Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Trenuri de pe vremuri

In jos 
+49
mielutu zburator
CristyanC
gabrielcr
florin.lifticariu
spiderpc
danlascau
Razvan Tudor
cata
Horea36
dan tm
kristi kkk
DanyCfrPascani
bogdan.perejuc
Vale
Andrey_tm
The Legend
cristi CFR
Sabik
Adirmvl
Teodor
Mihay
marius_catalin84
NicuS
kasapis2007
Nesebar
Dr2005
M.I.C.I.
COSTACHE MIHAIL
@ndrey
Cont dezactivat
060-EA078
alex.alexus.tm
nokia2010
DUAL
Luna
AlexD
ldh80
Adrian78
srazvi
pannonia express
Hurricane
FeroFan97
decward
didinul
ATM
Vlad
Vitosa
IonutCFR2009
Jhonyla
53 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 19:10

Prin Valcea au trecut dormitoare si cusete care se aflau in compunerea trenului 1821/1822 cand a fost deviat pe 910-201-200 si a tinut cam o luna dar e poveste de multi ani in urma , sa tot fie 10 ani de atunci .

kristi kkk a scris:

Era facut de Craiova, avea vagoane 19/20-47, il tin minte ca pleca dimineata din Craiova, aveam si eu tren spre Rosiori tot atunci!

Grupa de Sibiu era cu vagoane de Sibiu iar cea de Iasi de Craiova dar se mai gasea si vagon de Iasi .


Ce as mai vrea sa reapara multe trenuri cu care am multe amintiri frumoase de pe vremea cand CFR era cineva in tara dar si in Europa , acum e vai si amar . Trenuri precum Craiova-Fagaras-Onesti-Iasi ; Galati-Tirgu Mures-Timisoara ; Galati-Iasi-Dej-Baia Mare-Satu Mare ; Galati-Brasov-Oradea ; Brasov-Onesti-Suceava/Botosani ; Botosani-Timisoara ; Bucuresti-Pitesti-Slatina-Sibiu-Cluj ........................ tare dor imi este de aceste trenuri , calatoreai de placere si atunci diferenta intre Accelerat si Personal era ceva nesemnificativ , sa tot mergi cu trenu in acele vremuri ........... dar specialistii au reusit sa distruga tot in tara asta .  Sad 

_________________
595423Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 19:29

Din ce stiu Craiova-Iasi era tren de zi. Dar Bucuresti-Pitesti-Cluj nu circula noaptea? N-ar fi trebuit sa aiba macar un vagon-cuseta?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 19:45

Bucuresti-Valcea-Cluj era noaptea dar intoarcerea era ziua de asta nu avea cuseta , a avut in anii '80 dar cuseta mergea doar pana la Sibiu si se intorcea cu P-2012 .

_________________
595423Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 19:55

Sibiu-Bucuresti la cuseta in Personal. Miez. Razz

Legat de ce ziceai cu tarifele, nu mai stiu care era raportul intre Acc si P prin '95-'00, dar sigur era mult mai mic de 2/1. Acum sint si scumpe IR-urile si nici nu mai ai R-uri de lung parcurs. Plus ca si legaturile sint proaste.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 20:01

Prin 97-99 la accelerat erau 2 zone tarifare pentru supliment de viteza:
0 - 250 km 1500 Lei
peste 250 km 2300 Lei

La rapid suplimentul era de 15-20 ori mai mare decat la accelerat, pe zone kilometrice din 50 in 50 km. Pentru zona 200-250 km ajungea undeva la 70000 Lei.
Tichetul de rezervare era la fel pentru A sau R: 1000 lei orice distanta.
Pentru Bucuresti - Constanta, preturile erau cam asa:
P (din Obor) : 31000 Lei
A (din Obor) : 33500 Lei
R (din Nord) : 102000 Lei
Asadar nu era mare diferenta de pret intre P si A (exact cum spune karpaty) doar ca pe anumite magistrale, trenurile accelerat reprezentau cca 10-15 % din numarul trenurilor de rang superior, restul erau la rang de rapid/Intercity. M901, 201 erau privilegiate pentru ca aveau numai accelerate, mai putin rapide/intercity-uri
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 20:11

Pe 201, jumatatea nordica, sigur nu se mergea considerabil mai bine ca acum, deci e de inteles de ce nu (prea) erau Rapide sau IC-uri pe 201. Dar oricum, diferentele erau foarte mici, chiar si asa, avand un procent mic de Acc fata de Rapide sau IC.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 22:02

Istoricul trenului Craiova-Iași:

1991:

A 255/258: Iași(17:10) - Pașcani(18:20-18:45) - Bacău(19:53-20:00) - Adjud(20:40-20:52) - Ciceu(23:35-23:47) - Miercurea Ciuc(23:55-23:58) - Sfîntu Gheorghe(1:08-1:10) - Brașov(1:37-1:52) - Sibiu(4:27-4:45) - Rîmnicu Vîlcea(6:43-6:48) - Piatra Olt(8:27-8:37) - Craiova(9:26)
A 256/257: Craiova(17:19) - Piatra Olt(18:09-18:20) - Rîmnicu Vîlcea(20:13-20:18) - Sibiu(22:26-22:44) - Brașov(1:38-2:02) - Sfîntu Gheorghe(2:38-2:40) - Miercurea Ciuc(4:02-4:05) - Ciceu(4:13-4:25) - Adjud(7:11-7:26) - Bacău(8:06-8:08) - Pașcani(9:22-9:42) - Iași(10:51)

Conținutul: A și B

Puncte de rebrusment: Pașcani, Adjud, Sibiu
Puncte de schimbare tracțiune: Brașov
Stație de domiciliu: Craiova(judecînd după timpul alocat staționării în Craiova și Iași)

În anul 1992, însă, nu a mai apărut în mers

1993:

A 255/258: Iași(15:45) - Pașcani(16:54-17:15) - Bacău(18:24-18:27) - Adjud(19:14-19:26) - Ciceu(22:30-22:46) - Miercurea Ciuc(22:54-23:02) - Sfîntu Gheorghe(0:08-0:13) - Brașov(0:38-0:50) - Sibiu(3:53-4:05) - Rîmnicu Vîlcea(6:16-6:30) - Piatra Olt(8:07-8:10) - Craiova(8:53)
A 256/257: Craiova(13:32) - Piatra Olt(14:18-14:30) - Rîmnicu Vîlcea(16:08-16:12) - Sibiu(18:13-18:31) - Brașov(21:10-21:37) - Sfîntu Gheorghe(22:02-22:04) - Miercurea Ciuc(23:01-23:04) - Ciceu(23:12-23:26) - Adjud(2:15-2:27) - Bacău(3:09-3:12) - Pașcani(4:20-4:44) - Iași(5:50)

Conținutul: idem
Puncte de rebrusment: idem
Puncte de schimbare tracțiune: idem

Notă: Pe atunci, din ce-am auzit așa, fiecare vagon al trenului avea controlor!


1994:

A 255/258: Iași(5:00) - Bacău(7:02-7:04) - Adjud(7:43-7:55) - Ciceu(11:01-11:13) - Miercurea Ciuc(11:21-11:25) - Sfîntu Gheorghe(12:21-12:25) - Brașov(13:03-13:23) - Podu Olt(15:40-15:53) - Rîmnicu Vîlcea(17:28-17:32) - Piatra Olt(19:00-19:05) - Craiova(19:49)
A 291: Podu Olt(15:57) - Sibiu(16:21)
A 294: Sibiu(15:04) - Podu Olt(15:37)

A 256/257: Craiova(8:15) - Piatra Olt(9:01-9:13) - Rîmnicu Vîlcea(10:36-10:40) - Podu Olt(12:15-12:35) - Brașov(14:57-15:09) - Sfîntu Gheorghe(15:34-15:36) - Miercurea Ciuc(16:32-16:34) - Ciceu(16:44-16:54) - Adjud(20:02-20:14) - Bacău(20:51-20:54) - Iași(22:57)
A 293: Podu Olt(12:33) - Sibiu(13:01)
A 292: Sibiu(11:49) - Podu Olt(12:18)

Conținutul:

Craiova - Sibiu: A și B
Craiova - Iași: idem
Sibiu - Iași: idem

Puncte de rebrusment: Adjud și Podu Olt
Puncte de schimbare tracțiune: idem

Stații de domiciliu: Craiova(grupa de bază și grupa Craiova - Sibiu) și Sibiu(grupa Sibiu - Iași)

1996:

A 1921/1924: Iași(5:03) - Bacău(7:07-7:15) - Adjud(7:54-8:13) - Ciceu(10:58-11:01) - Miercurea Ciuc(11:12-11:16) - Sfîntu Gheorghe(12:17-12:21) - Brașov(12:47-13:08) - Podu Olt(15:16-15:36) - Rîmnicu Vîlcea(17:08-17:18) - Piatra Olt(18:53-18:55) - Craiova(19:40)
A 1925: Podu Olt(15:24) - Sibiu(15:56)
A 1928: Sibiu(14:42) - Podu Olt(15:10)

A 1922/1923: Craiova(8:07) - Piatra Olt(8:57-9:09) - Rîmnicu Vîlcea(10:32-10:38) - Podu Olt(12:13-12:28) - Brașov(14:48-15:00) - Sfîntu Gheorghe(15:24-15:27) - Miercurea Ciuc(16:32-16:41) - Ciceu(16:52-16:59) - Adjud(19:59-20:01) - Bacău(20:49-20:51) - Iași(22:53)
A 1927: Podu Olt(12:24) - Sibiu(12:57)
A 1926: Sibiu(11:40) - Podu Olt(12:08)

2000(ultima atestare):

A 1921/1924: Iași(5:00) - Bacău(7:02-7:04) - Adjud(7:54-8:06) - Ciceu(10:50-10:58) - Miercurea Ciuc(11:06-11:08) - Sfîntu Gheorghe(12:11-12:13) - Brașov(12:46-13:01) - Podu Olt(15:04-15:22) - Rîmnicu Vîlcea(16:56-16:59) - Piatra Olt(18:33-18:36) - Craiova(19:19)
A 1927: Podu Olt(15:20) - Sibiu(15:50)
A 1928: Sibiu(14:32) - Podu Olt(15:00)

A 1922/1923: Craiova(8:40) - Piatra Olt(9:26-9:30) - Rîmnicu Vîlcea(10:50-10:53) - Podu Olt(12:26-12:41) - Brașov(14:56-15:14) - Sfîntu Gheorghe(15:39-15:42) - Miercurea Ciuc(16:51-16:55) - Ciceu(17:03-17:15) - Adjud(20:07-20:22) - Bacău(21:09-21:14) - Iași(23:14)
A 1925: Podu Olt(12:34) - Sibiu(13:05)
A 1926: Sibiu(11:53) - Podu Olt(12:22)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 23:13

Karpaty a scris:

Grupa de Sibiu era cu vagoane de Sibiu iar cea de Iasi de Craiova dar se mai gasea si vagon de Iasi .
Si grupa de Sibiu era tot de Craiova, l-am folosit eu(1996) si avea dotarea specifica a Craiovei, 19/20-47, dupa 1997 au aparut si 19/20/39-57 la Craiova! Si personalele Craiova-Sibiu erau facute de Craiova, nu stiu de ce Sibiul nu forma nimic ce pleca spre Valcea, inclusiv personalele de Piatra Olt sau Valcea erau facute de Piatra Olt! Cel putin in vremea aia asa era! Am mai folosit odata grupa asta Sibiu-Craiova in 2000 dar nu am fost atent la compunere, eram prea suparat ca aveam o defectiune la camion, un jaf de Raba, si am plecat acasa sa iau bani ca sa-l bag in service, era rupt cardanul!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 15 Ian 2014, 23:30

Eu am fost cu el prima data in 1995 pe ruta Piatra Olt-Sibiu si vagonul in care am stat era de Sibiu , cand am mai mers cu el pe toata distanta Craiova-Iasi am prins si vagon de Iasi , vagoanele de la Craiova erau de regula niste jafuri de 20-47 , deci eu asta am prins , posibil sa le fi rotit la ceva timp .

_________________
595423Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_aTrenuri de pe vremuri - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 17:43

Secvențe filmate în Brașov, Predeal și Bușteni în decembrie 1996(A 1746/1747 Baia Mare/Satu Mare - București Nord):



Compunerea trenului(dibuită din amintiri, alimentată de clip):

LE+2B-A-B(10-7)-BarBafmd-2B-A-2B(6-1)
10-7: Baia Mare - București Nord
6-1: Satu Mare - București Nord
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 13 Feb 2014, 23:41

Tren rapid care a circulat in Mersul Trenurilor 1960-1961:

R 52 Suceava Nord(16:10) - Veresti(16:26) - Pascani(17:04) - Roman(17:38) - Bacau(18:22) - Adjud(19:10) - Marasesti(19:34) - Focsani(19:51) - Ramnicu Sarat(20:23) - Buzau(20:48) - Ploiesti Sud(21:40) - Bucuresti Nord(22:28)

Timp de mers: 6h18min
Viteza comerciala: 71,36 km/h

Iar acum 7 ore de mers...  Evil or Very Mad 
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeVin 14 Feb 2014, 01:38

Iti inteleg supararea, dar 1737 Valcea-Cluj face 6h40' pentru 297 de kilometri. 1650 face 447 de kilometri in 6h37'. Ce zici de asta?  Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeVin 14 Feb 2014, 09:11

Da Adi dar M500 e magistrala electrificata cu multe portiuni de 120km/h si cred ca in anii aia se circula cu 100km/h si de la Focsani la Ploiesti Sud.
1737 circula pe o magistrala ciopartita dupa pe Copsa-Sibiu
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeVin 14 Feb 2014, 09:12

În anii 90, pe 500, era 120 km/h pe toată distanţa de la Ploieşti la Suceava.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 30/01/2011

Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitimeDum 16 Feb 2014, 19:55

https://www.youtube.com/watch?v=rkS0BAcoZmY

R 361
Sus In jos
Continut sponsorizat





Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri de pe vremuri   Trenuri de pe vremuri - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Trenuri de pe vremuri
Sus 
Pagina 20 din 35Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 35  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Informaţii generale
»  Trenuri Regio
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-
Mergi direct la: