| Siemens EuroRunners in Romania | |
|
+45c o r v i n Mihai-Aurel cont.dezactivat. Vlad florin.lifticariu Bobby_TM Desiro256 63-1143-5 AndreiStefan KOSTYK buldozer2 Alex Avram Adisoft1991s AndiCFR Gaby005 @ndrey Grigor Costin.H Razvan popovici Re6/6 daniel_c cont dezactivat . Dr2005 AlexD Kriszti219 Marius DUAL mureseanu_976 sorin_ncs Katalin4653 Silver Scoop ANDU2100HP George lovekomotive redeme stefan_br decward IonutChircu cortexedge Adrian78 VeV cont inactiv mi.tudor 49 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5421 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mar 05 Iun 2012, 18:18 | |
| 750-3 in Chiajna: |
|
| |
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mar 05 Iun 2012, 18:21 | |
| Fain mai arata Siemensul |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mar 05 Iun 2012, 21:48 | |
| Numai vopseaua e de ele, si faptul ca au un consum foarte mic de carburant. Forta de 250kN la plecarea de pe loc spune tot, un Sulzer antic are 350kN. Au cumparat si ei varianta cea mai slaba si ieftina. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mar 05 Iun 2012, 22:52 | |
| În afară se merge mult pe ideea trenurilor scurte şi iuţi, doar ruşii mai trag trenuri cu zeci de vagoane. Sper să se procedeze la fel şi la noi, pentru că dacă pui clientul cu 5 vagoane să aştepte 2 săptămâni cu marfa acolo până mai scoate 10 vagoane ca să poţi să faci un tren mai lung (în care mai adaugi încă 15 vagoane de la alt client aflat în următoare Hm), clientul ăla s-ar putea ca data viitoare să opteze pentru camioane. _________________ :TTT:
|
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mar 05 Iun 2012, 23:00 | |
| Dragos la astfel de trenuri te referi? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mar 05 Iun 2012, 23:05 | |
| Daca nu ma insel tren scurt de marfa inseamna intre minim 10 si maxim 20 de vagoane, nu ca la noi cu 30 sau 40(unele si mai multe). |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mar 05 Iun 2012, 23:37 | |
| Pai cine sa isi care marfa cu trenul daca el face 500 km in 20 de ore si mai mult pe unele sectii peste 1000T iti trebuie locomotive impingatoare si asa mai departe plus altele saboti de mana si vagoane cu frana de mana cand la ungurii ii doare la basca de aspectele astea cand la ei jumate din garnitura circula cu franele izolate!! La Curtici sunt o gramada de parcuri de logistica unde se descarca masinile si se pun pe auto si containere mai ales cele EKOL o mare firma de logistica turceasca care isi transporta marfa spre Turcia auto!!
|
|
| |
sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4725 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mier 06 Iun 2012, 05:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- În afară se merge mult pe ideea trenurilor scurte şi iuţi, doar ruşii mai trag trenuri cu zeci de vagoane....
Doar rusii? Se pare ca pentru voi chiar nu exista alte continente decit cel european...sau ma rog poate ca exista si Asia totusi. (ansamblul continental Eurasia). Ia vedeti voi bunaoara ce trenuri trag americanii si apoi spuneti ca doar rusii mai trag trenuri lungi. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mier 06 Iun 2012, 06:57 | |
| - AlexD a scris:
- Daca nu ma insel tren scurt de marfa inseamna intre minim 10 si maxim 20 de vagoane, nu ca la noi cu 30 sau 40(unele si mai multe).
Merg si la 35 , 40 chiar 50 daca sunt vagoanele goale si respecta lungimea . |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mier 06 Iun 2012, 19:37 | |
| - adrian78 a scris:
La Curtici sunt o gramada de parcuri de logistica unde se descarca masinile si se pun pe auto si containere mai ales cele EKOL o mare firma de logistica turceasca care isi transporta marfa spre Turcia auto!!
turcii sunt mai amarati ca romanii la infrastructura feroviara daca nu ma-nsel - sorin_ncs a scris:
Doar rusii? [...] Ia vedeti voi bunaoara ce trenuri trag americanii si apoi spuneti ca doar rusii mai trag trenuri lungi. asta depinde de tara, economie etc nu vad rentabilitatea utilizarii GE Dash 9-44CW sau EMD SD90MAC in Romania la configuratia infrastructurii feroviare si la cerintele economice |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mier 06 Iun 2012, 19:55 | |
| - daniel_c a scris:
- adrian78 a scris:
La Curtici sunt o gramada de parcuri de logistica unde se descarca masinile si se pun pe auto si containere mai ales cele EKOL o mare firma de logistica turceasca care isi transporta marfa spre Turcia auto!!
turcii sunt mai amarati ca romanii la infrastructura feroviara daca nu ma-nsel
- sorin_ncs a scris:
Doar rusii? [...] Ia vedeti voi bunaoara ce trenuri trag americanii si apoi spuneti ca doar rusii mai trag trenuri lungi. asta depinde de tara, economie etc
nu vad rentabilitatea utilizarii GE Dash 9-44CW sau EMD SD90MAC in Romania la configuratia infrastructurii feroviare si la cerintele economice
Turcii au deja HSL si construiesc impreuna cu bulgarii legatura Europa spre Orient o linie de 300km/h Vorbim de tari care sunt cat Europa unde se folosesc trenuri lungi si grele :America Canada Australia China |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mier 06 Iun 2012, 20:07 | |
| - adrian78 a scris:
Turcii au deja HSL si construiesc impreuna cu bulgarii legatura Europa spre Orient o linie de 300km/h
ma refeream la majoritatea infrastructurii unde circula mai mult marfa |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mier 06 Iun 2012, 20:20 | |
| - AlexD a scris:
- Numai vopseaua e de ele, si faptul ca au un consum foarte mic de carburant. Forta de 250kN la plecarea de pe loc spune tot, un Sulzer antic are 350kN. Au cumparat si ei varianta cea mai slaba si ieftina.
ai enumerat suficiente avantaje ale locomotivei, mai tb sa pui si faptul ca sunt fiabile.Cat despre forta de tractiune este cat se poate de buna....felicitari celor de la CTV |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mier 06 Iun 2012, 20:38 | |
| - adrian78 a scris:
Turcii au deja HSL si construiesc impreuna cu bulgarii legatura Europa spre Orient o linie de 300km/h
Oh , sa nu umflam prea mult treburile si sa le prezentam de-acum asa cum or sa fie poate peste 50 de ani :shock: Pe teritoriul Bulgariei nu se construieste nici o linie de mare viteza , se construieste exact ce avem noi (Bucuresti-Constanta de 160) dar linie single si nu dubla plus posibilitatea de trecere in viitor la 200km/h pentru tilting trains dar doar dupa schimbarea cu bani grei a semnalizarii (adica posibila si la noi tot pe Bucuresti-Constanta si nu numai) . Acum daca chiar crezi ca a inceput constructia vreunei linii care sa duca milioane de turcalai cu trenul in Germania (ICE-ul ca sa fim mai interoperabili) te inseli si asta o stii si tu , menirea HSR nu este de a te duce din Asia in Europa atata timp cat exista linii aeriene care te transporta de 5 ori mai repede si chiar de vreo 2 ori mai ieftin . Linia asta dinspre Orient va fi de baza pentru transportul de marfa si va trece prin Romania doar cu 160km/h pe tronsonul Calafat-Craiova-Timisoara-Arad-Curtici deci sa pastram HSR-ul deocamdata in Turcia si eventual in viitorul apropiat pe sub Bosfor , restul e poveste... |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania Mier 06 Iun 2012, 21:29 | |
| - Re6/6 a scris:
- AlexD a scris:
- Numai vopseaua e de ele, si faptul ca au un consum foarte mic de carburant. Forta de 250kN la plecarea de pe loc spune tot, un Sulzer antic are 350kN. Au cumparat si ei varianta cea mai slaba si ieftina.
ai enumerat suficiente avantaje ale locomotivei, mai tb sa pui si faptul ca sunt fiabile.Cat despre forta de tractiune este cat se poate de buna....felicitari celor de la CTV la 4 osii si 80 de tone cred ca este ok, comparatia in cazul asta cu LDE nu cred ca-si are rostul, diferentele dintre masini fiind clare, pe langa consumul redus de combustibil, probabil ca contribuie la cresterea fiabilitatii si costuri mici de intretinere, timp redus de imobilizare, cine cunoaste sistemul de revizii planificate la locomotivele diesel din parcul CFR stie ce vreau sa spun |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania | |
| |
|
| |
| Siemens EuroRunners in Romania | |
|