Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023

In jos 
+27
adytm
Mitza_TSR
4lacivica
Johnny84
g.popovici
George CFR
IR1822
CalinIonMihai
stinky
ALEXCFR
vlad237
cardinal
alinx3330
Nesebar
AeroX
Vitosa
Adirmvl
alexspn
dan tm
t1972
TVlad
IonutCFR2009
Laurentiu Ciobanu
Dr2005
cfr500
Adrian78
razvan - trenuri
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AutorMesaj
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3482
Data de inscriere : 24/08/2017

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeLun 26 Iun 2023, 19:18

Ruta aia acum e facuta cu R9901 pana la Caracal iar de acolo astepti un Desiro obosit care vine de la Craiova, mazgalit de grafitti pe stanga fata (de nu vezi pe geam afara) si care de-abia se taraie intr-un motor, prin urmare ajunge tot timpul cu o jumatate de ora intarziere la Ramnicu Valcea.

Acum macar mergi omeneste cu R9901 jumatate din timp, n-ai vrea sa mergi tot drumul cu Desiro ala imputit, eventual si la tarif de IR ca e de peste 200 de km si ar incalca OMCTI nustiucare..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13906
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeLun 26 Iun 2023, 19:31

Ce să caute mecanic de la SELC Craiova la acest tren când ai mecanici la punct de lucru Piatra Olt ?!!
Când mergea săgeata prin Videle - Caracal, trenul pleca din București la 9.45 și ajungea în Păușa la aceeași oră zisă de tine. Tot mecanic de București ducea trenul până la Piatra Olt și de acolo la Păușa ducea trenul mecanic de Piatra Olt.
Laso așa cum e în prezent că e mult mai bine. Mergi cu RE 9901 și de la Caracal iei săgeata (RE2521). La RE 9901 condiții net superioare față de ce aveai când era trenul direct. La întoarcere vi 2522/1836.
Prin Pitești cine să îți meargă 6 ore ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6371
Reputatie : 12046
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeLun 26 Iun 2023, 19:40

Sa fie reintrodus trenul Bucuresti - Piatra Olt - Sibiu - Cluj Napoca

IR 1735 Bucuresti Nord 19:10 - Pitesti - Piatra Olt 23:08 - Ramnicu Valcea 00:40 - Sibiu 02:56 - Cluj Napoca 06:19
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11479
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeLun 26 Iun 2023, 21:34

Vitosa a scris:
Ce să caute mecanic de la SELC Craiova la acest tren când ai mecanici la punct de lucru Piatra Olt ?!!
Când mergea săgeata prin Videle - Caracal, trenul pleca din București la 9.45 și ajungea în Păușa la aceeași oră zisă de tine. Tot mecanic de București ducea trenul până la Piatra Olt și de acolo la Păușa ducea trenul mecanic de Piatra Olt.
Laso așa cum e în prezent că e mult mai bine. Mergi cu RE 9901 și de la Caracal iei săgeata (RE2521). La RE 9901 condiții net superioare față de ce aveai când era trenul direct. La întoarcere vi 2522/1836.
Prin Pitești cine să îți meargă 6 ore ?

-Nu stiam ca cei de la CFR-calatori mai au depou sau remiza (SELC) la Piatra-Olt!

-Ideea ar fi sa existe un tren direct Bucuresti Nord- Ramnicu Valcea- (Pausa hc), Ramnicu Valcea fiind totusi municipiu resedinta de judet!

-In cazul unui tren direct Bucuresti- Pitesti- Piatra Olt- Ramnicu Valcea- Pausa hc., timpul de mers de la Bucuresti la Ramnicu Valcea ar fi de cca 5 ore si 40 minute, punand inclusiv cate 15 minute stationare in Pitesti si Piatra-Olt, pentru rebrusarea locomotivei. Bineînțeles că un astfel de tren direct București - Pitești - Piatra Olt- Râmnicu Vâlcea - (Călimănești) ar fi cel mai bine sa fie compus cu vagoane și locomotivă, vagoanele putând oferi un confort mai bun la un timp de mers de 5 ore și 40 minute, decât un automotor Desiro!

Este adevarat ca pentru cineva care ar vrea sa ajunga de la Bucuresti la Ramnicu-Valcea (sau invers) ar mai fi varianta cu autobuzul intre Ramnicu-Valcea si Pitesti si apoi cu trenul de la Pitesti la Bucuresti!
Am folosit varianta asta in 2009, insa atat in Ramnicu-Valcea cat si in Pitesti autogarile de unde plecau atunci autobuzele Ramnicu Valcea- Pitesti erau situate relativ departe de statiile CFR Ramnicu-Valcea si Pitesti!
In Ramnicu-Valcea autogara era situata in zona cartierului "Ostroveni" ("Autogara 1 Mai") iar in Pitesti autogara era situata in zona de nord-vest a orasului ("Autogara Nord")!


Ultima editare efectuata de catre ldh80 in Lun 26 Iun 2023, 22:46, editata de 1 ori
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3151
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7969
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeLun 26 Iun 2023, 22:19

ldh80 a scris:
Vitosa a scris:
Ce să caute mecanic de la SELC Craiova la acest tren când ai mecanici la punct de lucru Piatra Olt ?!!
Când mergea săgeata prin Videle - Caracal, trenul pleca din București la 9.45 și ajungea în Păușa la aceeași oră zisă de tine. Tot mecanic de București ducea trenul până la Piatra Olt și de acolo la Păușa ducea trenul mecanic de Piatra Olt.
Laso așa cum e în prezent că e mult mai bine. Mergi cu RE 9901 și de la Caracal iei săgeata (RE2521). La RE 9901 condiții net superioare față de ce aveai când era trenul direct. La întoarcere vi 2522/1836.
Prin Pitești cine să îți meargă 6 ore ?

-Nu stiam ca cei de la CFR-calatori mai au depou sau remiza (SELC) la Piatra-Olt!

-Ideea ar fi sa existe un tren direct Bucuresti Nord- Ramnicu Valcea- (Pausa hc), Ramnicu Valcea fiind totusi municipiu resedinta de judet!

-In cazul unui tren direct Bucuresti- Pitesti- Piatra Olt- Ramnicu Valcea- Pausa hc., timpul de mers de la Bucuresti la Ramnicu Valcea ar fi de cca 5 ore si 30 minute, punand inclusiv cate 15 minute stationare in Pitesti si Piatra-Olt, pentru rebrusarea locomotivei.

Este adevarat ca pentru cineva care ar vrea sa ajunga de la Bucuresti la Ramnicu-Valcea (sau invers) ar mai fi varianta cu autobuzul intre Ramnicu-Valcea si Pitesti si apoi cu trenul de la Pitesti la Bucuresti!
Am folosit varianta asta in 2009, insa atat in Ramnicu-Valcea cat si in Pitesti autogarile de unde plecau atunci autobuzele Ramnicu Valcea- Pitesti erau situate relativ departe de statiile CFR Ramnicu-Valcea si Pitesti!
In Ramnicu-Valcea autogara era situata in zona cartierului "Ostroveni" ("Autogara 1 Mai") iar in Pitesti autogara era situata in zona de nord-vest a orasului ("Autogara Nord")!

Nu sunt mai mult de 50 persoane zilnic care circulă cu trenul între București și Pitești și pe urmă să ia autocarul sau microbuzul între Pitești și Râmnicu Vâlcea. Dar sunt zilnic câteva mii de persoane care circulă între București și Râmnicu Vâlcea cu autoturisme, autocare și microbuze, se fac doar 3 ore - 170 kilometri (pe calea ferată sunt cu 100 km mai mulți!!).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24834
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeLun 26 Iun 2023, 22:49

Singura soluţie de a avea un timp de parcurs decent pe Bucureşti - Rm. Vâlcea e modernizarea liniei 100 şi repararea liniei 201. Şi asta e soluţia cea mai la îndemână şi uşor de făcut, fără km de viaducte şi stabilizări de versanţi (adică fără Vâlcele - Rm. Vâlcea). Din modernizarea M100 tai o oră din cele 5h43min are combinaţiei 1823+2521 şi ajungi la 4h43min. Mai tai 40 minute din intervalul de aşteptare şi ai ajuns la 4h03min. Cu mici intervenţii punctuale mai tai 15 minute de pe Caracal - Rm. Vâlcea (oricum, chiar şi acum, viteza medie pe tronsonul ăsta e mai mare decât pe Bucureşti - Caracal...) şi te duci la 3h48min, ceea ce e super-decent şi nu depinde de cozile de la micii de pe Dealu Negru şi intrarea în Bucureşti pe A1.

Rămâne de văzut dacă şi cum vor profita atât ARF, cât şi OTF de la noi de modernizarea M100, care trebuie să fie gata în maximum 7 ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11479
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeLun 26 Iun 2023, 22:56

"Celebra" linie Vâlcele - Râmnicu Vâlcea era trecută într-un mers de tren de la începutul anilor 90' și acolo (daca nu greșesc) erau trecute și trase pentru două trenuri accelerate, care ar fi circulat fara oprire între Pitești și Râmnicu Vâlcea Est și ar fi făcut cca o oră! Nu știu dacă acest timp de mers (între Pitești și Râmnicu Vâlcea Est, fara oprire) ar fi putut fi respectat în practică, daca aceea liniei ar fi fost vreodată data in exploatare!
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3482
Data de inscriere : 24/08/2017

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 27 Iun 2023, 08:29

ldh80 a scris:
Este adevarat ca pentru cineva care ar vrea sa ajunga de la Bucuresti la Ramnicu-Valcea (sau invers) ar mai fi varianta cu autobuzul intre Ramnicu-Valcea si Pitesti si apoi cu trenul de la Pitesti la Bucuresti!

Ai autocare directe Bucuresti-Ramnicu Valcea-Sibiu, nu se urca nimeni in autocar la Ramnicu Valcea ca sa coboare la Pitesti iar de acolo sa ia trenul pentru simplul motiv ca trenul nu ofera mai nimic in plus ca sa merite trambaleala cu bagajele. Rade tot autocarul de tine daca aude ca faci asta.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3151
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7969
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 27 Iun 2023, 10:00

Dr2005 a scris:
Singura soluţie de a avea un timp de parcurs decent pe Bucureşti - Rm. Vâlcea e modernizarea liniei 100 şi repararea liniei 201. Şi asta e soluţia cea mai la îndemână şi uşor de făcut, fără km de viaducte şi stabilizări de versanţi (adică fără Vâlcele - Rm. Vâlcea). Din modernizarea M100 tai o oră din cele 5h43min are combinaţiei 1823+2521 şi ajungi la 4h43min. Mai tai 40 minute din intervalul de aşteptare şi ai ajuns la 4h03min. Cu mici intervenţii punctuale mai tai 15 minute de pe Caracal - Rm. Vâlcea (oricum, chiar şi acum, viteza medie pe tronsonul ăsta e mai mare decât pe Bucureşti - Caracal...) şi te duci la 3h48min, ceea ce e super-decent şi nu depinde de cozile de la micii de pe Dealu Negru şi intrarea în Bucureşti pe A1.

Rămâne de văzut dacă şi cum vor profita atât ARF, cât şi OTF de la noi de modernizarea M100, care trebuie să fie gata în maximum 7 ani.

Stai linistit ca desi se vor moderniza liniile 100 si 201 tot se vor face 3h si 30 minute intre capitala si Ramnicu Valcea. Dupa ce se va finaliza autostrada de centura a capitalei si autostrada intre Pitesti si Ramnicu Valcea, in maxim 10 ani,  autocarele si microbuzele vor face sub 3 ore, poate chiar 2 h si 30 minute intre autogara Militari din capitala si cea din Rm. Valcea, iar cu autoturismul doar 1h 40 minute - 2 h (soferii oricum circula cu media de 100-130 km/h pe autostrazi).
Iar cu trenul intre Bucuresti si municipiul Sibiu cel putin 5 ore!!!! dupa repararea segmentelor de magistrala cuprinse intre Predeal si Sibiu. Cu autoturismul 2h 30 minute sau 3 ore, cu autocare si microbuze se vor face aproximativ 3h 30 minute - 4 ore, dupa finalizarea autostrazii pana la Sibiu si repararea drumurilor. In prezent, unii soferi fac doar 3 ore cu masina intre marginea vestica a capitalei si municipiul Sibiu, atunci cand este traficul liber (stiu eu persoane care conduc asa). Pe calea ferata sunt 315 km - de la gara Bucuresti Nord, iar pe viitoarea autostrada vor fi intre 265-280 km, incepand de la kilometrul 0 - Universitate.


Se repara si modernizeaza in ROMANIA mai putini kilometri de cai ferate in raport cu drumuri si autostrazi.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 27 Iun 2023, 11:21, editata de 2 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24834
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 27 Iun 2023, 10:35

Laurentiu Ciobanu a scris:
Ai autocare directe Bucuresti-Ramnicu Valcea-Sibiu, nu se urca nimeni in autocar la Ramnicu Valcea ca sa coboare la Pitesti iar de acolo sa ia trenul pentru simplul motiv ca trenul nu ofera mai nimic in plus ca sa merite trambaleala cu bagajele. Rade tot autocarul de tine daca aude ca faci asta.
Nici măcar nu e autogara aproape de gară, mai pierzi juma' de oră prin oraş între autogară şi gară. Nimeni întreg la minte nu ar face manevra asta. Poate doar dacă ai ceva de luat din Piteşti şi îţi e mai comod ca program să te duci după aia la gară.

razvan - trenuri a scris:
Dupa ce se va finaliza autostrada de centura a capitalei si autostrada intre Pitesti si Ramnicu Valcea, in maxim 10 ani, autocarele si microbuzele vor face sub 3 ore, poate chiar 2 h si 30 minute intre capitala si Valcea, iar cu autoturismul doar 1h 40 minute - 2 h (soferii oricum circula cu media de 100-130 km/h pe autostrazi).
Iar cu trenul intre Bucuresti si municipiul Sibiu cel putin 5 ore!!!! Cu autoturismul 2h 30 minute sau 3 ore, cu autocare si microbuze se vor face aproximativ 3h 30 minute - 4 ore , dupa finalizarea autostrazii pana la Sibiu si repararea drumurilor. In prezent, unii soferi fac doar 3 ore cu masina intre capitala si municipiul Sibiu, atunci cand este traficul liber.
Nu ştiu dacă ai permis de conducere sau conduci... mersul pe autostradă nu e ca în poveşti, să îi dai 130 km/h şi să o ţii constant aşa... În plus, autostrada nu începe din mijlocul oraşului, degeaba zbori cu 160 km/h (că de la 160 în sus se ia permisul dacă te prinde), dacă după aia ajungi în Iuliu Maniu sau în Bascov sau în porcăriile de semafoare de la intrarea în Sibiu.
Ăia care fac sub 3 ore de la Bucureşti la Sibiu merg noaptea, când e liber. Şi, statistic vorbind, numărul celor care ajung la destinaţie e mai mic decât al celor care pleacă la drum, din motive lesne de înţeles.
Un autocar/microbuz, chiar condus de un cretin care merge cu suta prin localităţi, e limitat obligatoriu la 105 km/h şi mai are şi de oprit pentru a lua sau a lăsa călători. Pe autostradă o să meargă cu 90, în şir cu camioanele, că rar o să poată să le devanseze. Deci să scoţi cu 2 ore jumate cu microbuzul pe 300 km, când viteza ta maximă tehnic posibil e 100 km/h e tehnic imposibil chiar dacă e autostrada goală în faţa ta.
A, să nu uităm, urmează să fie amplasate câteva sute de radare fixe, deci se va termina cu haiducia pe A1, A2, DN1 şi DN7 în curând.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3151
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7969
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 27 Iun 2023, 11:03

Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
Ai autocare directe Bucuresti-Ramnicu Valcea-Sibiu, nu se urca nimeni in autocar la Ramnicu Valcea ca sa coboare la Pitesti iar de acolo sa ia trenul pentru simplul motiv ca trenul nu ofera mai nimic in plus ca sa merite trambaleala cu bagajele. Rade tot autocarul de tine daca aude ca faci asta.
Nici măcar nu e autogara aproape de gară, mai pierzi juma' de oră prin oraş între autogară şi gară. Nimeni întreg la minte nu ar face manevra asta. Poate doar dacă ai ceva de luat din Piteşti şi îţi e mai comod ca program să te duci după aia la gară.

razvan - trenuri a scris:
Dupa ce se va finaliza autostrada de centura a capitalei si autostrada intre Pitesti si Ramnicu Valcea, in maxim 10 ani,  autocarele si microbuzele vor face sub 3 ore, poate chiar 2 h si 30 minute intre capitala si Valcea, iar cu autoturismul doar 1h 40 minute - 2 h (soferii oricum circula cu media de 100-130 km/h pe autostrazi).
Iar cu trenul intre Bucuresti si municipiul Sibiu cel putin 5 ore!!!!  Cu autoturismul 2h 30 minute sau 3 ore, cu autocare si microbuze se vor face aproximativ 3h 30 minute - 4 ore , dupa finalizarea autostrazii pana la Sibiu si repararea drumurilor. In prezent, unii soferi fac doar 3 ore cu masina intre capitala si municipiul Sibiu, atunci cand este traficul liber.
Nu ştiu dacă ai permis de conducere sau conduci... mersul pe autostradă nu e ca în poveşti, să îi dai 130 km/h şi să o ţii constant aşa... În plus, autostrada nu începe din mijlocul oraşului, degeaba zbori cu 160 km/h (că de la 160 în sus se ia permisul dacă te prinde), dacă după aia ajungi în Iuliu Maniu sau în Bascov sau în porcăriile de semafoare de la intrarea în Sibiu.
Ăia care fac sub 3 ore de la Bucureşti la Sibiu merg noaptea, când e liber. Şi, statistic vorbind, numărul celor care ajung la destinaţie e mai mic decât al celor care pleacă la drum, din motive lesne de înţeles.
Un autocar/microbuz, chiar condus de un cretin care merge cu suta prin localităţi, e limitat obligatoriu la 105 km/h şi mai are şi de oprit pentru a lua sau a lăsa călători. Pe autostradă o să meargă cu 90, în şir cu camioanele, că rar o să poată să le devanseze. Deci să scoţi cu 2 ore jumate cu microbuzul pe 300 km, când viteza ta maximă  tehnic posibil e 100 km/h e tehnic imposibil chiar dacă e autostrada goală în faţa ta.
A, să nu uităm, urmează să fie amplasate câteva sute de radare fixe, deci se va termina cu haiducia pe A1, A2, DN1 şi DN7 în curând.


Eu rar depasesc limitele de viteza, daca este drum sau autostrada libera, si nu cu mai mult de 10 km peste limite, sunt corect, nu am luat vreo amenda pentru viteza sau alcool, nu am avut permisul suspendat, ori alte abateri grave.    Smile

De abia astept sa apara pe drumuri mii de camere de supraveghere a traficului (functionale), sa lase politia zilnic fara permis sute de soferi teribilisti, care dau flash-uri, care fac cu autoturismul 1h 30-40 minute intre centura Bucuresti si intrarea in municipiul Constanta, pana la Sibiu 3 ore si ceva, pana la municipiul Brasov 2 ore noaptea, intre municipiile Arad si Timisoara sau Bucuresti si Ploiesti 30 de minute, etc. O parte dintre acestia vor folosi si trenurile, dupa cativa ani, in perioada cand nu vor avea dreptul de a conduce masina. Occidentalii s-au civilizat si prin amenzi mari care trebuie platite nu amanate ori anulate de catre judecatori.
Daca ei au autoturism performant fac rar accident soldat cu deces ori rani, desi nu respecta limitele de viteza, alte legi, norme.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24834
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 27 Iun 2023, 11:48

Am mers pe A2 cu 160 km/h constant... zero radare de la Constanţa la Bucureşti Laughing Şi tot îmi dădeau unii flash-uri să mă dau între camioanele care merg cu 80 - 90 km/h să treacă ei. Evident că m-am dat doar când era loc, n-au decât să îşi introducă farurile într-o parte a corpului Laughing Asta e, Loganul nu prinde mai mult de 172 km/h pe bord Laughing Laughing
Şi oricâtă blană i-am dat eu pe A2, de la Căţelu până în Dr. Taberei tot o oră am făcut.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3482
Data de inscriere : 24/08/2017

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 27 Iun 2023, 12:43

Eu merg cu 130 pe B2 cand vin de la Pitesti duminica seara si nu am loc sa ma repliez pe B1. Masina mea la 130 ia 7.5, insa de la 140 incolo sare consumul in aer, nu vad de ce ar trebui sa dau mai multi bani la benzinarii doar pentru ca sunt unii teribilisti si vor musai sa faca o jumatate de ora de la Pitesti la Bucuresti, ca de regula cei care ma flashuiesc au numere de AG sau VL, nu prea vad soferi care vin de la drum lung (TM, AR, etc) sa faca asta.
Imi amintesc ca m-a blitat unu' vreo 2 minute asa, eu l-am ignorat, pana s-a enervat si m-a depasit pe banda de urgenta. Nu de alta, dar vara, duminica seara, pe A2 dinspre Constanta, merge toata lumea cu 80, poti sa blitezi cat vrei tu, n-are nimeni unde sa se duca.

Eu daca ma grabesc, plec noaptea la drum. Am plecat la 5 dimineata din Bucuresti, am mers cu 130 pe autostrada, in 10 ore intram in Budapesta cu tot cu stat in vama si vreo 3 opriri de pipi. In timpul zilei, degeaba forjezi la 180 pe autostrada daca prinzi blocaj pe Dealu Negru sau accident pe Valea Oltului. Sau amandoua, pentru ca de ce nu?

Oricum, daca acum 15 ani eram impotriva camerelor de supraveghere, acum pot sa zic ca de-abia le astept; numa' sa le foloseasca zeci de ani de acum incolo, nu sa le abandoneze dupa 5-7 ani cum au facut cu celelalte ca nustiuce.
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 363
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2769
Data de inscriere : 22/10/2017

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: M700   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 27 Iun 2023, 12:55

Sa se introduca regio7002 Galati Urziceni Bucuresti Nord..de la Galati sint numai interregio..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023
Sus 
Pagina 12 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2021-2022
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Mersul trenurilor 2022-2023
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021
» Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: