|
| Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) | |
|
+9119jimmy84 AndreiCFRBucuresti TonyCFR alliens daniel_c ldh80 c o r v i n R936 deconectat mielutu zburator apmatei dan tm adrian.vidican.9 Katalyn Simply18 xfiles buldozer2 @ndrey AndiCFR allred mishu88 DPS cont.dezactivat. Alex Avram Bobby_TM Desiro256 Cont dezactivat Cont.dezactivat Dutzu Re6/6 cengher marius Dr2005 membru dezactivat , AndreiStefan Grigor nenuandrei Adirmvl Teodor Andrey_tm The Legend Balto Vitosa M.I.C.I. Kriszti219 Vlad didinul Hurricane Marius COSTACHE MIHAIL cristyadaX cont dezactivat . Polpot DUAL maus5 ATM mihaiuc halmarius AlexD 92Dragos Norbi Mihay Semaca Gabry Gabriel ANDU2100HP decward Silver vrabieionut puscasu Gaby005 LokoZEN TVlad Amiralul Adrian78 Marian Andrei cristi39 electrica675 didi cont inactiv Codrut1985 Zoly87 MariusM Razvan George mureseanu_976 Ionutz Horea EC zenox4500 Lde 2100 pisti91 myster2008 95 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Mier 16 Ian 2013, 17:38 | |
| Linia aceasta (cu numărul 304N) mergea mai departe de Ploieşti Crâng şi intra în linia Ploieşti Sud - Mâneciu în gara Ploieşti Nord. |
| | | membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4973 Data de inscriere : 30/11/2012
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Mier 16 Ian 2013, 18:09 | |
| 43-0017 era in cap. photo uploader Pe linia asta de cateva luni ajung locomotive atat electrice cat si DA-uri, H-uri sau Hercules al CTV cu vagoane de aproape toate tipurile pe care le duce la PLoiesti Crang le sorteaza, alege ei stiu ce fac cu ele acolo ca apoi se intorc inapoi de multe ori la fel cum au ajuns. Daca pana asta vara in fiecare dimineata L-V urca un H al celor de la CFR Marfa si se intorcea seara, plus un tren odata la 2 zile acum la orice ora din zi si din noapte linia e folosita de cel putin 2-3 ori/zi, cele mai multe vagoane care ajung la Crang sunt K-uri ale VTR. |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6223 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Mier 16 Ian 2013, 19:17 | |
| Interesant.O linie mica,ascunsa si electrificata pe deasupra. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Mier 16 Ian 2013, 19:20 | |
| Mică, electrificată şi... închiriată unui gestionar privat (GFR parcă), care probabil percepe taxe mai mici pentru triere, manevră şi remizare decât CFR Marfă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Sam 19 Ian 2013, 18:54 | |
| 69-063 si EC 017 apartin de VTR |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Lun 28 Ian 2013, 15:07 | |
| tocmai a trecut o electrica alb-rosie, un Ldh al TFG si un alt Ldh lung ( cel mai probabil seria 69 ) de culoare albastru inchis cu dunga alba pe mijloc pe care scria SC RAFO ONESTI, dinspre Brasov spre Ploiesti Vest. Vopseaua era proaspata pe locomotiva albastra. |
| | | maus5 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 64 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6042 Data de inscriere : 28/06/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Lun 28 Ian 2013, 17:08 | |
| Salut! Nu stiu daca nu cumva este un lde 125 care a facut reparatie la Remarul Cluj.In 24.01 era inca in Remarul Cluj,tot posibilul sa fi plecat in 25.01.Este vorba de 69-1059-8 de la Onesti,daca stiu bine. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Lun 28 Ian 2013, 17:18 | |
| posibil ca ea sa fi fost. |
| | | cengher marius
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 4357 Data de inscriere : 13/01/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Joi 31 Ian 2013, 17:08 | |
| Vreau sa va spun ca reparatiile facute la Remarul au fost sint si vor fi tot timpul cele mai ok dat fiind ca au o traditie care se transmite din generatie in generatie au atelierele dotate pentru orice tip de locomotive si standuri de probe cu rodaj pe reostat si pt. LDE, numai vorbesc de LDH,nu are nici o legatura cu faptul ca am fost 20 ani pe statul lor de plata.Cind venea AFER-ul,pt. reautorizare,nu ne faceam nici o problema,mai ales ca aveam atelierul de boghie, rotarie, care dadea clasa la alte intreprinderi fara el nu puteai misca locom. pe liniile CFR.Cu toate astea cu L.D.E sa vezi ce fain era cind urcam de la Aghires -Stana -Jebuc,mai faceau suntarile figuri,iar la1250 amperi cuplau releelemaximale apoi o luai la deal asa incet cu traba buna sa nu puste motoarele electrice de tractiune.Cind maximalele erau in pauza puscau motoarele de tractiune sareau toate sigurantele -cuplau protectiile-le ziceam cutia cu ,,maimute"(erau sig.basculante cum avem mai nou acasa).Nu mai aveai tractiune se oprea mot. remedierea se facea prin asteptarea masinii de ajutor si cel mai important lucru sa nu-i bagi in seama pe calatori cum te injura dat fiind ca mai aveau vreo 10km. de hotar pe jos pina la halta.Tin sa subliniez ca cel mai mult se intimplau iarna cind era frigul mai mare.Daca pusca doar unu margeai cu grupa cealalta de motoare(aveam 2 grupe osia 1-4 si 2-3) la 2100erau 3 grupe.Alt impediment era ca trebuia sa ai nisip in nisipare deoarece ampermetrele de la grupele de mot iti indicau media de amperideci la 1250amp cind le decuplau maximalele putea sa ai pe un mot 800 amp si pe altul 1700,astfel ca nisipul din nisipare le faceau sa nu intre in patinaj si sa se invirta rotile haotic.La rodajul pe reostat anergia debitata de generatorul principal nu ajungea in mot.de tract. ci se descarca in reostat niste bazine cu apa in care erau placile reostatice.Atunci vedeai puterea motorullui daca:regulatorul de cimp,era pe poz 18 in nominal (controler poz.24)aer supra alim 0.75 neindoios ca avei 750KW respectiv 1250+_ 10cp.Ex.tens.gen princ 500V x suma amp.pe cele doua grupe de mot-750gr.1+750gr.2=1500. 500x1500(UxI=P)=750kw.Au fost cazuri cind am scos a.s.a. 0.8 corespunzator laaproape 800 kw 1300cp mai mult decit ce era dat de fabrica atunci umblam la debitul de combustibil in regulatorul mecanic ca nu era normal sa ai putere mai mare fata de ce or dat constructorii.LDE sint masini bune dar gingase de fapt toate si electricele nu trebuie bruscate in manipularea comenzilor,lasat dupa ele fin si cu treaba buna. Va multumesc pentru rabdarea avuta. |
| | | cengher marius
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 4357 Data de inscriere : 13/01/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Vin 01 Feb 2013, 20:26 | |
| Buna Dupa cum stiti la loc tip LDE care aveau inscriptia tip LDE-oo31 de ex apartineau liniilor uzinale cu autorizare pe 2ani pt.manevra in linie curenta adica CFR pt.asi manevra singura vagoanele la incarcat,descarcat si aduce inapoi in triaj,sau fara autorizare pina la primul semnal (la marca).Cele cu inscriptia 69-0026.. apartineau CFR,indiferent cui apartineau la reparatiile privind partea de rulare-boghiu- nu se juca nimeni,era mai bine o masina oprita in linie curenta chiar daca o blocheaza vine masina de ajutor o trage si gata.Dar cind este deraiata si numai cazuta de pe linie fara victime si alte chestii,chiar daca paguba este de 2bani se lasa cu ancheta,prima data banda din vitezometru-am avut noroc odata am deraiat peste macaze la trecerea de pe directa pe abatuta viteza era 28km\ora am scapat maxim este de 30km\ora,au picat cei de la linii cred ca .-masuratori de roti,vinovati se gasesc. Sa revenim la ale noastre.Dupa cum stiti LDE,DA si EA etc au in loc de atacuri de osie (LDH) MET(motoare electrice de tractiune o sa folosesc abrevierea) sint foarte bune ,puterea electrica este mai tare decit puterea mecanica,dar au inconvenientele aratate,pe linga asta desteptii de demult stiind ca au nevoie de nisip in cazul patinarii,deaoreca inst.de antipatinaj au desfiintat-o aia iti taia aerul de reglaj (asta il da pozitia controlerului adica da tens.la supapa de accelerare care baga aer in reg.mecanic si impinge cremaliera care actioneaza cele 6 pompe de injectie sau 12 dupa caz indiferent LDH sau LDE max.est 3,2 bari.Cind patina crestea turatia si automat viteza (fluctua) atunci dispozitivul taia aerul de reglaj sau acceleratia(disp.Ackermann).Atunci ei au distribuit LDE la intreprinderi care concasau pietre fabrici de ciment gips unde era praful mai mare ca sa le poata distruge,ca puneai controlerul pe poz 1 si intra ventilatia fortata ca doar orice mot. electric are ventilator si atunci tot praful intra la colector nisipul rodea periile praful de carbune se punea pe colector si apoi sa vezi cerc de foc puscau diodele era gata rapid si sigur.Acolo mai gaseai ulei de la tobe ,mai curgea de sus ca asa era sa fie,stingatoarele fix atunci n-au presiune da cumva au gasit unul bun(noi eram acolo in locul potrivit la momentul...).Pentru exemplificare incercati sa aspirati fara punga sau filtru de la aspirator .Cam as ase intimpla doar in gari se aude cind merge o electrica de pe loc un vijait si iarba cum se clatina(a nu se confunda cu compresorul care are alt sunet mai de motor cai electrocompresor).Ca veni vorba turatia la relanti la LDE si LDH este 365rot\min de cind sa montat electrocompresor fiindca atunci infasurarea de pe gen.princ sau dinastarter la H se excita ca sa cupleze incarcarea la 127v,respectiv 110v.LDH avea compresor hidraulic comun cu inst.hidrostatica ei cind se spargea cite un tub numa ulei era in sala masini si ceva gura casca de pe peron erau uleiati cu H-46. Personal cred ca LDE-1250cp a fost o ambitie( o batalie pierduta )adica un LDH-care in loc de TH2 ia pus gen. princ.acelasi ca la D.A.2100cp.Cred ca unul a vrut sa arate ca si noi ne stim dar nu ii vad utilitatea mai buna fata de un L.D.H.care erau mai sprintene la manevra iar la calatori era dotat cu agregat GAT(generator abur tehnologic)pt.incalzit iarna trenul.Era mai aerisit la motor usile erau din tabla subtire filtrele de aer de pe usi(pisle care filtrau aerul ce mergea la MET-uri ca si cum n-ar fi ca nu se inchideau usile etans) nu filtrau mai ales ca laintrarea in gara cind incepeam frinarea sau in mers se deschideau parca aplaudau de iti lua vederea. Oricum noi le-am reparat,intretinut exploatat cum am putut mai bine,nu ne-m lasat si cum le-am aratat si spus la niste restauratori de loc.cu aburi in U.K. is mindru ca-s Roman si nu ne dam pe tota lumea ca noi de meserie sintem MESERIASI. Va multumesc si mai povestim doamne ajuta.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Vin 01 Feb 2013, 20:55 | |
| LDE125 a fost o ambiţie... făcută să se încadreze în curbe cu rază mică, pentru a înlocui aburoasele de pe Oraviţa - Anina. Cum de au ţinut morţiş să producă mai multe e greu de înţeles. _________________ :TTT:
|
| | | cengher marius
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 4357 Data de inscriere : 13/01/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Sam 02 Feb 2013, 21:52 | |
| Intr-o vreme la Anina aveau ceva de genul ca si cele de la metrou ,care il remorca in caz de defectiune cu cabina la acelasi nivul cu capotele dotat cu un motor de tanc produs la noi la Faur ,un maybach la scara mai mica.Acolo cred ca linia spre Anina era dotata cu cremaliera,nu am vazut dar din informatiile mele.Cremaliera erau pe mijlocul ecartamentului niste ,,dinti" care se,, imbucau " perfect cu pinionul de pe osie ajutind astfel la urcare se poate vedea asa ceva prin Elvetia in zona montana de agrement acolo au loc.cu abur. |
| | | cengher marius
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 4357 Data de inscriere : 13/01/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Dum 03 Feb 2013, 12:43 | |
| Timisoara are o sectie in aliniament f.buna pt.LDE daca ar fi facut servici pe relatia Timisoara-Oradea si Caransebes in rest nu vad alta re3zolvare a utilitatii masinii. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) Joi 07 Feb 2013, 17:17 | |
| 69-0091 in aceasta seara va iesii din tara. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) | |
| |
| | | | Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |