| Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF | |
|
+3IonutFanRailway Dr2005 Vitosa 7 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Joi 19 Oct 2023, 18:15 | |
| Următoarele locomotive NU mai fac parte din parcul CFR Marfă:
EA 40-0290-3 și EA 481. În paranteză voi nota cu ex depoul de care au aparținut până la vânzare. Ambele au făcut parte din parcul depoului București Triaj și nu mai circulau din jurul anului 2009. EA483 (ex depoul Buzău). Asta face parte din lotul modernizat de firma INDA (motoraș graduator-sagma). Deci retrasă din circulație după accidentul avut loc la Bârsești, anul 2017 dacă îmi aduc bine aminte. EA847 (ex depoul Craiova). LDH 80-0244-8 (ex depoul Dej Triaj). La viața ei până în 1998 când s-a divizat SNCFR și împărțit parcul de locomotive în Marfă și Călători a făcut parte din parcul depoului Palas. DA 60-0648-5 (ex depoul Oradea). DA 388, 672, 794 (ex depoul Dej Triaj). Înafară de 672 care e defectă de câțiva ani, 388 și 794 nu mai circulau din jurul anului 2010. DA388 până la trecerea la Dej a mai aparținut și de depoul Oradea. DA 60-0713-2 (ex depoul Simeria). Din fabrică a fost alocată depoului Buzău. Ulterior a fost transferată la Simeria. DA 60-0629-5 (ex depoul Caransebeș). Din fabrică a fost alocată depoului Timișoara. DA629 și DA713 au fost cumpărate de firma Marsim Strei. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Joi 19 Oct 2023, 18:20 | |
| ”Ca urmare a obținerii acordului Administrației Naționale de Administrare Fiscală de valorificare și ridicare sechestru s-au încasat 55,24 milioane de lei (la care se adaugă TVA) pentru 45 de locomotive și 56 de vagoane. Firmele declarate eligibile care au achitat bunurile ofertate au fost: Banat Green Trading (2 locomotive), Laromet Transib (2 locomotive), Marsim Strei (2 locomotive), Tehnotrans Feroviar (1 locomotivă), Ukrainian Global Trading (1 locomotivă), Vest Trans Rail (1 locomotivă), GFR (31 locomotive), Magro Util (1 locomotivă), Nitramonia (52 vagoane), Tim Rail Cargo (4 vagoane) și Unicom Tranzit (4 locomotive). https://clubferoviar.ro/locomotivele-cfr-marfa-remat-pensiune/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20075 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24819 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Joi 19 Oct 2023, 22:52 | |
| - Vitosa a scris:
- Următoarele locomotive NU mai fac parte din parcul CFR Marfă:
[...] EA 481. În paranteză voi nota cu ex depoul de care au aparținut până la vânzare. Ambele au făcut parte din parcul depoului București Triaj și nu mai circulau din jurul anului 2009.[...] În august, în Depoul Bucureşti Triaj: Dumnezeu ştie cum au scos-o de acolo, ori prin hala IRLU, ori au chemat o echipă de defrişări, ori aşteaptă până în ianuarie să se ducă vegetaţia. Iar în spate mai sunt câteva (zeci de) locomotive, la care numai cu drujba mai ajungi. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Joi 19 Oct 2023, 23:23, editata de 1 ori (Motiv : Corectare literă greşită) |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Joi 23 Noi 2023, 22:00 | |
| De ceva timp EA 481 e la Borzești Bacău unde filiala GFR își ține ultimile achiziții până le vine rândul să intre la reparații.
Între timp privații au mai pus mâna pe: EA 480 (ex depoul Dej Triaj) - > GFR EA602 (ex depoul Dej Triaj) - > TFG EA 500 (ex depoul BcT) - > GFR 634 (ex depoul BcT) - > TFG EA 793 (ex depoul Simeria) - > GFR DA 664 + 787 (ex depoul Pașcani) - > GFR DA 850 (ex depoul Buzău) - > Unicom Tranzit 82-0513 (ex depoul Cluj Napoca) - > Tehnotrans DF 69-009 + 022 (ex depoul Caransebeș) - > Unicom Tranzit |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 176 Localizare : București Reputatie : 486 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Mier 13 Dec 2023, 20:01 | |
| Eu incerc sa inteleg cum ANAF-ul, care apartine statului poate confisca locomotive ale CFR care este, deasemenea companie de stat. Sa inteleg ca statul isi confisca singur resursele pe care le are si le vinde? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18070 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23446 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Mier 13 Dec 2023, 21:00 | |
| - IonutFanRailway a scris:
- Eu incerc sa inteleg cum ANAF-ul, care apartine statului poate confisca locomotive ale CFR care este, deasemenea companie de stat. Sa inteleg ca statul isi confisca singur resursele pe care le are si le vinde?
Statul.este obligat de UE să recupereze cele 500 de milioane de euro considerate ajutor de stat pentru CFR Marfă sau sa o bage in faliment Cum.nu vrea sa o bage in faliment ii vinde activele că sa recupereze o parte din datoria aia de 500 de mil de euro |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12477 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Mier 13 Dec 2023, 22:08 | |
| Ce a facut CFR Marfa cu banii? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18070 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23446 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Mier 13 Dec 2023, 23:28 | |
| - dan tm a scris:
- Ce a facut CFR Marfa cu banii?
A modernizat 80 de locomotive .a cumparat masini de lux a platit multi trantori si a transportat marfuri pentru companii de stat de unde nu a mai recuperat banii |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 374 Reputatie : 4996 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Joi 14 Dec 2023, 17:45 | |
| Sunt multe aspecte care imi intaresc convingerea ca ar trebui sa existe pe piata doar OTF-isti privati. Jocul sa aiba aceleasi reguli pentru toti, de la achizitia materialului rulant, pana la licitatii de transport. Statul poate eventual sa formeze sub CFR SA o divizie de marfa care sa asigure trenurile de interventie, transporturile tehnologice, trenurile speciale militare,etc. Maxim o remiza cu 10 locomotive pe fiecare regionala. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3478 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Joi 14 Dec 2023, 19:10 | |
| Chestia e ca avem deja linii doar cu OTF privati (Slanic, Maneciu, Oltenita, etc); cu toate astea nu vad o imbunatatire semnificativa a conditiilor de calatorie, o crestere a vitezei pe sectii, cel mult elimina din restrictii si atat, tot in conditii de anii 40 se circula, singura diferenta e ca au disparut aburoasele, altfel tot macaze si semnalizari manuale, acari, etc.
Te gandeai ca linia de Oltenita s-ar fi dublat si eventual electrificat, crescuta viteza la parametrii unei linii suburbane de langa Paris, unde merg ramele RIO cu 120. O laie, tranca-tranca cu 70 maxim si atat. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20075 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24819 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Joi 14 Dec 2023, 23:27 | |
| Cred că DAS 2011 se referă la operatori pe piaţa liberă ("open access market"), cum sunt trenurile internaţionale de la RegioJet, de exemplu. La noi toţi sunt cu contract de serviciu public, deci sunt obligaţi la acelaşi preţ la bilet şi la o serie de condiţii minime. După ce expiră actualul CSP, orice pachet de trase va trebui atribuit numai prin licitaţie publică.
--- CFR S.A. este administrator de infrastructură, legal vorbind îi este interzis să efectueze operaţiuni de transport de marfă, cu excepţia celor în interes propriu. Trenurile militare, pe timp de pace, sunt tratate ca marfare obişnuite, chiar dacă la noi unii încă mai tremură când le văd şi folosesc termeni gen indicativ militar. Pe timp de război se rechiziţionează orice locomotivă disponibilă şi aia e. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Joi 21 Dec 2023, 19:25 | |
| EA110 ex depoul Simeria tot la GFR a ajuns. Iar azi scoteau din depoul Craiova EAurile 515 și 625. Încă nu am aflat cine le-a luat. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Vin 22 Dec 2023, 18:50 | |
| În Bulgaria au ajuns EAurile 515 și 625. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Dum 17 Mar 2024, 13:06 | |
| 060DA 1257 noul proprietar Tehnotrans Feroviar cred. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18070 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23446 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF Mier 20 Mar 2024, 18:22 | |
| EA688 a apărut în schema GFR |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF | |
| |
|
| |
| Locomotive vândute pentru plata datoriilor CFR Marfă către ANAF | |
|