Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 505 : Focşani - Odobeşti

In jos 
+17
alliens
Theo A.
dan tm
MariusM
IonutCFR2009
Nesebar
Dr2005
Luca tgv
chatnoir401
cristi CFR
cristi ar
ravers75
sorinucu
riciu
ldh80
cata
Vlad
21 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5237
Data de inscriere : 27/06/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Mar 2017, 18:42

Dr2005 a scris:
Trenul plăteşte 9 lei pe km TUI + autorizarea personalului. Pe când maxi-taxi plăteşte 2000 lei pe an rovinietă (dacă e drum naţional, că dacă e DJ nu plăteşte nimic) şi 68 de lei o dată la 10 ani pentru permisul şoferului. Faceţi voi calculele de rentabilitate.


Deci revenim la problema legislatiei, care e proasta, si nu fara intentie....dar initiativa legilsativa e la minister, de acolo ar trebui sa vina solutiile pentru o ocncurenta corecta intre tren si autobuz....fie TUI si la rutier ca la tren, fie vigneta la tren
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Mar 2017, 20:48

Au fost numeroase propuneri de îmbunătăţire a legislaţiei. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanţe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autorităţile locale nu au bază legală să compenseze trenurile şi chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depăşeşte raza administrativ-teritorială, cu excepţia reţelelor de tramvai şi troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale şi nu MT cum ar fi fost normal?

Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23458
Data de inscriere : 05/10/2010

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Mar 2017, 21:03

Dr2005 a scris:
Au fost numeroase propuneri de îmbunătăţire a legislaţiei. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanţe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autorităţile locale nu au bază legală să compenseze trenurile şi chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depăşeşte raza administrativ-teritorială, cu excepţia reţelelor de tramvai şi troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale şi nu MT cum ar fi fost normal?

Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.

Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 18 Mar 2017, 21:34, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Mar 2017, 21:21

Colegiul ăla există de ani buni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23458
Data de inscriere : 05/10/2010

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Mar 2017, 21:35

Dr2005 a scris:
Colegiul ăla există de ani buni.

Cu ce se ocupa?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8774
Reputatie : 12486
Data de inscriere : 16/07/2014

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Mar 2017, 22:27

Dar daca autoritatile locale si judetene s-ar uni si ar cumpara acum linia de la CFR apoi ar deschide circulatia intre orase fara sa ajunga in gara Focsani carei legislatii s-ar subordona? Adica sa existe o portiune de citeva zeci sau sute de metri racordare la CFR pe care sa se circule din motive tehnice din ani in pasti(cum circula metroul cind il aduce de la fabrica) in rest sa nu aiba tangenta cu CFR.
Sau la nevoie sa fie chiar separate liniile si doar la nevoie sau urgenta sa monteze un cupon de sina intre reteua CFR si reteaua locala, ce ar implica circulatia unor rame intre Odobesti si Focsani ca transport local?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Mar 2017, 23:10

Nu ai voie să cumperi infrastructura publică. Aceasta ori se închiriază, ori se casează şi valorifică, numai că la casare şi valorificare e musai să fie demontată, pentru că terenul aferent nu e vândut, deci degeaba cumperi fizic linia, că trebuie să pleci cu ea de pe terenul statului.

Desigur, CJ Vrancea îşi poate înfiinţa un gestionar de infrastructură şi poate închiria secţia, apoi acelaşi CJ îşi poate înfiinţa şi un operator.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8774
Reputatie : 12486
Data de inscriere : 16/07/2014

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Mar 2017, 23:25

Terenul este al statului, in regula, dupa ce vinde linia ce face CFR SA cu terenul? macar plateste impozit pe el?
Vezi asta e prostia, CFR ramine cu terenul care nu ii aduce nici o folos, desi si CJ Vrancea sau CL Focsani si CL Odobesti oarecum tot statul sint.

Ce face CFR SA respectiv statul cu terenul fostei linii Huedin Calatele? am vazut ca e intabulat. Ce face cu terenul fostei linii Mintia -Brad? Boutari-Hateg? si exemplele pot comtinua.

E un hatis legislativ si o lehamite, o fuga de munca si de raspundere a celor de la CFR astfel incit sa se schimbe legislatia in folosul cetatenilor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeDum 19 Mar 2017, 01:11

Nu plăteşte impozit, că e aferent infrastructurii publice. Desigur, prin HG, se poate transfera domeniul public din administrarea MT în administrarea judeţului, asta după ce, prin alt HG, s-a scos din concesiunea CFR S.A.. Numai că asta nu ai voie să o faci cât e linie pe el, pentru că infrastructura publică nu se poate înstrăina.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13905
Data de inscriere : 08/01/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeDum 19 Mar 2017, 13:40

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Au fost numeroase propuneri de îmbunătăţire a legislaţiei. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanţe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autorităţile locale nu au bază legală să compenseze trenurile şi chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depăşeşte raza administrativ-teritorială, cu excepţia reţelelor de tramvai şi troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale şi nu MT cum ar fi fost normal?

Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.

Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini
Tu zici bine ce zici acolo Smile
Se va ocupa si de restructurarea reţelei de transport feroviar în sensul concentrării pe o reţea de transport eficientă astfel încât alocarea de fonduri pentru întreţinere, mentenanţă şi reparaţii curente să fie orientată pentru o reţea de transport feroviar sustenabilă din punct de vedere economic.
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/infiintarea-autoritatii-de-reforma-feroviara-a-fost-avizata-favorabil-de-parlament
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5237
Data de inscriere : 27/06/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeDum 19 Mar 2017, 23:59

adica alocam fonduri ca acum si calculam cat putem intretine cu ele, cam asta va fi marea reforma....si vom taia in special acolo unde trenul face concurenta dubelor sefilor de prin politica si minister....iar la final vom fi mandri ca vom avea o retea redusa la mai putin de jumatate
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23458
Data de inscriere : 05/10/2010

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeLun 20 Mar 2017, 12:09

Vitosa a scris:
Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Au fost numeroase propuneri de îmbunătăţire a legislaţiei. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanţe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autorităţile locale nu au bază legală să compenseze trenurile şi chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depăşeşte raza administrativ-teritorială, cu excepţia reţelelor de tramvai şi troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale şi nu MT cum ar fi fost normal?

Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.

Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini
Tu zici bine ce zici acolo   Smile
Se va ocupa si de restructurarea reţelei de transport feroviar în sensul concentrării pe o reţea de transport eficientă astfel încât alocarea de fonduri pentru întreţinere, mentenanţă şi reparaţii curente să fie orientată pentru o reţea de transport feroviar sustenabilă din punct de vedere economic.
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/infiintarea-autoritatii-de-reforma-feroviara-a-fost-avizata-favorabil-de-parlament

O sa vina 30 de insi platiti cu minim 5000 de lei sa hotarasca ei din birouri ce se va alege de calea ferata ei habar n-avand ce se intampla pe teren cum sunt destui acum la CFR care habar nu au unde sunt statiile de CFR amplasate

Oricum marele masterplan e facut de niste specialisti americani care probabil l-au facut dupa ureche
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1620
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4492
Data de inscriere : 19/07/2016

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeLun 20 Mar 2017, 12:15

Adrian78 a scris:


Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice.



Oricum marele masterplan e facut de niste specialisti americani care probabil l-au facut dupa ureche[/quote]
Prafuri americane, vorba lui Jean Constantin din filmul BD. Very Happy
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13905
Data de inscriere : 08/01/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeLun 20 Mar 2017, 22:16

Pai nu ei specialistii si (s)expertii au distrus calea ferata romaneasca?!! Habarnistii parasutati in sistem pe nepotisme si pcr si care te invata ei acum cum se face cale ferata dupa, chipurile, norme UE...
Sa mai spun si cum stau pititi doar doar sa te prinda calcand pe bec si sa te arda la salariu?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitimeMar 21 Mar 2017, 00:01

Deocamdată, ARF are un singur angajat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti   505 : Focşani - Odobeşti - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
505 : Focşani - Odobeşti
Sus 
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 506 : Odobeşti - Burca (îngustă)
» Focşani (500)
» Fotoreportaj Focsani Marasesti Barbosi
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: