Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Automotoare clasa 77 Malaxa

In jos 
+121
DUAL
JanTuhovcak
cont.dezactivat.
ANDU2100HP
bogdan.perejuc
Lumunita Stana
Dutzu
TVlad
redeme
Bobby_TM
DAS 2011
elm
Desiro256
Jhonyla
Cont.dezactivat
Katalin4653
Radu.B
bochety
allred
Lafont
63-1143-5
ATM
AndreiStefan
Cont dezactivat
NicuS
Vitosa
Costin.H
Adirmvl
Radu Tudor
baghi
kasapis2007
Luna
@ndrey
Balto
Kriszti219
daniel_c
Silver
popovici
Alex Ionut
Goanga
ionutz85
vanderjas
Bogdan-Razvan
IonutChircu
Marius Iulian
060-EA078
Grigor
Andrey_tm
AndiCFR
M.I.C.I.
cfr500
nenuandrei
Dr2005
AlexCta
rich1974
laur 133
nokia2010
impuls
Teodor
mishu88
Semaca
cristyadaX
ldh80
EA1clony106
Marius
PrisecaruFlorin
82016031
AlexD
cont inactiv
VeV
TONIghtwish
dandee
pannonia express
rumpf1
decward
buldozer2
bogdan srl
Adrian78
micropalla
automotor
ionut_te
stefan_br
marius_catalin84
Caravelle_Zg
Zoly87
cata
jionutz
Razvan
razwy
stinky
vrabieionut
Nesebar
alex.alexus.tm
Ionutz
cortexedge
lovekomotive
mureseanu_976
biokosmy
Gabry Gabriel
ultras
AMX 97-0548-4
srazvi
Malaxa-77
didinul
Norbi
mariuskl
discoid21
Horea
kristi kkk
sulzer
MariusM
KQQ
Vlad
Lde 2100
Benbe
COSTACHE MIHAIL
orestte
pisti91
cristi CFR
DonVILLy
myster2008
125 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Semaca




Numarul mesajelor : 147
Varsta : 32
Localizare : Buftea
Reputatie : 5554
Data de inscriere : 14/03/2010

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Mai 2011, 18:22

COSTACHE MIHAIL a scris:
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 P1010220

Domnule, nu te supara pe mine ,dar ce intelegi la borderurile alea !? Evil or Very Mad
Sper sa nu ma intelegi gresit, iti bati joc de poze in ultimul hal, mai ales cu ultima culoare! No
Sus In jos
http://masinimari.com
buldozer2

buldozer2


Numarul mesajelor : 352
Varsta : 38
Localizare : Buzau
Reputatie : 5900
Data de inscriere : 05/10/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Mai 2011, 21:34

La fel, nu te supara, e dreptu tau sa faci ce vrei cu pozele dar borderurile nu prea isi au locul iar culoarea e mult prea stridenta!
Sus In jos
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member
AMX 97-0548-4


Numarul mesajelor : 1300
Varsta : 29
Localizare : ARAD
Reputatie : 6954
Data de inscriere : 20/09/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 19 Mai 2011, 18:34

77-0973-6
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 973

77-0966-0
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 966

77-0956-1+77-0930-6
Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 956-2

Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6958
Data de inscriere : 12/02/2009

Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Automotoare clasa 77 Malaxa - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 26 Mai 2011, 13:01

Plimbare cu Automotorul Malaxa no. 944 pe ruta Dornişoara - Floreni

Deși are o masă de doar 24 de tone, istoria automotorului din videoclip este una cu greutate. Între anii 1930 și 1940 s-au construit la fabrica "Malaxa" un număr de 178 de automotoare pe 2 osii. Multe dintre acestea încă se mai regăsesc pe căile ferate române.

Deși inițial au fost înzestrate cu motoare Ganz de 120 de CP, care cu ajutorul unei transmisii Mylius în 5 trepte de viteză reușeau să atingă 70-75 km/h, acum aceste automotoare sunt supuse unui proces de modernizare. În acest sens, amintim de compania PetroUtilaj Câmpina care a obținut un contract de modernizare a acestor vehicule feroviare.

Cele 54 de locuri pentru pasageri sunt împărțite în câte două camere, între acestea fiind amplasat motorul și transmisia. Automotorul este dotat cu două posturi de conducere, fiind disponibile 4 uși de acces. De altfel, conceptul acestui tip de automotor a fost bazat pe echiparea cu motor și transmisie a vechilor vagoane de călători. Vehiculul astfel rezultat putea circula pe secțiile secundare de circulație, unde traficul de călători era redus.

Sursele documentare indică realizarea legăturii pe ecartament normal între Vatra Dornei și Dornișoara la 1 august 1915, dintre caracteristicile liniei amintindu-se raza minimă a curbelor de 150 de metri și o declivitate maximă de 20 mm/m între stațiile Floreni și Poiana Stampei.

A se ține cont de faptul că stația Dornișoara se află la 1032 de metri altitudine, în timp ce stația Predeal, considerată a fi cel mai înalt vârf de pantă din România, se află la aproximativ 1050 de metri.

Vizionare plăcută!

26 aprilie 2011 = Automotorul Malaxa 944 pe M516, Floreni - Dornișoara