Astazi IR 1822 Arad - Mangalia, intarziat in Bucuresti 50 minute. Am intrebat mecanicul, a zis ca in Petrosani era la timp, pe valea jiului are restrictii de 15 si 10, iar la Chiajna nu s-a rezolvat nimic cu furtul de cabluri, tot restrictie. In Craiova era intarziere de 25 minute.
Pai restrictii de 10km/h pe defileu nu sunt doar cea de la podul intre Pojogeni si Carbunesti cu 10km/h!!Aici e altceva da nu pot sa zic pe forum!!
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 23/10/2009
Poti sa imi spui pe private. Apropo de celelalte intarzieri, IR 1742 a sosit la timp astazi, spre deosebire de celelalte dinspre ploiesti. IR de la sofia la moscova a venit cu 25 min
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6376 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11376 Data de inscriere : 17/02/2011
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5877 Data de inscriere : 05/10/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 07:00
IR 1732 avea ieri la dubla tractiune in fata o bobica "coca-cola" urmata de un delfin (distanta mare, nu am putut vedea seriile! Intrebarea mea este care din locomotive merge la Brasov, ca nu stiu cum "se rupe" trenu la ploiesti? Intreb pentru ca citeam pe aici ca nu prea se vede BoBo pe valea prahovei si eram curios daca bobica a plecat cu grupa de Brasov!
cardinal
Numarul mesajelor : 3323 Reputatie : 8705 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 09:05
Am fost de 3 ori cu 1732 si mereu prima loco se desprinde, ii face loc celei de a doua, care pleacă cu grupa de Brașov , apoi prima locomotiva se întoarce, si agata restul vagoanelor, care pleacă la Bucuresti
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5824 Data de inscriere : 23/05/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 11:03
Bobica din capul trenului ar trebui sa fie EC 58.
Ultima bobica pe care am vazut-o pe Valea Prahovei (ma refer la trenuri de calatori) este EC 92+ trei etajate (in 2010).
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 14:12
Nu era mai bine sa opreasca tot trenul in Ploiesti Vest si bobica sa fie in spatele trenului?Cred ca toata stationarea ar fi durat maxim 10 minute pentru ambele trenuri.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13785 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 14:26
Nu permite instructia legarea unei locomotive la urma unui tren de calatori (cu exceptia LDH-urilor su automotoarelor care sunt mai usoare).
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6425 Data de inscriere : 03/08/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 15:11
O trece impingatoare si se rezolva problema.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 15:11
Anul trecut la Sighetu Marmatiei-Bucuresti Nord ,se circula cu DA in cap si EA in coada ca impingatoare pe o portiune destul de scurta,acolo cum se putea ?in plus ce mi 70t sau 80 de t.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13785 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 15:24
Nu stiu. Probabil in stare "rece" se poate lega o locomotiva la urma, dar ca impingatoare in nici un caz. Vagoanele de calatori sunt usoare si ar deraia. De aceea la calatori numai dubla tractiune veti vedea unde sunt pante mari.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 17:04
DUAL a scris:
Anul trecut la Sighetu Marmatiei-Bucuresti Nord ,se circula cu DA in cap si EA in coada ca impingatoare pe o portiune destul de scurta,acolo cum se putea ?in plus ce mi 70t sau 80 de t.
Nu doar anul trecut, tot timpul a fost asa pe acea sectie, anul asta la fel, uite aici din livret @DUAL : electrica pe post de impingatoare circula cu indusi izolati, nu impinge, practic e trasa de DA la fel ca tot trenul.
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8735 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 17:23
IR 1645 & IR 1636
cardinal
Numarul mesajelor : 3323 Reputatie : 8705 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 18:27
Când circula grupa de Vatra Dornei,am venit cu 1644. electrica a trecut in coada la Salva, DA ul venit de la Sighet a preluat puterea, grupa de VD a rămas in coada, EA ul ultima La Beclean, rebrusare, electrica a devenit conducatoare, pana la Brașov. Mi s a părut ciudata manevra din Salva, dar am crezut ca e din cauza intarzierii, sa câștige timp, grupa de Sighet venind cu întârziere
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Sam 28 Apr 2012, 20:35
Marius 926 a scris:
DUAL a scris:
Anul trecut la Sighetu Marmatiei-Bucuresti Nord ,se circula cu DA in cap si EA in coada ca impingatoare pe o portiune destul de scurta,acolo cum se putea ?in plus ce mi 70t sau 80 de t.
Nu doar anul trecut, tot timpul a fost asa pe acea sectie, anul asta la fel, uite aici din livret @DUAL : electrica pe post de impingatoare circula cu indusi izolati, nu impinge, practic e trasa de DA la fel ca tot trenul.
Nu stiu domnule Marius ca nu am putut confirma pe anul asta,si ce nu sunt sigur exact nu vorbesc din burta ,anul trecut am fost cu el :d si stiu cum era treaba.