Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 dfdggg

In jos 
+18
laurentzu
ldh80
riciu
Adrian78
bubu
marius664
Katalyn
alliens
92Dragos
IonutCFR2009
mielutu zburator
Nesebar
Adirmvl
Dr2005
Sabik
Warrington
dan tm
Czirjak Arpad
22 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
Czirjak Arpad




Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 4640
Data de inscriere : 07/08/2012

dfdggg Empty
MesajSubiect: .   dfdggg Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 17:06

Începând cu noul Mers... din 10 decembrie anul curent, MÁV-START va scoate din compunerea trenurilor IR Budapesta – Braşov şi retur toate vagoanele restaurant, bufet ş. a. m. d., respectiv toate vagoanele de dormit şi cuşetă. Vor rămâne doar vagoane de clasa 1 şi clasa 2. Varianta Cluj – Tg. Mureş la fel se va scoate din Mers..., astfel doar Târgu Mureşul va fi izolat de Budapesta atât aerian (lucrările de reabilitare a aeroportului nu vor începe nici anul acesta, deşi WizzAir tot aşteaptă să-şi reia cursele), cât şi feroviar, iar din autostrada A 3 (Bucureşti - Ploieşti - Braşov - Tg. Mureş - Cluj - Zalău - Oradea anul acesta nu s-a finalizat niciun km nou, deşi ici-colo se tot lucrează câte ceva... Doar nişte autobuze dacă mai găseşti din Tg. Mureş spre Budapesta... Deciziile au fost luate deja. Motivul? Nu sunt rentabile. La capitolul infrastructură stăm prost, dar foarte prost. Pe multe căi ferate se circulă cu viteze mai mici decât cele de acum 100 de ani!!! Proiecte avem, banii sunt gata, cu găleata, la Bruxelles. Firme dornice să lucreze, la fel. Din 1989 încoace nu s-a dat spre folosinţă niciun km de cale ferată electrificată (mă rog, în afară de cel dintre Mărăşeşti - Barboşi), şi niciun km de autostradă. Meşterul Manole: ce lucră ziua, noaptea în timpul somnului se dărâmă...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8784
Reputatie : 12503
Data de inscriere : 16/07/2014

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 19:04

Si care e problema?
Daca si MAV care tinea grupele si vagoanele doar pentru fa mergeu in maghiarime, le scoate inseama ca nu sint rentabile nici macar din motive nationaliste.
le scoate si gata. trebuie sa plinga restul Romaniei ca MAV scoate vagoanele restaurant si cuseta din Romania?
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3603
Data de inscriere : 03/09/2016

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 19:17

Realitatea obiectivă (fie ea agreabilă sau nu) este că pentru România contactul cu Budapesta reprezintă contactul cu civilizația. În lipsa condițiilor asigurate până acum de MAV (egal care erau motivele MAV) conexiunea României cu civilizația va fi de calitate mai modestă.

Naționalismul românesc nu e cu nimic mai breaz decât cel maghiar, iar poziția pe hartă a propriei țări nu și-o alege nimeni. Ultima țară care se învecina cu cine voia ea a fost Uniunea Sovietică Laughing
Sus In jos
Sabik




Numarul mesajelor : 341
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 4506
Data de inscriere : 24/12/2012

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 19:34

acest subiect s-a mai discutat la topicul dedicat, ce legatura are M400 cu trenurile internationale formate de MAV?

for your information (@Czirjak Arpad): cuseta ramane la Corona
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 20:36

Warrington a scris:
Realitatea obiectivă (fie ea agreabilă sau nu) este că pentru România contactul cu Budapesta reprezintă contactul cu civilizația.
Da, contact cu civilizaţia, care până acum câţiva ani se făcea cu nişte Y-uri cu banchete de muşama cum nici la CFR Călători nu mai erau. Ca să nu mai vorbesc de vagoanele de dormit ale MAV, multe din ele nişte vechituri neclimatizate care doar spre noi şi, poate, spre sârbi mai mergeau.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20105
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24859
Data de inscriere : 17/08/2011

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 20:37

Czirjak Arpad a scris:
Din 1989 încoace nu s-a dat spre folosinţă [...] niciun km de autostradă. Meşterul Manole: ce lucră ziua, noaptea în timpul somnului se dărâmă...
În 1989 exista doar Bucureşti - Piteşti, care oricum era cam ca un DJ mai lat. Cred că de atunci s-au mai schimbat lucrurile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8292
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 12907
Data de inscriere : 06/04/2012

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 21:39

230 de kilometri in 4 ore e motiv de lauda, Arpad? De Rusalii atat am facut de la Episcopia la Budapesta. Sau tot CFR e de vina ca toate trenurile CFR-ului pe care le-am vazut din Corona si Ady Endre aveau la coada vagoane de naveta? Mari domni astia de la MAV!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22207
Data de inscriere : 06/12/2009

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeJoi 24 Aug 2017, 23:06

Vagoanele de dormit si cuseta de pe Corona nu au clima si nici prize, sunt Y-uri vechi si lipsite de dotari moderne, nu e tragedie ca le scoate atata timp cat confortul era 0.
Vagonul restaurant spre Romania circula gol ca la noi inca se pleaca de acasa cu pachetul, sa mergi sa iei masa la un restaurant pentru un roman care merge cu trenul e ceva cam mult.
Vagonul de clasa 1 circula cam gol, calatori pe trafic international nu exista, cel mult pe intern cei cu gratuitati si cfr-isti merg cu el, in rest bate vantul ceea ce rezulta ca nu este rentabil.
Grupa de Mures era slab utilizata.

_________________
595423dfdggg Bdeem_8496_adfdggg Bdeem_8496_adfdggg Bdeem_8496_a
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3603
Data de inscriere : 03/09/2016

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeVin 25 Aug 2017, 00:11

Dr2005 a scris:
vagoanele de dormit ale MAV, multe din ele nişte vechituri neclimatizate care doar spre noi şi, poate, spre sârbi mai mergeau.

Pentru MAV lucrurile stau în mod diferit, conexiunea Ungariei cu civilizația e spre Viena, nu spre România.

În Europa există o regulă nescrisă (mă rog, acum e scrisă de mine în topicul ăsta  Laughing  ). A descoperit-o un tip prin 1990 și de-atunci s-a confirmat mereu: civilizația și bunăstarea materială a unei regiuni sau a unei țări europene depind de distanța față de Frankfurt. Pentru că de-acolo vin și acolo se duc banii. Este versiunea modernă a zicalei antice ”toate drumurile duc la Roma”.

Interesant e că în 1990, sediul Băncii Centrale Europene nu era la Frankfurt fiindcă banca nu exista încă, dar se vede treaba bancherii știau ei ce știau. Very Happy  Prin urmare, Budapesta se află pe drumul României spre civilizație și bunăstare materială, dar reciproca nu e valabilă. Așa e viața.


Ultima editare efectuata de catre Warrington in Vin 25 Aug 2017, 00:14, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 28
Reputatie : 6800
Data de inscriere : 07/09/2014

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeVin 25 Aug 2017, 00:13

Dacă dispar astea măcar să bage compartimentatele alea mișto pentru care îi invidiez atât. O fi 21-90 un vagon excelent dar alea-s și mai și.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6397
Reputatie : 12078
Data de inscriere : 09/07/2009

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeVin 25 Aug 2017, 08:44

mielutu zburator a scris:
Dacă dispar astea măcar să bage compartimentatele alea mișto pentru care îi invidiez atât. O fi 21-90 un vagon excelent dar alea-s și mai și.

21-90 intra la modernizare si devine salon. Smile
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2940
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8183
Data de inscriere : 24/05/2010

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeVin 25 Aug 2017, 09:10

dan tm a scris:
Si care e problema?
Daca si MAV care tinea grupele si vagoanele doar pentru fa mergeu in maghiarime, le scoate inseama ca nu sint rentabile nici macar din motive nationaliste.
le scoate si gata. trebuie sa plinga restul Romaniei ca MAV scoate vagoanele restaurant si cuseta din Romania?

Ba tu ce ai fumat?
Cuseta si dormitorul circula PLIN, am mai zis, in ce limba vrei sa mai repet? Maghiara? engleza? este FULL. Daca mie nu crezi intra pe pagina lor si vezi comentarile cu google translate. Ce-i drept la clasa I bate vantul pana-n decembrie o scoate si pe ala.

@Si nu, NU SE SCOATE VAGONUL CUSETA domnul Arpad ci doar dormitorul si vagonul restaurant, iar pana la noul mers ramane in 3 vagoane B,B,C apoi cel mai probabil ca va reveni la 4 -  C,A,B,B. Grupa Mures a lui 367 nu ma interseaza pana la Cluj trebuie sa existe tren dimineata si plecare seara de-acolo. Sper sa introduca CFR alt tren international de noapte in locul trenului 468/469.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8784
Reputatie : 12503
Data de inscriere : 16/07/2014

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeVin 25 Aug 2017, 13:20

ember, am fumat ca ca t de gisca uscat invelit in frunze de porumb ca e seceta la noi, ramine sa imi raspunzi ce ai fumat tu?

daca cuseta si dormitoarele circula pline atunci de ce se scot? eu am raspuns unei postari in care scria ca se scot. oricum e greu de inteles pentru mine de ce Corona stirneste atitea trairi printre unii useri de parca s-ar numi Cocaina.Nu trebuie sa imi scrii in maghiara ci trebuie sa va puneti de acord cu ce scrieti userii de limba maghiara de pe forum.

am mincat in vagonul restaurant MAV cind circula la Sighetul Marmatiei, la pret de 50 lei /persoana deci e destul de firesc ca oamenii sa nu il foloseasca cel putin nu romanii.

Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2940
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8183
Data de inscriere : 24/05/2010

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeVin 25 Aug 2017, 14:53

Eh.. Cu sighetul era alta treaba dar karpaty l-a prins aglomerat. S-a scos chiar inaintea timpurilor de vara fara sa ii ofere vreo sansa..Trebuie sa vedeti ce se intempla la cale ferata se anuleaza trenuri pe motiv ca nu are calatori dar asta nu ii adevarat. Vreau sa inteleaga toata lumea acest fapt. Scopul lor este falimentarea CFR-ului, iar ceea ce ma face trist e ca nu exista nici-o diferinta intre cfr,mav,zs,bdz toate reprezinta aceeasi politica "antipasager".


Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Sam 26 Aug 2017, 09:41, editata de 1 ori
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5244
Data de inscriere : 27/06/2011

dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitimeVin 25 Aug 2017, 17:30

dan tm a scris:
Si care e problema?
Daca si MAV care tinea grupele si vagoanele doar pentru fa mergeu in maghiarime, le scoate inseama ca nu sint rentabile nici macar din motive nationaliste.
le scoate si gata. trebuie sa plinga restul Romaniei ca MAV scoate vagoanele restaurant si cuseta din Romania?

nu cred ca ai circulat vreopdata cu Corona...eu de cate ori am fost, la cuseta era aproape plin, iar la vagonuld e dormit peste 50% ocupat....si asta cam in ambele sensuri....e drept ca la Brasov ajungeau putini, dar pana la Sf Gheorghe urcau/coborau multi
Sus In jos
Continut sponsorizat





dfdggg Empty
MesajSubiect: Re: dfdggg   dfdggg Icon_minitime

Sus In jos
 
dfdggg
Sus 
Pagina 1 din 5Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: