folii de plastic pe ele si plastic pe jos. Trenul opreste doar in Savarsin unde intoarce locomotiva , stau 30 de minute sa culeaga datele si apoi inapoi la Arad.Acest tren de proba circula in general seara intre orele 16~19. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Dum 05 Aug 2012, 22:40 | |
| |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Dum 05 Aug 2012, 22:59 | |
| 024,a fost pe Dacia anul trecut .. la interior nu e rau,doar ca e jerpelit la exterior. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Lun 06 Aug 2012, 00:46 | |
| Cred ca noi romanii meritam premiul pentru "cei mai handicapati" la capitolul revizii. Doamne iarta-ma, dar nu mai bine pastrau setul de roti monobloc pentru un vagon 21-90 mai "intreg" ? Ce au facut cu 024 nu e revizie, macar daca aveau bunul simt sa-l revopseasca daca nu-si permit o modernizare ca la carte (cu schimbatul ambiantei interior exterior). Pe oriunde ar circula (intern sau extern) imaginea CFR Calatori se deterioreaza, va dati seama si voi ce-si zice un simplu calator cand vede un vagon decolorat, ars de soare. Daca nu urca in el atunci cu siguranta crede ca va fi la fel si in interior. Daca nu ne modernizam mai repede flota de trafic extern (cum au facut acum bulgarii cu cele 10-15 vagoane de dormit WLABmz comandate de la turci), avem toate sansele sa fim respinsi de austrieci si la anul cu DACIA (in plin proces de monopolizare cu Railjet-ul pe Budapest - Wien)... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Lun 06 Aug 2012, 02:02 | |
| Sansele ca Dacia sa fie anulat definitiv la anul sunt 50-50% , este singurul tren care mai vine in Viena dinspre Budapesta si din Est , pe relatia Budapesta-Viena mai sunt inca 2 trenuri clasice adica 2 EN dar se formeaza din Budapesta nu vine din alta tara cum este Dacia si alea beneficiaza de vagoane cu un confort mai bun fata de Dacia . Bun eu zic asa , daca nu le convine confortul vagoanelor noastre sa ne trimita ei vagoane ca ei oricum au multe trenuri facute cu RJ si vagoanele lor 21-90 nu mai sunt asa folosite deci au de unde trimite si pe Dacia , daca nu vor atunci sa il anuleze si gata ramanem cu Ister la Budapesta eventual cu inca unu de zi din Bucuresti la Budapesta si restul de prin alte orase la Budapesta , asta e situatia . Nici Bulgaria nu are asa multe internationale cum avea pe vremuri chiar si la Berlin avea legatura directa si la Praga , Viena etc deci in prezent Bulgaria are putine legaturi internationale cam asa o sa ajungem si noi , pe noi ne mai ridica minoritatea maghiara si astfel avem multe legaturi cu Ungaria ca altfel nu mai vedeam noi atatea trenuri internationale cu Budapesta . |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 Lun 06 Aug 2012, 15:36 | |
| - Citat :
- Nici Bulgaria nu are asa multe internationale cum avea pe vremuri chiar si la Berlin avea legatura directa si la Praga , Viena etc deci in prezent Bulgaria are putine legaturi internationale cam asa o sa ajungem si noi
Bulgarii vor avea chiar mai multe trenuri internationale odata ce se va pune in practica extinderea componentei feroviare a Coridorului VIII spre vest. Adica spre spatiul ex-iugoslav. Deci, bulgarii vor sta mai bine ca noi daca lucrurile vor merge asa. Legat de 21-90 si de informatia privind posibuila "suprematie" a Railjet-ului: 1. 21-90 e compartimentat; Railjet (22-90) e salon. Nu m-as mira ca absenta compartimentelor sa fie considerat un avantaj de catre austrieci. 2. Daca nu gresesc, cele 7 unitati ale Railjet-ului sunt legate permanent intre ele; deci, daca un tren care, sa zicem, doua ramuri, trebuie sa aiba doua Railjet-uri; exemplu concret: Ruta Budapesta-Munchen care are o "ramura" (ar fi mai corect "diviziune deoarece se include traseului lung) Viena Vest-Munchen; daca trenul ar fi format din vagoane individuale (sa zicem 20-90 sau 21-90), ele s-ar atasa la Viena Vest; asa ce se intampla; porneste rama Railjet din Budapesta Est condusa din vagonul pilot (deci, in regim impins) si merge asa pana la Viena; viteza este, de cele mai multe ori, cuprinsa intre 100 si 140, rareori 160, niciodata peste; sa fie din cauza liniei sau a faptului ca, circuland in regim impins, e impun masuri sporite de siguranta sau linia nu permite mai mult? La Viena Vest, vagonul pilot al ramei venita de la Budapesta se ataseaza vagonului pilot al ramei existenta la Viena si, astfel, trenul e condus din locomotiva pana la Munchen; nu stiu cu ce viteza se merge, deoarece dincolo de Viena nu am fost, dar, in orice caz, e mult mai mare (judecand dupa timpii de mers). Pratic, pe distanta Viena Vest-Munchen, trenul se comporta ca si cum ar fi format din locomotiva + 14 vagoane + locomotiva; vagoanele pilot se comporta ca si niste vagoane obisnuite dat fiind faptul ca sunt legate bot in bot. Ceea ce nu stiu este ce "statut" are Taurus-ul din componenta Railjet; este a VIII-a unitate a ramei (legata permanent) sau se comporta ca o locomotiva obisnuita; nu am vazut Railjet remorcat de altceva decat de Taurus 3. Aspectul exterior; din pacate, Railjet-ul "bate" 21-90-ul nostru |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90 | |
| |
| | | | VAGOANE SERIA 21-90 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |