Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)

In jos 
+91
19jimmy84
AndreiCFRBucuresti
TonyCFR
alliens
daniel_c
ldh80
c o r v i n
R936
deconectat
mielutu zburator
apmatei
dan tm
adrian.vidican.9
Katalyn
Simply18
xfiles
buldozer2
@ndrey
AndiCFR
allred
mishu88
DPS
cont.dezactivat.
Alex Avram
Bobby_TM
Desiro256
Cont dezactivat
Cont.dezactivat
Dutzu
Re6/6
cengher marius
Dr2005
membru dezactivat ,
AndreiStefan
Grigor
nenuandrei
Adirmvl
Teodor
Andrey_tm
The Legend
Balto
Vitosa
M.I.C.I.
Kriszti219
Vlad
didinul
Hurricane
Marius
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
cont dezactivat .
Polpot
DUAL
maus5
ATM
mihaiuc
halmarius
AlexD
92Dragos
Norbi
Mihay
Semaca
Gabry Gabriel
ANDU2100HP
decward
Silver
vrabieionut
puscasu
Gaby005
LokoZEN
TVlad
Amiralul
Adrian78
Marian Andrei
cristi39
electrica675
didi
cont inactiv
Codrut1985
Zoly87
MariusM
Razvan
George
mureseanu_976
Ionutz
Horea
EC
zenox4500
Lde 2100
pisti91
myster2008
95 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 16 Ian 2013, 17:38

Linia aceasta (cu numărul 304N) mergea mai departe de Ploieşti Crâng şi intra în linia Ploieşti Sud - Mâneciu în gara Ploieşti Nord.
Sus In jos
membru dezactivat ,
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 598
Varsta : 33
Localizare : Bacau
Reputatie : 4973
Data de inscriere : 30/11/2012

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 16 Ian 2013, 18:03

Katalyn a scris:
69-0063 impingatoare pe linia Ploiesti Vest - Ploiesti Crang.

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 PC280361
upload pics

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 PC280363
photo storage

Era tren al CTV-ului? Ce electrica era in capul trenului?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 16 Ian 2013, 18:09

43-0017 era in cap.

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 PC280354
photo uploader

Pe linia asta de cateva luni ajung locomotive atat electrice cat si DA-uri, H-uri sau Hercules al CTV cu vagoane de aproape toate tipurile pe care le duce la PLoiesti Crang le sorteaza, alege ei stiu ce fac cu ele acolo ca apoi se intorc inapoi de multe ori la fel cum au ajuns.

Daca pana asta vara in fiecare dimineata L-V urca un H al celor de la CFR Marfa si se intorcea seara, plus un tren odata la 2 zile acum la orice ora din zi si din noapte linia e folosita de cel putin 2-3 ori/zi, cele mai multe vagoane care ajung la Crang sunt K-uri ale VTR.

Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 1799
Varsta : 106
Localizare : Constanta
Reputatie : 6223
Data de inscriere : 22/12/2012

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 16 Ian 2013, 19:17

Interesant.O linie mica,ascunsa si electrificata pe deasupra. Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 16 Ian 2013, 19:20

Mică, electrificată şi... închiriată unui gestionar privat (GFR parcă), care probabil percepe taxe mai mici pentru triere, manevră şi remizare decât CFR Marfă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeSam 19 Ian 2013, 18:54

69-063 si EC 017 apartin de VTR
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Ian 2013, 15:07

tocmai a trecut o electrica alb-rosie, un Ldh al TFG si un alt Ldh lung ( cel mai probabil seria 69 ) de culoare albastru inchis cu dunga alba pe mijloc pe care scria SC RAFO ONESTI, dinspre Brasov spre Ploiesti Vest. Vopseaua era proaspata pe locomotiva albastra.
Sus In jos
maus5
V.I.P Member
V.I.P Member
maus5


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 64
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6042
Data de inscriere : 28/06/2009

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Ian 2013, 17:08

Salut! Nu stiu daca nu cumva este un lde 125 care a facut reparatie la Remarul Cluj.In 24.01 era inca in Remarul Cluj,tot posibilul sa fi plecat in 25.01.Este vorba de 69-1059-8 de la Onesti,daca stiu bine.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Ian 2013, 17:18

posibil ca ea sa fi fost.
Sus In jos
cengher marius




Numarul mesajelor : 26
Reputatie : 4357
Data de inscriere : 13/01/2013

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 31 Ian 2013, 17:08

Vreau sa va spun ca reparatiile facute la Remarul au fost sint si vor fi tot timpul cele mai ok dat fiind ca au o traditie care se transmite din
generatie in generatie au atelierele dotate pentru orice tip de locomotive si standuri de probe cu rodaj pe reostat si pt. LDE, numai vorbesc de LDH,nu are nici o legatura cu faptul ca am fost 20 ani pe statul lor de plata.Cind venea AFER-ul,pt. reautorizare,nu ne faceam nici o problema,mai ales ca aveam atelierul de boghie, rotarie, care dadea clasa la alte intreprinderi fara el nu puteai misca locom. pe liniile CFR.Cu toate astea cu L.D.E sa vezi ce fain era cind urcam de la Aghires -Stana -Jebuc,mai faceau suntarile figuri,iar la1250 amperi cuplau releelemaximale apoi o luai la deal asa incet cu traba buna sa nu puste motoarele electrice de tractiune.Cind maximalele erau in pauza puscau motoarele de tractiune sareau toate sigurantele -cuplau protectiile-le ziceam cutia cu ,,maimute"(erau sig.basculante cum avem mai nou acasa).Nu mai aveai tractiune se oprea mot. remedierea se facea prin asteptarea masinii de ajutor si cel mai important lucru sa nu-i bagi in seama pe calatori cum te injura dat fiind ca mai aveau vreo 10km. de hotar pe jos pina la halta.Tin sa subliniez ca cel mai mult se intimplau iarna cind era frigul mai mare.Daca pusca doar unu margeai cu grupa cealalta de motoare(aveam 2 grupe osia 1-4 si 2-3) la 2100erau 3 grupe.Alt impediment era ca trebuia sa ai nisip in nisipare deoarece ampermetrele de la grupele de mot iti indicau media de amperideci la 1250amp cind le decuplau maximalele putea sa ai pe un mot 800 amp si pe altul 1700,astfel ca nisipul din nisipare le faceau sa nu intre in patinaj si sa se invirta rotile haotic.La rodajul pe reostat anergia debitata de generatorul principal nu ajungea in mot.de tract. ci se descarca in reostat niste bazine cu apa in care erau placile reostatice.Atunci vedeai puterea motorullui daca:regulatorul de cimp,era pe poz 18 in nominal (controler poz.24)aer supra alim 0.75 neindoios ca avei 750KW respectiv 1250+_ 10cp.Ex.tens.gen princ 500V x suma amp.pe cele doua grupe de mot-750gr.1+750gr.2=1500. 500x1500(UxI=P)=750kw.Au fost cazuri cind am scos a.s.a. 0.8 corespunzator laaproape 800 kw 1300cp mai mult decit ce era dat de fabrica atunci umblam la debitul de combustibil in regulatorul mecanic ca nu era normal sa ai putere mai mare fata de ce or dat constructorii.LDE sint masini bune dar
gingase de fapt toate si electricele nu trebuie bruscate in manipularea comenzilor,lasat dupa ele fin si cu treaba buna.
Va multumesc pentru rabdarea avuta.
Sus In jos
cengher marius




Numarul mesajelor : 26
Reputatie : 4357
Data de inscriere : 13/01/2013

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeVin 01 Feb 2013, 20:26

Buna
Dupa cum stiti la loc tip LDE care aveau inscriptia tip LDE-oo31 de ex apartineau liniilor uzinale cu autorizare pe 2ani pt.manevra in
linie curenta adica CFR pt.asi manevra singura vagoanele la incarcat,descarcat si aduce inapoi in triaj,sau fara autorizare pina la primul
semnal (la marca).Cele cu inscriptia 69-0026.. apartineau CFR,indiferent cui apartineau la reparatiile privind partea de rulare-boghiu-
nu se juca nimeni,era mai bine o masina oprita in linie curenta chiar daca o blocheaza vine masina de ajutor o trage si gata.Dar cind
este deraiata si numai cazuta de pe linie fara victime si alte chestii,chiar daca paguba este de 2bani se lasa cu ancheta,prima data
banda din vitezometru-am avut noroc odata am deraiat peste macaze la trecerea de pe directa pe abatuta viteza era 28km\ora am
scapat maxim este de 30km\ora,au picat cei de la linii cred ca .-masuratori de roti,vinovati se gasesc.
Sa revenim la ale noastre.Dupa cum stiti LDE,DA si EA etc au in loc de atacuri de osie (LDH) MET(motoare electrice de tractiune o sa folosesc abrevierea) sint foarte bune ,puterea electrica este mai tare decit puterea mecanica,dar au inconvenientele aratate,pe linga
asta desteptii de demult stiind ca au nevoie de nisip in cazul patinarii,deaoreca inst.de antipatinaj au desfiintat-o aia iti taia aerul de reglaj
(asta il da pozitia controlerului adica da tens.la supapa de accelerare care baga aer in reg.mecanic si impinge cremaliera care actioneaza
cele 6 pompe de injectie sau 12 dupa caz indiferent LDH sau LDE max.est 3,2 bari.Cind patina crestea turatia si automat viteza (fluctua)
atunci dispozitivul taia aerul de reglaj sau acceleratia(disp.Ackermann).Atunci ei au distribuit LDE la intreprinderi care concasau pietre
fabrici de ciment gips unde era praful mai mare ca sa le poata distruge,ca puneai controlerul pe poz 1 si intra ventilatia fortata ca doar orice mot. electric are ventilator si atunci tot praful intra la colector nisipul rodea periile praful de carbune se punea pe colector si apoi sa vezi cerc de foc puscau diodele era gata rapid si sigur.Acolo mai gaseai ulei de la tobe ,mai curgea de sus ca asa era sa fie,stingatoarele fix atunci n-au presiune da cumva au gasit unul bun(noi eram acolo in locul potrivit la momentul...).Pentru exemplificare incercati sa aspirati fara punga sau filtru de la aspirator .Cam as ase intimpla doar in gari se aude cind merge o electrica de pe loc un vijait si iarba cum se clatina(a nu se confunda cu compresorul care are alt sunet mai de motor cai electrocompresor).Ca veni vorba turatia la relanti la LDE si LDH este 365rot\min de cind sa montat electrocompresor fiindca atunci infasurarea de pe gen.princ sau dinastarter la H se excita ca sa cupleze incarcarea la 127v,respectiv 110v.LDH avea compresor hidraulic comun cu inst.hidrostatica ei cind se spargea cite un tub numa ulei era in sala masini si ceva gura casca de pe peron erau uleiati cu H-46.
Personal cred ca LDE-1250cp a fost o ambitie( o batalie pierduta )adica un LDH-care in loc de TH2 ia pus gen. princ.acelasi ca la D.A.2100cp.Cred ca unul a vrut sa arate ca si noi ne stim dar nu ii vad utilitatea mai buna fata de un L.D.H.care erau mai sprintene la manevra iar la calatori era dotat cu agregat GAT(generator abur tehnologic)pt.incalzit iarna trenul.Era mai aerisit la motor usile erau din tabla subtire filtrele de aer de pe usi(pisle care filtrau aerul ce mergea la MET-uri ca si cum n-ar fi ca nu se inchideau usile etans) nu filtrau mai ales ca laintrarea in gara cind incepeam frinarea sau in mers se deschideau parca aplaudau de iti lua vederea.
Oricum noi le-am reparat,intretinut exploatat cum am putut mai bine,nu ne-m lasat si cum le-am aratat si spus la niste restauratori de loc.cu aburi in U.K. is mindru ca-s Roman si nu ne dam pe tota lumea ca noi de meserie sintem MESERIASI.
Va multumesc si mai povestim doamne ajuta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeVin 01 Feb 2013, 20:55

LDE125 a fost o ambiţie... făcută să se încadreze în curbe cu rază mică, pentru a înlocui aburoasele de pe Oraviţa - Anina. Cum de au ţinut morţiş să producă mai multe e greu de înţeles.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cengher marius




Numarul mesajelor : 26
Reputatie : 4357
Data de inscriere : 13/01/2013

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 21:52

Intr-o vreme la Anina aveau ceva de genul ca si cele de la metrou ,care il remorca in caz de defectiune cu cabina la acelasi nivul cu capotele
dotat cu un motor de tanc produs la noi la Faur ,un maybach la scara mai mica.Acolo cred ca linia spre Anina era dotata cu cremaliera,nu am vazut dar din informatiile mele.Cremaliera erau pe mijlocul ecartamentului niste ,,dinti" care se,, imbucau " perfect cu pinionul de pe
osie ajutind astfel la urcare se poate vedea asa ceva prin Elvetia in zona montana de agrement acolo au loc.cu abur.
Sus In jos
cengher marius




Numarul mesajelor : 26
Reputatie : 4357
Data de inscriere : 13/01/2013

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeDum 03 Feb 2013, 12:43

Timisoara are o sectie in aliniament f.buna pt.LDE daca ar fi facut servici pe relatia Timisoara-Oradea si Caransebes in rest nu vad alta
re3zolvare a utilitatii masinii.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 07 Feb 2013, 17:17

69-0091 in aceasta seara va iesii din tara.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)   Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)
Sus 
Pagina 11 din 23Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 45
» Locomotive clasa 480-481Lema Softronic
» Locomotive clasa 83 (DB-219)
» Locomotive clasa 40 (vol. IV)
» Locomotiva clasa 42

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: