|
| Locomotive clasa 41 (Vol. II) | |
|
+84kasapis2007 Adisoft1991s DPS AMX 97-0548-4 redeme mureseanu_976 Alex Avram buldozer2 Hurricane M.I.C.I. FeroFan97 060-EA078 ORWO lovekomotive R936 Cobra ionutz85 LokoZEN TVlad AndiCFR tuborgtnp ATM mtk Caravelle_Zg gabigligor Bogdan-Razvan Marius Iulian Grigor cortexedge 060DA1076 mihaiuc Dr2005 electrica912 Razvan vilhelm Gabry Gabriel Andrey_tm Polpot bostanesku gigel Mircea Hirjau nenuandrei Nesebar 1nt3rp0l_106 19jimmy84 Teodor iuli.hard cristi39 bostanescu gigel AndreiCfr Goanga Vlad basil Gelu Adrian78 vrabieionut AlexD Laur didinul alex.alexus.tm George Cito George250 TonyGFR stefan_br Silver marius_catalin84 decward razwy electrica675 cristyadaX Vitosa Norbi Desiro256 COSTACHE MIHAIL ANDU2100HP The Legend Gaby005 cont dezactivat . cont inactiv LascuB_1980 DUAL EA1clony106 LanceR Marius 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5942 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 14:26 | |
| 564 e o "pitzipoanca" printre locomotivele "respectabile" ...... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 18:09 | |
| Daca eram director la CFR si vedeam prostii de genul 564 cu tiganiile astea de autocolante pe ea de mai lipseste capul de cobra si numai mucosi de 13-14 ani pot spune ca e ceva misto de nu ii ardeam la salarii pe titularii de pe ea de ii ustura si acolo unde nu bate soarele niciodata. Unde mai intalnim sorcove ca la Timisoara? Nicaieri in lume, nici macar in India unde calaresc aia vagoanele pe acoperisuri cu sutele. |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6395 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 19:24 | |
| Mie mi se pare frumoasa cum este ea acuma |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 19:37 | |
| Mai simplu era să se renunţe la titulalizări. Nicăieri în lume nu sunt locomotive one-man-show (bine, poate prin Africa şi India să fie), tocmai pentru că locomotiva trebuie să meargă cât mai mult, preferabil non-stop şi mecanicii să se schimbe în traseu când depăşesc orele. Dar la noi dacă faci asta, or să îşi bage piciorul (să nu zic altceva) toţi în locomotive şi o să pice toate, că or să meargă pe principiul ,,dă-o-n mă-sa, nu-i a mea". Şi uite de aia avem locomotive care merg 8 ore pe zi şi apoi stau în depou. Desigur, la privaţi se poate, de aia Siemensurile CTV-ului se plimbă prin toată ţara, fiind n echipe de mecanici pentru ele, care se schimbă direct, fără să fie nevoie să se schimbe locomotiva la fiecare 8 ore. _________________ :TTT:
|
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6451 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 21:02 | |
| - AlexD a scris:
- Daca eram director la CFR si vedeam prostii de genul 564 cu tiganiile astea de autocolante pe ea de mai lipseste capul de cobra si numai mucosi de 13-14 ani pot spune ca e ceva misto de nu ii ardeam la salarii pe titularii de pe ea de ii ustura si acolo unde nu bate soarele niciodata. Unde mai intalnim sorcove ca la Timisoara? Nicaieri in lume, nici macar in India unde calaresc aia vagoanele pe acoperisuri cu sutele.
Si vrei sa fie toate la fel? sa nu le poti deosbi una de alta? Mai bine cu actibilde pe ele sa fie o diversitate ca oricum ce a fost inainte de 90 nu va mai fi niciodata. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 21:20 | |
| Stai tu linistit ca le deosebesti, la cate nuante de rosu, alb, gri, albastru exista pe ele nu mai ai nevoie de tiganiile alea de autocolante. Era frumos sa fie o schema la calatori gen delfina cu toate ca nu imi place una la marfa gen 474 sau clasica si una pentru DA, GM, 3 scheme mari si late nu 20... |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 22:35 | |
| Schema de culori identifica si face reclama companiei, aratand seriozitatea si calitatea serviciilor ei. Tiganismele - goarnele de crom, abtibildurile, decalurile, steguletele, roata inaripata in relief, etc. etc. NU au ce cauta pe un vehicul care reprezinta o companie.
Ganditi-va cum ar fi daca v-ati duce la aeroport si ati vedea avionul in care va suiti ca are pe el scris de piloti si de echipajul de intretinere 'BAZA LUFTHANSA MUENCHEN', eventual niste desene cu steagul germaniei, perdelute si mileuri in carlinga pilotului (vizibile din afara). A, si o sigla Lufthansa in relief. Sau daca aceiasi tiganie ati vedea-o pe un ICE sau un TGV...
Aproape peste tot in lume, daca apare O PERDELUTA in geam vizibila din afara, un sticker aiurea (inclusiv un steag desenat aiurea, sau pus cu susul in jos), ala care a facut asta ZBOARA imediat. Dupa mine e un semn de lipsa de respect fata de companie, de imaginea ei, si, pana la urma, de calator.
Nici in India sau Pakistan nu exista 'tuning de locomotiva'. Schema de culori e sfanta. |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6395 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 22:50 | |
| - mihaiuc a scris:
- Schema de culori identifica si face reclama companiei, aratand seriozitatea si calitatea serviciilor ei.
Tiganismele - goarnele de crom, abtibildurile, decalurile, steguletele, roata inaripata in relief, etc. etc. NU au ce cauta pe un vehicul care reprezinta o companie.
Ganditi-va cum ar fi daca v-ati duce la aeroport si ati vedea avionul in care va suiti ca are pe el scris de piloti si de echipajul de intretinere 'BAZA LUFTHANSA MUENCHEN', eventual niste desene cu steagul germaniei, perdelute si mileuri in carlinga pilotului (vizibile din afara). A, si o sigla Lufthansa in relief. Sau daca aceiasi tiganie ati vedea-o pe un ICE sau un TGV...
Aproape peste tot in lume, daca apare O PERDELUTA in geam vizibila din afara, un sticker aiurea (inclusiv un steag desenat aiurea, sau pus cu susul in jos), ala care a facut asta ZBOARA imediat. Dupa mine e un semn de lipsa de respect fata de companie, de imaginea ei, si, pana la urma, de calator.
Nici in India sau Pakistan nu exista 'tuning de locomotiva'. Schema de culori e sfanta. Si aici iti dau dreptate parca arata mai frumos in schema originala si e mai frumos |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6451 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Mier 09 Noi 2011, 22:50 | |
| Ce atata conformism? Chiara daca nu sunt un mare fan al locomotivei 564 o prefer pe ea in dauna gioarselor de bucuresti care se strica zilnic si arata ca peisaj unele din ele. Am tot mers cu trenuri trase de 564 si am auzit lumea spunand "uite ce locomotiva frumoasa" fiind incantata de cea ce vede si uitand de faptul ca urmeaza sa circule in 3vagoane supraaglomerate pentru ca la CFR trebe fier vechi nu vagoane care sa transporte lumea civilizat. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15509 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Joi 10 Noi 2011, 00:34 | |
| Fiecare cu modelul de locomotive care il fascineaza, sa lasam pe fiecare sa ii placa ce locomotiva doreste. Fie ea clasica sau visinie, fie cu abtibilduri, sau simpla, oricum o fi numai sa nu va mai contraziceti. Maine intra Mitica aici si face praf si topicul asta, abia asteapta sa vada 2-3 scantei, ca acolo se arunca! Asa ca s-a incheiat discutia asta de contradictie la acest topic! Si va multumesc! |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Joi 10 Noi 2011, 07:13 | |
| EA1 730 005 by MariusD2011, on Flickr |
| | | 060DA1076
Numarul mesajelor : 7 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 4774 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Joi 10 Noi 2011, 07:54 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Fiecare cu modelul de locomotive care il fascineaza, sa lasam pe fiecare sa ii placa ce locomotiva doreste. Fie ea clasica sau visinie, fie cu abtibilduri, sau simpla, oricum o fi numai sa nu va mai contraziceti. Maine intra Mitica aici si face praf si topicul asta, abia asteapta sa vada 2-3 scantei, ca acolo se arunca! Asa ca s-a incheiat discutia asta de contradictie la acest topic! Si va multumesc!
Uite ca am intrat aici Numai ca nu am de ce sa ma cert cu cineva pe tema asta. Fiecare dintre noi prefera o anumita locomotiva din varii motive. Nu trebuie sa facem mare caz din asta, fiecare cu ce-i place. Toata lumea stie ca mie-mi plac locomotivele 060 DA, dar asta nu inseamna ca nu-mi plac si alte tipuri. In general eu apreciez schema clasica a locomotivelor, indiferent ca e vorba de DA, EA, EC sau DHC. Eu consider ca schema de vopsire clasica e cea mai potrivita pt masinile CFR. P.S. Ca sa fiu si eu rau, domnule Mihail, de ce nu-mi bann-ati si contul asta? Eu imi fac altul, si altul si uite asa o sa va puteti fali ca aveti 'spe mii de membri pe forum Asta a fost drept raspuns la rautatea dumneavoastra referitoare la mine Vreti neaparat sa fac scandal? Fac, nu-i problema, dar asta numai daca sunt afectat eu personal sau in subiecte care ma privesc. Eu nu caut scandal cu orice pret, dar daca sunt lovit, lovesc si eu. Si mai e ceva, eu spun adevarul verde in fata, iar asta cam doare. Dumneavoastra, domnule Mihail, va este frica de critica, dar sa stiti ca ea e benefica atat timp cat nu e jignitoare. As putea scrie mult mai multe, dar ma opresc aici momentan. Astept bann-ul pe contul asta. P.P.S. Am posibilitatea sa-mi creez zeci, sute sau chiar mii de conturi-clona pe aici fara problema pt simplul motiv ca nu-mi puteti bann-a IP-ul |
| | | EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5794 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Joi 10 Noi 2011, 08:16 | |
| - mihaiuc a scris:
- Schema de culori identifica si face reclama companiei, aratand seriozitatea si calitatea serviciilor ei.
Tiganismele - goarnele de crom, abtibildurile, decalurile, steguletele, roata inaripata in relief, etc. etc. NU au ce cauta pe un vehicul care reprezinta o companie.
Ganditi-va cum ar fi daca v-ati duce la aeroport si ati vedea avionul in care va suiti ca are pe el scris de piloti si de echipajul de intretinere 'BAZA LUFTHANSA MUENCHEN', eventual niste desene cu steagul germaniei, perdelute si mileuri in carlinga pilotului (vizibile din afara). A, si o sigla Lufthansa in relief. Sau daca aceiasi tiganie ati vedea-o pe un ICE sau un TGV...
Aproape peste tot in lume, daca apare O PERDELUTA in geam vizibila din afara, un sticker aiurea (inclusiv un steag desenat aiurea, sau pus cu susul in jos), ala care a facut asta ZBOARA imediat. Dupa mine e un semn de lipsa de respect fata de companie, de imaginea ei, si, pana la urma, de calator.
Nici in India sau Pakistan nu exista 'tuning de locomotiva'. Schema de culori e sfanta. aaa da ? Dar mai nou cei de la Softronic de ce mai pun perdelute la geamuri ? Tinand cont ca ele reduce vizibilitatea mecanicului in special cele de la oglinzi . De ce Locomotivele de Bucuresti aveau actibildul acela banal cu Depoul Bucuresti ? De ce sa nu fie ingrijita o masina ? mai nou nu mai este bine ,ar trebuii sa fie toate derapanate? Nu poti face comparatii intre lumea aviatei si lumea feroviara , pilotii nu au un avion anume . La CFR inca se pastreaza cat de cat sistemul titularizarii chiar daca masinile continua drumul cu alt mecanic de la un anumit punct . Iar pe tgv din cauza stiulului ei nai cum sa ii atasezi o stema sau altceva , ai vazut pe vreun Desiro cu steme sau alte autocolante ? sau pe un lvt ? la EA a fost de la inceputul lor chestiile astea si nu prea vad sa dispara asa ceva . si este un lucru frumos , una este sa vezi cand intra trenul in gara cu o masina avand steme perdelute decat una neingrijta murdara sau alte cele , plus ca iti da si un sentiment anume de a fi mandru ca te trage o masina frumoasa si bine ingrijita . Am urmarit des comportamentul pasagerilor in gari , mai ales in cea din Timisoara si am observat ca pasagerii sunt mai curiosi de locomotivele ingrijita fata de cand vede una murdara si neingrijita . Unii dintre ei privesc o locomotiva dar habar nau ce inseamna una ,dar ei se uita cu placere ,altii nu dau importanta deloc , altii se bucura ,altii nu etc . oricarui calator ii place un mediu frumos si mai ingrijit , cum ar fi de exemplu si vag : cele mizerabile si cele curate , unele frumos amenajate altele deloc , ce ar alege Calatorul ? presupun un mediu bine ingrijit si cu toate facilitatile . Numai Bine |
| | | 060DA1076
Numarul mesajelor : 7 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 4774 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Joi 10 Noi 2011, 08:38 | |
| Aici ai perfecta dreptate Clony. Una e sa ai la tractiune o locomotiva rapciugoasa, de cade vopseaua de pe ea si alta e sa ai o masina stralucitoare, bine ingrijita si frumoasa. In privinta stemelor, dupa parerea mea, singura schema de vopsire care permite steme e cea clasica. O stema pe o clasica stralucitoare face toti banii, pe cand la o coca-cola sau un delfin nu mai e asa spectaculoasa. Stemele pe delfini mi se par pur si simplu de cel mai p r o s t gust, sunt niste kitch-uri ordinare. Repet, asta e parerea mea personala, nu am nimic cu cei carora le plac aceste locomotive.
Ultima editare efectuata de catre 060DA1076 in Joi 10 Noi 2011, 08:41, editata de 1 ori (Motiv : ...........am uitat de cenzura..........) |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9365 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) Joi 10 Noi 2011, 09:09 | |
| La CFR mecanicii au impresia ca locomotiva e a lor, de aia o umplu cu toate prostiile. Sunt curios cati dintre ei, posesori de masini, fac la fel si cu ele. Parerea mea e ca ar trebui sa se rezume la "aranjat" doar interiorul, fiindca acolo isi petrec ei timpul.
Clony, abtibildul ala chiar nu arata rau pe o locomotiva, asta daca e in stare buna. Pur si simplu face diferenta intre locomotivele de Bucuresti si celelalte din tara.
Faceti si voi diferenta intre A INGRIJI si a MODIFICA, plus ca nu e de datoria mecanicului sa vopseasca locomotiva pe care face servici. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. II) | |
| |
| | | | Locomotive clasa 41 (Vol. II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |