| Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori | |
|
+85razvan22 Nesebar revenge AndreiStefan florin.lifticariu lifetec Warrior12 92Dragos Re6/6 cfr500 Simply18 Raduku09 Radu.B Cont dezactivat NicuS EuroNight Goanga allred razwy Andrey_tm Teodor The Legend Desiro256 IonutChircu LokoZEN cristyadaX @ndrey daniel_c Vale bostanescu gigel Gaby005 REGIOTRANS12 decward George Rarau kristi kkk 19jimmy84 TVlad didinul ORWO Gabry Gabriel bostanesku gigel ravers75 Kriszti219 kasapis2007 Florin C stefan_br Razvan adycfrbucuresti Alex Avram DUAL Catalyn EA1clony106 mureseanu_976 AndreiCFRBucuresti srazvi AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg dr.tudor Vitosa Grigor DPS TonyGFR ANDU2100HP mihai-calin Bogdan-Razvan Adisoft1991s Boracik cont dezactivat . Adrian78 Norbi ionutz85 Cito Silver cont inactiv Hurricane nenuandrei Katalin4653 AndiCFR LanceR alex.alexus.tm AlexD Dr2005 Vlad COSTACHE MIHAIL 89 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Joi 22 Mar 2012, 21:21 | |
| Cred ca e vorba de 6600kw putere nominala de scurta durata!! |
|
| |
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5790 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Vin 23 Mar 2012, 13:30 | |
| cred ca nu este deloc .... puterea fiind tot de 5100 kw (de durata) , ceea mai puternica fiind locomotiva Transmontana , ea avand 6000 kw . In principiu nu aveau cum sa ridice puterea motoarelor la 6600 kw de la 5100kw , asta doar daca se inlocuiau in totalitate motoarele de capacitati mult mai mari . . Iar aici sa fim atenti pentru ca tot seria 41 alearga mai bine si dece ? . Pentru ca la tipurile acestea noi se axeaza pe tensiune joasa pe motoare + multe alte sisteme de socuri si dinastea care nu te lasa sa tragi de locomotiva protejand-o pentru o durata indelungata , dar pentru cei care stiu ,seria 41 a fost construita sa foloseasca tensiune inalta pe motoarele de tractiune ceea ce soliciteaza de 2 ori mai mult motoarele ... pentru cei care nu stiu nu mai comparati seria 40 cu 41 pentru ca niciodata nu o sa faca un 40 seria 41 , diferentele sunt aceleasi ,totul depinde de tensiunea pe motoare |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Vin 23 Mar 2012, 13:42 | |
| Delfinii si locomotivele 47 de marfa au puterea nominala de 6600 kW nu 5100kW (deci mai mult decat Transmontana) asa scrie si in fisele lor tehnice si pe site-ul AFER. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Vin 23 Mar 2012, 14:19 | |
| O sa pun si eu o poza putin mai tarziu cu fisa tehnica de ED 6600KW sa incheiem odata discutiile de genul "mi-a spus un mecanic" nu bat nici un apropo fata de Silver, il cunosc personal si e un baiat de nota 10. Ma refer la copii astia de 13-14 ani care ii mai plimba mecanicii de mila prin cabina din cand in cand. |
|
| |
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5790 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Vin 23 Mar 2012, 14:32 | |
| Deci tu vi sa spui ca pe un mecanic nu-l intereseaza ce conduce . Scuza-ma nu stiu unde ai vazut tu asta ,dar iti pun mecanici de fata cu tine si te vor contra. Sunt si mecanici de care spui , dar in general ce stie un mecanic de locomotiva aici te contrazic total .Fa tu diferenta dintre un 40 si 41 , mergi tu cu un tren de la punctul a pana la b fara sa-ti mearga ceasul de bord ( kilometraj etc ) si sa-l duci in siguranta si fara intarziere , sau cu defectiuni la alte alea. Sunt mecanici care stiu mai multe despre locomotive decat cei din depou de la reparatii , le da cu firma in cap ... Sa avem putin respect pentru cei care ne duc zilnic in siguranta. |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6022 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Vin 23 Mar 2012, 20:48 | |
| - Vlad a scris:
- Delfinii si locomotivele 47 de marfa au puterea nominala de 6600 kW nu 5100kW (deci mai mult decat Transmontana) asa scrie si in fisele lor tehnice si pe site-ul AFER.
Vreau si eu un link catre fisele tehnice, te rog. |
|
| |
Catalyn
Numarul mesajelor : 3 Varsta : 29 Localizare : Timisoara Reputatie : 4913 Data de inscriere : 15/06/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Vin 23 Mar 2012, 22:16 | |
| Din spusele PROMAT :"Încurajată de succesele repurtate din anul 2005 cu locomotivele electrice BoBo 3400kW modernizate, societatea noastră a realizat începand cu decembrie 2006 şi pe locomotiva EA 5100kW implementarea reglajului continuu cu tiristoare în circuitele de forţa de joasă tensiune." ,asa umpic de cultura feroviara.Tiristorizatele de la CFR MARFA au 5100 kW prietene.Citeste pe site ,este pentru toata lumea doar. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Vin 23 Mar 2012, 22:20 | |
| Vezi ca cei de la Promat au 2 feluri de locomotive modernizate, seria 40 cum spui tu de 5100KW cu tiristoare de joasa tensiune bla bla bla...care induce in eroare(si care nu se mai produce) avand aceeasi schema de culoare cu EDurile de 6600KW . Am pus o poza la locomotive seria 474 cu datele tehnice ale seriei respective, arunca un ochi acolo. Atentie la detalii 'my friend' conteaza mai mult decat un copy/paste. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Sam 24 Mar 2012, 00:31 | |
| Userul Vlad are dreptate nu degeaba e moderator.Daca nu ati mai apleca urechea la cutare si cutare , si anumite povesti gen "mi-a spus cineva",nu ar exista atata dezinformare aici pe forum.Daca nu stiti sa cititi e grav Sper ca am lamurit odata pentru totdeauna povestea asta cu cei 6600 kW http://dl.transfer.ro/transfer_ro-24mar-f7fcd0e92211.zip
Daca tot nu intelegeti ce-i aia triristorizarea intrebati-l pe cortex,o sa fie extaziat sa va explice cu lux de amanunte. Singura exceptie e 692 ,care e incadrata p***t in clasa 476. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Sam 24 Mar 2012, 01:10 | |
| De ce e 692 încadrată p***t? Atunci 179 şi 531 de ce sunt tot 476?
Nu cumva diferenţa între 476 şi 477 e viteza maximă? _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Sam 24 Mar 2012, 01:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- De ce e 692 încadrată p***t? Atunci 179 şi 531 de ce sunt tot 476?
Nu cumva diferenţa între 476 şi 477 e viteza maximă? Nu chiar .. partial da .. 477 au 160 si 476 au 120,dar si 465 au 120,diferenta intre 692 si Unicom e ca verzile au mai multi caluti,iar danezele au mai putine osii si kilowatti,fiind BoBo,asa ca 692 a fost copilul nedorit,si a ajuns in clasa 476. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Sam 24 Mar 2012, 03:55 | |
| Ştiu cum arată un 465, de fapt nu văd legătura între 465-uri şi 476/7-uri. Tocmai de aia avem numere de serii din 4 cifre (0465, 0476, 0477), ca să încapă cât mai multe locomotive diferite acolo. Dacă 692 nu e identică cu 179 şi 531 atunci avem o problemă. Dar ce ne mai miră, există vagoane de 3 feluri în seria 71-31 (şi erau înainte 4 feluri...), în seria 22-96 există şi un vagon cu 11 compartimente/compartimente fictive în loc de 12, vagonul 29-22 are V.max=100 km/h în loc de 120... deci de ce nu s-ar face varză şi codificarea locomotivelor? _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Sam 24 Mar 2012, 04:38 | |
| Stiu ca sti cum arata danezele.Nu e identica la kilowatti,dupa cum spune afer.. dar totusi e in aceeasi clasa,pe 692 o gasesti inrolata la RCA RO.Vagoanele 71-31 sunt notorii,macar erau vopsite distinctiv cateva.Dimitroavele oricum nu mai circula.. si la cat de bine merge treaba autogenul le va astepta,daca scapa vreunu uitat pe vre-o linie secundara mare mirare. PS totusi nu sunt inrolate ultimele ED uri in tabelul respectiv,si ma asteptam sa fi terminat testele. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Dum 25 Mar 2012, 18:18 | |
| - DUAL a scris:
- Userul Vlad are dreptate nu degeaba e moderator.Daca nu ati mai apleca urechea la cutare si cutare , si anumite povesti gen "mi-a spus cineva",nu ar exista atata dezinformare aici pe forum.Daca nu stiti sa cititi e grav
Sper ca am lamurit odata pentru totdeauna povestea asta cu cei 6600 kW http://dl.transfer.ro/transfer_ro-24mar-f7fcd0e92211.zip
Daca tot nu intelegeti ce-i aia triristorizarea intrebati-l pe cortex,o sa fie extaziat sa va explice cu lux de amanunte. Singura exceptie e 692 ,care e incadrata p***t in clasa 476. Citind acea lista constat ca doua electrice au aceeasi serie la sasiu, e posibil? (EA 308 si EA 310) |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori Dum 25 Mar 2012, 18:23 | |
| Probabil e o greseala. 308 are seria corecta, 310 ar trebui sa aiba seria 365 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 47 apartinand CFR Calatori | |
|