|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+76Cont dezactivat The Legend roseanu alex.alexus.tm 1nt3rp0l_106 Katalin4653 alex1987 Norbi Andrey_tm ionutz85 membru exclus kristi kkk romaniaetc rich1974 Costin.H Kriszti219 laur 133 cstefan Radu Tudor nenuandrei ravers75 DAS 2011 buldozer2 user dezactivat... Rarau membru inactiv mishu_edm srazvi Stratan-Tttggvv 060-EA078 redeme mureseanu_976 iDorin tuborgtnp Silver eu ionutz72 cont dezactivat . alex03bv mihaiuc pannonia express stefan_br vanchorusebulgaria Laur didinul cardinal rizelgeorgel2004 DPS saint COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Vale cont inactiv popovici DUAL lovekomotive Dr2005 Adrian78 Tomi13leu Vlad calin941-2 cristi CFR AndiCFR bogdan srl ATM manuela dandel halmarius AlexD traian razvan - trenuri Nesebar Luna Vitosa get. Alex Avram 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 04 Ian 2012, 19:42 | |
| Programul calculează preţul după metoda ,,veche". _________________ :TTT:
|
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5179 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 04 Ian 2012, 20:17 | |
| - Silver a scris:
- Stiti si ca de la 1 ianuarie angajatii CFR nu mai au dreptul sa foloseasca legitimatiile de calatorie decat in scop de serviciu?
Si ce este anormal in asta ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 04 Ian 2012, 20:26 | |
| Cum poate angajatul să demonstreze că e în interes de serviciu? Deplasarea de acasă la locul de muncă intră tot la interes de serviciu (că dpdv al protecţiei muncii intră)? _________________ :TTT:
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 04 Ian 2012, 21:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cum poate angajatul să demonstreze că e în interes de serviciu?
Deplasarea de acasă la locul de muncă intră tot la interes de serviciu (că dpdv al protecţiei muncii intră)? Simplu de tot, asa cum se intampla peste tot unde se fac deplasari in interes de serviciu, este ca legitimatiile respective sa trebuiasca vizate inaintea deplasarii de catre departamentul de personal /seful direct. O alta alternativa este un ordin de deplasare scris si stampilat care sa serveasca drept document de calatorie. Naveta la si de la munca NU este considerata nicaieri in lume 'interes de serviciu', fiind treaba ta ca locuiesti in alt oras/tara decat cel in care esti incadrat in munca. Asigurarile de protectia muncii sunt un pic diferite (in UE) fata de compensatiile financiare. Esti in interes de serviciu, deci, atat timp cat ora respectiva iti este platita ca salariu de angajator. Exista 2 exceptii - detasarile temporare in interes de serviciu (un mecanic este angajat la Galati, dar este trimis la Brasov pentru 3 luni), unde transportul/cazarea se vor plati, cat si, desigur, drumul acasa daca programul de munca s-a incheiat in alt loc decat unde a inceput (un mecanic care face Bucuresti - Iasi ori va dormi in Iasi si va face naveta inapoi, ori va fi trimis inapoi cu trenul, cu orele pontate ca lucru). La fel, daca esti angajat de catre statia Bucuresti Nord, dar trimis sa muncesti in statia Chitila din lipsa de personal la Chitila, ti se va plati si transportul Bucuresti Nord. Cum toti angajatii din Romania isi platesc naveta la si de la munca, si CFR-istii ar face bine sa faca la fel. Nu stiu vreo administratie CF din UE in care angajatii sa primeasca mai mult de cateva cupoane gratuite pe an. La fel, absurd mi se pare ca angajatii unei companii X (CFR Marfa) sa mearga gratuit cu trenurile companiei Y (CFR Calatori), pe banii... mei si ai tai, nu ai CFR Marfa. Mai ales ca angajatii unei companii Z din acelasi domeniu (sa zicem DB Romania) NU au aceste facilitati. Nu mi se pare nimic anormal, la noi (Suedia) e la fel. Daca lucrezi la SJ ai 5 bilete la 50% din pretul maximal (adica cam 35% reducere fata de pretul tipic de pe web) pe an. In rest nimic. A, si reducerea asta e taxabila de stat! Cand se circula in interes de serviciu, primim o legitimatie Sverige+ResPlus care apartine companiei, cu care trebuie sa ne rezervam biletul on-line (apare totdeauna cost 0). Folosesti legitimatia aiurea, si uiti sa anunti (si sa platesti)... te trezesti fara contract de munca. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 04 Ian 2012, 21:23 | |
| - mihaiuc a scris:
- asa cum se intampla peste tot unde se fac deplasari in interes de serviciu, este ca legitimatiile respective sa trebuiasca vizate inaintea deplasarii de catre departamentul de personal /seful direct. O alta alternativa este un ordin de deplasare scris si stampilat care sa serveasca drept document de calatorie.
Fiecare angajator are principiile lui pentru călătoriile în interes de serviciu ale angajaţilor. În unele cazuri, angajatorul alege modul de călătorie şi îi pune în braţe angajatului biletul la trenul X pentru dus şi Y pentru întors. Eu întrebasem strict cum procedează CFR Călători. - mihaiuc a scris:
- Cum toti angajatii din Romania isi platesc naveta la si de la munca, si CFR-istii ar face bine sa faca la fel.
Prin Bucureşti circulă o groază de autobuze convenţie pentru diverse firme, unele private, altele de stat (TAROM, ROMATSA, Armata, MAI), iar în oraşele cu fabrici mai mari sunt n'şpe mii de autobuze şi dube plătite de angajator pentru a căra angajaţii (pentru Nokia erau vreo 50 de maşini, Petrobrazi are vreo 10, Şantierul Naval Mangalia are şi el vreo 30 de autobuze, Mittal Steel Galaţi are inclusiv curse de tramvai pentru angajaţi ş.a.m.d..), iar multe societăţi decontează abonamentele la transport ale angajaţilor. Ăsta e chiar un mod de a da beneficii angajatului, pentru că tu, ca angajator, ai interesul ca angajatul să ajungă relaxat la muncă, pentru că dacă a pierdut 3 ore prin halta X după trenul de legătură, angajatul ăla numai chef de muncă n-o să mai aibă, mai ales dacă îşi dă 25% din salariu pe transport şi mai are şi câteva guri de hrănit acasă. Apropo de sistemul feroviar mioritic, angajaţii Regiotrans au autorizaţii gratuite pentru trenurile Regiotrans, cei e la TFC au pentru trenurile TFC şi cei de la Regional pentru trenurile Regional. Cu ce sunt mai prejos ca drepturi şi ca pregătire profesională angajaţii de la CFR decât cei din societăţile private? De ce trebuie să plătească cei de jos pentru incompetenţa unor aşa-zişi manageri cu studii făcute la FF la Spiru, dar care sunt rude/prieteni cu cine trebuie de la Partid? _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 04 Ian 2012, 21:30 | |
| - Dr2005 a scris:
Apropo de sistemul feroviar mioritic, angajaţii Regiotrans au autorizaţii gratuite pentru trenurile Regiotrans, cei e la TFC au pentru trenurile TFC şi cei de la Regional pentru trenurile Regional. Cu ce sunt mai prejos ca drepturi şi ca pregătire profesională angajaţii de la CFR decât cei din societăţile private? De ce trebuie să plătească cei de jos pentru incompetenţa unor aşa-zişi manageri cu studii făcute la FF la Spiru, dar care sunt rude/prieteni cu cine trebuie de la Partid? La privat lucreaza cateva zeci de persoane iar la CFR zac cateva zeci de mii. Vorba aia...la CFR Marfa sunt 200 de mecanici si 2000 de sefi, e normal? La momentul actual CFR poate invata multe de la privati dar nu se vrea deoarece e companie de stat (si la propriu si la figurat) iar banii oricum vin si daca muncesti si daca nu. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 11 Ian 2012, 22:59 | |
| Incepand cu data de 14.01.2012 CFR Calatori suspenda circulatia trenurilor pe urmatoarele sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare Neinteroperabile :
1. Carpinis - Ionel Ultima zi de circulatie va fi data de 13.01.2012 , in data de 14.01.2012 va mai circula trenul R 9752 Ionel - Carpinis care se va atasa la R 9584 Jimbolia - Carpinis - Timisoara Nord
2. Crasna -Husi Ultima zi de circulatie va fi data de 14.01.2012, in data de 14.01.2012 va fi anulat trenul R 6404 Vaslui - Crasna - Husi.
3. Rosiori Nord - Turnu Magurele
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 11 Ian 2012, 23:30 | |
| Gata , inca 3 linii inchise , Carpinis-Ionel a fost inchiriata de Regiotrans deci e posibil sa bage ceva trenuri cat despre Husi si Tr.Magurele mai au de asteptat pana sa fie inchiriate eventual sa vedem si trenuri pe ele . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 11 Ian 2012, 23:45 | |
| Deci cele 3 fac parte din grupul celor 24 care urmeaza a fi inchise!! Totusi as vrea sa vad o situatie economica macar dupa 6 luni sa vedem se vad rezultatele astea undeva sau sunt doar niste cifre care trebuie sa dispara!!Ma intreb chiar au incercat macar sa eficientizeze activitatea macar 2 saptamanii sa mearga un Desiro cu suprac control ex Husi-Crasna sa se analizeze si dupa sa se traga linia!Din birou e usor sa tai cu pixu si trebuie sa iasa mai putini angajati si mai putini Km pentru FMI!! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 11 Ian 2012, 23:55 | |
| De fapt acea analiza cu lista respectiva care se gaseste Aici contine doar raportul intre veniturile obtinute din bilete si cheltuielile de exploatare. Fara subventia acordata care este de 23.21 lei/tren-km. Fara sa luam in calcul subventia e clar ca iese cu "-" doar transportul de calatori este serviciu social ! Daca se pune in calcul si subventia rezultatul nu mai da "-" ci "+". Cum nu avem un contract pe 2012 si FMI vrea sa inchidem cai ferate, deci... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 00:00 | |
| Bine si aceea analiza se face dupa numarul de bilete vandute la casa de bilete si taraiam LDE-3 vagoane si 50 de calatori cate 15 in fiecare vagon!!In fine. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 00:28 | |
| Urmatoarea linie ce se inchide cred ca va fi Motru . Dar cand se mai organizeaza licitatie pentru inchiriere ? Nici linia de 515 , 304 chiar si 302 nu le vad bine daca nu vor fi inchiriate . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:00 | |
| Ionel si Liebling sunt adjudecate si tot au anulat trenurile. Bine ca anuleaza trenuri care au calatori cu bilete putini cati sunt. De ce nu anuleaza pe Oltenita unde numai 1 are bilet ??? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:05 | |
| Buna intrebare Cristi , eu o inchideam prima , se stie ca in aceste trenuri nu exista nici macar 1 bilet si CFR continua sa asigure trenuri fata de alte linii unde poate se mai vindeau ceva bilete sau chiar abonamente cum era cazul pe Floreni-Dornisoara iar acum satul Dornisoara a ramas izolat , de aici erau multi elevi ce faceau naveta la Vatra Dornei chiar oameni ce mergeau la servici si acum nu au cu ce merge pe cand la Oltenita continua sa circule trenurile in mare pierdere . |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:08 | |
| Vi se pare normal ca DACIA (Nu Muntenia ca-i tot acelasi tren, dar limitat la parcurs) sa fie folosit pe post de tren personal la unguri ??? _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |