Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 607 : Podu Iloaiei - Harlau

In jos 
+28
IonutCFR2009
AMX 97-0548-4
dan tm
mielutu zburator
Radu
kasapis2007
@ndrey
Vitosa
Adrian78
NicuS
cfr500
Nesebar
Dutzu
DAS 2011
Czirjak Arpad
Dr2005
Semafor
ATM
alinx3330
COSTACHE MIHAIL
lovekomotive
mishu88
sorinucu
MariusM
Vlad
PrisecaruFlorin
mi.tudor
myster2008
32 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12484
Data de inscriere : 16/07/2014

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 5 Sept - 10:16

Mai incet cu pianul pe scari si cu nervii...

Nu exista viteza standard.

Pe o sectie in urma verificarilor se stabileste viteza maxima admisa pentru circulatie care poate fi diferita de viteza maxima de la momentul constructiei.

De exemplu   o linie construita pentru viteza maxima 120 km/h la un moment dat viteza maxima admisa poate fi 100 km/h.

Apoi se face mersul trenurilor unde se iau in calcul mai multe elemente cum ar fi tonajul, mijlocul de remorcare, rangul trenului etc. astfel ca un tren marfar poate primi un mers stabilit la 70 km/h, un IR(accelerat) poate primi un mers de 100 km/h, un regio  poate primi mers cu viteza maxima 80 km/h, iar un tren compus din Malaxe va primi cu 70 km/h

Cred ca iti este destul de clar ca nu exista indicator VM deoarece nu e clar care viteza maxima, a trenului, a locomotivei sau a liniei(constructiva sau in exploatare).

prin urmare exista indicatorul VS adica VITEZA STABILITA unde viteza stabilita este tocmai viteza stabilita prin livret asa cum ti-am explicat mai sus. Adica la intilnirea indicatorului VS, mecanicul trenului va circula cu viteza maxima din livret stabilita pentru trenul lui.

De aceea pe linia 800 unele trenuri au VS =160 km/h iar cel din urma lui poate avea VS 150 km/h iar urmatorul chiar 100 km/h, iar daca ar circula o Malaxa de la Medgidia la Constanta va avea VS 70 km/h.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 423
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 08/06/2016

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 5 Sept - 10:25

dan tm a scris:
Mai incet cu pianul pe scari si cu nervii...

Nu exista viteza standard.

Pe o sectie in urma verificarilor se stabileste viteza maxima admisa pentru circulatie care poate fi diferita de viteza maxima de la momentul constructiei.

De exemplu   o linie construita pentru viteza maxima 120 km/h la un moment dat viteza maxima admisa poate fi 100 km/h.

Apoi se face mersul trenurilor unde se iau in calcul mai multe elemente cum ar fi tonajul, mijlocul de remorcare, rangul trenului etc. astfel ca un tren marfar poate primi un mers stabilit la 70 km/h, un IR(accelerat) poate primi un mers de 100 km/h, un regio  poate primi mers cu viteza maxima 80 km/h, iar un tren compus din Malaxe va primi cu 70 km/h

Cred ca iti este destul de clar ca nu exista indicator VM deoarece nu e clar care viteza maxima, a trenului, a locomotivei sau a liniei(constructiva sau in exploatare).

prin urmare exista indicatorul VS adica VITEZA STABILITA unde viteza stabilita este tocmai viteza stabilita prin livret asa cum ti-am explicat mai sus. Adica la intilnirea indicatorului VS, mecanicul trenului va circula cu viteza maxima din livret stabilita pentru trenul lui.

De aceea pe linia 800 unele trenuri au VS =160 km/h iar cel din urma lui poate avea VS 150 km/h iar urmatorul chiar 100 km/h, iar daca ar circula o Malaxa de la Medgidia la Constanta va avea VS 70 km/h.

Multumesc pentru clarificare. Un raspuns foarte clar si profesionist.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 23
Reputatie : 7148
Data de inscriere : 18/11/2011

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeSam 10 Sept - 21:24

HM Belcesti are doar o linie in abatere care deserveste o rampa. Habar nu am daca e folosita, daca nu ...desfiintarea.

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 24myy44
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12484
Data de inscriere : 16/07/2014

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeSam 10 Sept - 22:11

Dar de ce desfiintarea?
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 23
Reputatie : 7148
Data de inscriere : 18/11/2011

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeSam 10 Sept - 23:34

Acea linie in abatere e pentru incarcari/descarcari marfuri. Nu se fac incrucisari. Nu am vazut marfare pe aceasta sectie.
Lungimea liniei directe e de 400 m.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12484
Data de inscriere : 16/07/2014

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeDum 11 Sept - 12:42

Am intrebat de ce ,,desfiintarea" nu am intrebat la ce e folosita.Asadar de ce desfiintarea ei?


Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeDum 11 Sept - 15:37

Să desfiinţeze Hm şi să facă P. Aj. M.. Aşa au făcut la Ceamurlia de Jos, au desfiinţat Hm, după care s-au trezit că au comenzi pentru un siloz din zonă şi au înfiinţat un P. Aj. M. într-un chioşc improvizat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8772
Reputatie : 12484
Data de inscriere : 16/07/2014

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 12 Sept - 8:52

Eu m-am prins ca vorbeste de la bloc fara sa stie.

Era o discutie recenta aici daca lipsa unei cai de comunicatii nu face o zona neatractiva
http://www.forumtrenuri.com/t4877p100-propuneri-pentru-mersul-trenurilor-2016-2017#292731

E usor sa spui sa desfiintezi linia aia, dar pe ce motiv? doar asa ca mi se pare mie ca trebuie desfiintata.

S-a desfiintat Padureni HM si acuma e PM deoarece fostul Comtim are linii si foloseste vagoane.
S-a cerut trafic de marfa chiar in statia Giera pentru trenuri de cereale.

o firma italiana din Peciu Nou plateste taxa de acces pentru fiecare camion/zi ca sa aduca cerealele in statia Timiseni, la peciu Nou exista linii dar nu au macaz.

Mai sint si exemplele date de doctor.

c2016 cam cit circuli cu trenul si cit iti incomodeaza calatoria pe linia asta existenta liniei publice din Belcesti?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6370
Reputatie : 12044
Data de inscriere : 09/07/2009

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 12 Sept - 9:32

Desfiintarea unei halte de miscare presupune niste costuri pentru cei de la CFR Infra. Sunt zeci de HM-uri care urmeaza a fi desfiintate dar nu exista fondurile necesare. Sunt altele prioritatile momentului: reparatii la poduri si podete care stau sa cada, terasamente care trebuie consolidate, instalatii SCB „coapte” cu durata de exploatare demult expirata.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 423
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 08/06/2016

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 12 Sept - 9:45

IonutCFR2009 a scris:
Desfiintarea unei halte de miscare presupune niste costuri pentru cei de la CFR Infra. Sunt zeci de HM-uri care urmeaza a fi desfiintate dar nu exista fondurile necesare. Sunt altele prioritatile momentului: reparatii la poduri si podete care stau sa cada, terasamente care trebuie consolidate, instalatii SCB „coapte” cu durata de exploatare demult expirata.

Si care sunt mai exact costurile ? Personal nu mi-as dori sa se intample asta, probabil vor trebui dati si niste oameni afara ceea ce nu e de dorit.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 23
Reputatie : 7148
Data de inscriere : 18/11/2011

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 12 Sept - 12:14

Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 423
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 08/06/2016

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 12 Sept - 12:16

c2016 a scris:
Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.

La Cotnari statia pare foarte departe de localitate. Poate din lipsa de calatori. Oricum cred ca daca nu era RegioTrans linia era inchisa.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 900
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 26/09/2009

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 12 Sept - 13:25

c2016 a scris:
Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.
E invers ,Belcesti e mai mare ; de obicei atat la Cotnari cat si la Belcesti se formau si incrucisau trenuri de marfa ,iar trenurile de calatori incrucisau la Hm Spinoasa,desfiintata in 1997.
Nu are sens sa se desfiinteze HM Belcesti,utilitatea sa este data de posibilitatea inrucisarilor( accidentale din anumite motive) .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 12 Sept - 14:07

laurentzu a scris:
c2016 a scris:
Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.

La Cotnari statia pare foarte departe de localitate. Poate din lipsa de calatori. Oricum cred ca daca nu era RegioTrans linia era inchisa.

Decizia de desfiinţare a unei staţii sau Hm se ia în funcţie de numărul de trenuri, nu de numărul de călători. CFR Călători e liber să-şi menţină casa de bilete şi dacă halta devine HC sau PO.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 28
Reputatie : 6793
Data de inscriere : 07/09/2014

607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitimeLun 12 Sept - 17:39

Păi bun, câte trenuri trebuie să fie ca să taie un Hm? Mă uit la haltele de pe secții unde trec 3 trenuri pe zi și alea cu Desiro, iar abaterile sunt praf și pulbere, în unele cazuri crescând deja copăcei pe ele.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat





607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau   607 : Podu Iloaiei - Harlau - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
607 : Podu Iloaiei - Harlau
Sus 
Pagina 6 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Proiectul caii ferate Harlau- Botosani
» 606: Iaşi - Leţcani - Podu Iloaiei - Paşcani
» Hârlău (607)
» Tunelurile din Romania
» Podu Olt (200)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: