Numarul mesajelor : 41 Localizare : Bucuresti Reputatie : 2376 Data de inscriere : 23/12/2017
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Sam 05 Ian 2019, 19:38
Adirmvl a scris:
CA 205, stim sa si apreciem, nu doar sa comentam. Si apreciem ca vagonul asta e o petarda. )
Cred ca s-a vorbit despre 19-87, nu despre 19-83. Hai, zi ca par mai ca lumea scaunele ca cele din asta:
Nu este adevarat, nu s-a vorbit de 19-87 deoarece aceasta serie nu mai exista demult daca nu stiai, ci s-a vorbit despre seria 19-83.100. Interiorul din poza ta este prezent doar pe un singur exemplar de 19-83.100 in timp ce celelalte poseda un interior nedemn de clasa I cu mult sub 19-76.900.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12900 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Sam 05 Ian 2019, 19:58
Adrian78: "Nici pe departe vagonul arata ieftin chiar mai slab decat 19-83 pacat ca au inceput cu 19-87 un vagon foarte bun si confortabil."
Catalin: "19-87 au fost doar 5 iar de vreo 3 ani au fost reinmatriculate ca 19-83 10X."
Nu s-a vorbit despre ele, a? Sari cu o poza sa vedem cat de nasoale sint scaunele din celelalte 19-83.10X.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11000 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Sam 05 Ian 2019, 21:30
Au fost 5 bucati 19-87 toate sunt acum 19-83 101, 102, 103, 104 si 105 insa la interior 102 parca ar fi putin deosebit de restul sper sa nu ma insele memoria. Eu sunt specialist in vagoanele cu spati pentru biciclete nu la cele de clasa 1a.
Insa revin la acest kitch ieftin afara e vopsit gardul inauntru va asteapta leopardul. Au facut sa fie in aceeasi familie cu 21-76 acelasi sistem de franare aceeasi schema mare branza cat timp interiorul arata ieftin si uitati-va in urma caci de la primul comentariu am banui ca sunt scaune ca la Acvila si 21-76 950 si 951.
Sper ca acesta hai inca 1-2 vagoane "noi" si sa se opreasca din prostia asta cu modernizari ieftine pe repede inainte cat timp au sute de vagoane mult mai bune dar care zac prin Grivita si restul tari. Unele s-au decolorat cat timp au stat in acelasi loc.
Au scos anul trecut cateva etajate 84-16 dar au scos si 26-16 si chiar 36-16 la ce nevoie de 36-16 cand noua ne trebuia doar 84-16.
Un vagon de cuseta sau de dormit cu rasteluri pentru 2 biciclete la unul din capetele vagonului nu modernizau baga bani in kitchuri ieftine dar care la exterior da bine in poze exemplu ultimele 3 vagoane de care s-au tot discutat cu scaune de Acvila la vitezomanul de Constanta. Pai asa putem baga IR Buc-CTA si cu etajate de 120 fara oprire pe M800 daca confortul nu conteaza macar la timp si tarife sa fie diferente.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18077 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23456 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Dum 06 Ian 2019, 09:05
Cred ca numai 19-87-002 are interiorul asta asemanator cu cel de la SNCF si TGV Lacroix Dupa 10-90-1xx 10.91 si 10-70-1xx vag 19-87 e cel mai confortabil si dupa 19-76
CA 205
Numarul mesajelor : 41 Localizare : Bucuresti Reputatie : 2376 Data de inscriere : 23/12/2017
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Dum 06 Ian 2019, 10:42
Foarte modern interiorul acesta de 19-83.100 nu? Nu e ieftin deloc decat 100%. Mai bine nu vorbi daca nu stii!
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11000 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Dum 06 Ian 2019, 13:41
Daca e sa fim corecti 80% sau chiar mai mult din ce are CFR Calatori sunt ieftineli vagoane modernizate pe repede-inainte si cu dotari minime si economie maxima la caldura/climatizare de asta au tot iesit saloane.
@CA205 daca asta de mai sus e ieftin ce parere ai de vagoanele de clasa a 2a cu inca un scaun pe rand ?
V-am povestit cum am venit de la Caracal la Buc cu bilet la 20-49.200 dar am preferat sa merg tot drumul in picioare pe culoar.
S-a ajuns la situatia sa spunem ce mi-e etajat ce mi-e 21-76 acelasi drac e.
Si totusi exista rame electrice in rapida Anglie cu 5 scaune pe rand la Clasa a 2a si 4 pe rand la First class.
Interiorul unei rame electrice Siemens Desiro clasa 350 cu 5 scaune pe rand.
Dar sunt doar cateva astfel de rame cu 5 scaune pe rand restul sunt doar cu 4.
Si acum interiorul clasa 1 la acelasi model de rama. Observati 4 scaune, masute si prize. La clasa a 2a nu sunt prize peste tot prin rama.
https://flic.kr/p/2dXQc6y
Dar Anglia fata de Romania inseamna viteza vs bicicleta caci atat este viteza medie in Romania a majoritatea trenurilor exact cat poti merge cu bicicleta. Nu prea ai nevoie de prize la toate locurile cand ajungi repede la destinatie pe cand in Romania cu CFR Calatori poti sa ai sansa sa iti incarci si de 2 ori telefonul pana la destinatie 😀😀😀
CA 205
Numarul mesajelor : 41 Localizare : Bucuresti Reputatie : 2376 Data de inscriere : 23/12/2017
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Dum 06 Ian 2019, 14:32
Cătăline noi vorbim aici strict de vagoane de clasa 1. Poza decani sus postata de mine era pusă ca exemplu pentru colegul nostru care se bătea cu pumnii in piept ca vezi doamne toate vagoanele 19-83.100 (foste 19-87) au interiorul la fel ca si 102 (de TGV). Si ce sa vezi nu are dreptate... Prin poza de mai sus am vrut doar sa punctez ca 19-76.900 sunt peste 19-83! Si ca sa nu mai iasă scandal maica mea a venit astazi la București la clasa 1 la 19-76.900 cu IR168X si pot confirma din pacate fara poze (deoarece nu sunt deloc calitative) faptul ca scaunele din acest vagon sunt mai late fata de cele de Acvila si are mai mult spațiu la picioare. Faceti un drum cu el si va veți convinge singuri! Multumesc! Haideți sa oprim cearta!
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11000 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Dum 06 Ian 2019, 14:53
Omule nu e cearta si nici chat. E forum nu site de gazduire a pozelor. Normal ca sunt si discuti. Eu nu o sa il incerc ca nu sunt om de afaceri sa calatoresc la clasa 1a. Iar acum ca au disparut ofertele tarif-Regio greu ma mai prinde CFR Calatori la IR.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18077 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23456 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Lun 07 Ian 2019, 14:38
CA 205 a scris:
Cătăline noi vorbim aici strict de vagoane de clasa 1. Poza decani sus postata de mine era pusă ca exemplu pentru colegul nostru care se bătea cu pumnii in piept ca vezi doamne toate vagoanele 19-83.100 (foste 19-87) au interiorul la fel ca si 102 (de TGV). Si ce sa vezi nu are dreptate... Prin poza de mai sus am vrut doar sa punctez ca 19-76.900 sunt peste 19-83! Si ca sa nu mai iasă scandal maica mea a venit astazi la București la clasa 1 la 19-76.900 cu IR168X si pot confirma din pacate fara poze (deoarece nu sunt deloc calitative) faptul ca scaunele din acest vagon sunt mai late fata de cele de Acvila si are mai mult spațiu la picioare. Faceti un drum cu el si va veți convinge singuri! Multumesc! Haideți sa oprim cearta!
Cred ca numai 19-87-002 are interiorul asta asemanator cu cel de la SNCF si TGV Lacroix Noi nu suntem aici sa iti schimbam tie opinia fiecare vorbeste din experienta lui proprie daca citeai mai sus am spus parerea despre ce vagoane am calatorit eu cu ele si ca daca tot au facut 19-87-002 trebuiau sa continue modernizarea cu tipul ala de scaune
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11000 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Lun 07 Ian 2019, 22:04
19-87 002 e acum 19-83 102.
Aveam planul cu cate vagoane 21-76 95X si 19-76 9XX vor fi modernizate din toamna anului trecut pana acum s-au facut 6 din care 4 ar trebui de clasa 2a si 2 de clasa 1a. Sa vedem daca mai au bani si pentru altele caci DWA-uri sunt destule.
Desi in targ se spune ca ar mai urma alte 46 DWA-uri la modernizat din care sa iasa 21-76 95X si 19-76 9XX. Daca modernizeaza toate DWA-urile inseamna ca se rezolva problema etajatelor care vor reveni la Regio iar astea modernizate la IR in locul etajatelor.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12900 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Mar 08 Ian 2019, 19:24
CA 205, colegul recunoaste ca nu stia, desi ar fi trebuit sa se astepte, ca doar vorbim de CFR Calatori, ca o serie obscura de vagoane are patru bucati cu scaune de un fel si o bucata cu alt tip de scaune. N-am reduceri, nici nu sint picat din Luna sa arunc cu banii ca sa aiba unii ce fura, deci nu circul la clasa I. Daca tu o faci sa fii sanatos!
Apoi, vezi ca a te bate cu pumnul in piept inseamna sa te lauzi. Ori eu nu m-am laudat cu un vagon. Ca nu e al meu si nici nu am lucrat la el. Am zis ca cel in discutie e o gluma. A, ca scaunele alea rosii din 19-83.100 or fi mai proaste ca cele din 19-76.900... Asa o fi. Prea putin imi pasa. Problema e ca nu vad de ce ar moderniza astia vagoane de clasa I, cand e atata nevoie de vagoane de clasa a II-a.
Iar ideea de la care pornisem e ca ce se vede in pozele astea e o teapa de interior. Daca tu ai energia si/sau nervii sa il lauzi (in comparatie cu orice)...
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2043 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6450 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Mar 08 Ian 2019, 20:28
Imi cer si eu scuze de off-topic, dar oricum topic-ul e despre un fiasco de vagon clasa 1, deci nu mai conteaza.
Eu zic asa: singurul vagon modern reusit de clasa 1 la CFR Calatori este cel cu un asemenea interior:
Numai la acest vagon eu as plati pentru clasa 1 (si asa am TrenPlus, deci cu atat mai bine). Nu stiu exact seria, stiti cum le zapaceste CFR Calatori de la seria cutare (10-91 sau 10-70/90), subseria de la 100 la nu stiu cat, deci ma rog, mai erau parca si unele cu scaune pe negru/albastru/bleumarin. Nu le stiu prea bine si banuiesc ca suntem destui care nu le stim pentru ca nah...prea multi dintre noi chiar n-au ce face decat sa dea bani la clasa 1, iar la clasa 1 te intalnesti cu vaci din alea care se urca incaltate pe scaun ca sa-si ia castile si perna de voiaj. Deci ce credeati ca scapam de specimenele care mai aterizeaza pe la clasa a 2-a. Nu! https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2294926537232790&id=1344954602229993
Bine, poate pentru unii tot e naspa ca nu e compartimentat, dar aici e alta poveste, tine de cu totul alte preferinte. Eu zic asa, daca vrei sa te duci de la Bucuresti la Timisoara/Arad sau Cluj/Oradea, chiar ar merita o calatorie la un astfel de vagon, dar pentru Bucuresti - Brasov sau Constanta e cam aiurea. La 2 - 3 ore nu merita sa existe macar acest serviciu de clasa 1 sub nicio forma, iar cei care iau bilete aici chiar si la 2-3 ore de mers, poate se intampla doar sa nu mai fie locuri la clasa a 2-a, dar alt motiv chiar n-ai ce sa gasesti, lasand la o parte fitosii care merg o data la 10 ani cu trenul si vor si ei sa vada crema (si pot da peste vreo teapa), ori pe aceia care au nu stiu ce facilitati anuale. Dar, cum ziceam, vagonul acesta chiar e ceva. In rest, nu ma intereseaza alte vagoane, ar fi destule vagoane clasa a 2-a chiar mai bune.
Cat despre vagonul on-topic, da, e bataie de joc. Mai bine il revopsesc si pun clasa 2 pe el. Alea numai scaune de IR nu sunt. Mie imi seamana tare bine cu cele din Acvila. Dar de alta culoare. Atat. Se vad investitiile de pe urma studentilor care ar fi fost borcanul de lapte si miere. Eh...lasa, mai bine scoatem ofertele comerciale bune si facem vagoane proaste de clasa 1. Dar vorba aia, aproape toata lumea merge gratis, mai ales cand e si vorba de calatori la clasa 1, deci cine vrea scump si prost, treaba lui.
@CA 205, nu stiu daca judeci confortul dupa culori/aspect, ori poate si daca ai fi acolo tot lux ti s-ar parea (e ceva tipic pentru unii care au prea urat acasa), dar sa moara Gigi Marga de n-am vazut vagon mai aiurit decat asta, chiar si la clasa 2 e varza, dar clasa 1!
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11000 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Vagoane seria 19-76-9xx Lun 14 Ian 2019, 00:09
Pe net circula o stire ca 57 de vagoane se vor moderniza in 48 luni din seria 19/21-80 in 19/21-76.95X. Asta inseamna ca ori le folosesc pe cele din parcul rece de la Ploiești Sud ori pe cele care sunt in circulatie in prezent pe localale de Basarab spre Târgoviște/Pitești/Urziceni/Pl.Sud/Piatra.Olt/Slobozia etc...in cazul asta alte vagoane ar trebui sa le ia locul la Regio ori ceva 20-76 mai obosite ori etajate. Daca baga etajatele moldoveni din Braila si Galati in sfarsit pot spera ca vor scapa de etajate de la trenurile IR Buc-Galati si retue.