|
| LITORAL 1979 | |
| | Autor | Mesaj |
---|
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: LITORAL 1979 Mier 01 Feb 2012, 19:07 | |
| Internaționale:
R 22.87/86.21 și 262.261 WIENER WALTZER Viena - Constanța și Ploiești Sud - Constanța
R 22.87: Wien West(10:10) - Budapest Keleti(14:35-15:20) - Curtici(19:50-21:30) - Arad(21:48-22:04) - Deva(0:23-0:28) - Alba Iulia(1:23-1:25) - Brașov(5:03-
5:13) - Ploiești Vest(6:45-6:57) - București Nord(7:45-8:15) - Constanța(10:46)
sezon: 27/28 mai - 30 septembrie/1 octombrie
R 86.21: Constanța(20:40) - București Nord(23:22-23:45) - Ploiești Vest(0:32-0:39) - Brașov(2:17-2:29) - Alba Iulia(6:22-6:24) - Deva(6:45-6:48) - Arad(9:07
-9:17) - Curtici(9:35-11:10) - Budapest Keleti(13:30-14:40) - Wien West(19:05)
sezon: 28/29 mai - 29/30 septembrie
A 263: Ploiești Sud(6:35) - Ploiești Vest(6:41) A 264: Ploiești Vest(0:40) - Ploiești Sud(0:46)
Compunerea:
A, B: Wien West - Constanța WLAB(CFR): Constanța - Wien West: (5)/(6), sezon: 15 iunie - 27 august *WLAB(CFR): Wien West - Constanța: (7)/(1), sezon: 15 iunie - 27 august WLAB(CFR): Constanța - Budapest Keleti: (1)/(2), (2)/(3), (3)/(4), (4)/(5), (6)/(7), (7)/(1) - 16 iunie - 30 august *WLAB(CFR): Budapest Keleti - Constanța: (1)/(2), (3)/(4), (3)/(4), (4)/(5), (5)/(6), (6)/(7) - 17 iunie - 31 august A, B, Bc, WLA: Budapest Keleti - Constanța A, B: Ploiești Sud - Constanța(3 vag.), sezon: 15 iunie - 31 august
A 312.811/812.311 MAMAIA: Praha - Mangalia
A 312.811: Praha Hl.N.(21:40) - Budapest Zuglo(10:23-10:27) - Episcopia Bihor(15:37-16:57) - Oradea(17:08-17:20) - Cluj Napoca(20:32-20:40) - Brașov(1:59-
2:09) - Ploiești Vest(3:48-3:49) - București Băneasa(4:45-5:25) - Constanța(7:48-8:07) - Mangalia(9:28)
Sezon: 14/15/16 iunie - 15/16/17 septembrie
A 812.311: Mangalia(20:03) - Constanța(21:11-21:25) - București Băneasa(23:57-0:04) - Ploiești Vest(0:56-0:57) - Brașov(2:40-2:50) - Cluj Napoca(8:04-8:09) -
Oradea(11:01-11:06) - Episcopia Bihor(11:17-11:45) - Budapest Zuglo(14:51-14:55) - Praha Hl.N.(4:00)
Compunerea:
Praha - Mangalia: A, B, AB, WR, Bc Oradea - Mangalia: A, B
Rapide:
R 81/82 MIRCEA CEL BĂTRÂN: București Nord - Mangalia
R 81: București Nord(1:05) - Constanța(3:41-3:53) - Mangalia(4:55) R 82: Mangalia(13:00) - Palas(14:18) - București Nord(16:55)
sezon: 1 iulie - 26 august
Compunerea: A, B
R 83/84 CALLATIS: București Nord - Mangalia
R 83: București Nord(6:50) - Palas(9:28) - Mangalia(10:35) R 84: Mangalia(17:15) - Constanța(18:17-18:31) - București Nord(21:13)
sezon: 1 iulie - 26 august
Compunerea: A, B, WR
R 85/80 ANGHEL SALIGNY: București Nord - Mangalia
R 85: București Nord(19:20) - Constanța(21:51-22:05) - Mangalia(23:10) R 80: Mangalia(8:20) - Constanța(9:20-9:34) - Mangalia(12:25)
sezon: 28 mai - 17 octombrie
Compunerea:
București Nord - Mangalia: A, B, WR Warszawa - Mangalia: WLAB Wroclaw - Mangalia: WLAB, Bc
R 89/88 OVIDIU: București Băneasa - Constanța
R 89: București Băneasa(8:13) - Constanța(10:45) R 88: Constanța(15:03) - București Băneasa(17:38)
sezon: 27 mai - 29 septembrie - ORDIN SPECIAL!!
Compunerea: A, B, WR
Accelerate:
A 821/822 și 833/834: București Nord - Mangalia/Tulcea Oraș
A 821: București Nord(7:17) - Medgidia(9:43-9:47) - Constanța(10:18-10:30) - Mangalia(11:30) A 822: Mangalia(18:30) - Constanța(19:29-19:41) - Medgidia(20:08-20:18) - București Nord(22:48)
A 833: Medgidia(10:08) - Tulcea Oraș(12:12) A 834: Tulcea Oraș(17:51) - Medgidia(19:58)
Compunerea: București Nord - Mangalia: A, B București Nord - Tulcea Oraș: A, B, WB
A 823/826: București Nord - Constanța
A 823: București Nord(5:57) - Constanța(8:52) A 826: Constanța(13:22) - București Nord(16:22)
Compunerea: A, B, WR
A 825/828: București Nord - Constanța
A 825: București Nord(12:40) - Constanța(15:40) A 828: Constanța(17:40) - București Nord(20:40)
Compunerea: A, B, WR
A 827/824: București Nord - Constanța
A 827: București Nord(17:03) - Constanța(19:58) A 824: Constanța(6:34) - București Nord(9:34)
Compunerea: A, B, WR
A 442.443.841/842.441.444 și 446/445: Satu Mare/Baia Mare/Târgu Mureș - Brașov - Mangalia
A 442.443.841: Satu Mare(12:53) - Baia Mare(13:45-13:57) - Deda(18:24-18:42) - Miercurea Ciuc(20:58-21:12) - Sfântu Gheorghe(22:09-22:17) - Brașov(22:40-
22:55) - Ploiești Vest(0:47-0:49) - București Băneasa(1:40-1:55) - Constanța(4:22-4:35) - Mangalia(5:50)
sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august
A 842.444.442: Mangalia(12:00) - Constanța(13:12-13:31) - București Băneasa(16:20-16:36) - Ploiești Vest(17:30-17:33) - Brașov(19:28-19:45) - Sfântu
Gheorghe(20:07-20:09) - Miercurea Ciuc(21:19) - Deda(23:35-23:42) - Baia Mare(3:39-3:51) - Satu Mare(4:37)
sezon: 1/2 iulie - 26/27 august
A 446: Târgu Mureș(16:55) - Deda(18:01) A 445: Deda(0:20) - Târgu Mureș(1:14)
Compunerea: Satu Mare - Mangalia: A, B, WB și WLAB Târgu Mureș - Mangalia: A și B Brașov - Mangalia: A și B
A 366.843/846.365: Cluj Napoca - Brașov - Mangalia
A 366.843: Cluj Napoca(18:52) - Brașov(23:45-23:55) - Ploiești Vest(1:38-1:40) - București Băneasa(2:31-2:38) - Constanța(5:06-5:18) - Mangalia(6:33)
sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august
A 846.365: Mangalia(21:35) - Constanța(22:44-22:58) - București Băneasa(1:35-2:00) - Ploiești Vest(2:52-2:55) - Brașov(4:42-4:52) - Cluj Napoca(9:59)
sezon: 1/2 iulie - 26/27 august
Compunerea(grupa Cluj și grupa Brașov): A și B
A 188.845/844.187 și C/P 1564/1151: Timișoara Nord/Reșița Sud - Craiova - Mangalia
A 188.843: Timișoara Nord(23:34) - Caransebeș(0:50-1:05) - Drobeta Turnu Severin(3:21-3:28) - Craiova(5:22-5:30) - Chitila(8:22-8:30) - Constanța(11:23-
11:37) - Mangalia(12:45)
sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august
A 844.187: Mangalia(15:40) - Constanța(16:51-17:05) - București Băneasa(19:49-20:07) - Craiova(23:24-23:32) - Drobeta Turnu Severin(1:13-1:17) - Caransebeș
(3:53-4:02) - Timișoara Nord(5:22)
sezon: 1/2 iulie - 26/27 august
C 1564: Reșița Sud(23:45) - Reșița Nord(23:56) - Caransebeș(0:53) P 1151: Caransebeș(4:25) - Reșița Nord(5:16) - Reșița Sud(4:24)
Timișoara Nord - Mangalia: A, B Reșița - Mangalia: A, B(4 vagoane) Craiova - Mangalia: A, B
A 244.847/850.243: Deva/Hunedoara - Craiova - București Băneasa - Constanța
A 244/847: Deva(21:35) - Simeria(21:44-21:59) - Târgu Jiu(0:35-0:39) - Craiova(2:03-2:11) - București Băneasa(5:04-5:29) - Constanța(8:05)
sezon: 30 iunie/1 iulie - 26/27 august
A 850.243: Constanța(20:48) - București Băneasa(23:21-23:32) - Craiova(2:42-2:53) - Târgu Jiu(4:23-4:27) - Simeria(7:01-7:07) - Deva()
sezon: 1/2 iulie - 27/28 august
Variantă extrasezonieră:
A 243: București Nord(23:35) - Craiova(2:42-2:53) - Târgu Jiu(4:23-4:27) - Simeria(7:01-7:07) - Deva(7:15) A 244: Deva(21:35) - Simeria(21:44-21:59) - Târgu Jiu(0:35-0:39) - Craiova(2:03-2:11) - București Nord(5:00)
A 266: Hunedoara(21:05) - Simeria(21:23) A 265: Simeria(7:45) - Hunedoara(8:03)
Compunerea:
Deva - Constanța: A, B, WLAB Hunedoara - Constanța: A, B, WLAB Craiova - Constanța: A, B
A 226.849/848.225: Arad - Sibiu - București Băneasa - Constanța
A 226.849: Arad(19:30) - Deva(22:01) - Sibiu(0:32-0:40) - Brașov(3:15-3:25) - Ploiești Vest(5:05-5:08) - București Băneasa(6:15-6:50) - Constanța(9:14)
sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august
A 225.848: Constanța(15:40) - București Băneasa(18:20-18:53) - Ploiești Vest(20:07-20:10) - Brașov(21:55-22:07) - Sibiu(0:39-0:44) - Deva(2:52) - Arad(5:25)
sezon: 1/2 iulie - 26/27 august
variantă extrasezonieră:
A 225: București Nord(19:20) - Ploiești Vest(20:07-20:10) - Brașov(21:55-22:07) - Sibiu(0:39-0:44) - Deva(2:52) - Arad(5:25) A 226: Arad(19:30) - Deva(22:01) - Sibiu(0:32-0:40) - Brașov(3:15-3:25) - Ploiești Vest(5:05-5:08) - București Nord(5:55)
Compunerea:
Arad - Constanța: A, B, WL Sibiu - Constanța: A, B
A 566.863/864.565: Suceava Nord - Bacău - Constanța
A 566.863: Suceava Nord(23:25) - Suceava(23:29-23:30) - Bacău(1:38-1:50) - Constanța(7:32)
sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august 1979
A 864.566: Constanța(10:03) - Bacău(15:57-16:01) - Suceava(18:11-18:12) - Suceava Nord(18:17)
sezon: 1 iulie - 26 august
Compunerea(grupa Suceava și grupa Bacău): A, B
A 666.865/866.665: Iași - Galați - Constanța - Mangalia
A 666.865: Iași(6:14) - Vaslui(7:32-7:35) - Galați(10:34-10:48) - Brăila(11:25-11:28) - Constanța(14:59-15:05) - Mangalia(16:40) A 866.665: Mangalia(13:15) - Constanța(14:28-14:42) - Brăila(18:11-18:15) - Galați(18:52-19:03) - Vaslui(21:57-21:59) - Iași(23:20)
sezon(Constanța - Mangalia): 27 mai - 29 septembrie
Compunerea: A și B
P 8001/8002: București Nord - Mangalia/Constanța + variante
varianta sezonieră(27 mai - 29 septembrie)
P 8001: București Nord(8:45) - București Băneasa(8:53) - Constanța(13:28-14:00) - Mangalia(15:25) P 8002: Mangalia(14:12) - Constanța(15:30-15:48) - București Băneasa(20:16) - București Nord(20:25)
*Varianta extrasezoneră(30 septembrie - 31 mai):
*P 8003(varianta extrasezonieră): București Nord(8:45) - București Băneasa(8:53) - Constanța(13:30) *P 8004(varianta extrasezonieră): Constanța(15:45) - București Băneasa(20:16) - București Nord(20:25)
Compunerea: A și B
P 8005/8006: București Obor - Constanța
P 8005: București Obor(14:00) - Constanța(18:07) P 8006: Constanța(8:20) - București Obor(13:15)
compunerea: A și B
P 8061/8062 și 8003/8004 București Nord - Tulcea Oraș/Constanța
P 8061: București Nord(23:30) - București Băneasa(23:39) - Medgidia(2:39-3:25) - Tulcea Oraș(6:15) P 8062: Tulcea Oraș(22:55) - Medgidia(1:38-1:53) - București Nord(4:48)
P 8003: Medgidia(2:45) - Constanța(3:25) P 8004: Constanța(1:05) - Medgidia(1:32)
Compunerea: Grupa Constanța: A, B Grupa Tulcea: A, B, WLAB
varianta extrasezonieră:
P 8061: București Nord(22:55) - București Obor(23:35) - Tulcea Oraș(6:15) P 8062: Tulcea Oraș(22:55) - București Nord(4:48)
Compunerea: A, B, WLAB
*P 8001: București Nord(1:25) - Constanța(4:40) *P 8002: Constanța(0:45) - București Nord(4:10)
Compunerea: A și B
P 8201/8202: Ploiești Sud - Mangalia
P 8201: Ploiești Sud(1:24) - Buzău(2:21-2:36) - Constanța(7:05-7:49) - Mangalia(9:03) P 8202: Mangalia(17:30) - Constanța(18:37-18:42) - Buzău(23:02) - Ploiești Sud(0:26)
compunerea: A și B
P 8203/8204: Buzău - Mangalia
P 8203: Buzău(14:22) - Constanța(19:06-20:18) - Mangalia(21:20) P 8204: Mangalia(5:05) - Constanța(6:19-6:45) - Buzău(11:24)
Compunerea: A și B
P 8214.8211/8212.8213: Galați - Constanța
P 8214.8211: Galați(16:21) - Brăila(17:06-17:10) - Constanța(23:10) P 8212.8213: Constanța(4:50) - Brăila(9:39-9:42) - Galați(10:27)
Compunerea: A și B |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Sam 14 Apr 2012, 21:59 | |
| - MariusM a scris:
Rapide:
R 82: Mangalia(13:00) - Palas(14:18) - București Nord(16:55) R 83: București Nord(6:50) - Palas(9:28) - Mangalia(10:35)
Nu am inteles care era treaba cu Palas-ul . poate ma edifici tu... Oricum , in mersul din 79' am descoperit trei lucruri bune care lipsesc cu desavarsire in ziua de azi: -tren personal din Mangalia !!! pana in Nord oprind si in Baneasa !!! -tren personal din Tulcea pana in Nord oprind si in Baneasa -tren personal de noapte in regim expres (un fel de regio expres din zilele noastre) care circula intre Bucuresti si Constanta sezonier facand doar 3h15' !!! Pe asta din urma l-am vazut cateva veri la CFR pe post de accelerat parca , trenul tineretului fara nas si fara bani... |
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5179 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mar 17 Apr 2012, 13:13 | |
| - popovici a scris:
Nu am inteles care era treaba cu Palas-ul . poate ma edifici tu...
Era un tren sezonier destinat statiunilor de pe litoral, cu exceptia statiunii Mamaia. Nu oprea si nici nu trecea prin gara Constanta, folosea racordul dintre Palas si Agigea. In Palas se schimba locomotiva, pana aici linia era electrificata. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mar 17 Apr 2012, 15:29 | |
| Sau o greseala de tipar. Conform mersului de tren 1979/1980, R82: 0,0 Eforie Nord (13.45pl.) 4,3 Agigea Ecluza Hm. (-|-) 8 minute 9,0 Agigea Nord (-|-) 6 minute 11,9 Post Constanta Vii (-|-) 3 minute 12,9 Post Medeea (-|-) 3 minute 16,3 Palas (14.16sos.) 11 minute plecare programata din Palas la 14:18. Prea strâns timpul de mers pe acel racord, unde probabil viteza nu depasea 50 km/h ca si acum. Dar nu-i exclus sa fi fost totusi folosit racordul de evitare a statiei Constanta, fara schimbare de locomotiva la Palas, sau compunere din automotoare Malaxa... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mar 17 Apr 2012, 17:19 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Prea strâns timpul de mers pe acel racord, unde probabil viteza nu depasea 50 km/h ca si acum.
Dar nu-i exclus sa fi fost totusi folosit racordul de evitare a statiei Constanta, fara schimbare de locomotiva la Palas, sau compunere din automotoare Malaxa... Electrificarea cf Bucuresti-Constanta a fost terminata integral in cursul anului 1978 insa nici eu nu exclud ideea in care au circulat astfel de automotoare rapide . Dupa cum se vede in Palas era imposibil sa schimbi locomotiva doar in 2 minute . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mier 18 Apr 2012, 10:26 | |
| Nu cred ca s-au folosit Malaxe, mai degraba fie pleca direct cu diesel, fie locomotiva se schimba undeva pe parcurs, Fetesti sau Medgidia.
Dar vad alta chestie, Iasi - Galati - Mangalia.A 666
Cind s-a schimbat mersul, si se discuta de trenul Iasi -Constanta via Ciorasti chiar am intrebat daca nu e posibila o astfel de trasa. (propuneam Barbosi cu atasare de grupa).
Interesant ca a fost o astfel de trasa iar acum au schimbat-o prin Marasesti-Faurei. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mier 18 Apr 2012, 12:46 | |
| - dan tm a scris:
- fie locomotiva se schimba undeva pe parcurs, Fetesti sau Medgidia.
Ce zici tu este exclus in conditiile in care R82 si R83 circulau fara oprire intre Bucuresti Nord si Palas... Insa foarte interesant este faptul ca un tren Bucuresti-Mangalia facea in 1979 doar 3h45'-3h55' in conditiile in care se circula fara oprire pana la Constanta sau Palas si cu foarte putine opriri pana la Mangalia si asta si cu...diesel . Pe-atunci statiunile Olimp sau Neptun erau pe hartie , insa acest lucru nu este scuzabil , iata ca in anul de gratie 2012 un tren sezonier va face parcurge distanta in 4h30' sau chiar mai multe si asta cu IC-ul ! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mier 18 Apr 2012, 12:59 | |
| Infrastructura s-a degradat foarte mult. Ca o comparatie, in 79/80, A601 Danubius Expres, parcurgea distanta Bucuresti Nord-Urziceni-Faurei (Racord)-Tecuci, fara oprire (229,6 km) in 2h52 min (80 km/h), iar astazi aceiasi distanta se parcurge in 4h15min (54 km/h)... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mier 18 Apr 2012, 13:16 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Infrastructura s-a degradat foarte mult. Ca o comparatie, in 79/80, A601 Danubius Expres, parcurgea distanta Bucuresti Nord-Urziceni-Faurei (Racord)-Tecuci, fara oprire (229,6 km) in 2h52 min (80 km/h), iar astazi aceiasi distanta se parcurge in 4h15min (54 km/h)...
Cu o investitie de cca 1 md E multe linii ar putea fi aduse repede (maximum 3 ani) la viteze comerciale de 80-90km/h . Cel mai dureros este faptul ca nici oamenii din clasa medie nu mai vor acest lucru iar pentru cei saraci dubele raman de baza mai ales pe distante medii si scurte... Oamenii se vor intoarce la tren incet-incet in urmatorii 10 ani , mai intai pe liniile reabilitate (coridorul 4) si apoi pe restul coridoarelor (4b , 9) in timp ce liniile principale vor fi refacute de la 0...Tot in timp materialul rulant se va schimba la fel ca atitudinea calatorilor dar si a peronalului feroviar fata de acestia pentru ca daca a exista un respect general inainte de 89' acesta se va intoarce mai devreme sau mai tarziu. Peste 10 ani va fi mai bine , peste 20 de ani foarte bine iar peste 30 excelent... |
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5179 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mier 18 Apr 2012, 13:30 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Sau o greseala de tipar.
Conform mersului de tren 1979/1980, R82: 0,0 Eforie Nord (13.45pl.) 4,3 Agigea Ecluza Hm. (-|-) 8 minute 9,0 Agigea Nord (-|-) 6 minute 11,9 Post Constanta Vii (-|-) 3 minute 12,9 Post Medeea (-|-) 3 minute 16,3 Palas (14.16sos.) 11 minute plecare programata din Palas la 14:18. Prea strâns timpul de mers pe acel racord, unde probabil viteza nu depasea 50 km/h ca si acum. Dar nu-i exclus sa fi fost totusi folosit racordul de evitare a statiei Constanta, fara schimbare de locomotiva la Palas, sau compunere din automotoare Malaxa... Intre Eforie Nord si Palas, pe racordul de evitare a statiei Constanta, sunt 16 Km. Trenul circland fara orprire, la o viteza medie de 80 Km/h, subliniez medie, putea ajunge cu brio in Palas la 14:10. In cele 8 minute, pana la plecare, era timp suficient pt schimbarea locomotivei. Imi amintesc ca in 2003 inca se circula pe racord cu viteze de pana la 80 Km/h. De exemplu, la venire, intre Palas si Eforie Nord, vorbim de 24 minute, cu stationare in Eforie Nord de 2 minute. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: LITORAL 1979 Mier 18 Apr 2012, 13:42 | |
| Nu se poate discuta de o medie de 80 km/h intre Eforie Nord-Palas, din cauza vitezei maxime: Eforie Nord-Ram. Palas 80 km/h si Ram. Palas-Post Medeea-Palas 50 km/h. Media nu poate depasi mai mult de 40 km/h. E adevarat ca pe trasa in sens invers Rapidul 83 (Callatis) in 79/80 scotea un timp de maxim 25 de minute Palas-Eforie Nord, ceea ce teoretic ar putea rezulta ca R 82 sosea in Palas undeva la ora 14:10, cu oprire tehnica de 8 minute... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: LITORAL 1979 | |
| |
| | | | LITORAL 1979 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |