| | STIATI CA.....??? | |
|
+18spiderpc Adisoft1991s razvan - trenuri Adrian78 kristi kkk cortexedge Alex Avram TVlad Luna lapsanszkitamas Dr2005 Spartan1948 IonutCFR2009 Seby MariusM vrabieionut Vlad COSTACHE MIHAIL 22 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18176 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23584 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Joi 21 Noi 2013, 09:08 | |
| Sa impuna ca soferul care produce accidente grave mai ales din cauza alcoolului sa plateasca si serviciile medicale plus o amenda de 10000-15000 lei |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15338 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Joi 21 Noi 2013, 20:41 | |
| Daca s-ar incerca o trecere de la transportul rutier la cel feroviar, accidentele si mai ales victimele ar fi mai putine. Asta inseamna sa se construiasca sectii noi de cale ferata, si tot ce misca in jurul acestora, calatori, navetisti, sa foloseasca transportul feroviar. Tot ce inseamna microbuze, midibuze, autobuze, autocare, etc, care sa transporte calatorii pe soselele paralele cu sectiile feroviare, sa fie cu desavarsire interzise. Iar transportul masiv de marfa care este transportat cu T.I.R.-urile sa fie transferat in vagoanele transportului feroviar. In acest fel, cred ca cei condamnati la moarte dintre noi pe soselele patriei, ar fi mult mai putini decat unul la 4 ore! |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9194 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Joi 21 Noi 2013, 20:58 | |
| Nu cred ca exista tara in lume unde sa nu circule masini pe drumul ce merge paralel cu calea ferata. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3185 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8029 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Lun 16 Feb 2015, 23:40 | |
| Uitati aici angajare pentru un JOB :
http://www.myjob.ro/locuri-munca-bucuresti/inginer-cai-ferate-drumuri-si-poduri-1063638.html
|
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5826 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Joi 05 Mar 2015, 15:08 | |
| http://depozituldereduceri.blogspot.ro/2015/03/fa-ti-tren-electric-in-casa-ai-nevoie.html
|
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4694 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Mar 10 Mar 2015, 22:26 | |
| Cea mai inalta gara din Europa e cea din Samara, Rusia. Are o inaltime de ~114 metri. Sursa imagine: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:View_on_Samara_train_station_from_the_train_window.jpg |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8134 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Vin 17 Mar 2017, 23:04 | |
| De la o campanie a TFC: https://www.transferoviarcalatori.ro/campanii/campanie-de-prevenire-accidente-trecere-la-nivel.html
STIATI CA:
• Un tren care circula cu 50 km/h franeaza in 170 – 200 m
• Un tren care circula cu 70 km/h franeaza in 250 – 300 m
• Un tren care circula cu 100 km/h franeaza in 500 – 600 m
Atat de mult? Oare se refera la trenuri in general sau la automotoarele lor? |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 900 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6284 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Sam 18 Mar 2017, 08:30 | |
| La automotoarele lor ,dar si alea difera functie de numarul de osii,starea lor de incarcare,aderenta,panta si tipul de frana ! Drumurile de franare reglementate sunt de 700 m, 1000m si 1200 m ! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8134 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Sam 18 Mar 2017, 14:34 | |
| Ma gandesc insa totusi ca la o franare de urgenta drumul de franare este mai mic, mult mai mic. Gen 250-500 de metrii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20171 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24945 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Sam 18 Mar 2017, 14:43 | |
| La frânarea de urgenţă depinde de frână şi tonaj, dar instrucţia impune 700, 1000 şi 1200m. Dacă vine un marfar cu 2000t, la 80 km/h, la frâna lui cu acţiune înceată, probabil se opreşte în vreo 1000m din cei 1200m impuşi de instrucţie. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18176 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23584 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Sam 18 Mar 2017, 16:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- La frânarea de urgenţă depinde de frână şi tonaj, dar instrucţia impune 700, 1000 şi 1200m. Dacă vine un marfar cu 2000t, la 80 km/h, la frâna lui cu acţiune înceată, probabil se opreşte în vreo 1000m din cei 1200m impuşi de instrucţie.
Hai că asta e bună rău..Cum face atuncea un mecanic Vurile si cum operete dacă are un galben la un așa tren depășește toate semnalele? Eu zic că un tren încărcat oprește mai repede decât un tren gol să nu mai că diferă și tipul de vagon și compoziția sabotului |
| | | AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4107 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Lun 20 Mar 2017, 15:22 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 a scris:
- La frânarea de urgenţă depinde de frână şi tonaj, dar instrucţia impune 700, 1000 şi 1200m. Dacă vine un marfar cu 2000t, la 80 km/h, la frâna lui cu acţiune înceată, probabil se opreşte în vreo 1000m din cei 1200m impuşi de instrucţie.
Hai că asta e bună rău..Cum face atuncea un mecanic Vurile si cum operete dacă are un galben la un așa tren depășește toate semnalele? Eu zic că un tren încărcat oprește mai repede decât un tren gol să nu mai că diferă și tipul de vagon și compoziția sabotului Hmm, interesanta logica. Sa ma anunti si pe mine cand o sa opresti tu mai repede un marfar plin decat unul gol. Si ca un mic exemplu, tu ai putea opri un autobuz mai repede decat o masina mica nu? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18176 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23584 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Lun 20 Mar 2017, 15:38 | |
| - AndreiCFRbv a scris:
- Adrian78 a scris:
- Dr2005 a scris:
- La frânarea de urgenţă depinde de frână şi tonaj, dar instrucţia impune 700, 1000 şi 1200m. Dacă vine un marfar cu 2000t, la 80 km/h, la frâna lui cu acţiune înceată, probabil se opreşte în vreo 1000m din cei 1200m impuşi de instrucţie.
Hai că asta e bună rău..Cum face atuncea un mecanic Vurile si cum operete dacă are un galben la un așa tren depășește toate semnalele? Eu zic că un tren încărcat oprește mai repede decât un tren gol să nu mai că diferă și tipul de vagon și compoziția sabotului Hmm, interesanta logica. Sa ma anunti si pe mine cand o sa opresti tu mai repede un marfar plin decat unul gol. Si ca un mic exemplu, tu ai putea opri un autobuz mai repede decat o masina mica nu? Daca nu te pricepi nu te mai baga aiurea Un tren cu vagoane de transport auto franeaza destul de urat pentru ca are saboti de compozitie K si trebuie sa faci depresiuni foate mari pana la 1 bar ca sa se produce efectul de franare iar cand se incalzesc efectul de franare scade foarte mult pe cand poti sa ai un tren incarcat cu cocs cu vagoane Eacs cu 4 saboti de frana pe roata care franeaza foarte eficient Plus daca nu stiai vagonul are o parghie de regim incarcat/gol tocmai pentru a produce niste efecte de franare mai bune ca nu e pus degeaba acolo sa nu mai zic ca daca cateva vagoane sunt puse si la persoane cum sunt in trenurile RCCRO efectele se simt Un ultim aspect vagoane platforma au un ventil care functioneaza ca un cantar si sesizeaza daca vagonul e incarcat sau gol si mareste presiunea de franare |
| | | AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4107 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Lun 20 Mar 2017, 16:07 | |
| - Adrian78 a scris:
- AndreiCFRbv a scris:
Hmm, interesanta logica. Sa ma anunti si pe mine cand o sa opresti tu mai repede un marfar plin decat unul gol. Si ca un mic exemplu, tu ai putea opri un autobuz mai repede decat o masina mica nu? Daca nu te pricepi nu te mai baga aiurea Un tren cu vagoane de transport auto franeaza destul de urat pentru ca are saboti de compozitie K si trebuie sa faci depresiuni foate mari pana la 1 bar ca sa se produce efectul de franare iar cand se incalzesc efectul de franare scade foarte mult pe cand poti sa ai un tren incarcat cu cocs cu vagoane Eacs cu 4 saboti de frana pe roata care franeaza foarte eficient Plus daca nu stiai vagonul are o parghie de regim incarcat/gol tocmai pentru a produce niste efecte de franare mai bune ca nu e pus degeaba acolo sa nu mai zic ca daca cateva vagoane sunt puse si la persoane cum sunt in trenurile RCCRO efectele se simt Un ultim aspect vagoane platforma au un ventil care functioneaza ca un cantar si sesizeaza daca vagonul e incarcat sau gol si mareste presiunea de franare Omule gandeste din punct de vedere fizic, nu dupa materialele din care sunt facuti sabotii sau parghia pentru regimul de franare. Zici de altii ca nu se pricep sau sa nu se bage dar cred ca esti singurul de aici care habar nu are fizica. Ai cam ocolit miezul subiectului, hai sa luam altfel problema. Un tren cu saboti de compozitie K, pe regim incarcat, franeaza mai repede daca ar fi gol, si mai incet daca e incarcat. Comparatii intre cele 2 regimuri de franare nu isi au rostul pe tema asta. Era mai mult o problema de fizica. Invatati sa depasiti nivelul de simplii pasionati care fac poze si atat si invatati logic daca vreti sa razbiti in domeniu. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8812 Reputatie : 12551 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? Lun 20 Mar 2017, 20:40 | |
| Tinere, mai incet cu habarnismul pe aici, cred ca tu esti habarnist daca nu intelegi ce iti scrie. Daca esti cumva un geniu al fizicii sau un profesionist feroviar ce cauti pe forumul pasionatilor? lasa-i pe pasionati sa ramina prosti. Sau nu ai loc nici e forumul elitelor?
Nu cumva ai mai facut tu pe aici scandaluri si in viata reala te-ai dat mare cheț?
poate intra si citeste alt user si ne lamureste despre ,,jmecherii" de Brasov, |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: STIATI CA.....??? | |
| |
| | | | STIATI CA.....??? | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |