Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3661
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9682
Data de inscriere : 02/11/2008

Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010 Empty
MesajSubiect: Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010   Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010 Icon_minitimeLun 30 Aug 2010, 19:02

Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010

:z2: :z1: :z3:

Prewiew :

• continuarea procesului de licitare şi inchiriere a liniilor aparţinând infrastructurii feroviare
neinteroperabile rămase neadjudecate/necontractate în etapele de licitaţie derulate anterior (35
de secţii însumând 814,63 km, care prin închiriere aduc economii de 158,1 milioane lei/an);
• promovarea unei Hotărâri de Guvern prin care să fie incluse în categoria infrastructurii
neinteroperabile un număr de 9 secţii de circulaţie, care însumează 366,53 km şi care, prin
închiriere, conduc la o economie de 39.6 milioane lei/an). Prin aceasta, lungimea infrastructurii
feroviare neinteroperabile din România va fi 3.606,53 km, reprezentând 101 secţii de circulaţie;
• închiderea secţiilor de circulaţie neinteroperabile şi disponibilizarea personalului aferent în
cazul secţiilor care nu vor putea fi închiriate în etapele de licitaţie din anul 2010 şi ulterior
emiterii Hotărârii de Guvern de suplimentare a numărului de secţii;

MĂSURI DE REORGANIZARE A ACTIVITĂŢII DE TRANSPORT

Sistarea operării trenurilor de călători pe secţii de circulaţie cu încasări reduse, astfel:
a. In conformitate cu intentia CFR SA de a modifica HG 1409/2007 prin trecerea unui numar de 6
secţii în secţii neinteroperabile şi concesionarea acestora sau închiderea totală, efectul va fi
reducerea a 200.000 tren-km în următoarele patru luni, cu o economie financiară de aprox. 4,7
milioane lei, reducerea fiind direct influenţată de decizia CFR SA.

Sectia
1 Bucuresti - Oltenita RTFC Bucuresti km 79 tren-km / zi 316
2 Rosiori - Alexandria RTFC Craiova km 34 tren-km / zi 379
3 Argeselu - Campulung-Golesti RTFC Craiova km 55 tren-km / zi 220
4 Rosiori - Turnu Magurele RTFC Craiova km tren-km / zi 50 457
5 Oraviţa- Anina RTFC Timişoara km 33 tren-km / zi 198
6 Oraviţa- Iam RTFC Timişoara km 27 tren-km / zi 154

b. Conform HG 1409/2007, au fost licitate şi urmează a fi preluate un numar de 3 secţii declarate
ca secţii neinteroperabile, măsura va avea ca efect reducerea a 35.000 tren-km, cu o
economie financiara de aprox. 1,1 milioane lei pentru ultimele două luni.
Secţiile care vor fi preluate sunt următoarele:

1 Buda - Slanic Bucuresti km 34 tren-km / zi 227
2 Ploiesti Nord - Maneciu Bucuresti km 44 tren-km / zi 176
3 Simeria - Hunedoara Timisoara km 15 tren-km / zi 184

c. Urmare analizei comune CNCF CFR SA - CFR Călători, referitoare la rezultatele economicofinanciare
pe anumite secţii de circulaţie, se propune a nu se mai opera pe 7 secţii de circulaţie
(indiferent de clasificarea acestora în secţii neinteroperabile/interoperabile), cu modificarea
obligatorie a Contractului de Servicii Publice pentru 2010 încheiat cu MTI , acest lucru avand
ca efect reducerea a cca. 200.000 tren-km, cu o economie financiară de aprox. 4,8 milioaneâ
lei în următoarele patru luni .

Secţiile propuse sunt următoarele:

1 Babeni - Alunu Craiova km 40,6 tren-km / zi 139
2 Strehaia - Motru Craiova km 31 tren-km / zi 177
3 Podu Olt - Porumbacu Brasov km 19 tren-km / zi 247
4 Giurgiu -Gradistea Buc km 49 tren-km / zi 196
5 Livezeni - Lupeni Timisoara km 17 tren-km / zi 170
6 (Barlad)Zorleni - Falciu Nord hcv Iasi km 70 tren-km / zi 280
7 Medgidia - Negru Voda Constanta km 58 tren-km / zi 348

d. Pe lângă secţiile menţionate la pct. c, sunt o serie de secţii declarate ca neinteroperabile de
CNCF CFR SA, prevăzute în HG 1409/2007, pe care CFR Călători nu va mai opera, cu
modificarea corespunzătoare a Contractului de Servicii Publice pentru 2010 încheiat cu MTI,
acest lucru având ca efect reducerea a cca 150.000 tren-km, cu o economie financiară de
aprox. 2,8 milioane lei în următoarele patru luni .
Secţiile propuse sunt următoarele:

1 Caransebes - Boutari Timisoara km 70 tren-km / zi 420
2 Jebel - Liebling Timisoara km 10 tren-km / zi 20
3 Carpinis - Ionel Timisoara km 31 tren-km / zi 186
4 (Piteşti) Vâlcele- Curtea de Argeş Craiova km 16 tren-km / zi 160
5 Dornisoara - Floreni Iasi km 22 tren-km / zi 88
6 Crasna - Husi Iasi km 33 tren-km / zi 330
7 Marasesti - Panciu Galati km 18 tren-km / zi 36

Alte măsuri de reducere a cheltuielilor şi creştere a veniturilor

Activarea în regim de urgenţă a parcului imobilizat de automotoare tip MALAXA şi DESIRO,
destinate circulaţiei pe secţii secundare în locul trenurilor clasice. Astfel, prin repararea a circa
65 de automotoare tip 900 Malaxa şi circa 68 de automotoare Desiro se estimează înlocuirea
a 70 locomotive diesel (50 LDE şi 20 LDHc) utilizate în prezent în tracţiunea trenurilor,
rezultând o economie lunară de cca. 1500 tone combustibil. Efortul bugetar pentru realizarea
acestui program se estimează la cca. 40 milioane lei pentru perioada 2011-2012.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
mariuskl

mariuskl


Numarul mesajelor : 123
Varsta : 34
Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani
Reputatie : 5713
Data de inscriere : 25/07/2009

Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010 Empty
MesajSubiect: Re: Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010   Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010 Icon_minitimeLun 30 Aug 2010, 20:08

Citat :
5 Livezeni - Lupeni Timisoara km 17 tren-km / zi 170

Pacat. Am fost pe aceasta ruta chiar la inceputul acestei luni, e frumos facuta dar din pacate lenta, are o groaza de probleme la nivel de infrastructura (inclus podul de peste Jiul de Vest din Lupeni). Ma mira ca o inchid, tinand cont ca in timpul anului scolar merg o groaza de elevi de la Lupeni, Vulcan si Iscroni pana la Petrosani. Au mai scos din trenurile de dimineata si probabil ca si traficul s-a diminuat + circula microbuze din 10 in 10 minute intre Uricani si Petrosani. Binenteles ca sectiuni din acel drum sunt praf, la fel ca unele din calea ferata.
Sus In jos
http://www.jmarius.info/
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3661
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9682
Data de inscriere : 02/11/2008

Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010 Empty
MesajSubiect: Re: Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010   Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010 Icon_minitimeLun 30 Aug 2010, 23:56

Probabil cu ceva de tipul asta Razz

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ja/c/ce/JRF-M250-a.JPG

http://www.flickr.com/photos/42516585@N00/3642513096/lightbox/

http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:HPIM1808.JPG&filetimestamp=20080623230555

http://www.railfaneurope.net/pix/de/diesel/dmu/freight/pix.html

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010 Empty
MesajSubiect: Re: Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010   Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010 Icon_minitime

Sus In jos
 
Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Strategia de Restructurare CFR
» Filmuletul feroviar al lunii august !!!
» Filmuleţul Feroviar al lunii August 2013
» Filmuletul feroviar al lunii AUGUST 2011
» Filmuletul feroviar al lunii august ! ---VOT (POLL) ---

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: