Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 47 (Vol. I)

In jos 
+82
catalinu'
IonutChircu
DUAL
LascuB_1980
cristyadaX
redeme
Alex Avram
AndreiCfr
Amiralul
vilhelm
Bogdan-CFR
alexandruh
adycfrbucuresti
AndreiCFRBucuresti
Cobra
Marius
bostanescu gigel
LanceR
Gaby005
060-EA078
Vitosa
AlexD
TonyGFR
Marius Iulian
decward
iuli.hard
buldozer2
TVlad
Vlad
LokoZEN
Adrian78
SULZERUL 0733
Gelu
cont dezactivat .
The Legend
mardaryroby
membru inactiv
ANDU2100HP
kaan
VeV
Gabi23
user dezactivat...
Iasmin
cont inactiv
Boracik
marius_catalin84
Mihay
Stratan-Tttggvv
19jimmy84
electrica675
stefan_br
Cito
stegaru
COSTACHE MIHAIL
EA1clony106
Zoly87
Silver
Razvan
Ionutz
George
AMX 97-0548-4
Semaca
maus5
didi
vrabieionut
Norbi
Hurricane
Mihai-Aurel
mureseanu_976
stinky
razwy
lovekomotive
PrisecaruFlorin
MariusM
didinul
DonVILLy
cortexedge
Lde 2100
Horea
alex.alexus.tm
pisti91
myster2008
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 37 ... 61  Urmatorul
AutorMesaj
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7011
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 29 Aug 2010, 21:40

In articolul care l-am postat mai sus cu 2 mesaje scrie clar:" De altfel, Phoenix este al doilea vehicul feroviar produs de Softronic
si tot pentru compania maghiara, dupa ce prima locomotiva a iesit pe
poarta fabricii de la Craiova, in toamna anului trecut." Nu se intelege ca 001 apartine de MMV,acum serioscam toate ar fi de explicat,cum de nu a fost vopsita in schema MMW de la inceput ca si 002-ul, fiindca 001 s-au hotarat Softronicul s-o tina pentru ei,pana au avut clientul care o inchiriase intai,a fost plecata peste granita cateva luni,apoi a impins la cisterne dupa intoarcere.Numerotarea UIC12 o primise pentru ca urma sa plece la unguri in timpul inchirierii,la fel cum MMW-ul a iesit direct numerotata UIC12.Avand in vedere ca in articol se mentioneaza ca si prima locomotiva a fost cumparata tot de MMV la fel ca si 002,pe cine intereseaza de ce 001 inca e pe teritoriul Romaniei,poate ungurii au nevoie de ea aici si nu la ei in Ungaria,daca ar fi inca a softronicului de ce s-a chinuit s-o dezmembreze iar s-ai dea o noua schema cand prima schema cu Phoenix-ul era schema care reprezenta Softronicul,de ce nu s-a mai marcat pe ea ca operator? de ce nu apare alt operator cu numele pe ea,macar provizoriu,intr-un colt,daca e inchiriata... poate pe unguri nu-i intereseaza,sau nu i-a interesat ca masina sa fie neaparat in schema lor,ce,725 e a CTV si pe ea scrie imens de mare Softrans... la fel EA-ul TIS,a carui numar nu mi-l aduc aminte acum, care desi poarta numele ultimului operator acum e a ctv, sau 006 AWA care la fel,e tot a CTV-ului,nu s-a marcat pe masina CTV-ul iar pe ea scrie AWA!=CTV. De ce nu a deraiat 001 la Bucuresti,sau la iasi si s-a nimerit sa fie tocmai la Curtici, aproape de vama, nici asta nu spune nimic? Va las sa credeti ce doriti si sa trageti ce concluzie vi se pare corecta, insa cred ca sunt destule argumente in care se regaseste ca 001 poate fi a MMV, avand in vedere ca softronic pana la scoaterea de pe linia de ansamblare a lui 002 o scosese doar pe 001 cu un an inainte,cred ca in articol de 001 e vorba...

Cu respect,Eduard!
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6568
Data de inscriere : 28/09/2009

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeLun 30 Aug 2010, 12:55

De multe ori e bine sa nu ne luam dupa tot ce apare in presa.Pentru ca presa in 90% din articole bate campii si se scrie zvonuri , pareri mai nimica concret.Eu intre o stire scrisa pe fuga pentru a umple un ziar, si niste pasionati sau ingineri iubitori de locomotive le dau dreptate celor din urma.Si sa punem punct acestei discutii inutile.
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6568
Data de inscriere : 28/09/2009

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeLun 30 Aug 2010, 21:24

477-895 a Aradului cu cel mai cunoscut tren din lume ,Orient Express sosit azi in Bucuresti in ciuda zvonurilor ca anul acesta nu va mai circula
Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 IMG_0581

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 IMG_0582
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6552
Data de inscriere : 10/10/2009

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeLun 30 Aug 2010, 22:56

mardaryroby a scris:
Frumoasa aparitie in gara Galatiului...

Imi poti zice daca se mai lucreaza la peroanele garii, daca se vor mai repune in functiune liniile apropiate cladirii garii?
Revin cu raspuns. Da, lucrurile in privinta reabilitarii complexului feroviar de calatori Galati, vad ca lucrurile incep sa...MISTE. Asta dupa o stagnare de doi ani si ceva. S-au reluat lucrarile la galeria noua.Basculante cu pietris intra pline si ies goale, firul curent de pe partea stanga sensului spre Bucuresti-Nord se va inlocui.Deja s-au adus linii noi de la Baldovinesti si Faurei. S-au inlocuit traverse, s-a defrisat ABSOLUT toata vegetatia crescuta in zona timp de 31 de ani ( de la electrificare). S-a reluat traficul feroviar dupa 3 ani pe linia larga: Arcelor-MITTAL ---- Galati-Brates-----Giurgiulesti----Odessa, s.a.m.d.

In prima imagine repararea, consolidarea vechiului taluz al terasamentului.Se scot, se aseaza si se consolideaza dalele de taluzare rambleu.Aici in imagini calea ferata ocoleste Galatiul pe flancul falezei Brates/Dunare, coboara accentuat exact pe curba de nivel catre Gara CFR.
Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Img0091c

Uploaded with ImageShack.us
********************************************************************************
In aceasta imagine, canalul de drenaj al celor doua izvoare naturale care isi au obarsia exact din Tunelul CFR-Galati/Filesti.Apa este limpede, curata si foarte rece.Aceste izvoare sunt drenate prin canale colectoare dispuse in spatele peretilor abelor galerii. Un izvor porneste de la 300 m distanta din galeria aflata in reabilitare iar celalat pleaca exact din mijlocul galeriei vechi ( 450 m) tot drenat fiind de un canal colector dispus in spatele peretelui galeriei.
Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Img0094l

Uploaded with ImageShack.us
********************************************************************
Asa arata proaspatul terasament, nivelat, defrisat de miile de balarii si arbusti ce au napadit calea ferata de-alungul a 31 ani.De mentionat ca de la electrificarea din 1979 a acestei linii, nu s-a mai intervenit la combaterea invaziei de vegetatie ce punea viata oamenilor in pericol: vizibilitate aproape de 0 a pietonilor, si in unghi foarte inchis de vizibilitate al mecanicilor de locomotiva.
Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Img0092da

Uploaded with ImageShack.us
***********************************************************************
Sinele noi, pregatite a le inlocui dupa 36 ani pe cele actuale, asezate in spatiul ecartamentului liniei.
Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Img0087o

Uploaded with ImageShack.us
*********************************************************
Aceasta este zona de traversare pietonala dinspre Parcul CFR catre Str. Tunelului spre Bariera Traian.Aici era foarte periculos caci acea punte din traverse de lemn era napadita de arbusti inalti incat practic dintre tufe puteai oricand sa te pocnesti cu capul de vreun ,,Sulzer" sau ,,EA".In schimb, desi tufele aveau peste 30 ani, aici nu s-a inregistrat niciun accident feroviar. Asta denota faptul ca aici oamenii locului din Cartierul Vadul-Ungurului sunt familiarizati cu trenurile si au o mare atentie in a traversa liniile CF.
Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Img0096t

Uploaded with ImageShack.us
*********************************************************************
Inainte de a se relua lucrarile la linia ferata din zona complex feroviar GALATI, s-a montat aceasta placuta in zona de acces la linii. Doar linia-1 a fost dotata cu astfel de placa indicatoare.
Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Img0099c

Uploaded with ImageShack.us
Sus In jos
ANDU2100HP

ANDU2100HP


Numarul mesajelor : 5174
Reputatie : 10607
Data de inscriere : 16/06/2010

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeVin 03 Sept 2010, 19:48

DELFINUL 268

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Ea268
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/ANDU2100HP
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 04 Sept 2010, 10:41

sunt frumoase ele la interior si exterior dar sunt unele destul de slabe
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member
vrabieionut


Numarul mesajelor : 1172
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 7061
Data de inscriere : 06/10/2009

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 04 Sept 2010, 20:20

477-538-9

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 DSCF9918
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 04 Sept 2010, 20:26

mastan121212 a scris:
sunt frumoase ele la interior si exterior dar sunt unele destul de slabe

Sunt slabe din cauza bandajelor. In rest trag trenurile, atat conteaza pentru cei din CFR. Si din prima serie (Non LED-uri si non Schunk) 5 bucati au rezistat, aparent, si inca rezista : 054 , 345 , 742 , 268 , 703. Restul au picat pe rand la gardul depoului Brasov, pana cand au fost rebandajate si trimise inapoi la lucru :roll:

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6468
Data de inscriere : 31/08/2009

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 04 Sept 2010, 20:59

Tot aşteptam să apară cineva şi să spună, în premieră, că gama 47 au osii monobloc. Osiile erau problema (alea făcute la Caransebeş) rezolvată abia când s-au montat osii aduse din Germania.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 04 Sept 2010, 21:00

ma refeream si la ed de la marfa ca sunt slabe locomotivele trebuie incercate la panta ex predea balota nu de la bucuresti la ploiesti
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7011
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 04 Sept 2010, 21:54

vorbim de 2 lucruri diferite, clasa47 de la marfa si 47 de la calatori.
Cati dintre noi situ ca locomotivele iesite candva de pe banda de asamblare de la electroputere au fost dotate ca atare: masinile de marfa pentru marfa si alea de calatori pentru calatori, si numerotarea le-a fost data dupa operatori: industriali cu 060 DA, CFR cu uic-7.bineinteles locomotivele de la op industriali nu prea aveai cum sa le faci de calatori decat modificarea echipamentelor si adaugarea unor echipamente..... asa si cu diferitii operatori de reparatii si modernizare locomotive, trebuie observat ca CFR marfa nu are locomotivele modernizate ca cele de cfr calatori din gama 47.... 2 firme,echipamente diferite,metode diferite, destinatii de transport diferite....ne batem cap in cap pe pareri si opinii,ca unu are dreptate si altu' nu, mai trebuie sa gandim un picut mesajele inainte de a le edita...Daca gresesc,rog pe cei care considera ca gresesc in cele spuse sa ma contacteze pe MP si sa incheiem discutia in punctul asta...

Toata stima!
Sus In jos
Zoly87




Numarul mesajelor : 189
Reputatie : 5745
Data de inscriere : 16/05/2010

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeSam 04 Sept 2010, 22:22

-


Ultima editare efectuata de catre Zoly87 in Sam 18 Sept 2010, 12:18, editata de 1 ori
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6552
Data de inscriere : 10/10/2009

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 05 Sept 2010, 09:02

Locomotiva 91 53 0 478 001 7 inca se afla la Galati. Nu a plecat. Tocmai ce venise din cursa.

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Img0051js

Uploaded with ImageShack.us

Sus In jos
electrica675
V.I.P Member
V.I.P Member
electrica675


Numarul mesajelor : 367
Reputatie : 5672
Data de inscriere : 12/07/2010

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 05 Sept 2010, 21:38

Daca tot aveti acordul de a intra si fotografia in depoul Bucuresti Calatori, nu ati fotografiat cumva si ultimile siemens-uri clasa 45 care asteata modernizarea? Daca da, si doriti, as fi foarte incantat sa vad niste fotografii cu ele la topicul corespunzator Very Happy

Multumesc anticiapt !
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member
vrabieionut


Numarul mesajelor : 1172
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 7061
Data de inscriere : 06/10/2009

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitimeDum 05 Sept 2010, 21:54

477-802-9 in Grivita

Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 DSCF0363
xxx
Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 DSCF0366
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. I)   Locomotive clasa 47  (Vol. I) - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 47 (Vol. I)
Sus 
Pagina 14 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 37 ... 61  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 86 (LDH 45)
» Locomotive clasa 88
» LOCOMOTIVE CLASA 40 (Vol. I)
» Locomotive clasa 90
» Locomotive clasa 41 (Vol. I)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: