| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|
+89cristi_tgv CalinIonMihai riciu Vale_ntin AeroX laurentzu laur 133 ciprian71 ets2oltromânia mihaitzateo florin94 Dionis Michael Norbi florin.lifticariu mielutu zburator marius664 dan tm sibiustation Parazitii DUAL Nycolas Gabriel gtavicecity DB Robert sovidiu vatmanul alex.barac.5 marcelbanu NicuS Rarau cosmin_regiotrans Radu Sergiu rmn Katalin4653 Czirjak Arpad allred Desiro256 halmarius Luna membru exclus Adirmvl cfr500 basa TVlad Kriszti219 Dr2005 Teodor srazvi Andrey_tm ana imfinity AndiCFR Goanga mishu88 Gabry Gabriel kristi kkk didinul razvan - trenuri Adrian78 Mircea Condilescu Silviu Sintea Jhonyla bogdan srl cont dezactivat . lovekomotive ionut_te Vitosa Rabbit ldh80 cristi CFR sorinucu Nesebar ionyx82 mardaryroby Tomi13leu cata ionutzzz dan ciprian Amiralul LascuB_1980 jionutz mariuscfr90 Semafor Vlad loryjonel IonutCFR2009 MariusM COSTACHE MIHAIL tudor_vl myster2008 93 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 17:59 | |
| Pe primele trepte de tracţiune e deconectată instalaţia IT. Mai departe.. ţinând cont că motorina se apropie de 9 lei/litru, s-ar putea ca unii mecanici să găsească altă utilizare pentru ea. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12898 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 18:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe primele trepte de tracţiune e deconectată instalaţia IT. Mai departe.. ţinând cont că motorina se apropie de 9 lei/litru, s-ar putea ca unii mecanici să găsească altă utilizare pentru ea.
In Bucuresti e azi intre 7,45 si 7,61 lei. Iar le umfli... https://www.peco-online.ro/index.php |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20078 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24823 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 18:10 | |
| Ce să-i faci, eu funcţionez cu benzină, că nu am vrut să îmi cumpăr maşină cu un combustibil gândit din start pentru motoare mai mari şi al cărui preţ oricum e mai mare decât al benzinei tocmai pentru că are cerere mai mare (transporturi comerciale + Golfurile băbuţelor din Germania). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12898 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 18:16 | |
| A, nu, scuze eu ca vorbesti aiurea. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2040 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6445 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 20:02 | |
| - Adrian78 a scris:
- In 20-54 faci sauna daca merge IT care pe rutele astea ori nu merge instalatia INDA de la locomotiva ori mecanicul uita intentionat sa o bage sau se aplica replica e defecta instalatia de incalzire..
Nuuu...deci IT era pornit. Imi pare rau daca nu s-a inteles ce trebuia. N-am spus ca nu mergea deloc si fiind DA cu INDA stiu foarte bine ca la demaraj in treapta inferioara se opreste si porneste la o treapta superioara. Daca era doar asta nici nu mai faceam orice fel de remarca. Stiu ca nu e ca la GM sau DHE. Caldura era in cateva compartimente (de unde am filmat eu era, insa in majoritatea nu). In general caldura ajunge la compartimentele din mijloc. Si lucrul asta il observ de aproape 2 ani pe mai toate rutele la acest tip de vagoane. Au ajuns si prea gioarse. Stiu ca erau sobe inainte. Asta n-am negat. Nu cred ca mai intra aceste vagoane la vreo revizie pe viitor. Chiar venise o doamna varstnica (pensionara) la mine in compartiment, rugandu-ne sa stea cu mine si tovarasul, a mers de la Sibiu la Calimanesti, deci n-o deranja deloc ca mai deschideam geamul sa filmam/pozam, ba chiar a mai stat la cateva discutii cu noi. Si ea admira locurile pe traseu la fel ca noi. Mai rar asa calatori si la varste inaintate sa nu se planga de tineret si de curent. Mai bine statea cu noi decat in alte compartimente unde era frig. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18073 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23450 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 20:13 | |
| Eu momentan am o problema cu frigul datorita unor probleme de sanatate dar din ultimele calatorii pot sa trag urmatoarele concluzii Am fost cu 19-70 si 21-70 26-16 20-55 si pot sa spun ca dau caldura undeva la 30 de min apoi sufla numai ventilatia apoi dupa un timp incep sa mai dea ceva boare de caldura.Chiar in acleasi tren intrun 26-16 sus la etaj doar sufla ventilatia iar la al doilea vagon se simtea un pic caldura La 19-70 nu am stat mai mult de 15 min in el pentru ca nu baga caldura si m-am mutat la 20-55 unde era caldura dar nu ca in alte timpuri sa deschizi geamul si usa si la un moment dat s-a oprit si aici caldura
Eu am venit cu 1621 cand inca circula de la Sibiu la Simeria si nu a bagat caldura Am mers cu 346 Sibiu-Curtici pana la Simeria am inghetat de frig apoi de la Simeria pana la Mintia era foarte cald La instalatia INDA pe treptele 1 2 3 se opreste IT |
|
| |
George CFR
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 28 Localizare : Rosiori/Nord Reputatie : 2830 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 20:57 | |
| La instalația INDA in parcurs începe să producă curent pentru încălzire tren după treapta 7 8.Cum unele secții viteza este mica nu poți ține pe treapta 7 8 că depășește viteza stabilita,așa că uni mecanicii mai fac un artificiu și izolează o grupă de motoare. La unele vagoane dacă au acumulatori descărcați poți să furnizezi tensiune în permanență că tot nu funcționează încălzirea. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12898 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 21:25 | |
| @AeroX, nu era vorba ca 20-54/55 aveau termometrele la capete, deci ca la mijloc e mai cald? Asta, combinat cu ceva defecte si/sau lacomia mecanicului pentru motorina poate explica situatia. Desigur, nu exclud faptul ca vechimea e posibil sa fie explicatia pentru problema. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2040 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6445 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 21:40 | |
| Eu zic doar ca starea vagoanelor e precara. Nu cred ca e nimeni fan al frigului acum. In niciun caz n-as invinui mecanicii si locomotivele. E drept ca nici locomotivele nu mai sunt atat de zdravene. Insa cand se intampla asta macar stii ca nu mai merge deloc. Dar din moment ce in unele parti ale vagonului circula caldura normal ca nu te mai duci cu gandul la locomotiva. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8768 Reputatie : 12478 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 21:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe primele trepte de tracţiune e deconectată instalaţia IT. Mai departe.. ţinând cont că motorina se apropie de 9 lei/litru, s-ar putea ca unii mecanici să găsească altă utilizare pentru ea.
pfff, tu vezi infractori peste tot? astia fura motorina, ăia aduc tigari, ăia... nu stiu ce |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13903 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 21:55 | |
| Terminați cu teoriile astea. Nu contesc că nu se mai întâmplă cazuri de furt de motorină, dar la fiecare depou există persoană desemnată care să se ocupe de consumul de motorină. Dacă din varii motive cota de motorină alocată fiecărui tren este depășită, exemplu tren supratonat (bine nu e și cazul trenurilor care circulă pe Valea Oltului) sau mecanicul a condus trenul intrun mod mai haotic dacă îmi este permisă exprimarea așa, se deschide dosar pentru extraconsum în conducerea trenului iar mecanicul este ars la salariu cu 10% 15%. Abaterile repetate duc la desfacerea contractului de muncă. |
|
| |
George CFR
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 28 Localizare : Rosiori/Nord Reputatie : 2830 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Sam 14 Ian 2023, 22:17 | |
| La CFR Călatori sa cam terminat demult cu furtul de motorină.Locomotivele DA nu mai au rezervorul auxiliar de motorina de unde să mai mulgă.La fiecare depou se descarcă memoria ICL și se urmărește consumul de motorină a locomotivei. Mecanicul de locomoțivă scrie in foaia de parcurs luarea in primire a cantități de motorină din rezervorul principal și indexul MD și la sfârșitul turei scrie cantitatea de motorina consumată și index MD. Acuma dacă sunt secții cu declivitați mari și INDA este conectată instalația ICL poate să înregistreze supraconsum de motorină ,dar se urmărește și indexul MD și mecanicul nu poate fi sancționat pentru supraconsum. |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 363 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2766 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Dum 15 Ian 2023, 13:53 | |
| Se mai ciuguleste dar nu in cantitati mari.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18073 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23450 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 15 Ian 2023, 14:13 | |
| - George CFR a scris:
- La CFR Călatori sa cam terminat demult cu furtul de motorină.Locomotivele DA nu mai au rezervorul auxiliar de motorina de unde să mai mulgă.La fiecare depou se descarcă memoria ICL și se urmărește consumul de motorină a locomotivei.
Mecanicul de locomoțivă scrie in foaia de parcurs luarea in primire a cantități de motorină din rezervorul principal și indexul MD și la sfârșitul turei scrie cantitatea de motorina consumată și index MD. Acuma dacă sunt secții cu declivitați mari și INDA este conectată instalația ICL poate să înregistreze supraconsum de motorină ,dar se urmărește și indexul MD și mecanicul nu poate fi sancționat pentru supraconsum. Și cu ICL se fura cu perfuzia izolând o grupă de motoare.. La Desiro la.fel.cine verifica real cat consuma un Desiro s-au pus niste cote de consum |
|
| |
George CFR
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 28 Localizare : Rosiori/Nord Reputatie : 2830 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Dum 15 Ian 2023, 17:59 | |
| Ce treabă are ICL-ul cu grupa de motoare. Am mai spus grupa de motoare se izolează ca să aibă demearaj mai lent și să poți furniza constant pe treapta 7-8 IT la trenuri remorcate cu locomotivă DA . Și treaba cu perfuzia tu crezi că mai stă mecanicii de călatori care lucrează simplificat să fure o sticlă de 2 litri de motorină. Și dacă nu ma crezi ,urmărește și tu mecanicii care se schimbă in tranzit și să vezi unde țin "perfuzia de motorină" că mecanicii acum vin la serviciu ca la discotecă. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
| |
|
| |
| 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt | |
|