| Locomotive clasa 47 (Vol. II) | |
|
+64Caravelle_Zg Amiralul Mihai-Aurel Gabry Gabriel R936 Polpot Katalin4653 halmarius AMX 97-0548-4 bostanescu gigel razwy LokoZEN Gelu Laur Alex Avram Adisoft1991s Dr2005 AndreiCFRBucuresti didinul 060-EA078 Grigor xeonchv Goanga ANDU2100HP Gaby005 ATM Vlad Cobra ravers75 Mircea Hirjau Marius Iulian lovekomotive bostanesku gigel Razvan AndiCFR Andrey_tm 040EC100 cont inactiv Bogdan-Razvan Nk11 nenuandrei Marius Teodor Norbi cristi39 George AndreiCfr COSTACHE MIHAIL AlexD electrica675 Silver stefan_br The Legend Hurricane Vitosa DUAL cont dezactivat . PrisecaruFlorin redeme Adrian78 TonyGFR decward LanceR cristyadaX 68 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun Ian 30, 2012 1:50 pm | |
| lasa ca sunt bune electricele noastre.Delfinii chiar sunt niste masini reusite.Pt viteze de 140 sunt chiar perfecte pt romanica noastra sarmana.Credeti ca Taurus face mare branza pe aici?tot cu dubla tractiune urca,am vazut eu pe la Posada marfar cu Taurus+Taurus.Oricum in urmatorii 20 de ani viteza maxima in romanica nu va trece de 160 neam de neamu nostru deci electricele noastre sunt tocmai bune |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun Ian 30, 2012 2:26 pm | |
| - Grigor a scris:
- Se stie cumva , din ce EA-uri provin urmatoarele 474-uri: 027 , 034 , 036 , 038. De 039 nu intreb , ca am vazut pe alt forum , abia e in curs de finalizare. Multumesc!
ED 034- EA 686 ED 036- EA 616 ED 027 -EA 677 Atat stiu |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun Ian 30, 2012 2:31 pm | |
| E destul de fiabil Siemensul ES64 si mai economic decat un EA clasa 47..Pe relatia Vintu de Jos-Curtici cu 1350T un Siemens consuma 2300-2400kw si mai recupereaza la franare 250-300kw care in tarile mai civilizate ii baga in retea si se acolo se plateste diferenta intre consumul locomotivei cat a bagat in retea 692 pe aceasi distanta acelasi tonaj consuma undeva la 2900-3000kw!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun Ian 30, 2012 3:09 pm | |
| Consuma mai putin dar si trage mai putin, raportat la consumul de curent KW/Tona s-ar putea ca ED 474 sa aiba randament mai bun decat Siemensul. Ca sa nu mai spun de adaptabilitate mai buna la conditiile de relief/clima ale tarii noastre, avantaje care sunt de partea EA/ED. Nu vreau sa par gica contra sau sa fiu rautacios dar in transportul de marfa nu ai nevoie de OZNuri la tractiune, la calatori merg si Siemens/Bombardier Bo'Bo' dar nici astea nu mai merg mult deoarece vin ramele electrice tare din urma.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Lun Ian 30, 2012 3:17 pm, editata de 1 ori |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun Ian 30, 2012 3:16 pm | |
| IN concluzie batrana EA modernizata si convertita la cls 47 in ca se poate bate cu un Siemens care e nou.Puteri similare,avantaj EA pt ca e CO-CO pt anumite zone mai grele gen Predeal... e de admirat ce se poate face cu si dintr-un EA dupa 45 ani..sunt curios de Siemens-uri daca ajung la venerabila varsta a EA-urilor daca vor fii la fel de apreciate ca masinile noastre....bineinteles spunand asta nu neg calitatile Siemensurilor..... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun Ian 30, 2012 6:08 pm | |
| Da adi da 692 trage cu 7 vagoane mai mult...adica 35% mai mult |
|
| |
Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5131 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun Ian 30, 2012 6:42 pm | |
| Multumesc de raspuns Dl. MariusD! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun Ian 30, 2012 8:54 pm | |
| - DUAL a scris:
- Da adi da 692 trage cu 7 vagoane mai mult...adica 35% mai mult
E aceasi garnitura ....Ce crezi ca daca e 692 ii mai pune vagoane in plus? |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mar Ian 31, 2012 11:48 am | |
| - Razvan a scris:
- IN concluzie batrana EA modernizata si convertita la cls 47 in ca se poate bate cu un Siemens care e nou.Puteri similare,avantaj EA pt ca e CO-CO pt anumite zone mai grele gen Predeal... e de admirat ce se poate face cu si dintr-un EA dupa 45 ani..sunt curios de Siemens-uri daca ajung la venerabila varsta a EA-urilor daca vor fii la fel de apreciate ca masinile noastre....bineinteles spunand asta nu neg calitatile Siemensurilor.....
Comparatie ...sterila, ca si cum ai pune in balanta mere si pere.Sa nu uitam ca si Siemensurile fac serviciu pe muntii Alpi(cred ca pe trasee mai dificile ca si Carpatii nostri). Viitorul este oricum al ramelor electrice sau diesel, dar nu e rau nici sistemul utilizat inca in multe tari.....push-pull(garnitura compacta+locomotiva la un capat)cu locomotive mici (Bo-Bo) |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mar Ian 31, 2012 6:34 pm | |
| - adrian78 a scris:
- DUAL a scris:
- Da adi da 692 trage cu 7 vagoane mai mult...adica 35% mai mult
E aceasi garnitura ....Ce crezi ca daca e 692 ii mai pune vagoane in plus? Da pt ca trage mai mult .. le am vazut de 1000 de ori locomotivele OBB la Ploiesti cu vagoane cisterna cu gaz lichiefiat .. si 692 avea mai multe mereu .. se vedea din compunere ca avea Hbills in plus sau platforme, sau containere ,oricum avea ceva in plus .. uita te pe pozele puse la marfare |
|
| |
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6284 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mier Feb 01, 2012 8:30 pm | |
| 538 cu IR 1636: |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mier Feb 01, 2012 9:39 pm | |
| La rugamintea unor colegi de-ai nostri, se vor infiinta doua topice cu locomotive seria 47 : Delfini si locomotive pentru marfa. Acest topic va fi inchis. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 47 (Vol. II) | |
|