Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 40 (Vol. II)

In jos 
+82
Dr2005
DPS
Caravelle_Zg
R936
Gabry Gabriel
Scoop
ATM
electrica912
Grigor
cortexedge
elm
AndiCFR
Andrey_tm
040EC100
Adisoft1991s
Nk11
Goanga
stakee
nenuandrei
bostanesku gigel
Nesebar
1nt3rp0l_106
Gelu
Cito
@ndrey
phoenixmisu
TonyGFR
LokoZEN
didinul
vrabieionut
Marius Iulian
AlexCta
Hurricane
catalinu'
Cobra
alex.alexus.tm
cristi39
andreiutzu
buldozer2
srazvi
cristyadaX
060-EA078
AMX 97-0548-4
ldh80
Semaca
Silver
maus5
Mihay
stefan_br
EA1clony106
AndreiCFRBucuresti
alexandruh
cont inactiv
redeme
Stratan-Tttggvv
alinx3330
Alex Avram
ANDU2100HP
Mihai-Aurel
vilhelm
Desiro256
COSTACHE MIHAIL
Vlad
electrica675
Costin.H
iuli.hard
Andrei
Norbi
Razvan
IonutChircu
decward
LanceR
razwy
Adrian78
AlexD
The Legend
cont dezactivat .
Vitosa
Marius
DUAL
AndreiCfr
Gaby005
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 55 ... 64  Urmatorul
AutorMesaj
Silver
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 671
Reputatie : 6022
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 17:42

maryus74 a scris:
D-l MariusD avand in vedere ce pantograf pe cale de disparitie are stiti cumva din ce alta EA serie mica provine ? PE PRIVAT si multumesc anticipat.

600 e fosta conserva fetesteanca 162


Ultima editare efectuata de catre Silver in Mar 13 Sept 2011, 21:02, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 18:10

Balastul se adauga sub forma de nisip/plumb in sasiul locomotivei Smile .. In mod normal se fac calcule la compartimentare pentru a impiedica nisipul sa migreze in cutie.O locomotiva buna depinde foarte mult de cel care ii face balastul ca de acolo ii vine Ff la tractiune Smile
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 20:55

Razvan a scris:
Presupun ca aceste masini nu sunt doar revopsite ci s-au rebobinat si MT-urile nu?(sper sa nu zic vreo prostie)...si cum e cu locomotiva balastata? presupun ca se adauga ceva greutate in plus nu? :roll:
NU au facut nimic la MT ci doar vopsite
Locomotiva balastata cu cum zice DUAL i se adauga plumb in lonjeroane
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5938
Data de inscriere : 14/04/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 21:49

DUAL a scris:
Balastul se adauga sub forma de nisip/plumb in sasiul locomotivei Smile .. In mod normal se fac calcule la compartimentare pentru a impiedica nisipul sa migreze in cutie.O locomotiva buna depinde foarte mult de cel care ii face balastul ca de acolo ii vine Ff la tractiune Smile
Inseamana ca cele de la marfa ar tebui sa fie cam toate balastate pt fii cat mai apte de tonaj mare nu? si daca s-a facut doar revopsirea mi se pare putim cam aiurea..cred ca ce e mai important nu s-a facut si anume eventualele reparatii la MT-uri si modernizarille aferente...acum nu stiu..poate ca cei care se ocupa cu asa ceva au alte prioritati.......
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 22:03

pana pe la seria 300 sunt balastate restul chin si pedeapsa la deal
pai IRLU face ce face si cu cate am mers eu in probe a iesit fum la Intrare in Crivadia (851,600,917 923 921 etc)
Lucru facut de mantuiala
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 22:10

Toate locomotivele trebe echilibrate in fabricatie .. inainte sa iasa pe portile de productie Smile .. Tocmai asta ziceam in realitatea EA ul tot EA e .. aceleasi motoare acelasi numar de spire etc, dar intre productii difera componente,etc care duc la o modificare a centrului de greutate a locomotivei si nu numai .. e foarte complicat de analizat ,iar balastarea e mai fina decat bucataria fina pentru ca daca nu este corect balastata motoarele de tractiune pe care reazama greutatea vor fi intoatdeauna suprasolicitate iar cele pe care nu este greutate vor patina.De acolo rezulta lomotive bune=>si proaste .. bine asta e o generalizare , dar in ceea ce priveste tractiunea conteaza foarte mult ce am enumerat mai sus Smile.Am mai zis o odata .. inginerii lui Ceausescu aveau nevoie de trenuri grele de aceea s-a optat pentru tipul CoCo.Poate acum conceptul EA este un concept depasit pentru ca in Vest se circula cu marfar usor + BoBo ,dar la ce marfare vad eu pe magistralele noastre sunt inca sceptic Smile.Exista o filmari pe canalul lui niceboy din Petrosani cu 692 la tractiune care nu se compara cu masinile din clasa 474 si Taurusul sau Masina clasa 40 + 2,3 Bobice.Insa va pot arata filmari ale userilor din Germania unde marfare grele au locomotive CoCo.
Chiar daca teoria zice una ca la v=ct Ff=F(forta de tractiune) iar un CoCo are Ff mai mare practica este diferita .. Eu personal cred ca uzura accentuata data de CoCo seria 40 este la curbe,iar o locomotiva ca Transmontana din clasa 480 degeaba are Cai putere daca nu e balastata corect(asta in cazul in care nu ar fii).

PS EA ul nostru dezvolta la cupla mai multi N decat Taurul sau Traxul cam 30 kN sau 4000 kgf mai mult Smile .. Este destul de mult (chiar daca te gadesti doar la greutatea a 50 persoane)

Domnul Marius va poate da mai multe detalii din teren Smile.
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5938
Data de inscriere : 14/04/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 22:42

Ffff interesant...oricum cred ca locul Transmontanei e la amrfa si nu la calotori,bobicile in multe cazuri sunt excelente la calatori.De curand am vazut ca a mai plecat o bobica de la calatori la marfa(nu mai stiu nr)..si sincer nu inteleg logica..trebuia modernizata si convertita la cls 46,ar fii facut o treaba excelenta la calatori...ce parere aveti se descurca mai bn un EA la deal ca un Taurus? Sa zicem cls 47..puterile fiind apropiate (6400 kw T..6600 KW EA-ul)...tind sa cred ca CoCo-ul e un avantaj...
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5122
Data de inscriere : 09/08/2011

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 22:46

toata smekeria e sa fie greutatea relativ egala pe fiecare osie.Lucru greu de obtinut in zilele noastre cand nu prea mai sunt specialisti pt EA 060
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 14 Sept 2011, 14:46

Razvan a scris:
Ffff interesant...oricum cred ca locul Transmontanei e la amrfa si nu la calotori,bobicile in multe cazuri sunt excelente la calatori.De curand am vazut ca a mai plecat o bobica de la calatori la marfa(nu mai stiu nr)..si sincer nu inteleg logica..trebuia modernizata si convertita la cls 46,ar fii facut o treaba excelenta la calatori...ce parere aveti se descurca mai bn un EA la deal ca un Taurus? Sa zicem cls 47..puterile fiind apropiate (6400 kw T..6600 KW EA-ul)...tind sa cred ca CoCo-ul e un avantaj...
EA-ul e mai bun la deal decat un 47 ( am fost aproape pe toate dar pe sina uda dau inapoi)
EA e mai bun la deal are aderenta mai buna decat Taurus
Nu a ramas OBB in Crivadia cu 980 de tone la deal cu Taurus si a chemat locomotiva de ajutor adica un DA al GTF-ului
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5392
Data de inscriere : 20/03/2011

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 15 Sept 2011, 00:49

Timisoara Nord...Astazi
[img]Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 P1209111239 [/img]
[img]Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 P1209111240 [/img]
Sus In jos
Gaby005




Numarul mesajelor : 485
Reputatie : 5526
Data de inscriere : 30/01/2011

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 15 Sept 2011, 21:39

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 6150797436_7c5c79c90a_z
EA 600 by Gaby271, on Flickr
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5938
Data de inscriere : 14/04/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 15 Sept 2011, 22:18

Superba schema...chiar si dupa atatia ani....schemele de vopsire ale celor de la CFR Marfa mi se par cele mai reusite " de pe piata"...arata extraordinar 600....
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5392
Data de inscriere : 20/03/2011

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 15 Sept 2011, 22:54

EA732
Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 P140911191501


[img]Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 P1409111923 [/img]
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 03/08/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeVin 16 Sept 2011, 00:45

Iara e lipsa de masini in depou Smile) 732 acum o saptamana a facut Orsova si trebuia sa faca acel tren peste 15zile nu 7:))
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5790
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitimeVin 16 Sept 2011, 02:17

The Legend a scris:
Iara e lipsa de masini in depou Smile) 732 acum o saptamana a facut Orsova si trebuia sa faca acel tren peste 15zile nu 7:))


ce ai bah te-ai troncanit la cap Smile))) ... mecanicii merg in program dupa 15 zile cu acelasi tren ... si735 e bine cu 9576 pentru ca 876 pleca cu 1694 deci ..e bine Smile))
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 40 (Vol. II)   Locomotive clasa 40  (Vol. II) - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 40 (Vol. II)
Sus 
Pagina 46 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 55 ... 64  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)
» Locomotive clasa 83 (DB-219)
» Locomotive clasa 45
» Locomotive clasa 480-481Lema Softronic
» Locomotive clasa 60 (Vol. I)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: