|
| Locomotive clasa 47 (Vol. I) | |
|
+82catalinu' IonutChircu DUAL LascuB_1980 cristyadaX redeme Alex Avram AndreiCfr Amiralul vilhelm Bogdan-CFR alexandruh adycfrbucuresti AndreiCFRBucuresti Cobra Marius bostanescu gigel LanceR Gaby005 060-EA078 Vitosa AlexD TonyGFR Marius Iulian decward iuli.hard buldozer2 TVlad Vlad LokoZEN Adrian78 SULZERUL 0733 Gelu cont dezactivat . The Legend mardaryroby membru inactiv ANDU2100HP kaan VeV Gabi23 user dezactivat... Iasmin cont inactiv Boracik marius_catalin84 Mihay Stratan-Tttggvv 19jimmy84 electrica675 stefan_br Cito stegaru COSTACHE MIHAIL EA1clony106 Zoly87 Silver Razvan Ionutz George AMX 97-0548-4 Semaca maus5 didi vrabieionut Norbi Hurricane Mihai-Aurel mureseanu_976 stinky razwy lovekomotive PrisecaruFlorin MariusM didinul DonVILLy cortexedge Lde 2100 Horea alex.alexus.tm pisti91 myster2008 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Dum 29 Aug 2010, 21:40 | |
| In articolul care l-am postat mai sus cu 2 mesaje scrie clar:" De altfel, Phoenix este al doilea vehicul feroviar produs de Softronic si tot pentru compania maghiara, dupa ce prima locomotiva a iesit pe poarta fabricii de la Craiova, in toamna anului trecut." Nu se intelege ca 001 apartine de MMV,acum serioscam toate ar fi de explicat,cum de nu a fost vopsita in schema MMW de la inceput ca si 002-ul, fiindca 001 s-au hotarat Softronicul s-o tina pentru ei,pana au avut clientul care o inchiriase intai,a fost plecata peste granita cateva luni,apoi a impins la cisterne dupa intoarcere.Numerotarea UIC12 o primise pentru ca urma sa plece la unguri in timpul inchirierii,la fel cum MMW-ul a iesit direct numerotata UIC12.Avand in vedere ca in articol se mentioneaza ca si prima locomotiva a fost cumparata tot de MMV la fel ca si 002,pe cine intereseaza de ce 001 inca e pe teritoriul Romaniei,poate ungurii au nevoie de ea aici si nu la ei in Ungaria,daca ar fi inca a softronicului de ce s-a chinuit s-o dezmembreze iar s-ai dea o noua schema cand prima schema cu Phoenix-ul era schema care reprezenta Softronicul,de ce nu s-a mai marcat pe ea ca operator? de ce nu apare alt operator cu numele pe ea,macar provizoriu,intr-un colt,daca e inchiriata... poate pe unguri nu-i intereseaza,sau nu i-a interesat ca masina sa fie neaparat in schema lor,ce,725 e a CTV si pe ea scrie imens de mare Softrans... la fel EA-ul TIS,a carui numar nu mi-l aduc aminte acum, care desi poarta numele ultimului operator acum e a ctv, sau 006 AWA care la fel,e tot a CTV-ului,nu s-a marcat pe masina CTV-ul iar pe ea scrie AWA!=CTV. De ce nu a deraiat 001 la Bucuresti,sau la iasi si s-a nimerit sa fie tocmai la Curtici, aproape de vama, nici asta nu spune nimic? Va las sa credeti ce doriti si sa trageti ce concluzie vi se pare corecta, insa cred ca sunt destule argumente in care se regaseste ca 001 poate fi a MMV, avand in vedere ca softronic pana la scoaterea de pe linia de ansamblare a lui 002 o scosese doar pe 001 cu un an inainte,cred ca in articol de 001 e vorba...
Cu respect,Eduard! |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6568 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Lun 30 Aug 2010, 12:55 | |
| De multe ori e bine sa nu ne luam dupa tot ce apare in presa.Pentru ca presa in 90% din articole bate campii si se scrie zvonuri , pareri mai nimica concret.Eu intre o stire scrisa pe fuga pentru a umple un ziar, si niste pasionati sau ingineri iubitori de locomotive le dau dreptate celor din urma.Si sa punem punct acestei discutii inutile. |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6568 Data de inscriere : 28/09/2009
| | | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6552 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Lun 30 Aug 2010, 22:56 | |
| - mardaryroby a scris:
- Frumoasa aparitie in gara Galatiului...
Imi poti zice daca se mai lucreaza la peroanele garii, daca se vor mai repune in functiune liniile apropiate cladirii garii? Revin cu raspuns. Da, lucrurile in privinta reabilitarii complexului feroviar de calatori Galati, vad ca lucrurile incep sa...MISTE. Asta dupa o stagnare de doi ani si ceva. S-au reluat lucrarile la galeria noua.Basculante cu pietris intra pline si ies goale, firul curent de pe partea stanga sensului spre Bucuresti-Nord se va inlocui.Deja s-au adus linii noi de la Baldovinesti si Faurei. S-au inlocuit traverse, s-a defrisat ABSOLUT toata vegetatia crescuta in zona timp de 31 de ani ( de la electrificare). S-a reluat traficul feroviar dupa 3 ani pe linia larga: Arcelor-MITTAL ---- Galati-Brates-----Giurgiulesti----Odessa, s.a.m.d. In prima imagine repararea, consolidarea vechiului taluz al terasamentului.Se scot, se aseaza si se consolideaza dalele de taluzare rambleu.Aici in imagini calea ferata ocoleste Galatiul pe flancul falezei Brates/Dunare, coboara accentuat exact pe curba de nivel catre Gara CFR. Uploaded with ImageShack.us ******************************************************************************** In aceasta imagine, canalul de drenaj al celor doua izvoare naturale care isi au obarsia exact din Tunelul CFR-Galati/Filesti.Apa este limpede, curata si foarte rece.Aceste izvoare sunt drenate prin canale colectoare dispuse in spatele peretilor abelor galerii. Un izvor porneste de la 300 m distanta din galeria aflata in reabilitare iar celalat pleaca exact din mijlocul galeriei vechi ( 450 m) tot drenat fiind de un canal colector dispus in spatele peretelui galeriei. Uploaded with ImageShack.us ******************************************************************** Asa arata proaspatul terasament, nivelat, defrisat de miile de balarii si arbusti ce au napadit calea ferata de-alungul a 31 ani.De mentionat ca de la electrificarea din 1979 a acestei linii, nu s-a mai intervenit la combaterea invaziei de vegetatie ce punea viata oamenilor in pericol: vizibilitate aproape de 0 a pietonilor, si in unghi foarte inchis de vizibilitate al mecanicilor de locomotiva. Uploaded with ImageShack.us *********************************************************************** Sinele noi, pregatite a le inlocui dupa 36 ani pe cele actuale, asezate in spatiul ecartamentului liniei. Uploaded with ImageShack.us ********************************************************* Aceasta este zona de traversare pietonala dinspre Parcul CFR catre Str. Tunelului spre Bariera Traian.Aici era foarte periculos caci acea punte din traverse de lemn era napadita de arbusti inalti incat practic dintre tufe puteai oricand sa te pocnesti cu capul de vreun ,,Sulzer" sau ,,EA".In schimb, desi tufele aveau peste 30 ani, aici nu s-a inregistrat niciun accident feroviar. Asta denota faptul ca aici oamenii locului din Cartierul Vadul-Ungurului sunt familiarizati cu trenurile si au o mare atentie in a traversa liniile CF. Uploaded with ImageShack.us ********************************************************************* Inainte de a se relua lucrarile la linia ferata din zona complex feroviar GALATI, s-a montat aceasta placuta in zona de acces la linii. Doar linia-1 a fost dotata cu astfel de placa indicatoare. Uploaded with ImageShack.us |
| | | ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10607 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Vin 03 Sept 2010, 19:48 | |
| DELFINUL 268 |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Sam 04 Sept 2010, 10:41 | |
| sunt frumoase ele la interior si exterior dar sunt unele destul de slabe |
| | | vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7061 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Sam 04 Sept 2010, 20:20 | |
| 477-538-9 |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Sam 04 Sept 2010, 20:26 | |
| - mastan121212 a scris:
- sunt frumoase ele la interior si exterior dar sunt unele destul de slabe
Sunt slabe din cauza bandajelor. In rest trag trenurile, atat conteaza pentru cei din CFR. Si din prima serie (Non LED-uri si non Schunk) 5 bucati au rezistat, aparent, si inca rezista : 054 , 345 , 742 , 268 , 703. Restul au picat pe rand la gardul depoului Brasov, pana cand au fost rebandajate si trimise inapoi la lucru :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Sam 04 Sept 2010, 20:59 | |
| Tot aşteptam să apară cineva şi să spună, în premieră, că gama 47 au osii monobloc. Osiile erau problema (alea făcute la Caransebeş) rezolvată abia când s-au montat osii aduse din Germania. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Sam 04 Sept 2010, 21:00 | |
| ma refeream si la ed de la marfa ca sunt slabe locomotivele trebuie incercate la panta ex predea balota nu de la bucuresti la ploiesti |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Sam 04 Sept 2010, 21:54 | |
| vorbim de 2 lucruri diferite, clasa47 de la marfa si 47 de la calatori. Cati dintre noi situ ca locomotivele iesite candva de pe banda de asamblare de la electroputere au fost dotate ca atare: masinile de marfa pentru marfa si alea de calatori pentru calatori, si numerotarea le-a fost data dupa operatori: industriali cu 060 DA, CFR cu uic-7.bineinteles locomotivele de la op industriali nu prea aveai cum sa le faci de calatori decat modificarea echipamentelor si adaugarea unor echipamente..... asa si cu diferitii operatori de reparatii si modernizare locomotive, trebuie observat ca CFR marfa nu are locomotivele modernizate ca cele de cfr calatori din gama 47.... 2 firme,echipamente diferite,metode diferite, destinatii de transport diferite....ne batem cap in cap pe pareri si opinii,ca unu are dreptate si altu' nu, mai trebuie sa gandim un picut mesajele inainte de a le edita...Daca gresesc,rog pe cei care considera ca gresesc in cele spuse sa ma contacteze pe MP si sa incheiem discutia in punctul asta...
Toata stima! |
| | | Zoly87
Numarul mesajelor : 189 Reputatie : 5745 Data de inscriere : 16/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Sam 04 Sept 2010, 22:22 | |
|
Ultima editare efectuata de catre Zoly87 in Sam 18 Sept 2010, 12:18, editata de 1 ori |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6552 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Dum 05 Sept 2010, 09:02 | |
| Locomotiva 91 53 0 478 001 7 inca se afla la Galati. Nu a plecat. Tocmai ce venise din cursa. Uploaded with ImageShack.us |
| | | electrica675 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 367 Reputatie : 5672 Data de inscriere : 12/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Dum 05 Sept 2010, 21:38 | |
| Daca tot aveti acordul de a intra si fotografia in depoul Bucuresti Calatori, nu ati fotografiat cumva si ultimile siemens-uri clasa 45 care asteata modernizarea? Daca da, si doriti, as fi foarte incantat sa vad niste fotografii cu ele la topicul corespunzator Multumesc anticiapt ! |
| | | vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7061 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) Dum 05 Sept 2010, 21:54 | |
| 477-802-9 in Grivita xxx |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I) | |
| |
| | | | Locomotive clasa 47 (Vol. I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |