Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta

In jos 
+15
dave
mihaiuc
AndiCFR
stakee
TVlad
Vlad
DPS
mureseanu_976
Silver
vrabieionut
Ionutz
Costin.H
Mircea Hirjau
COSTACHE MIHAIL
didi
19 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeMar Apr 27, 2010 4:34 pm

DragosSub a scris:
Salut, vizavi de "Aveam un tren de marfa in fata iar dupa ce sa eliberat blocul din fata noastra, semnalul verde clipitor a devenit verde"...eu doar am vrut sa corectez ca daca "Aveam un tren de marfa in fata" nu are cum sa vada verde clipitor urmatorul tren decat daca marfarul ala era "mult mai in fata", cel putin 2 sectoare de bloc, corect ?

Asa e, daca intre primul tren si cel de-al doilea sunt exact 2 sectoare libere atunci al doilea vede verde clipitor. Daca nr de sectoare creste atunci al doilea tren va vedea verde.

Mai este un caz in care un semnal de bloc se face din verde clipitor in verde, atunci cand al doilea semnal dupa el este de intrare. Cand semnalul de intrare e rosu atunci semnalul de bloc in cauza e verde clipitor. In momentul cand impegatul pune semnalul de intrare pe liber atunci semnalul de bloc se face verde (iar urmatorul semnal, cel prevestitor se face din galben in verde clipitor)

P.S. Acestea se aplica pentru BLA cu patru indicatii
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2197
Reputatie : 7367
Data de inscriere : 27/04/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeMar Apr 27, 2010 8:01 pm

Daca semnalul de intrare e verde simplu, toate semnalele dinaintea lui sunt pe verde, inclusiv prevestitorul. Situatia scrisa de tine este cand semnalul de intrare indica altceva decat verde simplu, deci implicit prevestitorul nu va afisa verde clipitor simplu ci verde clipitor si o cifra in panoul cu leduri galbene situat sub panoul luminos.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeMar Apr 27, 2010 8:09 pm

DragosSub a scris:
Daca semnalul de intrare e verde, toate semnalele dinaintea lui sunt pe verde, inclusiv prevestitorul. Situatia scrisa de tine este cand semnalul de intrare indica altceva decat verde simplu.

Asa e. Am spus in cazul in care impegatul pune semnalul de intrare pe liber, nu si cel de iesire, caz in care semnalul de intrare este galben, prevestitorul verde clipitor s.a.m.d.

Cand semnalul de intrare este verde atunci toate senalele dinaintea lui sunt verzi
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8217
Data de inscriere : 16/01/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeMier Iun 30, 2010 7:33 pm

Iata ceva interesant de pe M800: la km 56 unde rambleul inalt ce traverseaza acele lacuri s-a tasat:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Clipboard02-1

se realizeaza in paralel, pe latura de sud a caii ferate un pod nou. In se disting coloanele forate pentru fundatie:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC05325

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC05326

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC05327

Traseul liniei va fi modificat, urmind sa se racordeze (prin debleu) cu traseul actual undeva aproape de satul Sarulesti Gara:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Gugal

La 2 km de aici inspre Constanta exista o traversare similara unde insa rambleul nu se inlocuieste ci se foreaza o noua cale de drenaj sub el. Din pacate nu am facut poze.
Dupa parcurgerea acestui traseu Bucuresti-Constanta impresia mea e ca se lucreaza mai neingrijit decit pe Cimpina-Predeal si mult mai incet desi conditiile de teren sint incomparabil mai usoare.
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6371
Data de inscriere : 28/09/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeMier Iun 30, 2010 7:47 pm

Da , constructia a inceput de mult, si cand am trecut noi in martie se lucra acolo la noul pod din cauza terasamentului (exista restrictie de 30km la ora) in acea zona.Si cum nu s-au mai putut face consolidari au cazut de comun acord , ca, constructia unui pod nou ar rezolva problema.
Sus In jos
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau


Numarul mesajelor : 198
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5425
Data de inscriere : 03/02/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeMar Iul 06, 2010 1:01 am

Cateva poze cu reconstructia caii ferate pe firul 2 intre Ciulnita si Fetesti / 03.07.2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Buc_cta_reabilitare_01

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Buc_cta_reabilitare_02

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Buc_cta_reabilitare_03

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Buc_cta_reabilitare_04
Sus In jos
stakee
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 168
Reputatie : 5618
Data de inscriere : 07/08/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeMar Iul 06, 2010 8:17 am

Didi, ca tu ai mai fost pe magistrala asta, dupa tine cam cat la suta ai zice ca sa lucrat pe M800 intre Bucuresti si Fetesti? Macar 50-60 %?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2197
Reputatie : 7367
Data de inscriere : 27/04/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Lucrari cu viteza melcului   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeLun Iul 12, 2010 3:39 pm

Salut, saptamna trecuta am venit de la Constanta si nu e de bine...se lucreaza doar intre orele 8-17 luni-vineri, daca putem spune ca se lucreaza...pe ici pe colo cate doi muncitori cu tarnacoapele, cate unul mai taie la bomfaier cabluri vechi, mai o dreziza pantograf, mai unul uda peroanele proaspat turnate, mai cate un utilaj pe firul 1...ce sa zic...abia abia se misca treaba. Personal, pentru toata magistrala, cred ca in proportie de 70% sunt gata lucrarile dar ritmul de avans e foarte lent. Intr-adevar, la km 56, se pun bazele noului pod, sunt curios cand il vor termina...oricum, erau ceva oameni si utilaje in zona. Se lucreaza si in Fundulea si in Sarulesti si in Dilga si in Lehliu, deci cam pe tot "frontul". Intre Pantelimon si Fundulea (km 40) se merge doar pe firul 2 care nu prezinta o calitate foarte buna, am mers cu acceleratul cu 140 km/h si balansul lateral (serpuirea) in anumite zone era cam suparator. Firul 1 e inchis intre Pantelimon si Fundulea de asta toamna cand a inceput lucrarea in Fundulea. Si cred ca va ramane inchis cel putin pana la sfarsitul anului (sau pana vor fi gata macazurile de intrare in Fundulea, cap X). Ramane restrictia de 30 la pod Miorita (Baneasa) dupa care 120 pana la Pantelimon si apoi 140 pana la Fundulea. Ca veste buna, s-au montat balizele ETCS nivel 1 in Pantelimon si Pasarea precum si intre Fetesti si Constanta (mai putine). Nu se lucreaza deloc noaptea si in weekend, comparativ cu Bucuresti - Campina unde s-a lucrat la "foc continuu". Nu inteleg insa de ce intre Fundulea si Lehliu, sunt 2 zone unde e restrictie de 70 si cred ca asa vor ramane, zone in care se coboara in cate o zona mai joasa pentru trecerea peste raul Profira ( http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/30329153.jpg ) si Sulimanu ( http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/30329018.jpg ). Intr-adevar, varianta de traseu modificata este pentru largirea curbei din zona respectiva ( http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/30328743.jpg ). Ca estimare personala, la cum evolueaza lucrurile, dau ca termen de finalizare 100% a lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta abia vara lui 2012. Sper sa ma insel si sa se devanseze acest termen.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8560
Data de inscriere : 10/06/2011

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeLun Iul 11, 2011 12:42 am

Informatii proaspete de acum cateva ore Very Happy.

Sectia Sarulesti-Fetesti:

Dupa cum stim dupa gara Sarulesti se circula pe firul II nemodernizat pana dupa pod.

Gara Lehliu: Se lucreaza la liniile 1 si 2 iar pe firul II dupa statie mai trebuie plantati stalpii pana la statia Dor Marunt pe firul II.

Gara Dor Marunt: Liniile 1,2,3 si 4 finalizate.

Gara Dalga: Linia 1 finalizata (singura linie finalizata din aceasta statie).

Gara Dragos Voda: Finalizata complet.

Mai trebuiesc plantati stalpii intre Ciulnita si Dragos Voda pe firul I.

Gara Ciulnita: Liniile 1,2,3,4 si 5 sunt nemodernizate,se lucreaza la liniile destinate marfarelor.

De la Km 112.0 pana la Perisorul trebuie montata catenara pe firul II.

Gara Perisorul: Liniile 4 si 5 sunt in lucru iar de aici pana la Fetesti se circula pe ambele fire.


Circulatia se face astfel:

Sarulesti>Lehliu - firul II
Lehliu>Dor Marunt - firul I
Dor Marunt>Dragos Voda - ambele fire
Dragos Voda>Ciulnita - firul II
Ciulnita>Perisorul - firul I
Perisorul>Fetesti - ambele fire


P.S Intre Cernavoda Pod si Saligny se circula numai pe firul I,stie cineva de ce? :roll:

___________________________________________________________________________________________
:AA17::AA17::AA17::RER:
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5323
Data de inscriere : 14/07/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeJoi Iul 14, 2011 2:56 pm

Toader a scris:

P.S Intre Cernavoda Pod si Saligny se circula numai pe firul I,stie cineva de ce? :roll:

Din cate stiu, CFR mai are de facut o plata catre Swietelsky, de 3 milioane de euro. Cand face plata, se da drumul la linie.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8217
Data de inscriere : 16/01/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeSam Aug 27, 2011 7:35 pm

Pe 24 august 2011, cu ocazia unei plimbari la Cernavoda, de la fereastra ultimului vagon am facut o serie de fotografii ca sa va pot arata in ce stadiu se mai afla lucrarile de reabilitare pe acesta magistrala. Pentru ca nu am prea vazut poze facute de altii (desi subiectul e destul de aprins) am facut eu mai multe si vi le arat aici pe cele mai sugestive.

Bucuresti, podul peste Bd. Poligrafiei:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00955

Gara Baneasa. Suspect de multa vegetatie intre liniile din dreapta. Probabil acelea nu au fost refacute si asa o sa ramina..:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00957

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00959

Podul Miorita:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00960

Podul Herastrau:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00961

Colhoz urban de Pipera:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00963

Renumitul pod cu "problema de gabarit" de la Sos. Pipera:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00964

Spre Voluntari:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00966

In stinga sub vegetatie sint cantitati mari de gunoi, mai putin vizibile vara.

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00968

Bariera Sos. Andronache:

Linia industriala din stinga napadita de balarii...(ma intreb, daca tot au lucrat in zona, de ce nu au dezafectat-o daca nu va mai fi folosita...sau daca va mai fi, de ce nu au refacut-o? Pe Cimpina Predeal nu vezi jumatati de masura de genul asta)

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00969

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00970

Ne apropiem de "Europa"....

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00971

Din stinga vine linia de la Obor:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00974

Statia Pantelimon:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00976

Trafic de marfa:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00978

Cladirea de caramida pare abandonata.

Aici linia cea noua are nista imperfectiuni, introduce balans:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00979

Iesim din statia Pantelimon:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00980

Firul din stinga este legatura cu zona de sud est a centurii. Intr-o zona era atit de napadit de balarii incit m-am gindit ca e abandonat:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00981

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00983

Totusi se circula Smile

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00984

Trecem pe sub podul rutier de centura si facem jonctiunea cu ramura de nord a centurii feroviare (in dreapta):

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00987

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00988

Pasarea:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00989

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00990

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00991

Padurea Pasarea:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00993

Halta Branesti, cu indicatorul de 160km/h:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00994

Branesti:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00998

Islaz:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC00999

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01000

Spre Fundulea:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01001

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01002

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01005

Fundulea. Jumatate din statie e in lucru, trecem pe directa:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01011

Plecam spre Sarulesti pe firul 1:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01013

Mostistea:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01014

Cred ca imobilul a fost vindut dar, spre deosebire de alte cazuri, noul proprietar l-a pastrat foarte bine.

Firul 2 este complet pina in Sarulesti:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01015

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01016

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01018

Sarulesti-gara. Se lucreaza. Aici am vazut prima data o masina de burat in actiune:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01020

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01021

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01023

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01024

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01027

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01029

Plecam. Firul 2 este in lucru pina dupa podul cel nou:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01030

Noul pod de la Sarulesti. Se vede in dreapta traseul vechi:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01032

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01034

Asta cred ca e o masina profilatoare de balast:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01036

Aici firul 2 e reabilitat mai demult, pe bucata asta s-a si circulat:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01037

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01039

Vechea statie Preasna. Ma intreb ce se va alege de cladiri...Nu stiu de unde moda asta de a le desfiinta si de a lasa calatorul, iarna/vara, in plin Baragan. Probabil ca asa e modern, european.

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01041

Ce spuneam mai sus. Aici avem la dispozitie doua peroane. Punct.

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01043

Spre Lehliu:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01044

Declivitate:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01045

Un pic de racoare:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01046

Substatia de tractiune:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01048

Lehliu. Jumatate din statie e gata, restul in lucru:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01049

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01052

Linia 2 (directa spre Bucuresti) se pare ca nu va avea peron:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01056

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01058

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01059

Pleacam. In stinga este linia ce duce la fabrica de biocombustibil. Erau surprinzator de multe cisterne acolo:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01061

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01063

Spre Dor Marunt:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01064

Dor Marunt sat:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01066

Dor Marunt:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01068

Spre Dilga:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01070

Dilga. Aceeasi soarta trista par sa o aibe cladirile statiei. In viitor vor fi numai doua peroane, oprire in linie curenta Mad

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01074

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01075

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01076

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01078

Spre Dragos Voda:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01081

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01082

Bogdana:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01083

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01084

Dragos Voda:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01085

Trecem pe firul 2:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01086

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01088

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01090

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01092

Pina la Ciulnita se lucreaza pe firul 1. Firul 2 e functional, reabilitat:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01097

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01098

Ivanesti:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01099

Un fost triaj, complet distrus:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01102

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01104

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01105

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01107

Ciulnita:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01108

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01110

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01113

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01115

Plecam spre Fetesti pe firul 1:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01116

Dupa reabilitate, temutele buruieni ale Baraganului au cistigat lupta cu terasamentul...:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01117

O bilbiiala constructiva la trecerea de nivel. Curat 200km/h...:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01118

O noua statie electrica:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01119

Pustiu nesfirsit:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01121

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01122

Ogoarele:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01123

Perisoru:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01126

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01128

Plecam, tot pe firul 1:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01129

Recolta:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01130

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01131

Un vagon nemiscat de cel putin 2 ani. Ma bucur totusi sa il regasesc intreg:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01133

Intram in statia Jegalia:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01136

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01138

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01140

Peisaj specific rutei:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01143

Stefan cel Mare:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01144

Strajerul la datorie intr-o zi torida:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01145

Baraganu:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01149

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01150

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01151

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01152

Iar peisaj caracteristic:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01153

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01155

Intram in statie Fetesti. In dreapta se vede M702:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01159

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01160

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01161

Gara Fetesti, dupa parerea mea o porcarie:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01162

Se mai fac mici reparatii la sinele care vor fi oricum schimbate in curind:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01164

Plecam:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01167

De aici pina la Constanta se circula pe ambele fire:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01170

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01173

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01174

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01175

Borcea:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01177

Podurile peste bratul Borcea:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01180

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01182

Trecerea peste podul lui Anghel Saligny este imposibila acum. Se vede clar in fotografia urmatoare in partea stinga. Linia
este smulsa pe alocuri iar catenara lipseste. A fost, ce-i drept, refacuta pina in punctul vizibil in imagine:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01186

Macazul ce vine de la vechiul pod:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01187

Ovidiu - frumoasa cladire veche:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01189

Plecam din statia Ovidiu:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01190

Pentru ca ma pregateam sa cobor la Cernavoda, nu am mai facut poze cu linia reabilitata care, de altfel, e gata de mult si continua asa pina
la Constanta.

Pentru ca au fost citeva persoane interesate de posibila circulatie pe podul lui Anghel Saligny, pun citeva fotografii lamuritoare.

Aici sintem inca pe malul sting al Dunarii. Dupa cum se vede linia e impracticabila, chiar si cu locomotive Diesel:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01191

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01192

Pe viaductul de acces si pe pod linia de contact lipseste:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01193

Pe malul drept al Dunarii (in statia Cernavoda Pod), reabilitarea a readus linia de contact pina la portalul podului. Linia pare, de asemenea,

circulabila.

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 DSC01215

Mai multe amanunte si fotografii o sa adaug la subiectul dedicat.

Schema lucrarilor, in aceeasi prezentare ca pe Cimpina - Predeal:

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Schema

Va multumesc pentru atentie Smile


Ultima editare efectuata de catre tozlovanuvlad in Dum Aug 28, 2011 12:13 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
dave




Numarul mesajelor : 14
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4779
Data de inscriere : 24/04/2011

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeLun Aug 29, 2011 12:54 pm

Multumesc pentru poze! Apreciez atat stradania, cat si rezultatul final!
Felicitari!
Sus In jos
http://www.sevensys.ro
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1492
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7739
Data de inscriere : 16/04/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeLun Aug 29, 2011 1:11 pm

Ca de obicei, la Vlad se impletesc foarte bine, pozele frumoase, cu explicatiile detaliate. Foarte bun reportaj!

Ca o curiozitate Vlade, trenul chiar a mers cu 160 in zona acelui indicator de viteza?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8217
Data de inscriere : 16/01/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeLun Aug 29, 2011 5:35 pm

Multumesc abere Cred ca intr-adevar o imagine face cit o suta de cuvinte, asa ca nu m-am zgircit la poze Smile
Abia acasa, analizind pozele, am remarcat indicatorul acela. In zona aceea nu imi amintesc sa fi mers cu o viteza exagerata insa au fost portiuni bune in care am avut impresia ca se merge ceva mai tare decit pe Ploiesti - Cimpina (zona cu care sint eu obisnuit si unde am masurat cu GPS-ul 117km/h).
La un moment dat insa am masurat aproximativ 5 secunde intre doi stilpi cu indicator kilometric. Asta cred ca inseamna 200m in 5 secunde adica 144km/h (deci tinind cont de eroarea de masura, ar trebui sa fi avut 140km/h).
Eu nu mai ajung curind pe sectia asta sa masor cu GPS-ul insa poate altcineva care are drum spre Constanta sa ne ajute.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1285
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 27/06/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitimeDum Sept 11, 2011 12:05 pm

Eu nu am scule de masurat viteza prea "destepte" dar masurand babeste dinstanta dintre stilpii care au indicatoare kilometrice (adica filmand si impartind distanta la timp) am ajuns la concluzia ca pe anumite portiuni intre Constanta si Medgidia am circulat cu 135-136km/h, in conditiile in care exista o eroare de masurare clara (ca e in plus, ca e in minus nu stiu).

In alta ordine de idei pe bucata Bucuresti Ploiesti Vest versus Bucuresti Constanta, exista mult mai multe macaze care permit trecerea de pe o linie pe alta cu viteza marita (nu ma refer la linia directa), in schimb pe Bucuresti Constanta nu am vazut decat vreo 2 macaze de acest tip. Iar intre Campina si Predeal nu am vazut nici un macaz care sa permita trecere cu viteza marita (daca nu e pe directa). Are cineva idee de ce?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta
Sus 
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» stadiul lucrarilor oradea-cluj
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» IR 1981/1982 Bucuresti N. - Constanta - Bucuresti N.
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: