Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut

In jos 
+37
Theijs
impulsbv
t1972
TVlad
Vitosa
bogdan srl
liviulav33
marius664
DAS 2011
Amiralul
ets2oltromânia
teoiasi
IonutCFR2009
catalin-husi
Adrian78
kristi kkk
Dr2005
@ndrey
DUAL
impuls
cfr500
spiderpc
cristi CFR
Nesebar
redeme
riciu
MariusM
ATM
mardaryroby
ldh80
sorinucu
discoid21
ultras
srazvi
PrisecaruFlorin
Vlad
myster2008
41 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Linia 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 25 Noi 2010, 21:59

Doua intrebari:
-de ce s-a realizat aceea linie incalecata (larg+normal) de la Falciu spre Moldova (la statia Prut), cand transbordarea marfurilor din vagoanele de ecartament normal, pe cele de ecartament larg si invers se realiza in statia Falciu ? Nu era mai logic ca intre Falciu si Prut (Moldova) sa fie numai linie larga?
-s-a mai redeschis pentru trenurile de calatori sectia Falciu- Falciu Nord HM ? Stiu ca la inundatiile din vara a fost inchisa.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Linia 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeDum 05 Dec 2010, 19:16

In 1989 Horga si Epureni erau HM.
Murgeniul era gara (acum "punct oprire in linie curenta")
Falciu Nord era HM (acum "punct oprire in linie curenta").
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Linia 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeDum 09 Ian 2011, 18:41

In actualul MT mai apar doar doua perechi/trenuri pe zi (din care una circula numai pana la Falciu), fata de MT 1988/1989, cand existau 5 perechi trenuri/zi, inclusiv cu vagon de clasa 1!
Pe 603 a mai ramas "Sageata Albastra"?

Si tot o "ciudatenie": mai apare un "personal international" Falciu-Prut (compus din rame automotoare "D2" sau locomotiva Tschme-3 si un vagon ?), care insa are niste orare puse cu totul ilogic: desi P6422 soseste la Falciu la 13.05, trenul Falciu-Prut pleaca abia la 14.30!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeLun 10 Ian 2011, 12:37

Se considera ca daca sint pasageri care sa foloseasca aceasta ruta pentru trecere sa fie timp de vamuire.
Nu se trece asa simplu ca in Ungaria de exemplu pentru ca se iese in afara UE.
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member
mardaryroby


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 45
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 6023
Data de inscriere : 21/08/2008

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeMar 11 Ian 2011, 23:03

Acel international este pus in circulatie pentru trafic local de frontiera, pentru cei din zona.
Sus In jos
http://rrt-group.com
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Linia 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeSam 26 Mar 2011, 21:09

Livret de circulatie din 1984:
Barlad- Zorleni= 80 (datorita faptului ca trenul C Barlad- Falciu avea in compunere si vagon "TF"; in mod normal, viteza trenurile C si P pe acest tronson era de 100 km/h).
Zorleni- Epureni HM= 60
Epureni HM- Murgeni= 80
Murgeni- Falciu= 75

Compunere tren: L (040-DHC), 5 vagoane (4 seria 29-20, unul de bagaje "TF"; era probabil un model anterior anului 1940, inaintea aparitiei vagoanelor "clasice" de bagaje seria 90-47, 90-57; probabil tot din aceasta cauza apare si mentinea "frana nemoderabila la defranare").
Conform "MT 1988/1989", existau 5 perechi de trenuri C/zi, avand si vagon de clasa 1. Distanta Barlad- Falciu Nord HM se parcurgea in 1 h si 50 minute (70 km).

Statii: Barlad, Zorleni, Bujoreni hc (acum h), Horga HM (avea doua linii, folosite la incrucisari de tr; acum h), Bursuci hc (acum h), Suletea hc (acum h), Epureni HM (avea 4 linii si deservea "Baza de Receptie a Cerealelor"; acum h), Murgeni (era gara, acum HM "pe hartie", dar practic "punct oprire in linie curenta". Aici exista o filatura de bumbac), Falciu (era gara, acum HM, dar din poze reiese ca semnalizare mecanica nu mai este functionala), Ranzesti (era h., acum desfiintata), Falciu Nord (era HM, acum "Punct oprire in linie curenta". Deservea fabrica de zahar, acum distrusa).
In afara de Barlad si Zorleni (cu instalatii CED), restul statiilor erau cu semnalizare mecanica. Existau 2 minute restrictii la Horga HM.
Gara Falciu, din articolul "Prut expres- trenul ruina de la podul de flori") reiese ca ar fi avut 30 de linii in total. Totusi, numarul mi se pare exagerat. Conform GOOGLE EARTH ar iesi cca 15 linii de ecartament normal si cca 8 linii de ecartament larg.
Gara Falciu, pe langa rolul de statie de frontiera, deservea si "Baza de receptie a cerealelor" si "Complexul de porcine".
De asemenea, intre Falciu Nord HM- Falciu veneau vagoanele romanesti incarcate cu zahar, iar la Falciu marfa era transbordata pe vagoane sovietice.
Inainte de 1991, din cauza unei anumite suspiciuni a autoritatilor sovietice, nu exista trafic de calatori pe la Falciu (CFR)- Prut (SZD).
In 1998 este deschis traficul local de frontiera, pentru calatori, cu un tren Falciu (CFR)- Prut (CFM), compus din material rulant al CFM.
Insa, ca urmare a introducerii obligativitatii pasapoartelor (din 2001) si apoi a vizelor (din 2007), pentru cetatenii moldoveni, traficul de calatori scade treptat.
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 43
Localizare : Arad
Reputatie : 6151
Data de inscriere : 20/07/2009

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeDum 24 Apr 2011, 03:57

Daca tot nu mai circula de ani de zile, de ce in fiecare an in mers e trecut 6277/6278 Prut-Falciu-Prut?
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 10/07/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeDum 24 Apr 2011, 23:42

Presupun ca nici CFR nu stie exact ce o fi in capul CFM, titularul trenului. Daca CFR-ul e informat ca va circula, iar apoi CFM se tot razgandeste din motive politice...sau ce alte motive or gasi ei...plus ca , asa cum s-a specificat si anterioar, de cand cu securizarea granitelor, nu se mai face asa usor micul trafic de frontiera. Deci probabil fiecare sta in tara lui, asa ca trenul respectiv e mai mult de imagine.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: linia 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeMier 27 Apr 2011, 14:42

Sectiunea Zorleni- Murgeni- Falciu, inaugurata intre 1915-1917 (sursa: "Judetele Patriei")
Sectiunea Falciu- Prut- Basarabeasca, inaugurata in perioda interbelica.
Sectiunea Falciu- Falciu Nord HM, inaugurata in 1987 sau 1988 ?. Alaturi de linia Babeni-Alunu, a fost ultima linie de cale ferata normala, si pe care se circula si astazi, construita in Romania.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: lINIA 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 11 Aug 2011, 21:26

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/856/unleddod.png/

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Unleddod
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: lINIA 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 11 Aug 2011, 21:30

Schema statiei Falciu in 1989 (conform wikimapia)
Cu negru: liniile normale (20 de linii)
Cu rosu: liniile largi (6 linii)
Cu albastru: linie incalecata cu 4 sine
Total: 26 de linii (atatea se vad pe wikimapia), sau, conform articolului "Prut Expres- Trenul ruina de la podul de flori", 31 de linii.
Cand a fost dezafectata semnalizarea mecanica la Falciu ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: lINIA 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeVin 12 Aug 2011, 15:21

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/64/unledjmr.png/
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: lINIA 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeVin 12 Aug 2011, 15:22

HM Falciu Nord, in 1989, sursa wikimapia (avea semnalizare mecanica, dezafectata in ?)
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: lINIA 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeVin 12 Aug 2011, 15:30

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/716/unlednrd.png/

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Unlednrd
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6340
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11473
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: lINIA 603   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitimeVin 12 Aug 2011, 15:30

Gara Murgeni in 1989 (semnalizarea mecanica a fost dezafectata in ?)
Sus In jos
Continut sponsorizat





603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut
Sus 
Pagina 2 din 21Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» Zorleni
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: