Multumesc,Codrut!
Citeva fotografii de linga gara
***
***
***
***
89-003 e gata de plecare
***
ne intoarcem
***
***
mi se pare mie sau aici sint doua tuneluri?
**
Ce ar fi de spus despre linia asta?La timpul ei a fost o necesitate,iar cei care au construit-o au fost meseriasi,se circula si acum dupa 150 de ani pe ea.Dar acum in secolul 21 sa faci 33 km in 2 ore nu e acceptabil.Am fost 10 calatori la dus si 3 la intors.
Trafic de marfa nu o sa mai fie daca minele de la Anina si Ciudanovita s-au inchis.Chiar si fierul vechi de la mina si termocentrala Crivina a fost taiat si vindut de mult.
Are linia un viitor turistic?Ar trebui taiati copacii din vale,peisajele sint frumoase dar nu le vezi de pomi!Nu va luati dupa poze,80% din distanta mergi prin padure si daca ai scos capul pe geam automat iei o craca peste ochi.Va recomand sa nu scoatei aparatul foto pe geam ca s-ar putea sa-l pierdeti.
Datorita curbelor cu raza mica si declivitatii mari nu orice vehicul poarte circula pe linia asta.Ma indoiesc ca un automotor de la Regotrans poate trece prin tunelurile astea,peretele e le 20 de cm de vagon!La fel o Malaxa 77 nu cred ca ar putea urca.
Daca s-ar repara 50.000 de la Oravita ar fi fain dar cine ar veni sa se plimbe de placere cu trenul la Anina?Altcumva se punea problema daca linia era pe linga vreo statiune de fite gen Poiana Brasov,Sinaia,ar fi fost mai ''trendy'' si s-ar fi inghesuit totii snobii Bucurestiului!
Daca n-ati fost pe aceasta linie nu pierdeti ocazia,merita,bine ca o tine CFR-ul,dar nici asta nu se stie cit mai dureaza!
Am timp in Oravita sa fac calculele economice:
Resita-Oravita cu Regiotrans tur-retur 18,6 lei
Oravita-Anina cu CFR tur retur 7,5 lei
10 ore plimbat cu trenul pe 26 lei
Daca trec si Stella Artois la consumatie face 30 de lei ziua de concediu!Pacat ca o sa fie singura!
Se lasa seara peste Banat
***
***
E timpul sa merg acasa!