|
| Locomotive clasa 47 (Vol. II) | |
|
+64Caravelle_Zg Amiralul Mihai-Aurel Gabry Gabriel R936 Polpot Katalin4653 halmarius AMX 97-0548-4 bostanescu gigel razwy LokoZEN Gelu Laur Alex Avram Adisoft1991s Dr2005 AndreiCFRBucuresti didinul 060-EA078 Grigor xeonchv Goanga ANDU2100HP Gaby005 ATM Vlad Cobra ravers75 Mircea Hirjau Marius Iulian lovekomotive bostanesku gigel Razvan AndiCFR Andrey_tm 040EC100 cont inactiv Bogdan-Razvan Nk11 nenuandrei Marius Teodor Norbi cristi39 George AndreiCfr COSTACHE MIHAIL AlexD electrica675 Silver stefan_br The Legend Hurricane Vitosa DUAL cont dezactivat . PrisecaruFlorin redeme Adrian78 TonyGFR decward LanceR cristyadaX 68 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 18:11 | |
| Ma rog remiza de calatori, candva erau depouri, acum toate-s remize. Bine ca n-au transformat si garile in P.O. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 18:36 | |
| Adjudul era remiza de calatori a Galatiului desfiintata prin 2002.In 2002 inca mai vedeam locomotive de Adjud care veneau la capitala cu trenuri de calatori. Dupa , masinile s-au dat o parte la marfa si au ramas la Adjud, altele s-au dat la calatori. 469 de exemplu a fost masina care a facut la calatori si s-a dus la marfa...la fel 150 sau 243. 150 a facut ani de zile la rand celebrul tren 5005 Bucuresti-Ciceu pe atunci.
Actualmente depoul Adjud este remiza Buzaului. Sectie de exploatare teoretic mai exista si acum la calatori Adjud, cel putin ca personal de exploatare si activitate. Rezerva de calatori nu cred ca mai are (cel putin eu in zecile de ori cat am fost acolo n-am vazut, doar masina unui personal care remizeaza acolo). |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 20:21 | |
| ultima oara cand am trecut prin Marasesti in depou erau cateva electrice de la calatori si foarte multe vagoane de marfa si nici un vagon de calatori. Doar 2 vag 21-47 reconditionate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 20:25 | |
| Cred că vagoanele (de marfă şi călători) erau în incinta SIRV Mărăşeşti. Apropo de vagoane, în grupa tehnică (între clădirea gării şi ieşirea spre Bacău) era ceva? _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 20:32 | |
| - 060-EA078 a scris:
- Adjudul era remiza de calatori a Galatiului desfiintata prin 2002.In 2002 inca mai vedeam locomotive de Adjud care veneau la capitala cu trenuri de calatori. Dupa , masinile s-au dat o parte la marfa si au ramas la Adjud, altele s-au dat la calatori. 469 de exemplu a fost masina care a facut la calatori si s-a dus la marfa...la fel 150 sau 243. 150 a facut ani de zile la rand celebrul tren 5005 Bucuresti-Ciceu pe atunci.
Actualmente depoul Adjud este remiza Buzaului. Sectie de exploatare teoretic mai exista si acum la calatori Adjud, cel putin ca personal de exploatare si activitate. Rezerva de calatori nu cred ca mai are (cel putin eu in zecile de ori cat am fost acolo n-am vazut, doar masina unui personal care remizeaza acolo). Dar si la Bucuresti veneau cu 5010, intrau la odihna la Basarab (pana in 1998 stiu sigur eu) si plecau a doua zi cu 5009, a fost trenul adjudenilor muuulti ani inca de pe timpul lui raposatu. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 20:44 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 21:01 | |
| Da acolo erau tinute, pe partea drepata a liniei 1 cum te duci spre Bacau. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 22:15 | |
| - AlexD a scris:
- A plecat cu 7 din care 4 erau de Bicaz si 3 nu le retin destinatia, chiar nu le am cu grupele de vagoane...probabil spre Marasesti erau celalalte 3.
sper sa nu ma insel,Comanesti |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Lun 16 Ian 2012, 22:27 | |
| Uite ca am avut dreptate de prima oara, dar asta nu mai conteaza acum. Uite ce scria pe ultimul vagon, am decupat putin din poza sa se vada mai bine. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mar 17 Ian 2012, 01:00 | |
| - maryus74 a scris:
- Dar si la Bucuresti veneau cu 5010, intrau la odihna la Basarab (pana in 1998 stiu sigur eu) si plecau a doua zi cu 5009, a fost trenul adjudenilor muuulti ani inca de pe timpul lui raposatu.
Pai cam tot ce era cu 5000 de Moldova le faceau ei. Doar 5001 cu 5002 cred ca le faceau Bucurestenii, restul Adjudul . 5005, 5007, 5009. 5008 cu 5009 era chiar pereche Bucuresti-Adjud, facuta de ei. La fel perechile spre Faurei 5142 cu 5143. O perioada, au facut tot ei si acceleratul 541 cu electrica pana la Bacau, si cu electrica de Bacau dupa. Parca si 557-le dar nu sunt sigur. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mar 17 Ian 2012, 15:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cred că vagoanele (de marfă şi călători) erau în incinta SIRV Mărăşeşti. Apropo de vagoane, în grupa tehnică (între clădirea gării şi ieşirea spre Bacău) era ceva?
Pe toate vagoanele din incinta depoului Marasesti scrie Servtrans. Nu am vazut de calatori. Remiza (cladirea) depoului Marasesti pare a fi putin folosita, locomotivele stationeaza pe liniile de la intrarea in depou.Nu sint foarte multe. Nu stiu care mai e organizarea la CFR dar cred ca apartenenta la CFR calatori a depoului Marasesti se refera la faptul au unde remiza fara a plati, nu neaparat ca Marasestii mai au si locomotive. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mar 17 Ian 2012, 15:43 | |
| Marasestiul e remiza depoului Galati. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mar 17 Ian 2012, 21:49 | |
| - 060-EA078 a scris:
- maryus74 a scris:
- Dar si la Bucuresti veneau cu 5010, intrau la odihna la Basarab (pana in 1998 stiu sigur eu) si plecau a doua zi cu 5009, a fost trenul adjudenilor muuulti ani inca de pe timpul lui raposatu.
Pai cam tot ce era cu 5000 de Moldova le faceau ei. Doar 5001 cu 5002 cred ca le faceau Bucurestenii, restul Adjudul . 5005, 5007, 5009. 5008 cu 5009 era chiar pereche Bucuresti-Adjud, facuta de ei. La fel perechile spre Faurei 5142 cu 5143. O perioada, au facut tot ei si acceleratul 541 cu electrica pana la Bacau, si cu electrica de Bacau dupa. Parca si 557-le dar nu sunt sigur. Desi suntem in of topic nu te supara pe mine dar stiu sigur ca dupa 5008 intra la dormitor la Basarab si pleca cu 5005, 5001 cu 5002 a fost al bucurestenilor pana prin 1980 si un pic, apropo ai uitat de 5003/5004 la Bacau nu tot ei il faceau? stiu sigur ca spre finalul anilor 80 veneau la Bucuresti cu 5006/5007, 5002/5003, 5010/5009, 5004/5001, 5008/5005, despre 541/542 a fost trenul bucurestenilor pana prin 1994 daca mi-aduc eu aminte bine, stiu ca la program dupa 542 masina pleca cu 621 la Marasesti si se intorcea seara cu 622. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Mar 17 Ian 2012, 22:32 | |
| 5003 cu 5004 l-am gasit intr-un vechi turnus de prin anii '81-'82 , facut in general de masinile 147, 148 si 243. Cum acelea apartineau Adjudului , tind sa cred ca ei il faceau. In general 5000-urile cam toate le faceau eu. Tot Adjudul avea si cursele cu 5100 spre Buzau, Faurei, precum si aproape tot cu 5500. Eu 541 l-am gasit intamplator intr-o poza din '88 cu masina de Adjud. Se poate sa fi fost o exceptie sau vreo masina defecta de-a bucurestenilor, inlocuita in parcurs, sau ceva temporar. Stiu sigur ca ei aveau si cateva trenuri de rang. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) Sam 21 Ian 2012, 19:15 | |
| 91-53-0-477-231-1,cu Dacia347,azi, Gara de Nord |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II) | |
| |
| | | | Locomotive clasa 47 (Vol. II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |