| | Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) | |
|
+114Kriszti219 kasapis2007 Scoop Re6/6 Radu Tudor Adisoft1991s KQQ Teodor Bogdan-Razvan alinx3330 Horea36 alex.alexus.tm Katalin4653 Alex Avram Gabry Gabriel FeroFan97 R936 Andrey_tm iDorin Goanga Dr2005 mihaiuc Grigor Mircea Tudor AndiCFR electrica912 nenuandrei 040EC100 bostanescu gigel Mircea Hirjau cristyadaX IonutChircu ATM catalinu' @ndrey ravers75 redeme AndreiCFRBucuresti adycfrbucuresti DUAL AndreiCfr Marius vilhelm LanceR Vitosa alexandruh puscasu AlexD decward 060-EA078 cont dezactivat . Nk11 EA1clony106 Cobra LokoZEN Stefan Stanescu Adrian78 kaan Nesebar lovekomotive Desiro256 The Legend cristi39 ANDU2100HP Gabi23 electrica675 stinky Razvan buldozer2 Marius Iulian Stratan-Tttggvv Cito 19jimmy84 stefan_br stegaru xfiles Silver Vlad12 cont inactiv George AMX 97-0548-4 Hurricane Semaca fzcsm Andrei Caravelle_Zg didi Costin.H lokbob cristi ar mureseanu_976 Ionutz mi.tudor biokosmy vrabieionut maus5 sm-sulzer marius_catalin84 PrisecaruFlorin tudor_vl MariusM didinul Lde 2100 cortexedge husdelaapus pisti91 Horea razwy Norbi kristi kkk COSTACHE MIHAIL mardaryroby DonVILLy myster2008 118 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8323 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Joi 30 Dec 2010, 18:24 | |
| - lovekomotive a scris:
- Pai pt multi mecanici locomotiva e a doua casa, acolo petrec mai mult timp decat cu familia asa ca isi orneaza posturile de conducere si locomotivele cu fel de fel de articole care sa le mai usureze din timpul petrecut la munca. Atata timp cat nu au postere cu femei goale inauntru si fel de fel de zorzonele manelistice la exterior sunt ok.
Alti fac revelionul si Craciunul pe locomotiva. |
| | | stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5810 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Joi 30 Dec 2010, 22:24 | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- lovekomotive a scris:
- Pai pt multi mecanici locomotiva e a doua casa, acolo petrec mai mult timp decat cu familia asa ca isi orneaza posturile de conducere si locomotivele cu fel de fel de articole care sa le mai usureze din timpul petrecut la munca. Atata timp cat nu au postere cu femei goale inauntru si fel de fel de zorzonele manelistice la exterior sunt ok.
Alti fac revelionul si Craciunul pe locomotiva. Sau repara la locomotive,cum r fi cazul meu:> ) |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5592 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Joi 30 Dec 2010, 22:36 | |
| Nu e un lucru rau ornarea locomotivelor. Asta este un semn ca ele sunt intretinute si ingrijite asa cum se cuvine. Titularizarea la noi in Romania este o necesitate, tinand cont ca este singura cale de a tine locomotivele curate si asa cum trebuie, acest lucru fiind asigurat chiar de mecanicii lor. Desigur, la alte cai ferate, unde nu este mentalitatea de a fura si distruge tot ce nu apartine fiecaruia, titularizarea este inutila, dat fiind ca locomotivele oricum se pastreaza curate.
Acum fiecare intelege prin titularizare ce vrea si o manifesta ca atare. Unii gasesc de bun augur sa orneze locomotivele in diverse moduri, altii doar sa le mentina curate. In vremurile actuale, dat fiind ca este impusa o standardizare a schemelor de vopsire, s-a renuntat la modificarea lor. Pana acum 10 ani insa, existau sute de variatiuni aplicate pe schema clasica, mai mult sau mai putin de bun gust. Singurul lucru bun era ca exista o oarecare diversitate in randul locomotivelor, fiecare fiind unica in felul ei.Acum, aspectul general din pacate mai conteaza prea putin,asa ca sunt de parere ca ar trebui sa ne bucuram ca mai exista si exceptii care aduc aminte ca a existat o perioada cand totul era ca la carte...
Spre exemplu, prin 1995, la Depoul Galati exista data o dispozitie care obliga fiecare mecanic titular sa curete inclusiv rotile si bandajele osiilor, motoarele de tractiune si legaturile de garda de la osii. La Depoul Simeria, un ordin asemanator prevedea curatarea grilelor de aspiratie a ventilatiei, disjunctorul si pantografele. Sunt vremuri care au apus acum, insa e bine sa nu uitam de unde s-a plecat si ce-a fost odata... |
| | | LokoZEN
Numarul mesajelor : 96 Reputatie : 5156 Data de inscriere : 12/11/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Vin 31 Dec 2010, 10:08 | |
| OFF-TOPIC: - 060-EA078 a scris:
- Nu e un lucru rau ornarea locomotivelor. Asta este un semn ca ele sunt intretinute si ingrijite asa cum se cuvine.
Hai sa nu exageram cu vorbele. Nu inseamna absolut deloc ca daca iti pavoazezi locomotiva pe care te crezi sef (ca asta inteleg unii mecanici prin faptul ca sunt titulari pe o anumita "masina"-si am destule exemple in acest caz) cu tot felul de brizbrizuri, se poate trage automat concluzia ca ai grija de ea. Eu prefer sa vad locomotivele asa cum au iesit ele pe poarta fabricii: simple si frumoase, pentru ca simplitatea e frumoasa, nu excesul de panglici tricolore, perdelute sau alte tampenii sinistre. - 060-EA078 a scris:
- Titularizarea la noi in Romania este o necesitate, tinand cont ca este singura cale de a tine locomotivele curate si asa cum trebuie, acest lucru fiind asigurat chiar de mecanicii lor. Desigur, la alte cai ferate, unde nu este mentalitatea de a fura si distruge tot ce nu apartine fiecaruia, titularizarea este inutila, dat fiind ca locomotivele oricum se pastreaza curate.
Acum fiecare intelege prin titularizare ce vrea si o manifesta ca atare. Unii gasesc de bun augur sa orneze locomotivele in diverse moduri, altii doar sa le mentina curate. In vremurile actuale, dat fiind ca este impusa o standardizare a schemelor de vopsire, s-a renuntat la modificarea lor. Pana acum 10 ani insa, existau sute de variatiuni aplicate pe schema clasica, mai mult sau mai putin de bun gust. Singurul lucru bun era ca exista o oarecare diversitate in randul locomotivelor, fiecare fiind unica in felul ei.Acum, aspectul general din pacate mai conteaza prea putin,asa ca sunt de parere ca ar trebui sa ne bucuram ca mai exista si exceptii care aduc aminte ca a existat o perioada cand totul era ca la carte... Dupa performanta, al doilea atu al unei locomotive este (sau, mai bine zis, ar trebui sa fie) aspectul ei exterior. Care ar trebui sa reflecte grija de a o face sa arate: spalat exteriorul asa cum trebuie, nu de mantuiala, vopsita periodic carcasa si alte componente ca sa nu arate de parca pojar (vezi EA278, de exemplu) si multe altele. Vointa sa fie, ca bani sunt, dar se scurg prin te-miri-ce buzunare sus-puse. - 060-EA078 a scris:
- Spre exemplu, prin 1995, la Depoul Galati exista data o dispozitie care obliga fiecare mecanic titular sa curete inclusiv rotile si bandajele osiilor, motoarele de tractiune si legaturile de garda de la osii. La Depoul Simeria, un ordin asemanator prevedea curatarea grilelor de aspiratie a ventilatiei, disjunctorul si pantografele. Sunt vremuri care au apus acum, insa e bine sa nu uitam de unde s-a plecat si ce-a fost odata...
Da, sunt perfect de acord cu tine. Asta inseamna sa intreti cum se cuvine o locomotiva. Ma rog, insemna, ca acum... |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6383 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Dum 02 Ian 2011, 21:54 | |
| - stinky a scris:
- Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- lovekomotive a scris:
- Pai pt multi mecanici locomotiva e a doua casa, acolo petrec mai mult timp decat cu familia asa ca isi orneaza posturile de conducere si locomotivele cu fel de fel de articole care sa le mai usureze din timpul petrecut la munca. Atata timp cat nu au postere cu femei goale inauntru si fel de fel de zorzonele manelistice la exterior sunt ok.
Alti fac revelionul si Craciunul pe locomotiva. Sau repara la locomotive,cum r fi cazul meu:>) taci mah ca tu nu le repari mai mult le strici =)) |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 30 Localizare : Bistrita Reputatie : 8606 Data de inscriere : 19/04/2009
| | | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8029 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Mier 05 Ian 2011, 17:36 | |
| GM 1190 cu tren R 826 Sibiu - Bucuresti GM 1179 cu tren 1621 Bucuresti - Sibiu _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7934 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Dum 09 Ian 2011, 00:48 | |
| Frumoasa 65-0944-2 in actiune pe R 460 Thessaloniki-Sofia-Ruse-Giurgiu Nord-Videle -Bucuresti pe 3.12.2010 |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7934 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Dum 09 Ian 2011, 12:10 | |
| Masina 63-1133-6 venita cu A 1670 pe 26.12.2010 . |
| | | Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 29 Localizare : Sibiu Reputatie : 6381 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Dum 09 Ian 2011, 18:41 | |
| 65-1190-1 cu A1636 (București Nord - Sibiu) via Copșa Mică în Sibiu 65-0976-4 cu P2443 (Sibiu - Tîrgu Mureș) via Vințu de Jos tot în Sibiu 09.01.2010 |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7934 Data de inscriere : 15/08/2010
| | | | myster2008 Administrator
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 42 Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania Reputatie : 7012 Data de inscriere : 15/08/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Mar 18 Ian 2011, 15:14 | |
| GM 974 , GM 943 : |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6383 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Mar 18 Ian 2011, 19:06 | |
| ce sa mai zic singurele GM din timisoara 943 si 974 prinse in aceasi poza SUPERB 943 cel mai tare GM dintre toate:X |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8626 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Mar 18 Ian 2011, 21:57 | |
| Si amandoua arata ca noi, super poza . |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7934 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) Mar 18 Ian 2011, 22:11 | |
| - The Legend a scris:
- ce sa mai zic singurele GM din timisoara 943 si 974 prinse in aceasi poza SUPERB 943 cel mai tare GM dintre toate:X
Mie imi place 944-ul ala cu Graff |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) | |
| |
| | | | Locomotive clasa 63 si 65 (Vol. I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |